abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2005 @ 10:25:38 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32252533
ja gaat wel goed hoor, gaat eigenlijk hetzelfde als bij Maxim tot nu toe, nergens geen last van
ben alleen soms moe en moet dan even een tukkie doen, maar heb geen klagen hoor

gaat het met jou ook goed en Benthe ?
pi_32252610
Ow beter! Ja, gaat prima hier hoor
pi_32253183
Vandaag mocht ik weer naar de vlos. Dus op de fiets door de mist naar Budel. En wederom goedgekeurd.

Ik woog 67,1, dus ik was iets afgevallen. Mijn ijzer was goed!! Bloeddruk 130/85 en een pols van 128. Mijn baarmoeder was nu al 31 cm (+ 4 reken ze erbij en dan heb je het aantal weken) lag zelfs iets voor, dus perfect. Beebje lag nu bbbi, wat ze er precies mee bedoelen weet ik niet, wel dat het hoofdje nog niet is ingedaald. De pijntjes die ik heb/had zijn dus wel van het indalen. Beebjes hartslag zat op 150, netjes.

Dus ik was weer goedgekeurd. Beebje was wel weer enorm aan protesteren tegen de doptone en ging zelfs verliggen om het ding te ontwijken.

-edit- Ah even gegoogles bbbi betekend: Boven bekken ingang niet ingedaald

Over twee weken weer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Randa_v op 14-11-2005 11:14:45 ]
pi_32253781
Spannend Martineke!

Randa, mooi dat je bent goedgekeurd! Handig he, google!

Ik begin de dag vandaag met goed nieuws. Mijn vriendin is vanmorgen bevallen van een meisje. Ze heet Merel. Ik ben zo blij voor haar. Het is gelukkig snel gegaan, met haar zoontje heeft ze een lange en zware bevalling gehad. Ze zei al, nu mag jij, zoals afgesproken! Dat vind ik een goed plan!

Maar hier is weinig aan de hand. Gisteravond en vannacht wel veel gerommel, maar helaas zegt dat niks.
pi_32255596
Even een verslagje van mijn kant... bevallingsverslag komt er nog aan (geheugen laat me af en toe in de steek, pff nu al...gelukkig kan ik nu op internet anders was ik het helemaal kwijtgeweest waarschijnlijk!) en dat zal ik dan in het goede topic zetten.

Emma doet het heel goed, ze slaapt lekker en drinkt vooral heel veel en goed...De tweede nacht was vooral erg zwaar (wilde erg veel drinken en door kloven doet het nogal pijn) maar de derde nacht is al beter gegaan, we hebben tussendoor even kunnen slapen! Ze slaapt 's nachts niet langer dan 2 uur, maar goed, dat is een bijkomstigheid.

Ze is nu al een pittige tante, wordt vooral met het drinken érg ongeduldig en kruipt het liefste ín mijn borst. Wel lastig met aanleggen, maar aan de andere kant...het is nog veel lastiger als ze niet willen pakken. We gaan nu het voeden met tepelhoedjes proberen, want het is geen pretje. Helaas heeft dat natuurlijk weer nadelen...maar anders zou ik denk ik al gauw overwegen om te stoppen en dat is eigenlijk het laatste wat ik wil!

Al met al hebben we een topkindje gekregen...we genieten ontzettend van haar en kunnen dat nu ook nog ongestoord, want mijn moeder past tot morgenavond op Noa! Heerlijk hoor, echt luxe. Aan de andere kant mis ik haar ook weer heel erg, maar dat moet ik maar even vergeten. Gisteravond heb ik haar nog even gezien en morgenavond komt ze dan weer thuis. Eerste echte logeerbeurt voor haar, en het gaat gelukkig ook heel goed!

Ik ga nu weer even rusten, de kraamverzorgster kwam me telkens 'storen' in mijn verhaal (niet erg hoor, maar wel vermoeiend) en straks weer bezoek...

Bedankt voor jullie felicitaties (mijn man had een apart topic geopend omdat hij niet wist dat het eigenlijk in dit topic thuishoort) en jullie hebben nog een bevallingsverslagje tegoed!

[ Bericht 10% gewijzigd door Suzanna op 14-11-2005 20:06:33 (nu pas gezien... ;)) ]
  maandag 14 november 2005 @ 13:17:45 #56
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32256292
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef Suzanna het volgende:
Ik ga nu weer even rusten, de kraamverzorgster kwam me telkens 'storen' in mijn verhaal (niet erg hoor, maar wel vermoeiend) en straks weer bezoek...
Dat blijkt wel, als je 2x dezelfde tekst plaatst.
Maar geweldig om van je te horen. En ik kan me voorstellen dat je Noa ook mist. Ik bedenk me ineens dat zoiets Léon straks ook te wachten staat. Mijn .
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32256739
Suzanna gefeliciteerd met jullie dochter Emma!
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 16:21:25 #58
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32261231
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:56 schreef Belana het volgende:
ja, het voelt goed! is idd maf zoals je dat schijnt te weten. Maar ben nog wel voorzichtig evengoed. Maar alles is extremer, de zere boobies, de emoties... ik kan wel gillen zo lekker als dat voelt!!
Zo mag ik het graag horen Belana
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 14 november 2005 @ 21:06:31 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32269402
grmble had ik net ene heel verhala getikt gooit fok me eruit

ingrid/djeez hoe is het daar ?

Hier eentje met veel onrust in het lijf
vanaf vannacht om de 10 minuten harde buiken en her en der in heftigheid en duur verschillend dat ze aanhouden. dit gepaard met zo 'n 3 kee rper uur vage steken onderin.. beetje te beschrijven als het gevoel wat je heb als je je mond uit elkaar wil trekken d.m.v. vingers in beide mondhoeken te trekken ... vreemd gevoel.. me mams maar even gebeld of ze dat herkende en nog een die kindjes heb gehad gevraagd.. en die zeiden bel de vlos maa.. ja maar ik heb niet echt pijn tis goed te ouden als ik maar een beetje met de heupjes doe wiegen ( ziet er erg charmant uit ... ja bel toch maar dus maar even gedaan hoef me nie druk te maken.. ja uh dat deed ik al niet.. ik wil gewoon weten ofdat ik het in de gaten moet houden ja dat dan weer wel
dus we gaan de dag maar heupwiegend en af en toe puffend doorlopen en hopenlijk trekt het weer weg en kan ik vanavond eens lekekr slapen vind het maar moeilijk wordne nu al die pijntjes krampjes.. wat betekent het etc..

is geen geklaag dit.. ben geloof ik een beteje boel onzeker aan het zijn/worden
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32269656
Evenstar beter het zekere voor het onzekere! Hopenlijk slaap je vannacht een beetje!
  maandag 14 november 2005 @ 21:17:12 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32269731
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
Evenstar beter het zekere voor het onzekere! Hopenlijk slaap je vannacht een beetje!

anders vraag ik wel ofdat een van de bouwvakkers me morgen met eem moker bewusteloos slaat slaap ik ook
  maandag 14 november 2005 @ 21:17:35 #62
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32269745
Enne Evenstar klagen mag ook hoor muts
  maandag 14 november 2005 @ 21:26:14 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32270075
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef Rottdog het volgende:
Enne Evenstar klagen mag ook hoor muts
dan bij deze ene beklag waarom er niemand een handboek heetf geschreven voor mij die me zegt wat wat is en wara ik op moet letten
pi_32270167
quote:
Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

anders vraag ik wel ofdat een van de bouwvakkers me morgen met eem moker bewusteloos slaat slaap ik ook
Het narcose-hamertje
pi_32270181
Ik kon eigenlijk ook maar weinig vinden over indalingsweeën of dingen die je voelt als beebje indaalt. Ik was gisteren toch ook wel wat onzeker toen de constante krampjes beneden ook ineens hoger zaten. Het was dat de pijn constant was en ik wist dat het dus echt geen echte weeën konden zijn maar meer indalingsweeën. Gelukkig had ik vandaag de bevestiging bij de vlos en verder weinig tot geen krampjes gehad vandaag.
pi_32272629
Ik heb een vraag over het opmaken van het bedje. (hopelijk zit ik hier goed)
Klopt het dat je op het matras een onderlegger, daar overheen een hoeslaken, eventueel een zeiltje, dan weer een onderlegger, en dan weer een hoeslaken moet leggen? En dan het lakentje en dekentje erop. Het lijkt mij namelijk erg veel. Of heb ik het mis en is dit wel normaal?

Hier is alles ok trouwens. Het rommelt rustig door. Ook mega last van mijn rug ineens. Misschien toch maar een extra kruikje erbij kopen! 1 voor mijn buik en 1 voor mijn rug.

Evenstar, ik hoop dat je vannacht rustig kan slapen!
  maandag 14 november 2005 @ 22:41:16 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32272765
nog ff snel.. voordat ik me bed in kruip..

hier ligt er op het matrasje onder in bed een moltonlakentje daarover heen een matrashoeslaken.. dan een hydroefiel luier ( voor spugen maar dat hoeft niet perse) dan een lakentje en dan een dekentje .
De kraamzorg heb het goedgekeurd toen die hier op controle kwam
  maandag 14 november 2005 @ 22:58:48 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32273313
Hier was 't ook gewoon molton-hoeslaken-laken-deken.
Zeiltje halen de meeste kraamverzorgsters direct weg.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32277947
Mij is verteld dat het opmaken van het bedje onzin is, omdat de kraamzorg het vaak toch opnieuw opmaakt. Zeiltje stond bij mij meer op het lijstje wordt ook door de kraamzorg niet meer gebruikt.

Van de kraamzorg heb ik nog steeds niemand gesproken. Ben benieuwd wanneer die contact opnemen.
pi_32278402
Kraamverzorgsters raden het af om een zeiltje te gebruiken in het bedje. Stel dat er een kruik evt zou lekken dan blijft dat hete water of het zeiltje liggen en ligt je kindje in het kokend hete water. En je moet het bedje zo kort mogelijk opmaken. Zodat ze er niet onder kunnen kruipen. En je kan gewoon een molton-, hoeslaken, laken en dekentje doen. En dan onder het hoofdje een hydrofiel luier tegen het spugen.
pi_32279368
De kraamhulp bij mij op de yoga, gaf aan dat het eerste wat zij deden was het bedje opnieuw opmaken, dus ik zal die moeite waarschijnlijk niet eens doen om het bedje al op te maken. Ik leg alles klaar en het moet maar goed zijn.
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:01:39 #72
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32280566
dan nog niet te vergeten als er een kindje op dat zeiltje ligt, het kan stikken. als het nog niet zelf weg kan draaien overigens, maar dat kunnen de meeste kleintjes nog niet.

gisteren vlos geweest, bloeddruk perfect, hb perfect. hoop info en blaadjes en toestand meegekregen. ze ging al voelen aan me buik en ze voelde al wel wat (vond ze al heel wat met 10 weken) hartje kon ze helaas niet vinden, maar dat was vrij logisch omdat het nog zo klein is. volgende week dinsdag een termijnecho.

waar ik eigenlijk benieuwd naar ben, ik volg alles maar half hier.

hoe gaat het met Tinkerbell???
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:11:36 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32280823
Heb het vandaag op mijn werk verteld, was toch weer stikzenuwachtig. Vooral omdat ik net een contract voor onbepaalde tijd had gekregen en het misschien een beetje over zou komen dat ik het bewust achterwege had gelaten. Maar mijn werkgeefster reageerde heel enthousiast en over dat contract: "Ja, daar kun je nu wel naar fluiten natuurlijk." Om vervolgens in lachen uit te barsten, tuurlijk niet! Ze kon toch verwachten dat ik vroeg of laat een keertje zwanger zou raken dus wat maakte dat nou uit. Toch heb je nog steeds het gezeik met de vorige zwangerschap en werkgever in je hoofd, vandaar dat het toch weer spannend is.
Er verandert verder ook weinig, ik ga straks 16 weken met verlof en daarna pak ik mijn uren weer op.

Maar ik ben wel blij dat het eruit is. Nu mag de hele wereld het wat mij betreft weten!
pi_32283187
Nou, het bedje opmaken moet nu wel lukken! Vind het wel leuk staan. Ik hou er dan maar rekening mee dat de kraamhulp alles er weer afhaalt!

Hier alles ok. Een beurse zijkant. Ribben en net eronder. Zal Pino vannacht vast gedaan hebben! Verder blijft het hier rommelen, maar ik denk dat Pino iig tot de 28e nog wel blijft zitten.
pi_32283405
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:44 schreef Ingrid19 het volgende:
Nou, het bedje opmaken moet nu wel lukken! Vind het wel leuk staan. Ik hou er dan maar rekening mee dat de kraamhulp alles er weer afhaalt!
Dat kan natuurlijk altijd
pi_32284194
Uhm, de kraamzorg belde net en komen as donderdag om 10.00 op bezoek. Jammer genoeg voor hun zal er eigenlijk verder weinig te zien zijn. Maar ik zal morgen maar eens hard gaan schoonmaken. Was ik toch al van plan, alleen vandaag schiet het er iets bij in omdat ik weer eens last heb van bandenpijn.
  dinsdag 15 november 2005 @ 13:20:26 #77
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32284267
de kraamzorg heeft bij ons nooit naar 't kamertje gekeken.
Was meer een gesprekje over wat wel en wat niet te verwachten van de kraamhulp en wat we wel en niet wilden in die tijd.
Gewoon de praktische dingen waar je in de momenten vlak na de bevalling geen trek in hebt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32284362
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:20 schreef E.T. het volgende:
de kraamzorg heeft bij ons nooit naar 't kamertje gekeken.
Was meer een gesprekje over wat wel en wat niet te verwachten van de kraamhulp en wat we wel en niet wilden in die tijd.
Gewoon de praktische dingen waar je in de momenten vlak na de bevalling geen trek in hebt.
Zoals ze aan de telefoon zei zal het ook daarover gaan. Voorwaarden doornemen, het consultatiebureau bespreken en de kraamzorg met evt huishoudelijke taken. Maar heb ik al aangegeven dat ik voor het huishouden mijn moeder laat komen. Had ik al goed geregeld.
  dinsdag 15 november 2005 @ 13:33:35 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32284611
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Zoals ze aan de telefoon zei zal het ook daarover gaan. Voorwaarden doornemen, het consultatiebureau bespreken en de kraamzorg met evt huishoudelijke taken. Maar heb ik al aangegeven dat ik voor het huishouden mijn moeder laat komen. Had ik al goed geregeld.
dan komt ze ipv 5 uur per dag 3 uur per dag althans is hier zo

Hier hoefde ze het kamertje ook niet te zien, maar heb dat meer voor mezelf/ mijn eigen gemoedsrust gedaan
pi_32284706
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

dan komt ze ipv 5 uur per dag 3 uur per dag althans is hier zo

Hier hoefde ze het kamertje ook niet te zien, maar heb dat meer voor mezelf/ mijn eigen gemoedsrust gedaan
Na ja, ik wil wel borstvoeding geven, daar moeten ze dan ook meer aandacht voor geven en Magneet zal alleen de eerst twee werkdagen thuis zijn en pas als de kraam en mijn moeder min of meer weg zijn vakantie opnemen. Zo wil hij het graag. We hebben nog geen kamertje en ben ook benieuwd of het nog afkomt voor ik beval, maar ja als de rest maar in orde is, wil toch beebje eerst heel lang bij mij p de kamer.
pi_32288328
Bij mij is de intake telefonisch gegaan. En als je borstvoeding wilt geven krijg je meer uren. Hier iig wel.
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:16:19 #82
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_32288837
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef Martineke het volgende:
hoe gaat het met Tinkerbell???
Prima.
I'm getting too old for this....
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:20:39 #83
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32288936
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:16 schreef Havoc het volgende:

[..]

Prima.
heel mooi hoe ver zijn jullie al eigenlijk?? ik zie niks in het lijstje staan of heeft dat een reden en zeg ik nu weer teveel
pi_32291831
Ik heb vandaag een draagdoek besteld en betaald. Ben heel benieuwd of dat hij leuk is als ik hem volgende week krijg. Ben er echt heel erg blij mee.
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:24:13 #85
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32293876
Martineke dat heeft idd een reden. Zover ik begrijp komt Tinkerbell hier helaas niet meer, maar gaat het wel goed met haar.
pi_32294323
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:16 schreef Havoc het volgende:

[..]

Prima.
Hee wat toevallig, ik vroeg het me ook net af. dat alles goed gaat!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:54:20 #87
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_32294744
Hai Dutchie , als ik me niet vergis mág je werkgever je niet eens een contract oid weigeren als er direct een relatie is met zwangerschap, alleen op basis van je functioneren , daarnaast hóef je niet te vertellen dat je zwanger bent, zelfs al bén je dat.
Dus ze mogen alleen kijken naar je functioneren en niets mag met je zwangerschap te maken hebben.
dat heb ík in ieder geval begrepen.
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:11 schreef dutchie het volgende:
Heb het vandaag op mijn werk verteld, was toch weer stikzenuwachtig. Vooral omdat ik net een contract voor onbepaalde tijd had gekregen en het misschien een beetje over zou komen dat ik het bewust achterwege had gelaten. Maar mijn werkgeefster reageerde heel enthousiast en over dat contract: "Ja, daar kun je nu wel naar fluiten natuurlijk." Om vervolgens in lachen uit te barsten, tuurlijk niet! Ze kon toch verwachten dat ik vroeg of laat een keertje zwanger zou raken dus wat maakte dat nou uit. Toch heb je nog steeds het gezeik met de vorige zwangerschap en werkgever in je hoofd, vandaar dat het toch weer spannend is.
Er verandert verder ook weinig, ik ga straks 16 weken met verlof en daarna pak ik mijn uren weer op.

Maar ik ben wel blij dat het eruit is. Nu mag de hele wereld het wat mij betreft weten!
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:00:25 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_32294941
Ik ben zelf eigenlijk ook in het proces van zoeken naar een nieuwe baan, maar de zwangerschap maakt dat niet makkelijk. Ik twijfel een beetje over wat ik moet doen daarmee. Het komt erop neer dat de relatie met mijn werkgever behoorlijk verstoord is, maarja, het is wel inkomen nu...
Ik vertel iig nog even niks.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:49:08 #89
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32296180
Hier wilden we het ook eerst niet vertellen, maar m'n vrouw was zo misselijk de eerste weken (nu nog wel een beetje) dat ze het wel de leidingevende en afdeling heeft verteld, want ze functioneerde er slechter door. Nadeel hiervan is, dat het helfjaar contract nu niet verlengd wordt...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_32297566
belana, solliciteren met een zwangere buik is inderdaad lastig kan ik je uit ervaring vertellen. dus ik zou zeker nog maar niks opzeggen daar. op zich hoef je bij sollicitaties nu ook nog niks te zeggen natuurlijk, het is nog zo pril.
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:44:14 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_32297838
ja klopt bix. punt is dat ik nu in de ziektewet zit en ik loop me vreselijk druk te maken. moet ik niet doen enzo, maarja... morgen moet ik naar de bedrijfsarts, ik hoop op een goed gesprek. beetje vaag verhaal dit geloof ik, sorry daarvoor, het gaat niet helemaal lekker wat dat betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Belana op 15-11-2005 21:59:24 (ben zo warrig dat ik namen door elkaar haal...) ]
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:50:57 #92
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32298157
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Belana het volgende:
ja klopt bm. punt is dat ik nu in de ziektewet zit en ik loop me vreselijk druk te maken. moet ik niet doen enzo, maarja... morgen moet ik naar de bedrijfsarts, ik hoop op een goed gesprek. beetje vaag verhaal dit geloof ik, sorry daarvoor, het gaat niet helemaal lekker wat dat betreft.
hopenlijk kun je wel een beetje genieten van je zwangerschap
  woensdag 16 november 2005 @ 09:28:03 #93
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32306490
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef dutchie het volgende:
Martineke dat heeft idd een reden. Zover ik begrijp komt Tinkerbell hier helaas niet meer, maar gaat het wel goed met haar.
ah ok, zeg al niks meer. ben al blij in ieder geval dat het goed met haar gaat
pi_32307532
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:49 schreef Tazz het volgende:
Hier wilden we het ook eerst niet vertellen, maar m'n vrouw was zo misselijk de eerste weken (nu nog wel een beetje) dat ze het wel de leidingevende en afdeling heeft verteld, want ze functioneerde er slechter door. Nadeel hiervan is, dat het helfjaar contract nu niet verlengd wordt...
Als je vrouw kan aantonen dat de zwangerschap de reden is voor het niet verlengen van haar contract, doet haar werkgever iets wat niet mag en heb je recht op een schadevergoeding.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_32307775
je moet het wettelijk gezien vertellen rond de 4e maand dacht ik
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_32307821
het lastige is dat zulke dingen altijd erg moeilijk aantoonbaar zijn. een halfjaar contract is een halfjaar contract, ze zijn niks verplicht volgens mij. tazz ik heb in een vergelijkbaar schuitje gezeten, balen is dat. wel is 't zo dat als het einde van haar contract binnen de periode valt dat ze anders met verlof zou zijn, ze haar officieel in dienst moeten houden tot het eind van die verlofperiode. omdat ze in die periode niet kan werken.
pi_32307866
mijn contract zou in juli verlengd moeten worden terwijl ik dus in februari of begin maart net terug kom van verlof
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_32307908
huh? dan valt je verlof toch binnen je contract en is er niks aan de hand, of begrijp ik 't verkeerd?
  woensdag 16 november 2005 @ 10:39:12 #99
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32307935
Werkgevers zijn slinks genoeg, om het op een andere reden te gooien dan de zwangerschap. Bij mijn vorige werkgever kwam het erop neer dat zij vonden dat mijn functie niet part-time in te vullen was. Uiteindelijk heb ik een goede regeling afgedwongen en kon ik daar weg. (wilde ik toch al, heb het alleen hoog gespeeld door zwanger te raken) Zij staan heel ouderwets tegenover werkende moeders. Dat was al zo voor ik daar werkte en ook nadien hebben ze daar aan vast gehouden. Veel collega's voor mij hebben daarvoor al ontslag gekregen en ook de collega met wie ik veel samenwerkte is inmiddels vertrokken daar. Zij heeft zelfs een advocaat ingeschakeld, toen werd het ze wel heel heet onder de voeten. Inmiddels is ze bevallen (donderdagavond van zoon Julian ). Ik heb hele lange gesprekken met haar gevoerd. Ze liet zich zo meeslepen door het hele advocaat-gebeuren dat ik haar even moest laten zien wat er nog positief was. Ze vergat gewoon te genieten van haar zwangerschap. Dus haar bewust gemaakt dat ze echt wel op haar pootjes terecht zou komen. Wat dat betreft ben ik haar lichtende voorbeeld.
Volgens mij is ze toen een beetje tot rust gekomen. Ik zeg altijd maar zo, het is maar werk. Je werkt om te leven, je leeft niet om te werken toch?
Er komt altijd wel iets op je pad, als je er maar open voor staat.
pi_32308130
Bij mijn vorige werk is mijn contract ook niet verlengt omdat we bezig waren met kinderen. Mijn werkgever zei het niet met die woorden maar bedoelde het zeker wel. Ik was weg en hij nam een jong knulletje aan op mijn plaats. Ben nu allang blij dat ik er weg ben
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')