'404: File not found'quote:Op zondag 13 november 2005 17:09 schreef TheFrankey het volgende:
Ik zoek het nummer dat te horen is op de achtergrond van het volgende video-tje
wobble.wmv
Partysquad, staat in de top 40.quote:Op zondag 13 november 2005 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin de zin dubbel D chickies voorkomt , een nederhop nummer...
Als je het nummer op het eind bedoeltquote:Op zondag 13 november 2005 20:34 schreef PAA-053 het volgende:
2) Liedje dat net bij Raymann is laat was.
"Don't let the system get you down" oid....
KT Tunstall - OTHER SIDE OF THE WORLDquote:Op zondag 13 november 2005 20:34 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek twee nummers!
1)
De volgende tekst komt hierin voor:
"... the other side of the world"
Ik durfde niet eens te gokken, zo makkelijk lijkt hij me!quote:Op zondag 13 november 2005 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
KT Tunstall - OTHER SIDE OF THE WORLD
Gok ik..
Helemaal goedquote:Op zondag 13 november 2005 22:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je het nummer op het eind bedoelt, is het:
Mattafix - Big city life
Netjes hoor, je moet het net weten hequote:Op zondag 13 november 2005 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
KT Tunstall - OTHER SIDE OF THE WORLD
Gok ik..
Ok, thanxquote:Op zondag 13 november 2005 21:30 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Partysquad, staat in de top 40.
Doet het niet (bij mij)..quote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij Gammo (ja ik zapte er toevallig langs) werd de geschiedenis van de spellen op de Gameboy even besproken. In het laatste stuk kwamen allemaal flitsen voorbij van allerlei spellen. Met een lekker deuntje eronder. Misschien dat iemand er even op kan letten als er nog een herhaling van komt.. Deuntje was zonder spraak.
Kan iemand even naar dat fragment kijken?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ohw.. er zat een beetje spraak in. Op de site van Gammo kan je het stukje zelfs bekijken.
http://www.gammotv.nl/ dan 'Video Archief' --> 'GameBoy Special'.. En dan vanaf 60% van het filmpje tot bij het eind. Klinkt wat eentoning.
Heb net even het filmpje bekeken, komt me niet echt bekend voor.. Er komt wel de zin "That shows me how much you really care" in voor en daarop gegoogled, maar niks gevonden..quote:Op maandag 14 november 2005 17:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Kan iemand even naar dat fragment kijken?
bedankt iig, ik had al een mailtje gestuurd, maar nog niks ontvangenquote:Op maandag 14 november 2005 18:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb net even het filmpje bekeken, komt me niet echt bekend voor.. Er komt wel de zin "That shows me how much you really care" in voor en daarop gegoogled, maar niks gevonden..
Misschien ff een mailtje sturen naar Gammo? Contact Gammo
Staat hij niet in je recently played lijst?quote:Op maandag 14 november 2005 01:45 schreef Roa het volgende:
Argh, ik schaam mij een beetje, maar goed. In de loop der jaren is mijn (digitale) muziekcollectie aardig gegroeit en zo af en toe komt er een hele lading bij. Het is nu zover gekomen dat ik laatst lekker mijn iPod aan had staan en een heerlijk nummer hoorde, maar niet even gekeken heb van wie het was. Kortom, ik heb geen ide welk nummer ik gehoord heb.
Bob Sinclar - Love generation?quote:Op maandag 14 november 2005 19:23 schreef RooTeR het volgende:
nee, die zijn het geen van 2-en :S
Sigur Ros?quote:Op maandag 14 november 2005 21:29 schreef nikk het volgende:
Het past niet helemaal in dit topic maar het is onzinnig om hier een topic voor te openen.
Een tijdje geleden (half jaar, jaar?) was er op MTV2 een live registratie van een concert (placebo?). Je zag toen toen junkie-zanger met een strijkstok (voor een viool?) z'n gitaar bespelen met op de achtergrond allerlei psychedelische beelden. De setting was gemoedelijk zoals een MTV unplugged optreden waarbij het publiek rond het podium zat.
Iemand enig idee welke band/nummer dit was?
Iemand nog een idee?quote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef Seal_force het volgende:
In dit nummer hoor je een fluit ( Take It 2 The Floor (Remix) ) van (B2K) en ik heb dacht ik van linkin Park ook een nummer gehoord met zo fluit weet alleen niet welk nummer het is.. Kan iemand mijn helpen? groetjes Seal_force
Nee, het was op mijn iPod, niet in iTunes, en op mijn iPod is de Recently Played lijst een vaste lijst, geen dynamische.quote:Op maandag 14 november 2005 19:00 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Staat hij niet in je recently played lijst?
quote:Op maandag 14 november 2005 01:45 schreef Roa het volgende:
Argh, ik schaam mij een beetje, maar goed. In de loop der jaren is mijn (digitale) muziekcollectie aardig gegroeit en zo af en toe komt er een hele lading bij. Het is nu zover gekomen dat ik laatst lekker mijn iPod aan had staan en een heerlijk nummer hoorde, maar niet even gekeken heb van wie het was. Kortom, ik heb geen ide welk nummer ik gehoord heb.
Ik herinner mij nog wel een stukje, maar google heeft tot nu toe geen uitkomst geboden. Het stukje ging zoiets als:
"I want to live in your head, a place, my own..." en toen nog iets...met mind...ofzo... Kortom, heeft er iemand een idee? Het was een beetje rock achtig? Ik meen wat gitaren te herinneren, maar ik lag half te slapen toen ik hem hoorde![]()
Ojah, wat ik ook nog weet is dat veel zinnen herhaald werden, het een mannen-stem was en het nummer duurde gewoon een minuutje of 3... Okay, hope anyone can help.
http://www.ifeeder.net/m.asp?id=724025905132294quote:Op maandag 14 november 2005 17:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doet het niet (bij mij)..![]()
Misschien even ander linkje geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |