Deze moet je zien! Echt een van de leukste films van het jaar
(Dat hondje neemt ze echt overal mee naar toe, echt lachen)
Hmmz, maar als ie zo leuk is moet ik hem toch maar eens gaan kijken.
Reese verdient en kan beter.
Ik heb gewoon één probleem: ik kan mijn verstand niet op nul zetten.
Ik denk niet dat aa 'em leuk vind though
<------ Check mijn Logo
Gave styling ook. Roze, roze, roze, ook nog een hoop andere felle kleurtjes, veel nepbont, en vééééééél glitters. Kitch!
Het gave muziekje aan het begin en aan het einde maakte het compleet.
Het moge duidelijk zijn, ik heb een avondje ontieglijk veel lol gehad.
Ik hou wel van dit soort films. Geen supergoeie films ofzo, maar gewoon leuk voor een lekker relaxed avondje
quote:Hij IS ook flauw, maar je moet ook gewoon ongegeneerd genieten. En vooral niet te diep nadenken!
Op woensdag 14 november 2001 22:15 schreef Nokia3310 het volgende:
Lijkt me een beetje flauw
Alle leuke stukjes van LB zijn te zien in de previews, of had ik dat gezegd.
Breedbeeld nog wel
Nog steeds jammer dat ik de trailer heb gezien.
-=VRIJ NEUKBAAR=-
I rest my case...
Het is dus echt een meidenfilm en toen ik ging zat de hele bioscoop ook vol met 'meiden'. En het leuke was dat die allemaal zaten mee te leven (ja dat heb je achter je computertje niet he ). Wat zorgde voor een onwijs gezellige sfeer (klinkt raar
)
Maar ik vond het gewoon een leuke film waar je helemaal blij van wordt!
(Hey! It's malibu barbie!)
Ik heb me wel vermaakt!
quote:Veel plezier met het filmblik dan maar.
Op dinsdag 20 november 2001 17:41 schreef J.B het volgende:-=VRIJ NEUKBAAR=-
[Dit bericht is gewijzigd door Next op 29-11-2001 19:20]
quote:Tweede knopje van links is de edit knop
Op donderdag 29 november 2001 19:19 schreef Next het volgende:
Wat een Kut film
Bedankt Jaap................
quote:Goed ben jij!!
Op donderdag 29 november 2001 19:21 schreef zodiakk het volgende:[..]
Tweede knopje van links is de edit knop.
gelukkig wel bij kunnen
quote:Ik heb em een tijdje geleden al gezien en Reese is echt een lekkere dame
Op dinsdag 16 april 2002 16:23 schreef mrcool het volgende:
Film gisteren gezien, is wel een goede film. En wat ziet Reese er toch weer zalig uit!
jammer dat ze al getrouwd is.....
quote:Euhm... kan iemand dat niet doen diedaadwerkelijk dan de DVD gekeken heeft doen?
Op vrijdag 24 mei 2002 09:58 schreef Marble het volgende:
Vanwege de dvd-release een schopje omhoog.
quote:Maakt het wat uit?
Op vrijdag 24 mei 2002 14:30 schreef Aero het volgende:[..]
Euhm... kan iemand dat niet doen diedaadwerkelijk dan de DVD gekeken heeft doen?
quote:Ze heeft smaak. Enjoy!
Op zondag 26 mei 2002 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
M'n vriendin komt er net mee thuis van de videotheek.
quote:Ja inderdaad, of we moeten het zo doen, zorgen voor de echtscheiding, jij pakt Reese, ik Ryan
Op dinsdag 16 april 2002 18:59 schreef Komakie het volgende:
jammer dat ze al getrouwd is.....
Maar ik heb de film gezien en het idee ervan is opzich leuk gevonden. Wel dacht ik gewoon het is zo'n typische schets van een dom blondje in haar huppelk*tjes kleding. Flauwe humor opzich, het einde in de rechtszaak van die beredenatie vond ik toch wel erg ver gezocht maar kon er wel om lachen Leuk om een keer gezien te hebben.
ik herkende mezelf er eik wel een beetje in
Een VETTE film!!! Echt gaaf!! Lache man!!
Vooral dat ze ging huilen toen die gast het ging uitmaken!! dat geluidje daarbij
TOP dus! Moet m alleen nog even op DVD aanschaffen...
komt nog wel
quote:Die film ken ik, maar wat dat er nu weer mee te maken heeft
Op woensdag 26 juni 2002 23:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Raad bovenstaande mensen 'the Elephant Man' te kijken...
Ik moest af en toe wat aan Clueless denken.
Het is me allemaal wel wat te voorspelbaar en ben niet echt fan van zulke films...
toen mn zusje em huurde, vond ik em alleen maar irritant, nep en een verhaal die je -als je de trailer had gezien- al kon dromen
kut dus
quote:Joh, dat weet je vantevoren natuurlijk!
Op vrijdag 20 juni 2003 02:35 schreef WeirdMicky het volgende:blergh, valt me tegen dat er nog zoveel liefhebbers van die film zijn
toen mn zusje em huurde, vond ik em alleen maar irritant, nep en een verhaal die je -als je de trailer had gezien- al kon dromen
kut dus
Maar hij kijkt verder best lekker weg toch?
quote:je ziet toch altijd wel de trailer? ik had em al een x gezien op tv-reclame bijvoorbeeld
Op vrijdag 20 juni 2003 02:40 schreef Tomaz het volgende:[..]
Joh, dat weet je vantevoren natuurlijk!
Maar hij kijkt verder best lekker weg toch?
hij kijkt helemaaaaal niet lekker weg, ik ergerde me aan van alles, dat neppe blonde gedoe, dat overgeromantiseerde verhaal...blergh
quote:ok dan ben je dus niet een fan van dat soort films en moet je die eigenlijk niet kijken.
Op vrijdag 20 juni 2003 02:43 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
je ziet toch altijd wel de trailer? ik had em al een x gezien op tv-reclame bijvoorbeeld
hij kijkt helemaaaaal niet lekker weg, ik ergerde me aan van alles, dat neppe blonde gedoe, dat overgeromantiseerde verhaal...blergh
Dat neppe blonde gedoe is juist het hele id achter de film. Het moet zo overdreven gedaan worden om zo de "all american girl uit LA" te kunnen neerzetten.
quote:heb em gelukkig ook niet helemaal gezien, want het was te nep
Op vrijdag 20 juni 2003 09:12 schreef Komakie het volgende:[..]
ok dan ben je dus niet een fan van dat soort films en moet je die eigenlijk niet kijken.
Beetje jammer want het was algemeen bekend wat voor soort film het is.Dat neppe blonde gedoe is juist het hele id achter de film. Het moet zo overdreven gedaan worden om zo de "all american girl uit LA" te kunnen neerzetten.
en tuurlijk is dat het idee achter de film, maar dat zoveel mensen zo'n gaar idee nog leuk vinden verbaasde me gewoon
Lekker toch? Happy happy feel goodquote:Op donderdag 2 september 2004 21:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik begin me een beetje wollig in mijn hoofd te voelen.
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:09 schreef Petera het volgende:
Best leuke film, maar ook niet meer dan dat.
Dan zullen ze dat orgasme in het midden van So much better er wel uit knippen, want dat is vast te onkuis voor de Amerikaanse tv.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Musical komt eind Oktober op tv bij MTV USA
Hij zit er nog in, maar of hij net zo hevig was als toen jij hem zag..geen ideequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:20 schreef Marble het volgende:
Dan zullen ze dat orgasme in het midden van So much better er wel uit knippen, want dat is vast te onkuis voor de Amerikaanse tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |