Ik heb wel een paar keer gehad dat het password zeker weten goed was en dat hij het niet pakte. Je moet iig geen hoofdletters gebruiken en in plaats van door tab naar het password te gaan, gewoon met de muis. Welke inlog en pw heb je? (zel wel ff in spoilersquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:04 schreef hakkie-takkie het volgende:
mensen wat gaan jullie snel, ga ik nooit bijhouden
Ben er net mee begonnen, en eerlijk is eerlijk, nu al hulp nodig gehad om bij 5 te komen...
en daar begint de ellende, hij pakt mijn wachtwoord niet![]()
moet toch echt wel goed zijn dat wachtwoord, ben braaf zelf internet afgegaan en gevonden, en toen het niet lukte tricks gechecked, dus dat klopt echt wel
Al met hoofdletters, achterstevoren, met aanhalingstekens alles geprobeerd, terwijl ik eigenlijk gewoon weet dat dat niet nodig is![]()
Het password onthoudt ie gewoon, alleen bij wachtwoord gaat t fout....
what to do?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Thanks! maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Mm, kan je me helpen bij 33quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What doesn't kill you makes you stronger
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:51 schreef Vava het volgende:
[..]YaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedankt
Nuchter zijn is relatief.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef hakkie-takkie het volgende:
Vava, mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan vraag ik me echt af waarom het niet lukt
heb je gewoon met de muis het passwordvakje aangeklikt? dus niet met de tabtoets er naartoe?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
Gelukkigquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:19 schreef hakkie-takkie het volgende:
vraag me niet waarom, maar hij doet het!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
toch bedankt, ws heb ik jullie hulp later alsnog nodig hahah
heb nu ook mijn inlog weggehaald en opnieuw ingegeven en toen deed ie het, omdat jij zei niet met tab, dacht ik, dat kan vast geen kwaad, en idd, dat kon het niet. thxquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:19 schreef Vava het volgende:
[..]
dan vraag ik me echt af waarom het niet lukt
heb je gewoon met de muis het passwordvakje aangeklikt? dus niet met de tabtoets er naartoe?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:12 schreef Agiath het volgende:
[..]Heb hem!!!!! Morgen verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevonden, maar als ik die invoer krijg ik de melding 'WHy did You use a walkthrough for this one, while you could solve 19 on your own? Cheater! Your IP has been logged.'.
Een uitleg hoe ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou anders ook erg fijn zijn.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, wie heeft de username en het wachtwoord voor level 21? Ik heb via internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevonden, maar als ik die invoer krijg ik de melding 'WHy did You use a walkthrough for this one, while you could solve 19 on your own? Cheater! Your IP has been logged.'.
Een uitleg hoe ikniet cheaten he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou anders ook erg fijn zijn.
Gebruik photoshop ofzo...Buy it, use it, break it, fix it,
Tis het eerste level waar ik wil cheatenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
niet cheaten he....
Gebruik photoshop ofzo...
kijk eens goed naar je toetsenbordquote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef washandje het volgende:
Kan iemand íets zeggen over 15? Zit er al twee dagen vast
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:16 schreef hakkie-takkie het volgende:
Vava, mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijnmoet lukken, heb ik ook gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uit een aspergernest
idd heeeeeel goed je toetsenbord bestuderenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef washandje het volgende:
Kan iemand íets zeggen over 15? Zit er al twee dagen vast
wat zie je ? dat moet je gewoon invullenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand een hint voor 17?
Heb al in de source code gekeken... met het plaatje lopen husselen, maar ik vat 'm niet...
Ik heb 'm inmiddelsquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat zie je ? dat moet je gewoon invullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |