Ik vind eigenlijk alleen die intocht wel aardig..quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is Sinterklaas toch een cool feest he...
omgquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:21 schreef Eilanden het volgende:
http://abcnews.go.com/Primetime/story?id=1297922&page=1 en bekijk die video... (staat ook op VK)
Hoe kan je in hemelsnaam als filiaalmanager zo dom zijn? En die verloofde van haar is gewoon een domme lul
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef VoreG het volgende:
Argh 3-3 gespeeld.. laatste minuut krijgen we de 3-3 tegen, totaal onverdiend maar er werd weer gekut achterin... Zelf alleen de 1e helft meegedaan, het was mijn beurt weer om te wisselen. Wel weer 2 assists 1 bal snoeihard op de lat van 20m afstand en een keiharde knal van 16 meter maar die pakt de keeper dan weer... De enige bal van de wedstrijd die hij had
Ben benieuwd wanneer wij daar uit moeten, HMSsoort van FC Sjonnieturkistan
Met je telefoon aan het pimpen PH?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:59 schreef pascalheister het volgende:
blijft leuk je pc bedienen met je telefoon
Ja FC Utrecht en Majella/Domstadquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er zijn nog wel ergere clubs in Utrecht dan HMS Voreg
kreeg het een hele tijd niet aan de gang maar vanmiddag nieuwe drivers gezocht voor bluetooth op de pc, en verrek het werkt ook nogquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met je telefoon aan het pimpen PH?
Bewijst maar weer hoe achterlijk Amerikanen zijn. Zeventig van dit soort gevallen tot dat die malloot werd opgepakt...quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:21 schreef Eilanden het volgende:
http://abcnews.go.com/Primetime/story?id=1297922&page=1 en bekijk die video... (staat ook op VK)
Hoe kan je in hemelsnaam als filiaalmanager zo dom zijn? En die verloofde van haar is gewoon een domme lul
Je bedoelt de trots van de Domstad die net zoveel punten heeft als dat kutclubje van jou?quote:
DMC heten die tegenwoordigquote:en Majella/Domstad
Je pc bedienen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kreeg het een hele tijd niet aan de gang maar vanmiddag nieuwe drivers gezocht voor bluetooth op de pc, en verrek het werkt ook nog
soort afstandbediening zeg maar, controle over je pc overnemen. Winamp, outlook, powerpoint, muis bedienen etc.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Je pc bedienen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Sinds wanneer? Ik heb dit seizoen nog tegen Domstad gespeeltquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bedoelt de trots van de Domstad die net zoveel punten heeft als dat kutclubje van jou?
[..]
DMC heten die tegenwoordig
ja beetje moe alleen, vannacht weer te laat geworden met pokerenquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:01 schreef dndiek het volgende:
Alles goed Eend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |