Nâh, neem je pillen in en ga gewoon naast Peet liggen, dan maken we je morgen wel wakkerquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil je eigenlijk wel wat beter leren kennen![]()
Misschien kunnen we ook levellen![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil je eigenlijk wel wat beter leren kennen![]()
Misschien kunnen we ook levellen![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, neem je pillen in en ga gewoon naast Peet liggen, dan maken we je morgen wel wakker![]()
Wie is hier nou de viezerikquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef MissHobje het volgende:
demmitelke keer denk ik.. nu doe ik hem
![]()
No probs
*stoel in hogere stand zet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef scanman01 het volgende:
Wat een slap gelul hier. Kan het niet wat hoogstaander??
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Astu(gastmoderatie, mocht een BB modje dit lezen)
Dankequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Astu(gastmoderatie, mocht een BB modje dit lezen) Met dank aan MissHobje
![]()
Ah. Oke, dan is het goed. Let's level die shitquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon als broer tot broer![]()
Whoeháháhááá......familie van Hèrremân Finkâhs?quote:
Het stoplicht is rood.... het stoplicht is groen.. in Almelo is áltijd wat te doen....quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoeháháhááá......familie van Hèrremân Finkâhs?![]()
Eers wil ik weten of je geen spelletje speelt en punten zienquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef doka het volgende:
[..]
Ah. Oke, dan is het goed. Let's level die shit![]()
Dont even go therequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Danke![]()
(al weet ik niet wie je bent)
Ik wilde al zeggen, zoveel leven was er niet te bekennen op de streamsquote:
Daar kan ik uit tactische overweging helaas geen antwoord op gevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eers wil ik weten of je geen spelletje speelt en punten zien
Jij begon ik ga niet het risico lopen ju nu punten te geven hoor, bovendien zou het een beetje gaan opvallenquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:15 schreef doka het volgende:
[..]
Daar kan ik uit tactische overweging helaas geen antwoord op geven
Ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:16 schreef MissHobje het volgende:
Hee Pc_eend .. heb je msn ofzo ?
Die doet het niet denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:16 schreef MissHobje het volgende:
neeeeeeeeeee dan ben je een kakker met kapsones.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef scanman01 het volgende:
Wat een slap gelul hier. Kan het niet wat hoogstaander??
Dus eengoed gesprek over de situatie in de derde wereld is niet aan de orde?quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee dan ben je een kakker met kapsones.
Wat niet kan niet natuurlijk...quote:
De Palestijnse kwestie zowieso niet hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus eengoed gesprek over de situatie in de derde wereld is niet aan de orde?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat niet kan niet natuurlijk...
No probs hoor.. was maar een vraag enzo![]()
Pff wanneer wordt er nou iemand wakker in dat huis,..
Muizen jagen is ook al niet meer.
Doe Mij is volendams hahahaquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"doe mij" is helemaal geen "toevoegen dan"
Sorryquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OK! Hoe zie jij een eventuele Big Brother in Ethiopie?quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus eengoed gesprek over de situatie in de derde wereld is niet aan de orde?
Misschien dan de escalerende situatie in........ ach laat ook maar. Veel te laat voorquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
De Palestijnse kwestie zowieso niet hoor![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"doe mij" is helemaal geen "toevoegen dan"
WTF heb ik ook .. nouja kijk maar dusquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ken je nog te kort om voor jou al mijn principes overboord te gooien en die msn troep te gebruiken
Ik heb icq![]()
Rob was even wakker, die moest naar de wc, maar ja dat is niks nieuws die loopt dagelijks te zeikenquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik zeg toch ik heb ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
WTF heb ik ook .. nouja kijk maar dus![]()
Nee niet meer, heb LimeWire opgestart en ga zometeen slapen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:36 schreef BlaBlub het volgende:
Heeft iemand serieus zn streams nog aan staan?
Weet waar je aan begint hè met vrouwen in de menopauzequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:16 schreef MissHobje het volgende:
Daarom ben ik hier om te kijken of iemand waarschuwd.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:36 schreef BlaBlub het volgende:
Oeps sorry Zworldquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:35 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is ook weer weg..............
Jupsquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:36 schreef BlaBlub het volgende:
En?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint hè met vrouwen in de menopauze![]()
Ik ga zo ook maar eens slapenquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee niet meer, heb LimeWire opgestart en ga zometeen slapen.
Goeie grapquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je mist die hete sex van Dido en Roel.. dom hoor![]()
Coos doet altijd raar, die moet je gewoon z'n gang laten gaanquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef SuperMOM het volgende:
Trusteeeeeeeeeeeeeee hier ook de streams uit en kijken of ik mannetje wakker kriijg
Waarom??quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef SuperMOM het volgende:
Trusteeeeeeeeeeeeeee hier ook de streams uit en kijken of ik mannetje wakker kriijg
Trusteeequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef SuperMOM het volgende:
wat weet jij daar nou weer van??quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos doet altijd raar, die moet je gewoon z'n gang laten gaan
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef SuperMOM het volgende:
Heerlijk hequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iedereen slaapt??
En wij Fokkers zijn nog op
Idd, wij draaien nachtdiensten en de rest overdagquote:
Juist. Een beetje PCeend niveauquote:
Ben jij er zo één??quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
TJa.. die zou je toch moeten snappen als man zijnde
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Juist. Een beetje PCeend niveau![]()
Kunnen we weer verder![]()
ga toch weg man, je moest es weten wat voor verwijten ik van haar allemaal naar mijn hoofd krijg, dat ik haar negeer.....quote:
Jij snapt het tenminstequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
TJa.. die zou je toch moeten snappen als man zijnde
Dag lieve PC eendquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
ga toch weg man, je moest es weten wat voor verwijten ik van haar allemaal naar mijn hoofd krijg, dat ik haar negeer.....
Zeg ik een keer gedag, is het weer niet goed
Dat zeg ik jij bent altijd een beetje raar
Je ben helemaal in de war hè met je haakjes??quote:
Was jij er ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:53 schreef Day het volgende:
Ik ga jullie ook verlaten. Eens kijken of m'n vent nog leeft!
Laters
Jezus, wat heb ik medelijden met die mannen van jullie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:53 schreef Day het volgende:
Ik ga jullie ook verlaten. Eens kijken of m'n vent nog leeft!
Laters
Yep, op de achtergrondquote:
Ouchquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dag lieve PC eendIk wens je een goede nacht en hoop je morgen weer in goede gezondheid hier te treffen! Dikke kus from Moi
![]()
Ja geloof het wel soms...quote:
Big Brother is watching youquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:55 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, op de achtergrond
"Luisterend" naar jullie boeiende conversatie.
Omgquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben helemaal in de war hè met je haakjes??![]()
Lekker!!!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:57 schreef MissHobje het volgende:
slaap lekker slaapkoppies![]()
Ik wacht nog even ( alhoewel.. niet te lang.. denk ik zo)
En ik constateer dat jij zeker drie van jou nieuwe vriendinnen kan voordragen voor ons stemtopic. BB User SErvival game 8 alweer Maar meiden, stem niet op die eend dat is weggegooid geld. Breng je stem uit op Coosquote:
Ik stem gewoon ff helemaal nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:01 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik constateer dat jij zeker drie van jou nieuwe vriendinnen kan voordragen voor ons stemtopic. BB User SErvival game 8 alweer Maar meiden, stem niet op die eend dat is weggegooid geld. Breng je stem uit op Coos![]()
Wie weet heb jij wel een volle bingokaart!!!![]()
Waar opquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:57 schreef MissHobje het volgende:
Ik wacht nog even ( alhoewel.. niet te lang.. denk ik zo)
Liever niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik stem gewoon ff helemaal nietmag dat ook nog
![]()
Heeft dat iets met je gewicht te maken??quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
anders lig ik daar maar te klotsen![]()
Werkt hetquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:01 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik constateer dat jij zeker drie van jou nieuwe vriendinnen kan voordragen voor ons stemtopic.
Géts, wat ben jij klef...............quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werkt het
Nog een keer zwaaien dan maar
Doei schattebouten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No thanksquote:
Neequote:Op zaterdag 12 november 2005 05:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft dat iets met je gewicht te maken??![]()
het is een keihard spel Coos, en ik ben gekomen om het te winnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Géts, wat ben jij klef...............![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Laat ik ff duidelijk zijn.. ik rook dus niet!
Hoe level ik dit rechtquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Laat ik ff duidelijk zijn.. ik rook dus niet!
Ja sorry hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Maar wel met de inhoud van mijn bed
Hier heb je een puntquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lief!!jij smilie gestoord zeg maar
Ik geloof dat wij effe in de weg zitten eendquote:
Nâh, ga dan maar kijken of je je man wakker kan krijgen voor je broodnodige beurtquote:
Ohh ???ik zit prima hierquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, ga dan maar kijken of je je man wakker kan krijgen voor je broodnodige beurt![]()
je gaat me toch niet vertellen dat je.............quote:
Nou wat ?? doe is zeggen dan.. ??quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:23 schreef Coos het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je.............![]()
![]()
Dat zeg je nuquote:
Je hebt het zelf in handen dacht ik zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
Al die moeite voor niks
Sluit je ogen maarquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in handen dacht ik zo![]()
Dan heb je mooi tijd om nog even te stemmenquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Helaas nog niet mogelijk op dit moment,. ben te wakker
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:37 schreef MissHobje het volgende:
Spel dan op zijn minst mijn naam goed...![]()
* geloof niet dat het zomaar kan toch ?
Ik wordt dus gewoon verplicht terwijl ik niet wil.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ja kan gewoon
Als ze gaan zeiken regel ik dat wel even met Cuall![]()
Blufferquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ja kan gewoon
Als ze gaan zeiken regel ik dat wel even met Cuall![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik wordt dus gewoon verplicht terwijl ik niet wil.....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:37 schreef MissHobje het volgende:
Spel dan op zijn minst mijn naam goed...![]()
* geloof niet dat het zomaar kan toch ?
Wat is er Coos werken de pillen nog nietquote:
Zo word het nooit watquote:
Doe het dan ook goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo word het nooit wat
Blijft maar eisen stellen jij![]()
Ja, nog steeds een restje van jou meukquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er Coos werken de pillen nog niet
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe het dan ook goedje vergooit je kansen
![]()
Hint de letter H !!quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet goed![]()
Man man man, nou ik kijk nog 1 keer
Trustequote:Op zaterdag 12 november 2005 05:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga
Het was een dolle boel enne....Rob, Joost, Roel in de finaleen dan....Joost voor Victory
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga
Het was een dolle boel enne....Rob, Joost, Roel in de finaleen dan....Joost voor Victory
![]()
Het is nog steeds een dolle boelquote:
Dat heb ik al tijden geleden ge-edit, omdat ik inmidels al van jou eisen stellerij op de hoogte benquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups![]()
Misshobje is toch anders he![]()
staat dus nog steeds verkeerd.. maakt ook niet uit want ik speel toch niet mee hequote:Op zaterdag 12 november 2005 05:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb ik al tijden geleden ge-edit, omdat ik inmidels al van jou eisen stellerij op de hoogte ben
Dat meeeeeen je nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
staat dus nog steeds verkeerd.. maakt ook niet uit want ik speel toch niet mee he![]()
Geef me nog een kans, ikben eigenwijs en het is laat vergeef me alstjeblieft.quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja meen ik wel![]()
Verder ben je best ok hoor![]()
het staat goehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geef me nog een kans, ikben eigenwijs en het is laat vergeef me alstjeblieft.
Ik weet dat het te laat is maar ik heb mijn fout hersteld![]()
![]()
![]()
En dat zonder dat ik punten uitdeelquote:
Je kan beter nu even gaan stemmen hoor, lekker rustig, hoef je niet in de rij te staanquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
het staat goehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed![]()
mên.. tis niet te geloven bijna![]()
Mooi kan ik meteen morgen ff melden dat ik er onterecht bij sta
( ik wacht er uiteraard eventjes mee om te kijken of het potentie heeftzo ben ik dan ook wel weer, maar bij de 1e minpunten is het klaar denk ikn )
quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:14 schreef MissHobje het volgende:mooie afsluiter
maar serieus... ik wil nog steeds niet meedoen..
Tis mij te hectisch daar..
Lief dat je al die moeite doet..
maar ok.. ik ben de rotste niet hoor..
Ik slaap er nog even een nachtje over
Die is gewoon in en in triest, die moet je nooit vertrouwen hoor en geef hem ook nooit positieve punten, want je krijgt ze toch niet terugquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:23 schreef MissHobje het volgende:
Het is je dus om Coos te doen.. zo ver is het mij wel duidelijk
Keihard ben je wel he![]()
Niet vaak genoegquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:30 schreef MissHobje het volgende:
Zeg Pc eend.. "hoe vaak heb je seks gehad?
Tja.. dan moet je er wat aan doen he ... zodat dat meer naar je zin is..quote:
Wil je me helpen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tja.. dan moet je er wat aan doen he ... zodat dat meer naar je zin is..![]()
Wat stel je voor?quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tja.. dan moet je er wat aan doen he ... zodat dat meer naar je zin is..![]()
Ja eventjes wel, anders had ik wel vaak genoeg seksquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat wordt wat lastig![]()
Ben je out off opties ?
Jij als mannelijk persoon weet daar vast wel raad mee..quote:
Je gaat toch niet vertellen dat je 2 "linker" handen hebt he ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja eventjes wel, anders had ik wel vaak genoeg seks
Welquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je 2 "linker" handen hebt he ?
Ze hebben er vast wel een cursus inquote:
Nee dat niet, maar ik had zo gehoopt dat je zou zeggen dat je me graag wou helpen, omdat jij me zo leuk lijktquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze hebben er vast wel een cursus in
En anders.. ga ff naar de wallen ofzo..
Moet ik het dan echt voorkauwen ?
oplossingen zat toch.. alleen niet met mij![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:53 schreef PC eend het volgende:
vanavond
Nu wel sorryquote:
Eerst punten zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 12 november 2005 07:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik had het trouwens echt niet gezien.. komt omdat geluidje ook uit was
Het is trouwens dat donderdagavond een stuk rustiger geworden in het forum.quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:32 schreef PH52 het volgende:
Ik ben het in grote lijnen met je eens. Er zit geen favoriet in, de minst walgelijke wordt mijn favoriet, nou ja, favoriet. Ik erger me daar het minst aan, en da's toch wat anders.
Ik weet het niet hoor, maar als Lieske moet vertekken heb ik toch echt het idee dat er iets niet klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is trouwens dat donderdagavond een stuk rustiger geworden in het forum.
Als lieske moet vertrekken dan wordt het hier doodstil.
Nou er klopt echt iets niet waarom overleeft rob:quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar als Lieske moet vertekken heb ik toch echt het idee dat er iets niet klopt.
Ligt er natuurlijk ook aan met wie ze genomineerd wordt..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:09 schreef Showtime het volgende:
Menno is keihard genaaid door Hummie, maar gelukkig voor Menno zonder zoenen.
Liekse is next, sorry mensen maar Hummie bepaald.
Het is allemaal al lang vastgelegd, net zo min als er nu mensen in het huis zitten die het puur voor de uitdaging doen is de uitslag te beïnvloeden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:09 schreef Showtime het volgende:
Goedemorgenquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Moggu. Zit al 2 uur aan de koffie![]()
Ook 'n bakkie?
Ik was om 6 uur op. Om 8 uur zat ik op mijn werkquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Lekker!
Om 8 uur opstaan is wel erg vroeg voor een zaterdag zeg!
Oh vandaar!quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik was om 6 uur op. Om 8 uur zat ik op mijn werk![]()
Er gebeurt helemaal niets, zelfs Rob is nog niet op, maar volgens mij gaat de Haan zo aan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh vandaar!
Mijn koffie pruttelt nu ook.
Is er al beweging in het huis of kan ik de streams nog wel even uit laten?
Dan ga ik maar eens even snel douchen en de wasmachine vol gooienquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niets, zelfs Rob is nog niet op, maar volgens mij gaat de Haan zo aan.
Natuurlijk niet, anders is ze haar vislucht kwijt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:34 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Chantal is op en in de badkamer. Zou ze dan nu eindelijk gaan douchen? Of is dat ijdele hoop.
Het was inderdaad ijdele hoop. Ze is nu de was aan het doen. Waarom wel de was en niet zichzelf?quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, anders is ze haar vislucht kwijt.![]()
Als ik thuis was geweest had ik nu wat anders gedaan, trust mequote:Op zaterdag 12 november 2005 10:41 schreef PH52 het volgende:
Eigenlijk best wel triest om op deze manier je tijd door te brengen. Loeren naar Chantal die de was weg doet. Kijk ik thuis echt nooit naar.
Ik heb geen krant.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:44 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Meer mensen die vanochtend het stuk over Menno gelezen hebben in de krant?
;s morgens.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:44 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Meer mensen die vanochtend het stuk over Menno gelezen hebben in de krant?
Nou ja, kwam er dus op neer dat hij het best wel een beetje gehad had met de mensen in het huis nadat hij bijgelezen was en hoorde wat er allemaal gebeurd was....quote:
Telegraafquote:
Geen wonder dat er nog steeds geen man voor Sjankwal is . Die kerels kijken ook naar de streams 24 / 7 ......... en Talpa kan zijn belofte / grote mond met " we hebben al 6 geschikte kandidaten " ook al weer niet waarmaken !quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:34 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Chantal is op en in de badkamer. Zou ze dan nu eindelijk gaan douchen? Of is dat ijdele hoop.
Op de een of andere manier krijg ik op de talpasite alleen geluid en geen beeld....quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:51 schreef Aventura het volgende:
Op de Talpa-site staat ook een leuk interview al zeg ik het zelf, afgenomen vlak na Menno's exit. Zegt-ie ongeveer dezelfde dingen in
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Daar heb je ongelijk in, de website is wat dat betreft heel wat vrijer als de andere media.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:53 schreef luciano het volgende:
Ga ik niet eens naar kijken , want geloof me , de ECHT pittige uitspraken in dat interview worden toch niet in de band gemonteerd .
Je codecs zijn ws. niet up-to-date. Probeer WMP eens te upgraden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik op de talpasite alleen geluid en geen beeld....
Nee omdat Menno daar niet over begint. Dat is ook verder niet relevant. Je doet mee aan een project en je houdt je daarbij aan de voorwaarden, elke deelnemer weet dat 't zo werkt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef luciano het volgende:
Kan , maar echte onthullingen die in het nadeel van Talpa zijn , zoals opmerkingen over manipulaties / fraude waarover Menno het eerder op 25 september heeft gehad , die komen echt niet in de uitzending hoor !
Noway !
Done, en ik heb nu een heel andere mediaplayer. (d.w.z. het uiterlijk is veranderd)quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je codecs zijn ws. niet up-to-date. Probeer WMP eens te upgraden?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Tis een beetje doods hier in het topic....
Er gebeurt niet zo veel. Iedereen is rustig wakker aan het worden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Tis een beetje doods hier in het topic....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee...aardbeienyoghurt met cruesli. Pepernoten als ontbijt lijkt me maar niets.
Op brood, is dat zo raar?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef cuall het volgende:
, was jij laats geen krabsalade aan het nuttigen voor je ontbijt?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op brood, is dat zo raar?
Alhoewel die salade was dusdanig smerig dat ik veel liever pepernoten had
Ik had ook liever Roel of Rob zien wieberenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen GurgehIk ben nog steeds down wbt BB
![]()
Okay okay, dan eet ik eerst wel een boterham en pak ik daarna m'n bak er weer bij...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee...aardbeienyoghurt met cruesli. Pepernoten als ontbijt lijkt me maar niets.
Krab salade sushiquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op brood, is dat zo raar?
Alhoewel die salade was dusdanig smerig dat ik veel liever pepernoten had
Maar dan mis je Sinterklaas....quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef cuall het volgende:
Ik ga maar eens naar de bieb, wat leesvoer halen. Het is nogal boringen we moeten ons niet gaan vervelen
![]()
![]()
Ik ga zo ook nog naar de bieb, tot later cuallquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef cuall het volgende:
Ik ga maar eens naar de bieb, wat leesvoer halen. Het is nogal boringen we moeten ons niet gaan vervelen
![]()
![]()
Tot later!quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog naar de bieb, tot later cuall
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan mis je Sinterklaas....![]()
Of Roel als ie weer wat gezopen heeftquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Lieske heeft het over de schoen zetten.
Ik zou het doen als bewoner! Gewoon iedereen z'n schoen zetten in het washok. Eens kijken of BB er wat in stopt.
helaas heb je gelijk lieske hoeft niet te winnen als de finale maar haalt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:09 schreef Showtime het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef teamlead het volgende:Goedemorgen allemaal
Sinterklaasliedjes al geoefend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |