quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef teamlead het volgende:Goedemorgen allemaal
Sinterklaasliedjes al geoefend?
Ik naar het Zeedijkkoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Ik ga vanavond naar 'Corpse Bride'.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik nergens heen(ook een keer een verademing)
Met plezierquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan is er tenminste iemand die alles wat er straks gebeurt kan samenvatten voor de rest.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:57 schreef flugeltje het volgende:Heeft iemand die reclame van de Postbank al gezien met Brett en Tobias?
Ik vind 'm eigenlijk wel grappig...quote:
Waar ging dit ruzietje over? Beledigde Chantal dido nou?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:02 schreef frizti het volgende:
Sjankwal: ik heb een dode vogel op mijn hoofd.
Nee hoor, die zit tussen je benen.
En bedankt, mijn ontbijt komt spontaan naar buiten.quote:
dan heeft hij een zeer slechte smaakquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:08 schreef frizti het volgende:
De regisseur geilt op Natte Lie volgens mij. Die volgt haar inderdaad overal.
Ach, qua uiterlijk vind ik het een lekker ding. Alleen van binnen is ze een beetje rot.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef regenworm het volgende:
dan heeft hij een zeer slechte smaak
Of jij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan heeft hij een zeer slechte smaak
Van achteren lijkt het heel wat, maar als ze zich omdraait....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, qua uiterlijk vind ik het een lekker ding. Alleen van binnen is ze een beetje rot.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen was te laat met de Naat capture??
Dan kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen was te laat met de Naat capture??
quote:
Op deze zie je heel wat meer dan de bedoeling is denk ikquote:
Daar was ik inderdaad een fractie te laat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]Maar je had stream4 .... Jammer. Stream3 was recht van voren.
quote:
Nieuwe functie voor het BB huis?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:53 schreef versabommie het volgende:
Goedemiddag beste fans,
Hier zijt ik weer met een kletterende kater die zijn weerga niet kent. Heel de avond Hertgi Jan gedronken, afzakken met flesjes kutheineke en ik heb gelijk schedelauw!
Nix gemist in het huis las ik al al is Joost geloof ik de nieuwe Menno in wording...
lach maar, trek al de hele ochtend dezelfde bekken als jouw avatar!quote:
groetjes,quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:53 schreef versabommie het volgende:
Goedemiddag beste fans,
Hier zijt ik weer met een kletterende kater die zijn weerga niet kent. Heel de avond Hertog Jan gedronken, afzakken met flesjes kutheineke en ik heb gelijk schedelauw!
Nix gemist in het huis las ik al al is Joost geloof ik de nieuwe Menno in wording...
Die 7 kilo extra staan Nath iig erg goed.quote:
Dan vind ik Lieske nog steeds 100x beterquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Die 7 kilo extra staan Nath iig erg goed.
Zo vind ik haar veel leuker, qua lijf
Ja ik vond haar in het begin ook erg mager, dit ziet er veel gezonder uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Die 7 kilo extra staan Nath iig erg goed.
Zo vind ik haar veel leuker, qua lijf
Lieske wordt volgens mij een onwijze moeke later.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:09 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Dan vind ik Lieske nog steeds 100x beter
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske wordt volgens mij een onwijze moeke later.
Dat zie je nu al aan haar bovenarmen
zit mij nog steeds te weinig vlees an!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vond haar in het begin ook erg mager, dit ziet er veel gezonder uit![]()
quote:
Allemaal spieren *kuch*quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Mij ook. En dan te bedenken dat ze zich nu al druk maakt om de kilo's. En Dido raakt ook al bijna in paniek als ze een kilo is aangekomenquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit mij nog steeds te weinig vlees an!
Spieren heeft ze zeker, maar ze is ook vrij 'vlezig', ondanks haar lage vetgehaltequote:Op zaterdag 12 november 2005 13:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Allemaal spieren *kuch*
Al hield ze van de vrouwen de gewichten wel het langste omhoog tijdens de live-uitzending
Ze versloeg zelfs de halve bodybuildster Ingrid, al was het maar met een paar seconden verschil.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Allemaal spieren *kuch*
Al hield ze van de vrouwen de gewichten wel het langste omhoog tijdens de live-uitzending
Yet to no avail....quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:29 schreef Kokstra het volgende:
Chantal is weer aan het plamuren geslagen.
Echt niet, dat moet nog meer groeien, en een leuke outofbed-look ervan gellenquote:
die geschoren kop vind ik echt helemaal niets, bij hemquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Echt niet, dat moet nog meer groeien, en een leuke outofbed-look ervan gellen![]()
Idd, zo'n kale pindanoot...quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:36 schreef milagro het volgende:
[..]
die geschoren kop vind ik echt helemaal niets, bij hem
krijgt hij zo'n intens dom hoofd van
stoere smilie!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Pfff ik ben die kinderlijke overdreven stem van Naat echt zo kots beu he [afbeelding]
Want de ene keer praat ze opeens op een 'normale' manier.... en dan switcht ze weer over naar een aandachtvragend kinderstemmetje![]()
Gooi je temp.internet bestanden en cookies eens weg. Misschien dat dat helpt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef Snaptnix het volgende:
offtopic:
Kan iemand misschien helpen met het volgende probleem:
Kan sinds vanacht IE niet meer gebruiken, alle links en knoppen geven de melding "IE has encountered a problem and needs to close"
Gelukkig hebben we firefox nog, maar aangezien die op sommige pagina's ook weleens problemen geeft, zou ik graag IE ook weer normaal aan het draaien krijgen. Microshit ook altijd![]()
Kan in de instellingen niets vinden wat veranderd zou zijn. Tot vannacht was er ook geen enkel probleem mee. Ik weet het iig even niet meer.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen IE weer even te downloaden en installeren. Kans is dat het dan weer goed gaat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef Snaptnix het volgende:
Kan in de instellingen niets vinden wat veranderd zou zijn. Tot vannacht was er ook geen enkel probleem mee. Ik weet het iig even niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |