quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik wordt dus gewoon verplicht terwijl ik niet wil.....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:37 schreef MissHobje het volgende:
Spel dan op zijn minst mijn naam goed...![]()
* geloof niet dat het zomaar kan toch ?
Wat is er Coos werken de pillen nog nietquote:
Zo word het nooit watquote:
Doe het dan ook goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo word het nooit wat
Blijft maar eisen stellen jij![]()
Ja, nog steeds een restje van jou meukquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er Coos werken de pillen nog niet
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doe het dan ook goedje vergooit je kansen
![]()
Hint de letter H !!quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog niet goed![]()
Man man man, nou ik kijk nog 1 keer
Trustequote:Op zaterdag 12 november 2005 05:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga
Het was een dolle boel enne....Rob, Joost, Roel in de finaleen dan....Joost voor Victory
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga
Het was een dolle boel enne....Rob, Joost, Roel in de finaleen dan....Joost voor Victory
![]()
Het is nog steeds een dolle boelquote:
Dat heb ik al tijden geleden ge-edit, omdat ik inmidels al van jou eisen stellerij op de hoogte benquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups![]()
Misshobje is toch anders he![]()
staat dus nog steeds verkeerd.. maakt ook niet uit want ik speel toch niet mee hequote:Op zaterdag 12 november 2005 05:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb ik al tijden geleden ge-edit, omdat ik inmidels al van jou eisen stellerij op de hoogte ben
Dat meeeeeen je nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 05:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
staat dus nog steeds verkeerd.. maakt ook niet uit want ik speel toch niet mee he![]()
Geef me nog een kans, ikben eigenwijs en het is laat vergeef me alstjeblieft.quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja meen ik wel![]()
Verder ben je best ok hoor![]()
het staat goehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geef me nog een kans, ikben eigenwijs en het is laat vergeef me alstjeblieft.
Ik weet dat het te laat is maar ik heb mijn fout hersteld![]()
![]()
![]()
En dat zonder dat ik punten uitdeelquote:
Je kan beter nu even gaan stemmen hoor, lekker rustig, hoef je niet in de rij te staanquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
het staat goehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed![]()
mên.. tis niet te geloven bijna![]()
Mooi kan ik meteen morgen ff melden dat ik er onterecht bij sta
( ik wacht er uiteraard eventjes mee om te kijken of het potentie heeftzo ben ik dan ook wel weer, maar bij de 1e minpunten is het klaar denk ikn )
quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:14 schreef MissHobje het volgende:mooie afsluiter
maar serieus... ik wil nog steeds niet meedoen..
Tis mij te hectisch daar..
Lief dat je al die moeite doet..
maar ok.. ik ben de rotste niet hoor..
Ik slaap er nog even een nachtje over
Die is gewoon in en in triest, die moet je nooit vertrouwen hoor en geef hem ook nooit positieve punten, want je krijgt ze toch niet terugquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:23 schreef MissHobje het volgende:
Het is je dus om Coos te doen.. zo ver is het mij wel duidelijk
Keihard ben je wel he![]()
Niet vaak genoegquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:30 schreef MissHobje het volgende:
Zeg Pc eend.. "hoe vaak heb je seks gehad?
Tja.. dan moet je er wat aan doen he ... zodat dat meer naar je zin is..quote:
Wil je me helpen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tja.. dan moet je er wat aan doen he ... zodat dat meer naar je zin is..![]()
Wat stel je voor?quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tja.. dan moet je er wat aan doen he ... zodat dat meer naar je zin is..![]()
Ja eventjes wel, anders had ik wel vaak genoeg seksquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat wordt wat lastig![]()
Ben je out off opties ?
Jij als mannelijk persoon weet daar vast wel raad mee..quote:
Je gaat toch niet vertellen dat je 2 "linker" handen hebt he ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja eventjes wel, anders had ik wel vaak genoeg seks
Welquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je 2 "linker" handen hebt he ?
Ze hebben er vast wel een cursus inquote:
Nee dat niet, maar ik had zo gehoopt dat je zou zeggen dat je me graag wou helpen, omdat jij me zo leuk lijktquote:Op zaterdag 12 november 2005 06:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ze hebben er vast wel een cursus in
En anders.. ga ff naar de wallen ofzo..
Moet ik het dan echt voorkauwen ?
oplossingen zat toch.. alleen niet met mij![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 06:53 schreef PC eend het volgende:
vanavond
Nu wel sorryquote:
Eerst punten zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 12 november 2005 07:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik had het trouwens echt niet gezien.. komt omdat geluidje ook uit was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |