Het is trouwens dat donderdagavond een stuk rustiger geworden in het forum.quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:32 schreef PH52 het volgende:
Ik ben het in grote lijnen met je eens. Er zit geen favoriet in, de minst walgelijke wordt mijn favoriet, nou ja, favoriet. Ik erger me daar het minst aan, en da's toch wat anders.
Ik weet het niet hoor, maar als Lieske moet vertekken heb ik toch echt het idee dat er iets niet klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is trouwens dat donderdagavond een stuk rustiger geworden in het forum.
Als lieske moet vertrekken dan wordt het hier doodstil.
Nou er klopt echt iets niet waarom overleeft rob:quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar als Lieske moet vertekken heb ik toch echt het idee dat er iets niet klopt.
Ligt er natuurlijk ook aan met wie ze genomineerd wordt..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:09 schreef Showtime het volgende:
Menno is keihard genaaid door Hummie, maar gelukkig voor Menno zonder zoenen.
Liekse is next, sorry mensen maar Hummie bepaald.
Het is allemaal al lang vastgelegd, net zo min als er nu mensen in het huis zitten die het puur voor de uitdaging doen is de uitslag te beïnvloeden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:09 schreef Showtime het volgende:
Goedemorgenquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Moggu. Zit al 2 uur aan de koffie![]()
Ook 'n bakkie?
Ik was om 6 uur op. Om 8 uur zat ik op mijn werkquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lekker!
Om 8 uur opstaan is wel erg vroeg voor een zaterdag zeg!
Oh vandaar!quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik was om 6 uur op. Om 8 uur zat ik op mijn werk![]()
Er gebeurt helemaal niets, zelfs Rob is nog niet op, maar volgens mij gaat de Haan zo aan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh vandaar!
Mijn koffie pruttelt nu ook.
Is er al beweging in het huis of kan ik de streams nog wel even uit laten?
Dan ga ik maar eens even snel douchen en de wasmachine vol gooienquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niets, zelfs Rob is nog niet op, maar volgens mij gaat de Haan zo aan.
Natuurlijk niet, anders is ze haar vislucht kwijt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:34 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Chantal is op en in de badkamer. Zou ze dan nu eindelijk gaan douchen? Of is dat ijdele hoop.
Het was inderdaad ijdele hoop. Ze is nu de was aan het doen. Waarom wel de was en niet zichzelf?quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, anders is ze haar vislucht kwijt.![]()
Als ik thuis was geweest had ik nu wat anders gedaan, trust mequote:Op zaterdag 12 november 2005 10:41 schreef PH52 het volgende:
Eigenlijk best wel triest om op deze manier je tijd door te brengen. Loeren naar Chantal die de was weg doet. Kijk ik thuis echt nooit naar.
Ik heb geen krant.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:44 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Meer mensen die vanochtend het stuk over Menno gelezen hebben in de krant?
;s morgens.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:44 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Meer mensen die vanochtend het stuk over Menno gelezen hebben in de krant?
Nou ja, kwam er dus op neer dat hij het best wel een beetje gehad had met de mensen in het huis nadat hij bijgelezen was en hoorde wat er allemaal gebeurd was....quote:
Telegraafquote:
Geen wonder dat er nog steeds geen man voor Sjankwal is . Die kerels kijken ook naar de streams 24 / 7 ......... en Talpa kan zijn belofte / grote mond met " we hebben al 6 geschikte kandidaten " ook al weer niet waarmaken !quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:34 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Chantal is op en in de badkamer. Zou ze dan nu eindelijk gaan douchen? Of is dat ijdele hoop.
Op de een of andere manier krijg ik op de talpasite alleen geluid en geen beeld....quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:51 schreef Aventura het volgende:
Op de Talpa-site staat ook een leuk interview al zeg ik het zelf, afgenomen vlak na Menno's exit. Zegt-ie ongeveer dezelfde dingen in
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Daar heb je ongelijk in, de website is wat dat betreft heel wat vrijer als de andere media.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:53 schreef luciano het volgende:
Ga ik niet eens naar kijken , want geloof me , de ECHT pittige uitspraken in dat interview worden toch niet in de band gemonteerd .
Je codecs zijn ws. niet up-to-date. Probeer WMP eens te upgraden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik op de talpasite alleen geluid en geen beeld....
Nee omdat Menno daar niet over begint. Dat is ook verder niet relevant. Je doet mee aan een project en je houdt je daarbij aan de voorwaarden, elke deelnemer weet dat 't zo werkt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef luciano het volgende:
Kan , maar echte onthullingen die in het nadeel van Talpa zijn , zoals opmerkingen over manipulaties / fraude waarover Menno het eerder op 25 september heeft gehad , die komen echt niet in de uitzending hoor !
Noway !
Done, en ik heb nu een heel andere mediaplayer. (d.w.z. het uiterlijk is veranderd)quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je codecs zijn ws. niet up-to-date. Probeer WMP eens te upgraden?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Tis een beetje doods hier in het topic....
Er gebeurt niet zo veel. Iedereen is rustig wakker aan het worden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Tis een beetje doods hier in het topic....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee...aardbeienyoghurt met cruesli. Pepernoten als ontbijt lijkt me maar niets.
Op brood, is dat zo raar?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef cuall het volgende:
, was jij laats geen krabsalade aan het nuttigen voor je ontbijt?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op brood, is dat zo raar?
Alhoewel die salade was dusdanig smerig dat ik veel liever pepernoten had
Ik had ook liever Roel of Rob zien wieberenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen GurgehIk ben nog steeds down wbt BB
![]()
Okay okay, dan eet ik eerst wel een boterham en pak ik daarna m'n bak er weer bij...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee...aardbeienyoghurt met cruesli. Pepernoten als ontbijt lijkt me maar niets.
Krab salade sushiquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op brood, is dat zo raar?
Alhoewel die salade was dusdanig smerig dat ik veel liever pepernoten had
Maar dan mis je Sinterklaas....quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef cuall het volgende:
Ik ga maar eens naar de bieb, wat leesvoer halen. Het is nogal boringen we moeten ons niet gaan vervelen
![]()
![]()
Ik ga zo ook nog naar de bieb, tot later cuallquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef cuall het volgende:
Ik ga maar eens naar de bieb, wat leesvoer halen. Het is nogal boringen we moeten ons niet gaan vervelen
![]()
![]()
Tot later!quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog naar de bieb, tot later cuall
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan mis je Sinterklaas....![]()
Of Roel als ie weer wat gezopen heeftquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Lieske heeft het over de schoen zetten.
Ik zou het doen als bewoner! Gewoon iedereen z'n schoen zetten in het washok. Eens kijken of BB er wat in stopt.
helaas heb je gelijk lieske hoeft niet te winnen als de finale maar haalt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:09 schreef Showtime het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef teamlead het volgende:Goedemorgen allemaal
Sinterklaasliedjes al geoefend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |