Hummie reageert niet op mailtjes van mijquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is best een goed idee ja. Mail jij het even naar Hummie?
Was die one-night stand zo erg dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hummie reageert niet op mailtjes van mij
Dat gaat hier ook vrij snel. Ik had even die onenigheid met Lekkersimpel en meteen had ik daarom van iemand -2 punten te pakken in het servival topic.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou alleen maar - - punten uitdelen met die lui daar![]()
Het was voor mij reden genoeg om drank en drugs af te zwerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was die one-night stand zo erg dan?
helemaal mee eens dit wordt een martelgang tot eind december.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Sassefras het volgende:
[..]
zullen we ze gewoon allemaal in een keer er uittiefen?
dan gaat BB ook wat sneller, en kan mijn normale leven weer beginnen..
Ach ja, je weet toch zelf hoe het zit. Is toch het belangrijkste. Laat hem in het vervolg lekker lomp lullen. Raakt ie vanzelf wel een keer beu (hoop ik)quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat hier ook vrij snel. Ik had even die onenigheid met Lekkersimpel en meteen had ik daarom van iemand -2 punten te pakken in het servival topic.
Ik reageer ook al weken niet meer op zijn posts, maar soms is het gewoon te erg en dan ga ik me niet meer inhouden. Helemaal als hij mijn familieleden gaat zitten beledigen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja, je weet toch zelf hoe het zit. Is toch het belangrijkste. Laat hem in het vervolg lekker lomp lullen. Raakt ie vanzelf wel een keer beu (hoop ik)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal mee eens dit wordt een martelgang tot eind december.
Helemaal niet. BB is nog altijd het leukste wat op tv is. Anders zat ik hier ook niet zo veel vrije tijd te 'verdoen'.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal mee eens dit wordt een martelgang tot eind december.
Je mag kijken als ik mag kijken en het gaat verder zoals het nu gaat dan wordt het een martelgang.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Martelgang das dan wel weer erg extreem
Je HOEFT niet te kijken hoor, het mag.
Scanman je zit alleen maarLieske te kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. BB is nog altijd het leukste wat op tv is. Anders zat ik hier ook niet zo veel vrije tijd te 'verdoen'.
Is al gebeurd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef luciano het volgende:
Modje , daluk ff 722 van maken .......721 is al geweest , txs
Ze zaten beide op hun lip te bijten. Voor Ingrid is dat normaal trouwens.quote:
Nee, 6 dagen nog.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:00 schreef Day het volgende:
Ik hoop toch echt dat we niet weer 2 weken moeten wachten voor een nominatie.
Nominatie moest dus exit zijn.quote:
Die met die scheve lippen ??quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:00 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Wie is de broer dan in dit geval?
Ja, t'is niet anders. Dat is de prijs die we betalen omdat het toch tot 29 december gaat duren. Die prijs heb ik er wel vooroverquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nominatie moest dus exit zijn.
Je bedoelt dat er pas over 2 weken een exit is?
Ah neeeeeeeeeee!
Het zijn de muizenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:05 schreef kissa het volgende:
[..]
En toch schrik ik iedere keer weer van die aangevreten halve wenkbrauwtjes van Chantal![]()
Joost was op fok, dag fok tenminste, ook steeds al het meest populair, totdat de Mennohype losbarstte;quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Nu heeft Joost Nathalie wer overgehaald om trictrac te spelen. We zijn er dus nog niet vanaf. En dan te bedenken dat Joost nog 1e staat in de poll ook
Hoop ondertussen nergens meer op, op wekelijkse exits hoop/reken ik nu al weken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, t'is niet anders. Dat is de prijs die we betalen omdat het toch tot 29 december gaat duren. Die prijs heb ik er wel voorover
Maar na de volgende exit gaat het wel hard denk ik.
Erg rustig inderdaad.Afhaken zou goed kunnen hoor, heb ook in twijfel gestaan vanmorgen of ik nu wel of niet zou gaan kijken. De shock is hier dus nog duidelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:12 schreef teamlead het volgende:
het is verdacht rustig op het forum vandaag... Iedereen nog in shockOf zouden er echt mensen afhaken na gisteren?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Erg rustig inderdaad.Afhaken zou goed kunnen hoor, heb ook in twijfel gestaan vanmorgen of ik nu wel of niet zou gaan kijken. De shock is hier dus nog duidelijk aanwezig.
Uiteindelijk besluit "Nou vooruit, maar alleen op fok, streams gaan niet open"
Half uur later: "Ach nu zit ik hier toch te lezen kan net zo goed de streams ook aanzetten"![]()
Nou, toch tenminste een handje geholpen wordt door Humptiedumpie, als je zijn avonturen in het huis ziet zou je echt gaan denken dat hij niet alleen een rat is maar ook nog een mol.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Art_Core het volgende:
Mij bekruipt sinds gisteravond ook het beangstigende gevoel dat Rob onoverwinnelijk is.
Ik denk dat hij veel stemmen heeft gekregen om de 50.000 euro opdracht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:12 schreef teamlead het volgende:
het is verdacht rustig op het forum vandaag... Iedereen nog in shockOf zouden er echt mensen afhaken na gisteren?
Ik denk eerder dat het motten zijnquote:
tsja.. hij hield het inderdaad erg lang vol.. Maar dat verbaasde me minder dan het vroege afvallen van Menno..quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij veel stemmen heeft gekregen om de 50.000 euro opdracht.
Hij hield het zo lang vol![]()
![]()
![]()
vond de prestatie van lieske echt schitterend
Mij helaas ondertussen ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Art_Core het volgende:
Mij bekruipt sinds gisteravond ook het beangstigende gevoel dat Rob onoverwinnelijk is.
Vond ik ook wel tegenvallen van Menno ja, maar aan de andere kant hij had al het gevoel dat hij degene was die moest vetrekken en na het "gesprek" met Chantal helemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. hij hield het inderdaad erg lang vol.. Maar dat verbaasde me minder dan het vroege afvallen van Menno..
menno viel inderdaad snel uit veel sneller dan lieske.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. hij hield het inderdaad erg lang vol.. Maar dat verbaasde me minder dan het vroege afvallen van Menno..
volgens mij wel, maar dat weten de bewoners nog nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:26 schreef Day het volgende:
Hoe zit het eigenljk met de weekopdracht. Hebben ze die nou gehaald of niet?
ze zijn aan het poetsen, dus je mist alleen onze scherpe humorquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:29 schreef Kleintje het volgende:
Ben niet aan het kijken, maar gebeurt er nog wat spannends?
Is er al een nieuwe pispaal?
Ja hebben ze gehaald. Met 16 van 40 onderstreepte woorden die moesten overblijven (15 waren er nodig). Dit is gezegd in de reguliere uitzending van donderdag 19.30 alleen weten de bewoners het nog niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:26 schreef Day het volgende:
Hoe zit het eigenljk met de weekopdracht. Hebben ze die nou gehaald of niet?
Lieske zit in bad jammer dat ik nu geen screenshots kan maken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zijn aan het poetsen, dus je mist alleen onze scherpe humor
Praat haar nu gewoon even bij joh.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zijn aan het poetsen, dus je mist alleen onze scherpe humor
Zit altijd te wachten op een on oplettendheid van de regie.quote:
Dido is er zelfs mee begonnen deze keer, is ze ziek ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:31 schreef Day het volgende:
Nou ik kan aan die schoonmakende mensen even niet meer zien. Zelfs Dido doet mee.![]()
Ga 'ns even voorbereidingen treffen voor het eten.
Laters
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:34 schreef Kleintje het volgende:
overigens, zouden dagopdrachten geen oplossing zijn?
Individueel. Als je het niet haalt heb je 's avonds geen eten...
Dat verdrijft de verveling daar in huis...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Menno exit. Kan iemand me vertellen dat ik droom?
Alsjeblieft?
Kutzooi.
Jawel hoor, vorige keer kregen ze ook gewoon een weekopdracht tijdens de 50.000 euro opdracht. Niet roken samen met de stip was het volgens mijquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef teamlead het volgende:
[..]from your keyboard to Hummie's eyes...
Maar ik mag toch hopen dat ze ook nog gewoon een weekopdracht krijgenDit was gewoon een 50.000 opdracht toch:?
ahzo..quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Dat sporten van gisteren was de 50.000 euro opdracht.
Maar dat verhaal was de weekopdracht
Nee sorry.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Alsjeblieft?
Kutzooi.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Alsjeblieft?
Kutzooi.
Lieve schat,quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:39 schreef Kleintje het volgende:
![]()
[afbeelding]
Sorry meis... je droomt niet!
Dus nu maar zorgen dat spoedig de lul tafkar hangt...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:43 schreef Kleintje het volgende:
Ja... ik zou een tompouche maken als Rob of Roel eruit ging...
En toen Menno eruit ging... toen moest ik mijn verdriet maar wegeten... heb maar 2 frikandellen speciaal gemaakt....
BB... mijn lijn... wat doe je!
Isa,quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieve schat,
Je denkt toch niet echt dat ik daar op ga hopen hè
Gisteravond wilde ik het niet hopen, maar je doet het stiekum toch.
Wat een enorme kutavond.
Isa
Alcohol is ook een dikmaker!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:45 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
je had natuurlijk ook gewoon (zoals de meesten) zwaar aan de alcohol kunnen gaan he.. Onder het motto: ik word toch wakker met een kater, dan op zijn minst vooraf nog wat lol
*proest*quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Kleintje: dat spring je er wel af als die lul er uiteindelijk wel uitgaat.
Het enige wat ik steeds denk is een hartgrondig en welgemeend: KUT KUT KUT (en alle variaties daarop zoals kutzooi, kutdag, kutbewoners, kutuitzending etc.)quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef Sassefras het volgende:
Isa,
ik zit er net zo bij als jij.
net als 2 weken geleden trouwens... toen rob toch blijven mocht..
Dan was het die van Roel, die van Menno had je echt wel gevoeld.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Moest deze post niet eigenlijk in het sexforum???
Ik dacht nog... eruit gaat? Ik heb de lul goddank er niet in gevoeld
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Moest deze post niet eigenlijk in het sexforum???
Ik dacht nog... eruit gaat? Ik heb de lul goddank er niet in gevoeld
jammer, ik had gehoopt dat jij me kon vertellen wat er allemaal gebeurd was in het huis vandaag..quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de streams al de hele dag niet aangezetvoor het eerst zit ik uren achter mijn pc zonder de streams aan te zetten. Te confronterend. Wat vind ik mezelf eigenlijk grappig
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:50 schreef Kleintje het volgende:
Goed...
Ik ga weg... na 1,5 week ziek zijn is de koorts dan eindelijk weg!
Ik ga nu naar mijn paardje!
Even kijken of mijn grijze kamerolifant of grijze draak [afbeelding] al wat dikker is geworden!Toedels
Je kan er nu wel lekker neutraal naar kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:57 schreef style het volgende:
Ik kan ook nog steeds niet geloven dat Menno er echt uit is en Rob er nog inzit.
Ik heb nu ook geen favoriet meer, dat maakt het allemaal maar vreemd.
Hé pik, potje tric trac?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ik kan bepaald niet zeggen dat ik Menno mis![]()
Zo leuk deed 'ie niet in het huis.
ik mis menno ook niet maar vind het gewoon heel erg dat die gluiperd van een rob nog in het huis zit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
nee, maar dat achterbakse gedoe er omheen zorgde in iedergeval voor gespreksstof hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
The Assholequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef danosa het volgende:
Waat staan de eerste T en de A voor in TAFKAR?
tering aap?
trieste aal?
the anomalie?
Ik heb niet zo veel met Rob maar erger me ook niet echt aan hem. Vind het wél mooi dat 'ie Menno's arrogantie zo heeft afgestraftquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik mis menno ook niet maar vind het gewoon heel erg dat die gluiperd van een rob nog in het huis zit.
Hij krijgt steeds meer een grote bek en denkt ook nog dat hij iets is.
Zelfs dát viel wel mee. Ik vond hem meer een soort Invisible Manquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, maar dat achterbakse gedoe er omheen zorgde in iedergeval voor gespreksstof hier
Menno heeft een spelletje gespeeld en heeft verloren en hij is zo sportief om het te zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:10 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Rob maar erger me ook niet echt aan hem. Vind het wél mooi dat 'ie Menno's arrogantie zo heeft afgestraft![]()
de enige momenten dat ie in beeld werd gebracht door BB was negatiefquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:12 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Zelfs dát viel wel mee. Ik vond hem meer een soort Invisible Man![]()
Het lijkt wel een prikbord van een meisje van 14 jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:10 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Rob maar erger me ook niet echt aan hem. Vind het wél mooi dat 'ie Menno's arrogantie zo heeft afgestraft![]()
Ja dat gehang op de bank met die Haagse lispelaar. Wat waren er dan eventueel voor leuke momenten van Menno uit te zenden geweestquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:13 schreef whitef0x het volgende:
[..]
de enige momenten dat ie in beeld werd gebracht door BB was negatief![]()
Menno: "Ik heb één bank met jou overleefd Rob, dus mijn reden om jou te nomineren is omdat ik weet dat ik er nóg wel één met jou overleef"quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Als er één zelfingenomen arrogante eikel in het huis rondhinkelt dan is het Rob wel.
Dat is m.i. niet arrogant, maar gewoon eerlijk toegeven dat je tactisch stemt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Menno: "Ik heb één bank met jou overleefd Rob, dus mijn reden om jou te nomineren is omdat ik weet dat ik er nóg wel één met jou overleef"
Not.
Dat heeft niks met taktiek te maken, dit is gewoon iemand eruit willen gooien die je niet mag, en onder het oog van live publiek diegene te kak zetten omdat je denkt het makkelijk te kunnen winnen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is m.i. niet arrogant, maar gewoon eerlijk toegeven dat je tactisch stemt.
Menno wist dat hij zeker op de bank zou zitten. Dat hij Rob nomineert heeft bar weinig met 'een hak zetten' te maken. Hij heeft hem immers al een keer 'verslagen' op de bank. Als je in het huis wil blijven lijkt het me logisch dat je dan probeert diegene bij je op de bank te krijgen waarbij je denkt een goede kans te maken op meer stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heeft niks met taktiek te maken, dit is gewoon iemand eruit willen gooien die je niet mag, en onder het oog van live publiek diegene te kak zetten omdat je denkt het makkelijk te kunnen winnen.
Not.
Ze zou zich een aantal uur per dag doodvervelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat zou Nathalie zonder spiegels moeten?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... ik kan ook niet even een uurtje weg en er is meteen al verschrikkelijk veel gebeurd.
Heb je die aflevering wel gezien?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Menno wist dat hij zeker op de bank zou zitten. Dat hij Rob nomineert heeft bar weinig met 'een hak zetten' te maken. Hij heeft hem immers al een keer 'verslagen' op de bank.
Dat is een van de weinige usernames hier die ik eerst even met de muis kopieer en dan in het bericht plakquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, hier zullen we wel nooit uitkomen. Menno exit, Jernau.Morat.Gurgeh hopelijk nog een tijdje hier in het BB5 subforum.
ze staat er nog steedsquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze zou zich een aantal uur per dag doodvervelen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:37 schreef scanman01 het volgende:
"Je tieten worden te groot voor jou", zegt Nathalie tegen Lieske
haha leuke weekopdracht, ipv niet roken een week zonder spiegels in het huisquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:40 schreef F4iTH het volgende:
Beste Hummie,
Wil je aub in plaats van een 50.000 opdracht als gisteravond, die zelfs Joscelyn in d'r eentje voor mekaar had gekregen, de volgende keer een week lang alle spiegels uit het huis verwijderen? Ik word h-e-l-e-m-a-a-l wappie van die vrouwen in dat huis (Natte lie, Dido, Chantal, Ingrid en Joost, ja die hoort er ook bij).![]()
Dat is zelfbevrediging voor Nathalie. Gewoon een uur naar zichzelf in de spiegel kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:43 schreef Ferdii het volgende:
nahtalie gaat dat nooit volhouden, die doos houd er veel te veel van om naar zihczelf te kijken.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige usernames hier die ik eerst even met de muis kopieer en dan in het bericht plak
Tering.....quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Als een havik naar zijn haar prooi
[afbeelding]
Ik hoor alles, ik zie alles en ik zwijg nooit.quote:
Dat is net zoiets als dat de paus elke dag naar mekka gaat biddenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:16 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie vertelt nu dat Ralph enorme ruzie in de bus tijdens een vakantie kreeg met ene Patrick. Ik had niet verwacht dat Ralph ooit met iemand ruzie zou kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Goeiedag...
Iedereen alweer een beetje over gisteren heen?
Ik ben nog steeds min of meer met stomheid geslagen, maar ik kan niet anders dan mezelf er bij neerleggen dat de gratis stemmingen dus blijkbaar toch anders verlopen dan de betaalde. Ik heb ook niet gestemd, dus ik mag eigenlijk niet zeiken.
Rob gaat nu tot de finale, dat lijkt me wel duidelijk....
Is nog afwachten. Hij viel gisteren alweer in zijn oude dominerende rol. Waarschijnlijk omdat hij zijn gevoel van macht weer terug denkt te hebben door zijn overwinning. Als hij daarmee doorgaat kan hijn og best eens één of meerdere nominaties aan zijn broek krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
helaas weten we inmiddels dat het niks uitmaakt of hij genomineerd wordt...quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is nog afwachten. Hij viel gisteren alweer in zijn oude dominerende rol. Waarschijnlijk omdat hij zijn gevoel van macht weer terug denkt te hebben door zijn overwinning. Als hij daarmee doorgaat kan hijn og best eens één of meerdere nominaties aan zijn broek krijgen.
Tot nu toe hebben ze hem maar bar weinig genomineerd....quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is nog afwachten. Hij viel gisteren alweer in zijn oude dominerende rol. Waarschijnlijk omdat hij zijn gevoel van macht weer terug denkt te hebben door zijn overwinning. Als hij daarmee doorgaat kan hijn og best eens één of meerdere nominaties aan zijn broek krijgen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Goeiedag...
Ik ben nog steeds min of meer met stomheid geslagen, maar ik kan niet anders dan mezelf er bij neerleggen dat de gratis stemmingen dus blijkbaar toch anders verlopen dan de betaalde. Ik heb ook niet gestemd, dus ik mag eigenlijk niet zeiken.
Helaas niet van mij. Gemistquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:27 schreef APK het volgende:
Volgens mij komen er weer een paar Nathalie muilen-pics aan, of niet?![]()
RRRRRquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Die capture van een half uurtje geleden nog een keer, alleen wat closer.
[afbeelding]
En dat verhult ze dan door heel vaak "Ja" te zeggen. Ik doe dat overigens ook altijd als het me geen vuk interesseertquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Als je Nathalie bekijkt terijl Dido nu een verhaal vertelt, dan zie je gewoon dat ze eigenlijk helemaal niet luistert.
Chantal niet. Ik interpreteerde het als dat je Chantal een havik vond.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn prooi... Havik is mannelijk.
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Goeiedag...
Die is sinds vanmorgen vroeg al ongeveer zo. Helaasquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:31 schreef flugeltje het volgende:
De pol op de talpa-site is ineens ook weer helemaal anders.
Viel mij ook al op. Alle Menno stemmers stappen nu over op Joost.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:31 schreef flugeltje het volgende:
De pol op de talpa-site is ineens ook weer helemaal anders.
Bij elke stilte die even valt "uh-huh", "ja", "is ook zo", "inderdaad", "precies" en meer van dat soort stopwoordjes gebruiken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef Falco het volgende:
[..]
En dat verhult ze dan door heel vaak "Ja" te zeggen. Ik doe dat overigens ook altijd als het me geen vuk interesseert.
Klopt, maar dan nog zeg je "als een havik naar zijn prooi". Je zou er bv van kunnen maken "chantal kijkt als een havik naar zijn prooi".quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Chantal niet. Ik interpreteerde het als dat je Chantal een havik vond.
Wat ze ook is natuurlijk.
Het is echt bijna te erg om naar te kijken. Wat een mens is dat toch. Ik vraag me af waar ze de hele tijd zit met haar gedachten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Bij elke stilte die even valt "uh-huh", "ja", "is ook zo", "inderdaad", "precies" en meer van dat soort stopwoordjes gebruiken.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:35 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
ik heb deze nog voor je
[afbeelding]
Zal ik dan maar ff posten voor je.... Staat het niet allemaal zo op een rijtjequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:37 schreef scanman01 het volgende:
Het BB nummer LEEF op rtl Fm..![]()
Flashback..
edit: dat waren 4 berichten achter elkaar. Ik moet even kalm aan gaan doen
Bij haar volgende bezoek aan de spiegel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt bijna te erg om naar te kijken. Wat een mens is dat toch. Ik vraag me af waar ze de hele tijd zit met haar gedachten.
Je gaat er dus vanuit dat er gedachten rondzwerven onder die schedel! Lijkt me iets te veel eer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt bijna te erg om naar te kijken. Wat een mens is dat toch. Ik vraag me af waar ze de hele tijd zit met haar gedachten.
Bedankt voor de moeite, maar ik vind een frontaaltje net even confronterender.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:35 schreef zeeuws jongetje het volgende:
ik heb deze nog voor je
[afbeelding]
Heb je de videoversnelling naar beneden gebracht? Heeft bij mij geholpenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:44 schreef Day het volgende:
Mijn caps zijn allemaal zwart (gebruik Screenhunter). Iemand enig idee hoe dat komt?
Videoversnelling lager zetten of overlays uitzetten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:44 schreef Day het volgende:
Mijn caps zijn allemaal zwart (gebruik Screenhunter). Iemand enig idee hoe dat komt?
Dat stemmetje hangt iedereen de keel uit maar Dido kan er wel nog steeds om lachenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:45 schreef APK het volgende:
Joost weer met zijn sprookjesstem.
Man, iedereen kent dat sprookje nu wel.![]()
heeft hij maar 1 sprookje dan, ik dacht dat hij ze ter plekke verzon?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:45 schreef APK het volgende:
Joost weer met zijn sprookjesstem.
Man, iedereen kent dat sprookje nu wel.![]()
Nou is die kaktrut ook al bezig met wéér dat sprookje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:49 schreef F4iTH het volgende:
Dat stemmetje hangt iedereen de keel uit maar Dido kan er wel nog steeds om lachen
Je bedoelt de nadruk op sommige woorden? Dat doet ze dus omdat het om die woorden ging. Die moesten worden herhaald.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nou is die kaktrut ook al bezig met wéér dat sprookje.![]()
Verschrikkèlijk die klémtonen die zij légt.![]()
Menno had nergens lef voorquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:54 schreef bunnyma het volgende:
Wat jammer eigenlijk dat Menno niet het lef heeft gehad om ipv dat sprookje van die rode schoentjes, het sprookje van Roodkapje door te vertellen.![]()
![]()
quote:
Nee, zij doet dat in Elk gesprek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt de nadruk op sommige woorden? Dat doet ze dus omdat het om die woorden ging. Die moesten worden herhaald.
Goh, dat ik het ooit voor Dido zou opnemen
Natte Liequote:Op vrijdag 11 november 2005 18:13 schreef Kleintje het volgende:
Wie is dat mens? Is het nou dido of Natte Lies?
Ik weet het echt niet meer...
Ik vond het trouwens erg 'verdacht' dat hij het met die 50.000 opdracht van gister maar 52 seconden uithield terwijl ie de keer ervoor de beste tijd hadquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:54 schreef bunnyma het volgende:
Wat jammer eigenlijk dat Menno niet het lef heeft gehad om ipv dat sprookje van die rode schoentjes, het sprookje van Roodkapje door te vertellen.![]()
![]()
Hij vertelde dat dat kwam omdat hij zijn armen had moeten draaien van de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:22 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens erg 'verdacht' dat hij het met die 50.000 opdracht van gister maar 52 seconden uithield terwijl ie de keer ervoor de beste tijd had![]()
bij tanja was het honderdtwee geweestquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "97 plus 6 is honderd en ... eh .... eh "
Joost: "honderddrie"
Papa wordt echt wel genomineerd als hij zo doorgaat. Laat hem maar een aantal keren zo tegen Chantal doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:42 schreef Kleintje het volgende:
Rob besluit weer dat er geen oogcreme mag komen...
papa weet het weer het best...
Het is dramatisch inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Gezien de slowchat gebeurt er bar weinig in dat huisWeinig SC topics die zo lang duren voor hij vol komt.
De hele dag wordt er in de SC topic gesproken over allerlei BB zaken van de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Gezien de slowchat gebeurt er bar weinig in dat huisWeinig SC topics die zo lang duren voor hij vol komt.
Vanaf volgende week donderdag komt het in een stroomversnelling. Dan staan er iedere week mensen genomineerd en iedere week iemand eruit... Dan wordt de sfeer vanzelf een heel stuk minder in het huis.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Nu is het weer zo gezapig nikszeggerigs.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:49 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... ik vrees dat TAFKAR is ingelicht over Yantjes.
Ik bedoel.... ze mogen geen OOGZALF kopen... terwijl wij hier tegen Yantjes roepen dat het zalf moet gaan kopen!!!
Ik mis Menno ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, ik enk niet dat ik de persoon menno zo heel erg mis. Ik mis de geweldige scenario's die ik al in mijn hoofd klaar had als één van de anderen moest gaan. Leuke streams en zo. Nu is het weer zo gezapig nikszeggerigs.
er gebeurt geen bal idd.. maar daarbij heb ik een aantal mensen die normaal tot de vaste SC-posters horen vandaag ook nog niet gezien....quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat komt omdat de houtluis van een rob nog in het huis zit.quote:
Wat ga jij eten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:50 schreef teamlead het volgende:
zo.... eten is ook weer geregeld voor vandaag wordt zo gebracht
Ik ben er weer
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik mis Menno ook niet.
Maar daarom hoefde ie van mij het huis niet uit.
Hij moest er van mij uit omdat hij de minste irritatie bij me opwekt.
Puur omdat ik een grote afkeer tegen de rest heb.
Als Menno nou alleen in het huis had gezeten dan had ik gewoon niet hoeven kijken, maar nu blijf ik me verkneukelen aan die slechte conversaties
Ik zou willen dat ze vanavond al moeten nominerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week donderdag komt het in een stroomversnelling. Dan staan er iedere week mensen genomineerd en iedere week iemand eruit... Dan wordt de sfeer vanzelf een heel stuk minder in het huis.
Als ik jou was zou ik voor de hot gaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wat ga jij eten?
Ik twijfel nog tussen de hot spareribs en de honingspareribs...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Kleintje het volgende:
Fuck dat Sint Maarten. Ik word GEK van dat gebel hier aan de deur!
Fuck off... ik heb geen snoep in huis. En als ik het wel had... dan had ik het allang opgegeten!!!!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Kleintje het volgende:
Fuck off... ik heb geen snoep in huis. En als ik het wel had... dan had ik het allang opgegeten!!!!
Nee, ik was niet Anti-Menno.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef teamlead het volgende:
[..]kleintje.. jij was anti-menno
![]()
weer een droom aan duigen![]()
De hot is tegenwoordig minder lekker gemarineerd... dus daarom twijfel ik....quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik voor de hot gaan
Ik krijg zometeen de döner-schotel
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, ik was niet Anti-Menno.
Ik ben Anti-tafkar, Anti-Joost en Anti-Chankwal.
Ik had vrij weinig met Menno, behalve dat ik hem best bij mijn konijn in het hokje wilde doen...
Ik zag net op het journaal dat ze het anders ook in limburg vieren, dus dan moet je wel op tijd afremmen als je naar het zuiden gaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef teamlead het volgende:
[..]Gewoon naar het zuiden vertrekken.. hier doen ze die onzin goddank niet...
Dat kan ik hier niet zeggen gezien mijn ex hier meeleest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef teamlead het volgende:
Bel uitschakelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef Kleintje het volgende:
Nou... mijn konijn is zo'n lief verstoten en aandoenelijk beestje... daar moet je lief voor zorgen. Dat idee kreeg ik bij Benno ook!quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
al ontgaat die konijnenhokje mij volkomen
Ik woon al mijn hele leven in limburg en heb nog nooit meegemaakt dat de "viering" verder ging als een lampionnenoptocht.. dat gebedel om snoep heb ik echt nog nooit gezien hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zag net op het journaal dat ze het anders ook in limburg vieren, dus dan moet je wel op tijd afremmen als je naar het zuiden gaat![]()
Ow, hun bestellen voor mij dus snoep voor Sint Maartenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef regenworm het volgende:
er wordt een hoop snoep besteld
Ze denken dat ze dan minder roken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
7 pakjes zware shag?? Roken ze daar allemaal zware shag
Sluit je aan bij de actiegroep "Nathalie zo snel mogelijk het huis uit"quote:
Sintermertes veugelkequote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef teamlead het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh Sint Maarten is leuk! Ik haal altijd wat in huis, maar eigenlijk komt hier in de flat nooit een kind op mijn onderbuurmeisje van 5 na. En de rest van het snoep is voor mij
Euh herstel ik heb zojuist een stel kids aan de deur gehad inclusief lampionquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef teamlead het volgende:
Graagquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sluit je aan bij de actiegroep "Nathalie zo snel mogelijk het huis uit"
daar lijkt het inderdaad opquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow, hun bestellen voor mij dus snoep voor Sint Maarten
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Euh herstel ik heb zojuist een stel kids aan de deur gehad inclusief lampion
*proest*quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
foto van rob op je deur raam plakken.
Dat doen ze hier ook niet, zal wel weer een plaatselijke variant zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in limburg en heb nog nooit meegemaakt dat de "viering" verder ging als een lampionnenoptocht.. dat gebedel om snoep heb ik echt nog nooit gezien hier
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef whitef0x het volgende:
Euh herstel ik heb zojuist een stel kids aan de deur gehad inclusief lampion
Ben je van dat gezeur ook meteen afquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
!
Daarbij.... als ik hem ophang... dan denken ze dat kinderlokkerpostzegels heb besteld!
ik sluit me aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar heb je ooit kakkers bij mij in de buurt gezien??quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
dat krijg je er nou van als je zo nodig tussen de kakkers wilt wonen
Weet je wel wie Sint Maarten was?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:00 schreef frizti het volgende:
Dat doen ze hier ook niet, zal wel weer een plaatselijke variant zijn.
Snoep bedelen zal wel van halloween afgekeken zijn,.
Die is er toch al uit?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ehm.. Sint Maarten had niets met snoep.. meer met door midden gehakte mantels voor bedelaars tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel wie Sint Maarten was?Dat snoep krijgen hóórt juist bij die heilig, dat heeft niets met Halloween te maken. Mijn moeder liep als klein meisje al met een lampion en kreeg snoepgoed, ik denk niet dat ze toen van Halloween hadden gehoord.
Ik kan me, om moverende redenen, niet aansluiten bij een beweging waar Regenworm zich heeft aangesloten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, wat jij Dido2 noemt is eigenlijk de mislukte bèta versie van Dido 1.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:02 schreef Kleintje het volgende:
Die is er toch al uit?
Dido2 is er nu toch in?
Mijn moeder vertelde dat ze vroeger een cent (ja de good old guldencent) kreeg als ze ging sintmaarten. Snoep was toen duurder volgens mij. Maarja...... mijn moeder is ook al over de 60quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel wie Sint Maarten was?Dat snoep krijgen hóórt juist bij die heilig, dat heeft niets met Halloween te maken. Mijn moeder liep als klein meisje al met een lampion en kreeg snoepgoed, ik denk niet dat ze toen van Halloween hadden gehoord.
edit: oke.. die manquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:04 schreef Kleintje het volgende:
Gooi deze man [afbeelding] in huis, dan wordt het misschien leuk...
Ja die was dat maar geloof dat als je de kids nu een stukkie stof geeft dat je een baksteen door je ruit hebt liggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. Sint Maarten had niets met snoep.. meer met door midden gehakte mantels voor bedelaars toch
Ja, staat me ook iets van bij dat mijn moeder centen kreeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:03 schreef cevece het volgende:
Mijn moeder vertelde dat ze vroeger een cent (ja de good old guldencent) kreeg als ze ging sintmaarten. Snoep was toen duurder volgens mij. Maarja...... mijn moeder is ook al over de 60
quote:Op 11 november - vaak de avond ervoor - wordt in sommige streken, zowel in Vlaanderen als in Nederland de naamdag van Sint-Maarten gevierd. In Limburg, Noord Holland en Groningen werd in 1997 vastgesteld, dat in deze provincies de Sint Maartenviering nog vrij actueel was. In de provincies Friesland, Drenthe en Noord Brabant bleek een vermeerdering van vieringen te zijn waargenomen. In mindere mate wordt Sint Maarten gevierd in Utrecht, Zuid Holland en Zeeland.
De kinderen houden een lampionnenoptocht en gaan van huis naar huis om er een lied te zingen en met snoep, fruit of geld beloond te worden. Dat er een verband bestaat met Halloween ligt voor de hand, maar er zijn weinig wetenschappelijke bronnen te vinden
Mooi.. kheb nog wel wat manderijnen liggen voor het geval dátquote:De kinderen houden een lampionnenoptocht en gaan van huis naar huis om er een lied te zingen en met snoep, fruit of geld beloond te worden
terecht, wat hebben die twee vanacht ranzig zitten vreten zegquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:07 schreef ChantalC het volgende:
Joost en Dido hebben gister Dorito's opgegeten...
Roel: Nouja nomineren dan!
Geef ze elk een dwerg mee en als extraatje dat sneeuwwitjequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mooi.. kheb nog wel wat manderijnen liggen voor het geval dát
Ik geef ze altijd allemaal een slaappil.quote:De kinderen houden een lampionnenoptocht en gaan van huis naar huis om er een lied te zingen en met snoep, fruit of geld beloond te worden
Dan gaan ze hier gewoon vrolijk aan de postbus lopen rammelen. OOk niet echt opgevoed die kidzz hier in de buurt.quote:
Nou, ik kreeg er anders wel honger van. Alleen die overdaad aan mayo was gewoon smerigquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:09 schreef Wup het volgende:
terecht, wat hebben die twee vanacht ranzig zitten vreten zeg
eet smakelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:15 schreef frizti het volgende:
Eindelijk, de pizza boer is er.
Tot later.
ik denk ook dat het mede door de zenders komt dat ik etende bewoners niet zo fijn vindquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik kreeg er anders wel honger van. Alleen die overdaad aan mayo was gewoon smerig
Ik vond Rob leuker na zijn eerste nominatiequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:15 schreef stil het volgende:
Vraag maar aan iedereen zeg Rob, en ze doet het ook nog.
Rob helemaal in zijn element begint te fluiten.
Vieze egotripper.
En dan zul je zien dat die ent niet word genomineerd.
O, de toon waarop hi alles zegt.
Net of geft hij las aan kleuters.
Ik plette alles op zijn bord. Bah Bah ah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |