Je plant inderdaad wel erg ver vooruitquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:33 schreef Lionheaad het volgende:
ik geloof dat dit het verkeerde nummer is....
Ik heb het ook liever nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:31 schreef Lionheaad het volgende:
anders krijg je te maken met Againzender of DIGGER![]()
Ik help mee krukken gooienquote:
Met tuinstoelen onder de douche gebeurt bij ons altijd tijdens het weekendje weg met het voetbalteamquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Brakheid heerscht
Zometeen maar eens met een stoel onder de douche gaan zitten
quote:
Jij zit nog in je proeftijd, he.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Carnaval
polonaise?quote:
is dat nou het beruchte carnaval in Bommel?quote:
Mispelgat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat nou het beruchte carnaval in Bommel?
quote:
Het is een hij/zij.quote:
Sherlock Tong is op onderzoek uitgeweest?quote:
Erg leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:32 schreef rubbereend het volgende:
hoe was veldhuis en camper?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:43 schreef Eilanden het volgende:
Zonder het C-woord? Dus ik mag het gehele weekend niet over Clauwheee praten?Damn dat wordt moeilijk
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:47 schreef Eilanden het volgende:
Claaaaaaaaaau
Zie je??? Gaat het al mis!!!
Ik heb hier beneden in ons halletje bij de voordeur een enorme voorraad snoep en mandarijntjes klaargezet in een grote schaal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Sint Maarten is leuk hier.Heel de straat verlicht met lampions kaarsen en kampvuurtjes. Helaas woon ik naast die straat op een hofje en bellen ze hier zelden aan. Maar ik geniet er wel van.
ik wil zo wel even langskomenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hier beneden in ons halletje bij de voordeur een enorme voorraad snoep en mandarijntjes klaargezet in een grote schaal.
Tot nu toe is er nog geen 1x aangebeld.
Hier net ook alquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:42 schreef borisz het volgende:
OMFG koters zijn nu al sint maarten lopen
kwam de eerste schreeuwende kutkoters om kwart over vijf tegen op straat. Geen lampion, wel schreeuwen dat ze znoep willen van zint maartunquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |