Wat dacht je hoe het was voor een suikeroom?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef Gawaine het volgende:
Over het Harderwijk verhaal...ik sla een beurt over.
De oudste is de volgende dag jarig, kerst komt er aan, kortom december is een dure maand voor een gezinnetje.![]()
![]()
![]()
quote:Merk: HONDA
Type: VFR 400 R
KM stand: 0
Bouwjaar: 1987
Kleur: ZWART GRIJS ROOD
Prijs: ¤ 1.450,00
Omschrijving:
Firebladekiller!!je rijd op een binnenweg elke dikke racer zoek met deze VFR,Geen kuip,2 losse koplampen,nieuwe Bridgestones voor en achter,technisch 100%!
Jaja... hij ook!quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Eg wel......![]()
nee hoor, vind poesjes heel lief
Heb je geremd in de bocht ofzo? Kom maar eventjes bij en dan een vooorzichtige schatting proberen te maken van de onkosten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:54 schreef Roderick2085 het volgende:
zojuist onderweg naar mijn werk onderuit gegleden
![]()
![]()
![]()
reed (gelukkig) niet eens hard, motor gleed in een bocht gewoon weg, wegdek was ook niet vies ofzo, alleen wat nat....
zelf heb ik niks, alleen enorm geschrokken...
motor heeft wel schade... motor gleed een stoepje op, daarbij zijn 2 schroefjes van het carterdeksel afgebroken, waardoor die is verschoven en vervolgens een grote hap modder heeft gegeten...
verdere schade weet ik niet precies, afgezien van wat krassen op de uitlaat, stuurgewichtje en remhendel (weet ik niet eens zeker)... ik nog heel optimistisch proberen ding schoon te maken (modder eruit) gaat natuurlijk niet helemaal... proberen te starten, klein stinkend wolkje rook onder m'n buddy vandaan (aan de voorkant)heeft misschien nog wel meer schade veroorzaakt
![]()
kon hem nog wel beetje terugschakelen, maar in z'n vrij wou die niet... ding stukje duwen (damn, wat ging dat zwaar) hij staat nu voor het ziekenhuis, zo ff een bedrijf bellen dat hem waarschijnlijk wel kan ophalen....
verder wezen lopen naar m'n werk (klein stukje), daar zit ik nu dus een beetje bij te komen van de schrik....
zo ff m'n ma bellen (was net onderweg), die zal ook wel flink schrikken![]()
edit: net m'n ma gebeld, viel heel erg mee (iig over de telefoon)
quote:Als je de plaatjes leuk vindt en je koestert dezelfde gevoelens voor motorrijders in leer en met helmen of voor spijkerbroeken, stuur mij dan gerust een e-mail en -nog beter- stuur mij foto's van jou in je motorpak, met je integraalhelm op of in je (strakke) spijkerbroek!
Bagger, dat is slechts nieuws om te lezen tijdens het ontbijten ook tijdens het lunchen of dinerenquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:54 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
![]()
reed (gelukkig) niet eens hard, motor gleed in een bocht gewoon weg, wegdek was ook niet vies ofzo, alleen wat nat....
motor heeft wel schade... motor gleed een stoepje op, daarbij zijn 2 schroefjes van het carterdeksel afgebroken, waardoor die is verschoven en vervolgens een grote hap modder heeft gegeten...
verdere schade weet ik niet precies, afgezien van wat krassen op de uitlaat, stuurgewichtje en remhendel (weet ik niet eens zeker)... ik nog heel optimistisch proberen ding schoon te maken (modder eruit) gaat natuurlijk niet helemaal... proberen te starten, klein stinkend wolkje rook onder m'n buddy vandaan (aan de voorkant)heeft misschien nog wel meer schade veroorzaakt
![]()
kon hem nog wel beetje terugschakelen, maar in z'n vrij wou die niet... ding stukje duwen (damn, wat ging dat zwaar) hij staat nu voor het ziekenhuis, zo ff een bedrijf bellen dat hem waarschijnlijk wel kan ophalen....
verder wezen lopen naar m'n werk (klein stukje), daar zit ik nu dus een beetje bij te komen van de schrik....
Jij komt hier toch nooit in het weekend?quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
Ik kom ook een keertje op M-F en wat kom ik tegen:
Niet klikken als je bepaalde vermoedens hebt of net wel natuurlijk als je rondjes om het sterrenbos rent![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:54 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag ook Sinterklaasdingen doen en straks naar de binnenkomst kijken. Ik hoop dat ze nu niet verdwalenquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:58 schreef Worldbeater het volgende:
Jij komt hier toch nooit in het weekend?
Kom je een keer, en op de avond ervoor is het hartstikke rustig.![]()
Typisch dat je nu pas op MF rond gaat kijken na herhaaldelijk aandringen van iedereen door middel van alle links.OPM en Rietvaerder hebben mij zo ook verpest.
![]()
Big Willem Het lekkere ding staat zelfs het meeste op de foto zag ik op die site die je gevonden hebt.
Wel typisch dat uitgerekend jij de excessen er weer uithaald.![]()
![]()
![]()
Affijn ik ga eens even douchen, pepernoten en speculaas halen en om 12:00 zitten we hier voor de tv met koffie en wat lekkers.Hij komt .. hij komt ..
![]()
Waarom stuur je links waar we niet op moeten klikken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
Ik kom ook een keertje op M-F en wat kom ik tegen:
[..]
Niet klikken als je bepaalde vermoedens hebt of net wel natuurlijk als je rondjes om het sterrenbos rent![]()
Hopelijk valen je kosten mee,quote:Op zaterdag 12 november 2005 09:54 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat de stoomboot wel onder de brug door past joh!quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vandaag ook Sinterklaasdingen doen en straks naar de binnenkomst kijken. Ik hoop dat ze nu niet verdwalen![]()
![]()
quote:
De wegwijspiet is weer beter heb ik gehoordquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vandaag ook Sinterklaasdingen doen en straks naar de binnenkomst kijken. Ik hoop dat ze nu niet verdwalen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |