Yep...quote:
Ik zie sneller dan mijn oogschaduw.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih is sneller dan z'n schaduw!
Ach, die neger met zijn kop op de stoep heeft het zo slecht nog niet. Het is altijd nog beter dan in de goot eindigen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep...
Wil dat nog altijd als bewegend avatar hebben. Dat stoeptegelscène
Waaromquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep...
Wil dat nog altijd als bewegend avatar hebben. Dat stoeptegelscène
Uuhm.. nee, sorry, heb geen zin om daarop in te gaan. Te lange discussie en ik wil naar bedquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:08 schreef pberends het volgende:
Wat vinden jullie boeiend aan die film trouwens? Op 3 scenes na is er geen reet (inclusief zeepje) aan.
Ach, nu gaat ie tenminste naar de hemel, omdat ie onschuldig is vermoord. Anders had ie in de bak iemand om zeep geholpen en kwam ie in de helquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, die neger met zijn kop op de stoep heeft het zo slecht nog niet. Het is altijd nog beter dan in de goot eindigen.
1 reactie is genoeg hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. nee, sorry, heb geen zin om daarop in te gaan. Te lange discussie en ik wil naar bed
Omdat het een ranzige scène is, en ik graag FOK een keer wil laten shokkerenquote:
Nou, post die foto van Charisma Carpenter dan nog eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat het een ranzige scène is, en ik graag FOK een keer wil laten shokkeren
Je snapt z'n grapje niet, Dizerquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, nu gaat ie tenminste naar de hemel, omdat ie onschuldig is vermoord. Anders had ie in de bak iemand om zeep geholpen en kwam ie in de hel
Ik vind de hele film wel boeiend eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:08 schreef pberends het volgende:
Wat vinden jullie boeiend aan die film trouwens? Op 3 scenes na is er geen reet (inclusief zeepje) aan.
Nog nooit throatgaggers gezien? Das veel groffer, en nog echt ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat het een ranzige scène is, en ik graag FOK een keer wil laten shokkeren
Dat bedoel ik dus met SBS-volk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je snapt z'n grapje niet, Dizer!
Vooruit...quote:
Ja, welterusten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooruit...
Teneerste:
- Acteerprestaties van Edward Norton èn Edward Furlong zijn echt super!
- Verhaal is gewoon goed. Eindelijk een harde film met ballen zonder een "hollywood" einde
- De wending van het verhaal is buitengewoon goed. Mooie overgang vanuit vrije leven naar gevangenis.
- Stoeprandscène
en nog veel meer..
Die van je oogschaduw snapte ook niemandquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met SBS-volk.
Ik moet het meer van de slimmere medemens hebben.
Ik kijk geen tvquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met SBS-volk.
Ik moet het meer van de slimmere medemens hebben.
Huhquote:
Weet ik veel.quote:
Jaagquote:
Tsja.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van je oogschaduw snapte ook niemand!
Jij zou toch gaan slapen?!quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je nu al slapen? Ok.. Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |