nouja hij is opgewaardeerd en veranderd dus net zo leukquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:00 schreef partyyboyy het volgende:
ik kom nog eens niet verder bij level 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:01 schreef Molluck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een onzin zeg!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:
dat doe ik alquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef innepin het volgende:
Tip: schrijf op wat je bij vorige levels hebt ingevuld. Dat helpt bij volgende opdrachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja wat dan nu...Who knew?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:59 schreef washandje het volgende:
Ik ben bij 4, met dat googlen en dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja wat dan nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie tweede spoiler voor oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
zes al gelukt...ik kan nl wel wat hulp gebruiken..
Heb geen idee wat ik met die Alt codes aan moet...![]()
Ik was ooit verder dan dit, maar ik weet niet meer hoe 6 werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:27 schreef Molluck het volgende:
Ik was ooit verder dan dit, maar ik weet niet meer hoe 6 werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij vraag zeven al op een pagina 'too new' gekomen...
ander snoepgoed uitproberen...![]()
bedankt, ik zat in het verkeerde frame
Ik ben bij 10 nu"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Ik zit in 26
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
kan iemand helpen met level 5?Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:41 schreef partyyboyy het volgende:
kan iemand helpen met level 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:49 schreef Molluck het volgende:
[..]ow ok, ja ik wist het antwoord op de vraag wel, maar ik wist niet hoe ik het in moest voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.![]()
Snap er nou al geen fuck van.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
6 was wel lastig, maar heb het
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.![]()
Och, dat is zo'n onzettend nerde kutpuzzel.
Totaal geen zin in
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:50 schreef Doderok het volgende:
[..]Gevonden. Maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
je zoekt een ALTernative...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
je zoekt een ALTernative...Bedankt! Maar heb 'm inmiddels gespiektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog snap ik 'm niet
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
leuke puzzel, ben bij level 7❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
level 28
nog niet verder geprobeerd mss zometeen maar even doen ofzoEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
level 35
gewoon in de url zettenquote:Op zondag 13 november 2005 16:02 schreef Freeling het volgende:
hoe download je die mp3's?en dan opslaan als
gewoon zoals het daar staat 1 directory eerder die .. staat voor directory terugdos tijdperk
Ik begrijp het niet... als ik '../stuff/mus2.mp3' in de adresbalk zet, dan geeft ie een bericht dat hij het niet kan vinden.
Wat moet ik precies in de adresbalk zetten?![]()
Ik zit vast op lvl 11. Daar lijkt ook echt helemaal geen aanwijzing te staan, zelfs niet op het forum. Het enige wat je krijgt is twee zinnetjes (de titel vd pagina en een aanwijzing waar je het wachtwoord in moet voeren). Naja, ik kom er nog wel achter, prachtige puzzels
Who knew?![]()
Kijkeens goed naar de naam van het plaatjequote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef washandje het volgende:
Ik zit vast op lvl 11. Daar lijkt ook echt helemaal geen aanwijzing te staan, zelfs niet op het forum. Het enige wat je krijgt is twee zinnetjes (de titel vd pagina en een aanwijzing waar je het wachtwoord in moet voeren). Naja, ik kom er nog wel achter, prachtige puzzels!
http://deathball.net/notpron/stuff/mus2.mp3quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Freeling het volgende:
Ik begrijp het niet... als ik '../stuff/mus2.mp3' in de adresbalk zet, dan geeft ie een bericht dat hij het niet kan vinden.
Wat moet ik precies in de adresbalk zetten?
dusEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties Forumhop: Hop naar: