nouja hij is opgewaardeerd en veranderd dus net zo leukquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:00 schreef partyyboyy het volgende:
ik kom nog eens niet verder bij level 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:01 schreef Molluck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een onzin zeg!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:
dat doe ik alquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef innepin het volgende:
Tip: schrijf op wat je bij vorige levels hebt ingevuld. Dat helpt bij volgende opdrachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja wat dan nu...Who knew?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef washandje het volgende:
Ik ben bij 4, met dat googlen en dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja wat dan nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie tweede spoiler voor oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
zes al gelukt...ik kan nl wel wat hulp gebruiken..
Heb geen idee wat ik met die Alt codes aan moet...![]()
Ik was ooit verder dan dit, maar ik weet niet meer hoe 6 werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:27 schreef Molluck het volgende:
Ik was ooit verder dan dit, maar ik weet niet meer hoe 6 werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij vraag zeven al op een pagina 'too new' gekomen...
ander snoepgoed uitproberen...![]()
bedankt, ik zat in het verkeerde frame
Ik ben bij 10 nu"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Ik zit in 26
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
kan iemand helpen met level 5?Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:41 schreef partyyboyy het volgende:
kan iemand helpen met level 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:49 schreef Molluck het volgende:
[..]ow ok, ja ik wist het antwoord op de vraag wel, maar ik wist niet hoe ik het in moest voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.![]()
Snap er nou al geen fuck van.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
6 was wel lastig, maar heb het
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.![]()
Och, dat is zo'n onzettend nerde kutpuzzel.
Totaal geen zin in
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:50 schreef Doderok het volgende:
[..]Gevonden. Maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
je zoekt een ALTernative...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
je zoekt een ALTernative...Bedankt! Maar heb 'm inmiddels gespiektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog snap ik 'm niet
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
leuke puzzel, ben bij level 7❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
level 28
nog niet verder geprobeerd mss zometeen maar even doen ofzoEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
level 35
gewoon in de url zettenquote:Op zondag 13 november 2005 16:02 schreef Freeling het volgende:
hoe download je die mp3's?en dan opslaan als
gewoon zoals het daar staat 1 directory eerder die .. staat voor directory terugdos tijdperk
Ik begrijp het niet... als ik '../stuff/mus2.mp3' in de adresbalk zet, dan geeft ie een bericht dat hij het niet kan vinden.
Wat moet ik precies in de adresbalk zetten?![]()
Ik zit vast op lvl 11. Daar lijkt ook echt helemaal geen aanwijzing te staan, zelfs niet op het forum. Het enige wat je krijgt is twee zinnetjes (de titel vd pagina en een aanwijzing waar je het wachtwoord in moet voeren). Naja, ik kom er nog wel achter, prachtige puzzels
Who knew?![]()
Kijkeens goed naar de naam van het plaatjequote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef washandje het volgende:
Ik zit vast op lvl 11. Daar lijkt ook echt helemaal geen aanwijzing te staan, zelfs niet op het forum. Het enige wat je krijgt is twee zinnetjes (de titel vd pagina en een aanwijzing waar je het wachtwoord in moet voeren). Naja, ik kom er nog wel achter, prachtige puzzels!
http://deathball.net/notpron/stuff/mus2.mp3quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Freeling het volgende:
Ik begrijp het niet... als ik '../stuff/mus2.mp3' in de adresbalk zet, dan geeft ie een bericht dat hij het niet kan vinden.
Wat moet ik precies in de adresbalk zetten?
dusEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op zondag 13 november 2005 17:48 schreef Danoontjepowerrr het volgende:
Oke ik heb alles gelezen maar ik snap level 6 nog steeds niet! Help!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede hintquote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijkeens goed naar de naam van het plaatje!
Level 12 dus
Who knew?![]()
Even een tvp zonder het topic door te lezen, ik heb vannacht hoogstwaarschijnlijk niets te doen dus tijd zat om domme puzzels te doorlopen.
![]()
Bedankt, ben nu in level 8!
Waar ik overigens niet uit kom..zenuwslopend
[ Bericht 81% gewijzigd door Danoontjepowerrr op 13-11-2005 20:21:51 ]![]()
dr staat in het plaatje don't be so negative oidquote:Op zondag 13 november 2005 21:43 schreef wendytje het volgende:
level 3 PLEASE.... HELP ME! dat zegt genoeg
!
Ik zit in level 32, tijdje geleden veel gespeeld, zit nu al lang vast
Alle vragen, stel ze maar!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Te moeilijk. Ik moet telkens spieken op het forum.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
had er net zo goed in het turks kunnen staan, want ik SNAP HET NIET!quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dr staat in het plaatje don't be so negative oid! dat zegt genoeg
!
uit een aspergernest![]()
hintje voor 32quote:Op zondag 13 november 2005 21:48 schreef Agiath het volgende:
Ik zit in level 32, tijdje geleden veel gespeeld, zit nu al lang vast
Alle vragen, stel ze maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
positive, negativequote:Op maandag 14 november 2005 08:57 schreef wendytje het volgende:
[..]
had er net zo goed in het turks kunnen staan, want ik SNAP HET NIET!
black, white
true, false
yes, no❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
positive, negative
black, white
true, false
yes, no!
hij is idd erg leuk, maar aangezien ik hem zo enorm moeilijk vind, ben ik er maar mee gestopt.
bij level 10 ofzo kon ik al echt niet verder![]()
ja dat had ik ook.... dat was naar 3 toe.... maar nu naar 4 toequote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
positive, negative
black, white
true, false
yes, nouit een aspergernest![]()
dat is ook om van 3 naar 4 te gaan❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
wij zijn hier op het 'werk' op lvl 40En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
ja, ik was er ineens zelf ook op gekomen....quote:Op maandag 14 november 2005 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is ook om van 3 naar 4 te gaan
nu de volgende weer.... 4 > 5uit een aspergernest![]()
43 inmiddelsquote:Op maandag 14 november 2005 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
wij zijn hier op het 'werk' op lvl 40En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op maandag 14 november 2005 14:56 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja, ik was er ineens zelf ook op gekomen....
nu de volgende weer.... 4 > 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel zelf ook een beetje puzzelen hè!
quote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]maar het is zo moeilijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel zelf ook een beetje puzzelen hè!
maar wel leukuit een aspergernest![]()
Ik zit nou al een tijdje naar 11 te kijken maar ik kom er niet uit.
Ik ben te dom voor dit soort puzzels.
Edit: naam van het plaatje gezien... maar ik weet niet wat ik er mee moetAl van alles aangepast in de url maar ik kom niet verder
Oh shit daar zit ik nu ookquote:Op maandag 14 november 2005 20:10 schreef washandje het volgende:
Ben de hele dag al vast op 15.. echt kansloos
Zal ik alle antwoorden tot level 32 hier neerdumpen?quote:Op maandag 14 november 2005 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kom niet uit 16, heb je een toevallig een enorme tip (of spoiler) voor me?
![]()
(he we hebben feestdagensmilies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 09:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hintje voor 32mm ik zie niks bijzonders erin, kan ik je misschien toevoegen op msn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
quote:Op maandag 14 november 2005 22:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
mm ik zie niks bijzonders erin, kan ik je misschien toevoegen op msn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op maandag 14 november 2005 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Ik krijg veel informatie, maar ik zie niks bruikbaars ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Nou ja, misschien hoe je eraan komt?quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zal ik alle antwoorden tot level 32 hier neerdumpen?![]()
(he we hebben feestdagensmilies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jongens, ik wil 16 snappen.
![]()
Tip: heb je alle usernames en wachtwoorden bijgehouden tot nu toe?quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, misschien hoe je eraan komt?
Maar jongens, ik wil 16 snappen.
azzaBuy it, use it, break it, fix it,
Ik heb hemquote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tip: heb je alle usernames en wachtwoorden bijgehouden tot nu toe?
azza.
![]()
goedzo, ik spreek je nog wel als je bij level 21 komtquote:
Daar ben ik dus nuquote:Op maandag 14 november 2005 23:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
goedzo, ik spreek je nog wel als je bij level 21 komt. Ik weet hoe hij opgelost moest worden, ik heb alleen niet de PSP skills om het uit te voeren
.
![]()
Ik kom echt niet uit lvl 44
Oke, nu ik het systeem van deze puzzel snap ben ik er ook maar ingedoken..
wel leuk om te doenToch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is![]()
zou je t mij uit willen leggen dan??quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef buzzer het volgende:
Oke, nu ik het systeem van deze puzzel snap ben ik er ook maar ingedoken..
wel leuk om te doenwanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!![]()
Erg leuk
Maar ik zit vast in level 23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan alleen nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:36 schreef Vava het volgende:
Erg leuk
Maar ik zit vast in level 23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan alleen nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu bij 33,Buy it, use it, break it, fix it,
quote:Op maandag 14 november 2005 09:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hintje voor 32Dit was trouwens de hint voor 31, ik zat helemaal op het verkeerde spoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietquote:![]()
Snap het idee wel, en heb de shit bijgehouden, maar welke letters moet je nou tellen... heb voor m'n gevoel alles al geprobeert en omgedraaid.Nuchter zijn is relatief.![]()
Hintquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef Kroketter het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Snap het idee wel, en heb de shit bijgehouden, maar welke letters moet je nou tellen... heb voor m'n gevoel alles al geprobeert en omgedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vava op 15-11-2005 21:24:18 (spoiler vergeten) ]Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree![]()
wij zijn nu bij 47
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:13 schreef Agiath het volgende:
[..]Thanks! maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu bij 33,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Hint
JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ver was ik, maar ik snap niet wat de hekjes betekenen. Vast iets met:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zal vast wel ergens grandioos overheen kijken..Nuchter zijn is relatief.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:32 schreef Kroketter het volgende:
[..]
Jepzo ver was ik, maar ik snap niet wat de hekjes betekenen. Vast iets met:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zal vast wel ergens grandioos overheen kijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's plant a tree![]()
mensen wat gaan jullie snel, ga ik nooit bijhouden
Ben er net mee begonnen, en eerlijk is eerlijk, nu al hulp nodig gehad om bij 5 te komen...
en daar begint de ellende, hij pakt mijn wachtwoord niet![]()
moet toch echt wel goed zijn dat wachtwoord, ben braaf zelf internet afgegaan en gevonden, en toen het niet lukte tricks gechecked, dus dat klopt echt wel
Al met hoofdletters, achterstevoren, met aanhalingstekens alles geprobeerd, terwijl ik eigenlijk gewoon weet dat dat niet nodig is![]()
Het password onthoudt ie gewoon, alleen bij wachtwoord gaat t fout....
what to do?What doesn't kill you makes you stronger![]()
Ik heb wel een paar keer gehad dat het password zeker weten goed was en dat hij het niet pakte. Je moet iig geen hoofdletters gebruiken en in plaats van door tab naar het password te gaan, gewoon met de muis. Welke inlog en pw heb je? (zel wel ff in spoilersquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:04 schreef hakkie-takkie het volgende:
mensen wat gaan jullie snel, ga ik nooit bijhouden
Ben er net mee begonnen, en eerlijk is eerlijk, nu al hulp nodig gehad om bij 5 te komen...
en daar begint de ellende, hij pakt mijn wachtwoord niet![]()
moet toch echt wel goed zijn dat wachtwoord, ben braaf zelf internet afgegaan en gevonden, en toen het niet lukte tricks gechecked, dus dat klopt echt wel
Al met hoofdletters, achterstevoren, met aanhalingstekens alles geprobeerd, terwijl ik eigenlijk gewoon weet dat dat niet nodig is![]()
Het password onthoudt ie gewoon, alleen bij wachtwoord gaat t fout....
what to do?![]()
)
Let's plant a tree![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Thanks! maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Mm, kan je me helpen bij 33quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Vava, mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What doesn't kill you makes you stronger![]()
vraag me niet waarom, maar hij doet het!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
toch bedankt, ws heb ik jullie hulp later alsnog nodig hahahWhat doesn't kill you makes you stronger![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:51 schreef Vava het volgende:
[..]YaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedankt
Nuchter zijn is relatief.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef hakkie-takkie het volgende:
Vava, mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan vraag ik me echt af waarom het niet lukt
heb je gewoon met de muis het passwordvakje aangeklikt? dus niet met de tabtoets er naartoe?
Let's plant a tree![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:19 schreef hakkie-takkie het volgende:
vraag me niet waarom, maar hij doet het!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
toch bedankt, ws heb ik jullie hulp later alsnog nodig hahah
Let's plant a tree![]()
heb nu ook mijn inlog weggehaald en opnieuw ingegeven en toen deed ie het, omdat jij zei niet met tab, dacht ik, dat kan vast geen kwaad, en idd, dat kon het niet. thxquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:19 schreef Vava het volgende:
[..]
dan vraag ik me echt af waarom het niet lukt
heb je gewoon met de muis het passwordvakje aangeklikt? dus niet met de tabtoets er naartoe?
What doesn't kill you makes you stronger![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:12 schreef Agiath het volgende:
[..]Heb hem!!!!! Morgen verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's plant a tree![]()
Jongens, wie heeft de username en het wachtwoord voor level 21? Ik heb via internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevonden, maar als ik die invoer krijg ik de melding 'WHy did You use a walkthrough for this one, while you could solve 19 on your own? Cheater! Your IP has been logged.'.
Een uitleg hoe ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou anders ook erg fijn zijn.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, wie heeft de username en het wachtwoord voor level 21? Ik heb via internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevonden, maar als ik die invoer krijg ik de melding 'WHy did You use a walkthrough for this one, while you could solve 19 on your own? Cheater! Your IP has been logged.'.
Een uitleg hoe ikniet cheaten he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou anders ook erg fijn zijn.
Gebruik photoshop ofzo...Buy it, use it, break it, fix it,
Tis het eerste level waar ik wil cheatenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
niet cheaten he....
Gebruik photoshop ofzo.... En photoshop heb ik hier niet en PSP mag mij niet
.
![]()
Als iemand bij het lvl is met de plattegrond van de engelse metro mag diegene mij even helpen ....
is pas bij 85 of zo maar verder dan die ben ik nooit gekomen ..There is no art to find the minds construction in the face![]()
kijk eens goed naar je toetsenbordquote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef washandje het volgende:
Kan iemand íets zeggen over 15? Zit er al twee dagen vastEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef hakkie-takkie het volgende:
Vava, mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijnmoet lukken, heb ik ook gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uit een aspergernest![]()
idd heeeeeel goed je toetsenbord bestuderenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef washandje het volgende:
Kan iemand íets zeggen over 15? Zit er al twee dagen vast
Let's plant a tree![]()
wij zijn bij 58
we hebben er 2 gecheat 1 was gewoon raar en de ander had met muziek accoorden van doen .. die kennen we nietEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Iemand een hint voor 17?
Heb al in de source code gekeken... met het plaatje lopen husselen, maar ik vat 'm niet...[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
wat zie je ? dat moet je gewoon invullenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand een hint voor 17?
Heb al in de source code gekeken... met het plaatje lopen husselen, maar ik vat 'm niet...En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ik heb 'm inmiddelsquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat zie je ? dat moet je gewoon invullen
Zit nu 6 jaar pianoles terug te halen voor 't volgende level...
Ieww... die arm!
Tip voor 33 pleasequote:Op vrijdag 18 november 2005 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
wij zijn bij 58
we hebben er 2 gecheat 1 was gewoon raar en de ander had met muziek accoorden van doen .. die kennen we niet
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Een uitleg hoe ikJa daar zit ik nu dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou anders ook erg fijn zijn..
En ik kan niet eens een plaatje verkleinen, laat staan dingen over elkaar heen plakken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Wehhehe, bij level 22 kreeg ik dit toen ik een oplossing probeerde
Als je oplossing voor 21 niet wil weten, dan de spoiler niet lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wehhehe, bij level 22 kreeg ik dit toen ik een oplossing probeerde
Als je oplossing voor 21 niet wil weten, dan de spoiler niet lezen!
zitten idd wel meer grappen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bij dat hele alfabet langsgaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zitten idd wel meer grappen in![]()
Ik zit weer eens vast
De vorige heb ik gespiektJe moest plaatjes over elkaar soepen en dat kan ik écht niet
iemand een hint voor level 7, ik snap hem niet, weet dat het iets met dat snoeppapiertje te maken heeft![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
iemand een hint voor level 7, ik snap hem niet, weet dat het iets met dat snoeppapiertje te maken heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, tijdens het zoeken naar hints op google stuitte ik op de oplossing.... ik snap hem alleen nog steeds niet
Let's plant a tree![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 14:52 schreef Vava het volgende:
Heeft iemand een hint voor 32? Ik zit vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Hebbik net 7 met alle mogelijke moeite opgelost, kom ik weer niet uit 8
Iemand misschien een idee ?
-edit- Ow hehe, ik heb hem al![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Bravebart op 20-11-2005 20:18:02 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: