Dat blijkt wel, als je 2x dezelfde tekst plaatst.quote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef Suzanna het volgende:
Ik ga nu weer even rusten, de kraamverzorgster kwam me telkens 'storen' in mijn verhaal (niet erg hoor, maar wel vermoeiend) en straks weer bezoek...
Zo mag ik het graag horen Belanaquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:56 schreef Belana het volgende:
ja, het voelt goed! is idd maf zoals je dat schijnt te weten. Maar ben nog wel voorzichtig evengoed. Maar alles is extremer, de zere boobies, de emoties... ik kan wel gillen zo lekker als dat voelt!!
quote:Op maandag 14 november 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
Evenstar beter het zekere voor het onzekere! Hopenlijk slaap je vannacht een beetje!
dan bij deze ene beklag waarom er niemand een handboek heetf geschreven voor mij die me zegt wat wat is en wara ik op moet lettenquote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef Rottdog het volgende:
Enne Evenstar klagen mag ook hoor muts
Het narcose-hamertjequote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
anders vraag ik wel ofdat een van de bouwvakkers me morgen met eem moker bewusteloos slaatslaap ik ook
![]()
Dat kan natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:44 schreef Ingrid19 het volgende:
Nou, het bedje opmaken moet nu wel lukken! Vind het wel leuk staan. Ik hou er dan maar rekening mee dat de kraamhulp alles er weer afhaalt!
Zoals ze aan de telefoon zei zal het ook daarover gaan. Voorwaarden doornemen, het consultatiebureau bespreken en de kraamzorg met evt huishoudelijke taken. Maar heb ik al aangegeven dat ik voor het huishouden mijn moeder laat komen. Had ik al goed geregeld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:20 schreef E.T. het volgende:
de kraamzorg heeft bij ons nooit naar 't kamertje gekeken.
Was meer een gesprekje over wat wel en wat niet te verwachten van de kraamhulp en wat we wel en niet wilden in die tijd.
Gewoon de praktische dingen waar je in de momenten vlak na de bevalling geen trek in hebt.
dan komt ze ipv 5 uur per dag 3 uur per dagquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Zoals ze aan de telefoon zei zal het ook daarover gaan. Voorwaarden doornemen, het consultatiebureau bespreken en de kraamzorg met evt huishoudelijke taken. Maar heb ik al aangegeven dat ik voor het huishouden mijn moeder laat komen. Had ik al goed geregeld.
Na ja, ik wil wel borstvoeding geven, daar moeten ze dan ook meer aandacht voor geven en Magneet zal alleen de eerst twee werkdagen thuis zijn en pas als de kraam en mijn moeder min of meer weg zijn vakantie opnemen. Zo wil hij het graag. We hebben nog geen kamertje en ben ook benieuwd of het nog afkomt voor ik beval, maar ja als de rest maar in orde is, wil toch beebje eerst heel lang bij mij p de kamer.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dan komt ze ipv 5 uur per dag 3 uur per dagalthans is hier zo
![]()
Hier hoefde ze het kamertje ook niet te zien, maar heb dat meer voor mezelf/ mijn eigen gemoedsrust gedaan![]()
Prima.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef Martineke het volgende:
hoe gaat het met Tinkerbell???
heel mooiquote:
Hee wat toevallig, ik vroeg het me ook net af.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef dutchie het volgende:
Heb het vandaag op mijn werk verteld, was toch weer stikzenuwachtig. Vooral omdat ik net een contract voor onbepaalde tijd had gekregen en het misschien een beetje over zou komen dat ik het bewust achterwege had gelaten. Maar mijn werkgeefster reageerde heel enthousiast en over dat contract: "Ja, daar kun je nu wel naar fluiten natuurlijk." Om vervolgens in lachen uit te barsten, tuurlijk niet! Ze kon toch verwachten dat ik vroeg of laat een keertje zwanger zou raken dus wat maakte dat nou uit. Toch heb je nog steeds het gezeik met de vorige zwangerschap en werkgever in je hoofd, vandaar dat het toch weer spannend is.
Er verandert verder ook weinig, ik ga straks 16 weken met verlof en daarna pak ik mijn uren weer op.
Maar ik ben wel blij dat het eruit is. Nu mag de hele wereld het wat mij betreft weten!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Belana het volgende:
ja klopt bm. punt is dat ik nu in de ziektewet zit en ik loop me vreselijk druk te maken. moet ik niet doen enzo, maarja... morgen moet ik naar de bedrijfsarts, ik hoop op een goed gesprek. beetje vaag verhaal dit geloof ik, sorry daarvoor, het gaat niet helemaal lekker wat dat betreft.
ah ok, zeg al niks meer. ben al blij in ieder geval dat het goed met haar gaatquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef dutchie het volgende:
Martineke dat heeft idd een reden. Zover ik begrijp komt Tinkerbell hier helaas niet meer, maar gaat het wel goed met haar.
Als je vrouw kan aantonen dat de zwangerschap de reden is voor het niet verlengen van haar contract, doet haar werkgever iets wat niet mag en heb je recht op een schadevergoeding.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:49 schreef Tazz het volgende:
Hier wilden we het ook eerst niet vertellen, maar m'n vrouw was zo misselijk de eerste weken (nu nog wel een beetje) dat ze het wel de leidingevende en afdeling heeft verteld, want ze functioneerde er slechter door. Nadeel hiervan is, dat het helfjaar contract nu niet verlengd wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |