quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef teamlead het volgende:Goedemorgen allemaal
Sinterklaasliedjes al geoefend?
Ik naar het Zeedijkkoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Ik ga vanavond naar 'Corpse Bride'.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik nergens heen(ook een keer een verademing)
Met plezierquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan is er tenminste iemand die alles wat er straks gebeurt kan samenvatten voor de rest.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:57 schreef flugeltje het volgende:Heeft iemand die reclame van de Postbank al gezien met Brett en Tobias?
Ik vind 'm eigenlijk wel grappig...quote:
Waar ging dit ruzietje over? Beledigde Chantal dido nou?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:02 schreef frizti het volgende:
Sjankwal: ik heb een dode vogel op mijn hoofd.
Nee hoor, die zit tussen je benen.
En bedankt, mijn ontbijt komt spontaan naar buiten.quote:
dan heeft hij een zeer slechte smaakquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:08 schreef frizti het volgende:
De regisseur geilt op Natte Lie volgens mij. Die volgt haar inderdaad overal.
Ach, qua uiterlijk vind ik het een lekker ding. Alleen van binnen is ze een beetje rot.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef regenworm het volgende:
dan heeft hij een zeer slechte smaak
Of jij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan heeft hij een zeer slechte smaak
Van achteren lijkt het heel wat, maar als ze zich omdraait....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, qua uiterlijk vind ik het een lekker ding. Alleen van binnen is ze een beetje rot.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen was te laat met de Naat capture??
Dan kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen was te laat met de Naat capture??
quote:
Op deze zie je heel wat meer dan de bedoeling is denk ikquote:
Daar was ik inderdaad een fractie te laat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]Maar je had stream4 .... Jammer. Stream3 was recht van voren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |