Suzanna zet hem op!quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:39 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
![]()
suzanna
ingrid/djeez hoe is het daar?
Leuk hè?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:50 schreef Belana het volgende:
Gut, ik realiseer me ineens dat ik straks ook weer naar de vk moet enzo. Ik ga hier eens even vreselijk van genieten heb ik besloten. Dit keer weet ik wat er gaat komen en kan ik me beter voorbereiden. Er zit weer een kindje in mijn buik
hier primaquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:40 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Suzanna zet hem op!
Hier is alles goed. Vandaag weer op controle geweest. Alles is goed. Beebje ligt muurvast in het bekken. Ik heb wel veel voorweeen en harde buiken. Maar dat zegt weinig. Urine was ook goed, moet ik vanaf nu elke keer meenemen. Bloeddruk ook goed. En het hartje klonk weer erg mooi en regelmatig!
Hoe gaat het met jou?
nope is hier standaard.. mijn bloeddruk isaltijd 120 om 70 of 75 geweest enige afwijkende is een keer 140 om 60 geweest maar toen lag ik in het zkh..quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:39 schreef E.T. het volgende:
Ik heb tijdens mijn zwangerschap nooit urine mee hoeven nemen?
Hebben jullie al een hoge bloeddruk ofzo, en dat ze 't zo beter in de gaten kunnen houden?
Volgens mij hadden ze hier zoiets van: 'als je bloeddruk gaat stijgen kan je hier ook wel een potje volplassen als we naar de eiwitten willen kijken'
Moet zeggen dat ik dat wel relaxed vond
Mijn bloeddruk is meestal aan de lage kant. Geen idee waarom het vanaf nu elke week moet. Voor de zekerheid denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:39 schreef E.T. het volgende:
Ik heb tijdens mijn zwangerschap nooit urine mee hoeven nemen?
Hebben jullie al een hoge bloeddruk ofzo, en dat ze 't zo beter in de gaten kunnen houden?
Volgens mij hadden ze hier zoiets van: 'als je bloeddruk gaat stijgen kan je hier ook wel een potje volplassen als we naar de eiwitten willen kijken'
Moet zeggen dat ik dat wel relaxed vond
En dan moet je er ook aan denken om het mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:30 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hier primaen die urine moet ik ook voortaan elke keer mee nemen
gehannes in die potjes pissen
ben erg benieuwd wanneer jullie pino buiten komt spelen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:54 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
En dan moet je er ook aan denken om het mee te nemen.
Wij zijn ook benieuwd wanneer Pino buiten komt spelen. Maar ik hou het voor de zekerheid op december.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |