Een VETTE film!!! Echt gaaf!! Lache man!!
Vooral dat ze ging huilen toen die gast het ging uitmaken!!
dat geluidje daarbij
![]()
TOP dus! Moet m alleen nog even op DVD aanschaffen...
komt nog wel
quote:Die film ken ik, maar wat dat er nu weer mee te maken heeft
Op woensdag 26 juni 2002 23:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Raad bovenstaande mensen 'the Elephant Man' te kijken...
Ik moest af en toe wat aan Clueless denken.
Het is me allemaal wel wat te voorspelbaar en ben niet echt fan van zulke films...
toen mn zusje em huurde, vond ik em alleen maar irritant, nep en een verhaal die je -als je de trailer had gezien- al kon dromen
kut dus
quote:Joh, dat weet je vantevoren natuurlijk!
Op vrijdag 20 juni 2003 02:35 schreef WeirdMicky het volgende:blergh, valt me tegen dat er nog zoveel liefhebbers van die film zijn
toen mn zusje em huurde, vond ik em alleen maar irritant, nep en een verhaal die je -als je de trailer had gezien- al kon dromen
kut dus
Maar hij kijkt verder best lekker weg toch?
quote:je ziet toch altijd wel de trailer? ik had em al een x gezien op tv-reclame bijvoorbeeld
Op vrijdag 20 juni 2003 02:40 schreef Tomaz het volgende:[..]
Joh, dat weet je vantevoren natuurlijk!
Maar hij kijkt verder best lekker weg toch?
hij kijkt helemaaaaal niet lekker weg, ik ergerde me aan van alles, dat neppe blonde gedoe, dat overgeromantiseerde verhaal...blergh
quote:ok dan ben je dus niet een fan van dat soort films en moet je die eigenlijk niet kijken.
Op vrijdag 20 juni 2003 02:43 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
je ziet toch altijd wel de trailer? ik had em al een x gezien op tv-reclame bijvoorbeeld
hij kijkt helemaaaaal niet lekker weg, ik ergerde me aan van alles, dat neppe blonde gedoe, dat overgeromantiseerde verhaal...blergh
Dat neppe blonde gedoe is juist het hele id achter de film. Het moet zo overdreven gedaan worden om zo de "all american girl uit LA" te kunnen neerzetten.
quote:heb em gelukkig ook niet helemaal gezien, want het was te nep
Op vrijdag 20 juni 2003 09:12 schreef Komakie het volgende:[..]
ok dan ben je dus niet een fan van dat soort films en moet je die eigenlijk niet kijken.
Beetje jammer want het was algemeen bekend wat voor soort film het is.Dat neppe blonde gedoe is juist het hele id achter de film. Het moet zo overdreven gedaan worden om zo de "all american girl uit LA" te kunnen neerzetten.
en tuurlijk is dat het idee achter de film, maar dat zoveel mensen zo'n gaar idee nog leuk vinden verbaasde me gewoon
Lekker toch? Happy happy feel goodquote:Op donderdag 2 september 2004 21:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik begin me een beetje wollig in mijn hoofd te voelen.
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:09 schreef Petera het volgende:
Best leuke film, maar ook niet meer dan dat.
Dan zullen ze dat orgasme in het midden van So much better er wel uit knippen, want dat is vast te onkuis voor de Amerikaanse tv.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de Musical komt eind Oktober op tv bij MTV USA
Hij zit er nog in, maar of hij net zo hevig was als toen jij hem zag..geen ideequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:20 schreef Marble het volgende:
Dan zullen ze dat orgasme in het midden van So much better er wel uit knippen, want dat is vast te onkuis voor de Amerikaanse tv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |