Dat is er al in de vorm van bijschenklimonade.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
Breezers zonder alcohol was ik nog vergeten.
is er alquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:37 schreef pberends het volgende:
Onafhankelijke (warmte) kranen (CV), zodat 2 of meer personen warm water tegelijk kunnen gebruiken zonder dat ze last van elkaar hebben.
Ja, maar niet in de vorm van het merk breezer volgens mij. Dat is een gat in de markt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is er al in de vorm van bijschenklimonade.
Jammer, maar hup, posten jullie 's wat ideëen!quote:
Zijn er niet. Alles is er al.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
Gaten in de markt.
quote:Wat serieus een gat in de markt kan zijn:
een "Bespaar je kaartje bakje" op de NS Stations
Het werkt als volg ( dit wordt serieus een hit )
Er moeten ongeveer 1000 bakjes gemaakt worden van hard plastic. Deze bakjes hebben de afmeting van 10cm breed 5 cm hoog en 5 cm diep. Deze bakjes worden op alle NS stations vlak naast een trap of een rollrtap geplaatst (beneden).
Nu werkt het als volgt, iedereen die uit de trein stapt en een kaartje heeft dat niet is afgestempeld kan dit kaartje achter laten in één van de bakjes(zeg dat er op een groot station 16 bakjes verspreid op het station hangen, en op een klein station 4).
Iedereen die met de trein wil reizen kan eerst in één van deze bakjes kijken om te zien of er een kaartje naar wens in zit... Hoe simpel kan het leven zijn.
Stel dat dit supersysteem ooit van de grond komt, dan zou het handig zijn dat er een prullenbak naast staat en dat er een soort ongeschreven regel is dat als je erg vroeg reist, je even een bakje leegt. Anders zit je die dag met kaartjes van de vorige dag.
Denk niet dat de NS er blij mee is, en ik vrees dat de bakjes geen lang leven geschonken is, maar des-al-niettemin vind ik het een master idee...
ik weet wat jij denkt, maar een bidet bestaan al langer in nederland... we hebben er zelf ook 1 ....quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
- De bidet (in Nederland)
Die zijn er wel degelijk, je moet alleen creatief zijn en lef hebben om het te exploiteren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zijn er niet. Alles is er al.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:43 schreef Schmurf het volgende:
een stoeltje dat je makkelijk door het gras kan rijden, inclusief vakje voor gereedschap.
voor oude mensen die nog in de tuin werken maar niet de hele dag rond kunnen lopen en/of op hun knieën zitten
je denkt toch niet dat ik mijn geniale ideeen met jou ga delen huhquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer, maar hup, posten jullie 's wat ideëen!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:23 schreef Classics het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik mijn geniale ideeen met jou ga delen huh![]()
pearl had vroeger een systeem dat je een pilletje moest toevoegen om te neutraliseren en dan werd het roze... dus alleen roze vloeistof gebruiken anders doet het auwquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:55 schreef Doderok het volgende:
Gekleurde desinfectievloeistof voor lenzen. Verdomde waterstofperoxide in m'n oog telkens![]()
in landen waar die al langer in gebruik zijn verdwijnen ze juist.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
- De bidet (in Nederland)
En let wel: dit is een serieus topic.
Geinig! Ik weet nog wel een paar leuk doelwittenquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik ga een plugin verkopen voor Google Earth waarmee je tegen betaling per muisklik raketten kunt afvuren op doelen over de gehele wereld
Niet weer de kamer van Verdonk!quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Geinig! Ik weet nog wel een paar leuk doelwitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |