abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:32:15 #226
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32193879
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef Gawaine het volgende:
Over het Harderwijk verhaal...ik sla een beurt over.
De oudste is de volgende dag jarig, kerst komt er aan, kortom december is een dure maand voor een gezinnetje.
Wat dacht je hoe het was voor een suikeroom?
Heb de verlanglijstjes al binnen.
pi_32194094
Truste allemaal. Best moe al.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32194140
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Truste allemaal. Best moe al.
23.41 ... record voor jou
pi_32194541
Tis hier verder ook maar stil.Ga dan maar eens slapie doen denk ik.Weltrusten.
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:15:46 #231
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32194921
quote:
Merk: HONDA
Type: VFR 400 R
KM stand: 0
Bouwjaar: 1987
Kleur: ZWART GRIJS ROOD
Prijs: ¤ 1.450,00
Omschrijving:
Firebladekiller!!je rijd op een binnenweg elke dikke racer zoek met deze VFR,Geen kuip,2 losse koplampen,nieuwe Bridgestones voor en achter,technisch 100%!

Ragbike
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:59:42 #232
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32195838

CBR 1000 F
0 Km 1987
¤ 1.450,00
Streetfighter
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_32198778

Nice ragbikes

zaterdag 12 november 2005 @ 09:54:17 #234
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_32199117
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 22:35 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Eg wel......

nee hoor, vind poesjes heel lief
Jaja... hij ook!

hellimond powwwweeerrrrrrrr
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_32199120
zojuist onderweg naar mijn werk onderuit gegleden
reed (gelukkig) niet eens hard, motor gleed in een bocht gewoon weg, wegdek was ook niet vies ofzo, alleen wat nat....
zelf heb ik niks, alleen enorm geschrokken...
motor heeft wel schade... motor gleed een stoepje op, daarbij zijn 2 schroefjes van het carterdeksel afgebroken, waardoor die is verschoven en vervolgens een grote hap modder heeft gegeten...
verdere schade weet ik niet precies, afgezien van wat krassen op de uitlaat, stuurgewichtje en remhendel (weet ik niet eens zeker)... ik nog heel optimistisch proberen ding schoon te maken (modder eruit) gaat natuurlijk niet helemaal... proberen te starten, klein stinkend wolkje rook onder m'n buddy vandaan (aan de voorkant) heeft misschien nog wel meer schade veroorzaakt
kon hem nog wel beetje terugschakelen, maar in z'n vrij wou die niet... ding stukje duwen (damn, wat ging dat zwaar) hij staat nu voor het ziekenhuis, zo ff een bedrijf bellen dat hem waarschijnlijk wel kan ophalen....
verder wezen lopen naar m'n werk (klein stukje), daar zit ik nu dus een beetje bij te komen van de schrik....
zo ff m'n ma bellen (was net onderweg), die zal ook wel flink schrikken

edit: net m'n ma gebeld, viel heel erg mee (iig over de telefoon)

[ Bericht 3% gewijzigd door Roderick2085 op 12-11-2005 10:01:58 ]
pi_32199246
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 09:54 schreef Roderick2085 het volgende:
reed (gelukkig) niet eens hard, motor gleed in een bocht gewoon weg, wegdek was ook niet vies ofzo, alleen wat nat....
motor heeft wel schade... motor gleed een stoepje op, daarbij zijn 2 schroefjes van het carterdeksel afgebroken, waardoor die is verschoven en vervolgens een grote hap modder heeft gegeten...
verdere schade weet ik niet precies, afgezien van wat krassen op de uitlaat, stuurgewichtje en remhendel (weet ik niet eens zeker)... ik nog heel optimistisch proberen ding schoon te maken (modder eruit) gaat natuurlijk niet helemaal... proberen te starten, klein stinkend wolkje rook onder m'n buddy vandaan (aan de voorkant) heeft misschien nog wel meer schade veroorzaakt
kon hem nog wel beetje terugschakelen, maar in z'n vrij wou die niet... ding stukje duwen (damn, wat ging dat zwaar) hij staat nu voor het ziekenhuis, zo ff een bedrijf bellen dat hem waarschijnlijk wel kan ophalen....
verder wezen lopen naar m'n werk (klein stukje), daar zit ik nu dus een beetje bij te komen van de schrik....

Heb je geremd in de bocht ofzo? Kom maar eventjes bij en dan een vooorzichtige schatting proberen te maken van de onkosten.

Beterschap iig.
intuition will take you further than logics will ever do
pi_32199545
  zaterdag 12 november 2005 @ 10:50:08 #238
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32199676
S`morgens
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_32199793
quote:

Bagger, dat is slechts nieuws om te lezen tijdens het ontbijten ook tijdens het lunchen of dineren Hoe is het met jou, want je post alleen maar dingen over de motor En wat gleed weg waardoor je onderuit ging, de voorkant of de achterkant van je motor?

Naja, hopen dat het meevalt iig

-edit
Carterdeksel verschoven die vervolgens modder hapt betekent toch ook dat er olielekkage is? Of bedoel je iets anders dat is verschoven
  zaterdag 12 november 2005 @ 10:58:22 #240
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32199819
Balen Roderick.
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
Ik kom ook een keertje op M-F en wat kom ik tegen:

Niet klikken als je bepaalde vermoedens hebt of net wel natuurlijk als je rondjes om het sterrenbos rent
Jij komt hier toch nooit in het weekend?
Kom je een keer, en op de avond ervoor is het hartstikke rustig.

Typisch dat je nu pas op MF rond gaat kijken na herhaaldelijk aandringen van iedereen door middel van alle links. OPM en Rietvaerder hebben mij zo ook verpest.

Big Willem Het lekkere ding staat zelfs het meeste op de foto zag ik op die site die je gevonden hebt.
Wel typisch dat uitgerekend jij de excessen er weer uithaald.

Affijn ik ga eens even douchen, pepernoten en speculaas halen en om 12:00 zitten we hier voor de tv met koffie en wat lekkers. Hij komt .. hij komt ..
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:00:40 #241
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32199858
quote:

Daar wordt je niet vrolijk van op de vroege morgen hoop dat de schade me valt
Beterschap
pi_32199900
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 10:58 schreef Worldbeater het volgende:

Jij komt hier toch nooit in het weekend?
Kom je een keer, en op de avond ervoor is het hartstikke rustig.

Typisch dat je nu pas op MF rond gaat kijken na herhaaldelijk aandringen van iedereen door middel van alle links. OPM en Rietvaerder hebben mij zo ook verpest.

Big Willem Het lekkere ding staat zelfs het meeste op de foto zag ik op die site die je gevonden hebt.
Wel typisch dat uitgerekend jij de excessen er weer uithaald.

Affijn ik ga eens even douchen, pepernoten en speculaas halen en om 12:00 zitten we hier voor de tv met koffie en wat lekkers. Hij komt .. hij komt ..
Vandaag ook Sinterklaasdingen doen en straks naar de binnenkomst kijken. Ik hoop dat ze nu niet verdwalen

zaterdag 12 november 2005 @ 11:06:28 #243
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32199962
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
Ik kom ook een keertje op M-F en wat kom ik tegen:

[..]

Niet klikken als je bepaalde vermoedens hebt of net wel natuurlijk als je rondjes om het sterrenbos rent
Waarom stuur je links waar we niet op moeten klikken?
Vooral als je er bij zet iets over rond sterrebos rennen. was genoeg vermoedens
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:07:56 #244
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32199987
quote:

Hopelijk valen je kosten mee,

kan je gelijk oefenen met onderdelen er afhalen en er weer opzetten (de nieuwe onderdelen dan)
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_32200024
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 11:03 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Vandaag ook Sinterklaasdingen doen en straks naar de binnenkomst kijken. Ik hoop dat ze nu niet verdwalen

Hopen dat de stoomboot wel onder de brug door past joh! Of zou die anders maar teruggaan naar Spanje! Oh nee kijk nou, het schoorsteen kan ingeklapt worden

pi_32200225
morgen

gisteren naar orangegrove in r'dam geweest was vet
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:29:53 #247
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_32200389
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 08:23 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]

Nice ragbikes

Zo beter
pi_32200753
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 11:03 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

De wegwijspiet is weer beter heb ik gehoord

Ik wordt zometeen ook de stad ingestuurd,om sinterklaas in te halen,met neefje en nichtje.
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:48:23 #249
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_32200777
Roderick

Vandaag eerste jaar dat ik niet bij de sint intocht, normaal met reddingsbrigade lekker op de zodiac rondcrossen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_32200796
Damn, Roderick klote hoop dat het meevalt allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')