Hummie reageert niet op mailtjes van mijquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is best een goed idee ja. Mail jij het even naar Hummie?
Was die one-night stand zo erg dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hummie reageert niet op mailtjes van mij
Dat gaat hier ook vrij snel. Ik had even die onenigheid met Lekkersimpel en meteen had ik daarom van iemand -2 punten te pakken in het servival topic.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou alleen maar - - punten uitdelen met die lui daar![]()
Het was voor mij reden genoeg om drank en drugs af te zwerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was die one-night stand zo erg dan?
helemaal mee eens dit wordt een martelgang tot eind december.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Sassefras het volgende:
[..]
zullen we ze gewoon allemaal in een keer er uittiefen?
dan gaat BB ook wat sneller, en kan mijn normale leven weer beginnen..
Ach ja, je weet toch zelf hoe het zit. Is toch het belangrijkste. Laat hem in het vervolg lekker lomp lullen. Raakt ie vanzelf wel een keer beu (hoop ik)quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat hier ook vrij snel. Ik had even die onenigheid met Lekkersimpel en meteen had ik daarom van iemand -2 punten te pakken in het servival topic.
Ik reageer ook al weken niet meer op zijn posts, maar soms is het gewoon te erg en dan ga ik me niet meer inhouden. Helemaal als hij mijn familieleden gaat zitten beledigen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja, je weet toch zelf hoe het zit. Is toch het belangrijkste. Laat hem in het vervolg lekker lomp lullen. Raakt ie vanzelf wel een keer beu (hoop ik)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal mee eens dit wordt een martelgang tot eind december.
Helemaal niet. BB is nog altijd het leukste wat op tv is. Anders zat ik hier ook niet zo veel vrije tijd te 'verdoen'.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal mee eens dit wordt een martelgang tot eind december.
Je mag kijken als ik mag kijken en het gaat verder zoals het nu gaat dan wordt het een martelgang.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Martelgang das dan wel weer erg extreem
Je HOEFT niet te kijken hoor, het mag.
Scanman je zit alleen maarLieske te kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. BB is nog altijd het leukste wat op tv is. Anders zat ik hier ook niet zo veel vrije tijd te 'verdoen'.
Is al gebeurd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef luciano het volgende:
Modje , daluk ff 722 van maken .......721 is al geweest , txs
Ze zaten beide op hun lip te bijten. Voor Ingrid is dat normaal trouwens.quote:
Nee, 6 dagen nog.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:00 schreef Day het volgende:
Ik hoop toch echt dat we niet weer 2 weken moeten wachten voor een nominatie.
Nominatie moest dus exit zijn.quote:
Die met die scheve lippen ??quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:00 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Wie is de broer dan in dit geval?
Ja, t'is niet anders. Dat is de prijs die we betalen omdat het toch tot 29 december gaat duren. Die prijs heb ik er wel vooroverquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nominatie moest dus exit zijn.
Je bedoelt dat er pas over 2 weken een exit is?
Ah neeeeeeeeeee!
Het zijn de muizenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:05 schreef kissa het volgende:
[..]
En toch schrik ik iedere keer weer van die aangevreten halve wenkbrauwtjes van Chantal![]()
Joost was op fok, dag fok tenminste, ook steeds al het meest populair, totdat de Mennohype losbarstte;quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Nu heeft Joost Nathalie wer overgehaald om trictrac te spelen. We zijn er dus nog niet vanaf. En dan te bedenken dat Joost nog 1e staat in de poll ook
Hoop ondertussen nergens meer op, op wekelijkse exits hoop/reken ik nu al weken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, t'is niet anders. Dat is de prijs die we betalen omdat het toch tot 29 december gaat duren. Die prijs heb ik er wel voorover
Maar na de volgende exit gaat het wel hard denk ik.
Erg rustig inderdaad.Afhaken zou goed kunnen hoor, heb ook in twijfel gestaan vanmorgen of ik nu wel of niet zou gaan kijken. De shock is hier dus nog duidelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:12 schreef teamlead het volgende:
het is verdacht rustig op het forum vandaag... Iedereen nog in shockOf zouden er echt mensen afhaken na gisteren?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Erg rustig inderdaad.Afhaken zou goed kunnen hoor, heb ook in twijfel gestaan vanmorgen of ik nu wel of niet zou gaan kijken. De shock is hier dus nog duidelijk aanwezig.
Uiteindelijk besluit "Nou vooruit, maar alleen op fok, streams gaan niet open"
Half uur later: "Ach nu zit ik hier toch te lezen kan net zo goed de streams ook aanzetten"![]()
Nou, toch tenminste een handje geholpen wordt door Humptiedumpie, als je zijn avonturen in het huis ziet zou je echt gaan denken dat hij niet alleen een rat is maar ook nog een mol.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Art_Core het volgende:
Mij bekruipt sinds gisteravond ook het beangstigende gevoel dat Rob onoverwinnelijk is.
Ik denk dat hij veel stemmen heeft gekregen om de 50.000 euro opdracht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:12 schreef teamlead het volgende:
het is verdacht rustig op het forum vandaag... Iedereen nog in shockOf zouden er echt mensen afhaken na gisteren?
Ik denk eerder dat het motten zijnquote:
tsja.. hij hield het inderdaad erg lang vol.. Maar dat verbaasde me minder dan het vroege afvallen van Menno..quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij veel stemmen heeft gekregen om de 50.000 euro opdracht.
Hij hield het zo lang vol![]()
![]()
![]()
vond de prestatie van lieske echt schitterend
Mij helaas ondertussen ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Art_Core het volgende:
Mij bekruipt sinds gisteravond ook het beangstigende gevoel dat Rob onoverwinnelijk is.
Vond ik ook wel tegenvallen van Menno ja, maar aan de andere kant hij had al het gevoel dat hij degene was die moest vetrekken en na het "gesprek" met Chantal helemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. hij hield het inderdaad erg lang vol.. Maar dat verbaasde me minder dan het vroege afvallen van Menno..
menno viel inderdaad snel uit veel sneller dan lieske.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. hij hield het inderdaad erg lang vol.. Maar dat verbaasde me minder dan het vroege afvallen van Menno..
volgens mij wel, maar dat weten de bewoners nog nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:26 schreef Day het volgende:
Hoe zit het eigenljk met de weekopdracht. Hebben ze die nou gehaald of niet?
ze zijn aan het poetsen, dus je mist alleen onze scherpe humorquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:29 schreef Kleintje het volgende:
Ben niet aan het kijken, maar gebeurt er nog wat spannends?
Is er al een nieuwe pispaal?
Ja hebben ze gehaald. Met 16 van 40 onderstreepte woorden die moesten overblijven (15 waren er nodig). Dit is gezegd in de reguliere uitzending van donderdag 19.30 alleen weten de bewoners het nog niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:26 schreef Day het volgende:
Hoe zit het eigenljk met de weekopdracht. Hebben ze die nou gehaald of niet?
Lieske zit in bad jammer dat ik nu geen screenshots kan maken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zijn aan het poetsen, dus je mist alleen onze scherpe humor
Praat haar nu gewoon even bij joh.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zijn aan het poetsen, dus je mist alleen onze scherpe humor
Zit altijd te wachten op een on oplettendheid van de regie.quote:
Dido is er zelfs mee begonnen deze keer, is ze ziek ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:31 schreef Day het volgende:
Nou ik kan aan die schoonmakende mensen even niet meer zien. Zelfs Dido doet mee.![]()
Ga 'ns even voorbereidingen treffen voor het eten.
Laters
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:34 schreef Kleintje het volgende:
overigens, zouden dagopdrachten geen oplossing zijn?
Individueel. Als je het niet haalt heb je 's avonds geen eten...
Dat verdrijft de verveling daar in huis...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Menno exit. Kan iemand me vertellen dat ik droom?
Alsjeblieft?
Kutzooi.
Jawel hoor, vorige keer kregen ze ook gewoon een weekopdracht tijdens de 50.000 euro opdracht. Niet roken samen met de stip was het volgens mijquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef teamlead het volgende:
[..]from your keyboard to Hummie's eyes...
Maar ik mag toch hopen dat ze ook nog gewoon een weekopdracht krijgenDit was gewoon een 50.000 opdracht toch:?
ahzo..quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Kleintje het volgende:
Dat sporten van gisteren was de 50.000 euro opdracht.
Maar dat verhaal was de weekopdracht
Nee sorry.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Alsjeblieft?
Kutzooi.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Alsjeblieft?
Kutzooi.
Lieve schat,quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:39 schreef Kleintje het volgende:
![]()
[afbeelding]
Sorry meis... je droomt niet!
Dus nu maar zorgen dat spoedig de lul tafkar hangt...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:43 schreef Kleintje het volgende:
Ja... ik zou een tompouche maken als Rob of Roel eruit ging...
En toen Menno eruit ging... toen moest ik mijn verdriet maar wegeten... heb maar 2 frikandellen speciaal gemaakt....
BB... mijn lijn... wat doe je!
Isa,quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieve schat,
Je denkt toch niet echt dat ik daar op ga hopen hè
Gisteravond wilde ik het niet hopen, maar je doet het stiekum toch.
Wat een enorme kutavond.
Isa
Alcohol is ook een dikmaker!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:45 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
je had natuurlijk ook gewoon (zoals de meesten) zwaar aan de alcohol kunnen gaan he.. Onder het motto: ik word toch wakker met een kater, dan op zijn minst vooraf nog wat lol
*proest*quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Kleintje: dat spring je er wel af als die lul er uiteindelijk wel uitgaat.
Het enige wat ik steeds denk is een hartgrondig en welgemeend: KUT KUT KUT (en alle variaties daarop zoals kutzooi, kutdag, kutbewoners, kutuitzending etc.)quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef Sassefras het volgende:
Isa,
ik zit er net zo bij als jij.
net als 2 weken geleden trouwens... toen rob toch blijven mocht..
Dan was het die van Roel, die van Menno had je echt wel gevoeld.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Moest deze post niet eigenlijk in het sexforum???
Ik dacht nog... eruit gaat? Ik heb de lul goddank er niet in gevoeld
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Moest deze post niet eigenlijk in het sexforum???
Ik dacht nog... eruit gaat? Ik heb de lul goddank er niet in gevoeld
jammer, ik had gehoopt dat jij me kon vertellen wat er allemaal gebeurd was in het huis vandaag..quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de streams al de hele dag niet aangezetvoor het eerst zit ik uren achter mijn pc zonder de streams aan te zetten. Te confronterend. Wat vind ik mezelf eigenlijk grappig
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:50 schreef Kleintje het volgende:
Goed...
Ik ga weg... na 1,5 week ziek zijn is de koorts dan eindelijk weg!
Ik ga nu naar mijn paardje!
Even kijken of mijn grijze kamerolifant of grijze draak [afbeelding] al wat dikker is geworden!Toedels
Je kan er nu wel lekker neutraal naar kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:57 schreef style het volgende:
Ik kan ook nog steeds niet geloven dat Menno er echt uit is en Rob er nog inzit.
Ik heb nu ook geen favoriet meer, dat maakt het allemaal maar vreemd.
Hé pik, potje tric trac?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ik kan bepaald niet zeggen dat ik Menno mis![]()
Zo leuk deed 'ie niet in het huis.
ik mis menno ook niet maar vind het gewoon heel erg dat die gluiperd van een rob nog in het huis zit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
nee, maar dat achterbakse gedoe er omheen zorgde in iedergeval voor gespreksstof hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
The Assholequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef danosa het volgende:
Waat staan de eerste T en de A voor in TAFKAR?
tering aap?
trieste aal?
the anomalie?
Ik heb niet zo veel met Rob maar erger me ook niet echt aan hem. Vind het wél mooi dat 'ie Menno's arrogantie zo heeft afgestraftquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik mis menno ook niet maar vind het gewoon heel erg dat die gluiperd van een rob nog in het huis zit.
Hij krijgt steeds meer een grote bek en denkt ook nog dat hij iets is.
Zelfs dát viel wel mee. Ik vond hem meer een soort Invisible Manquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, maar dat achterbakse gedoe er omheen zorgde in iedergeval voor gespreksstof hier
Menno heeft een spelletje gespeeld en heeft verloren en hij is zo sportief om het te zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:10 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Rob maar erger me ook niet echt aan hem. Vind het wél mooi dat 'ie Menno's arrogantie zo heeft afgestraft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |