Heb trouwens ook wel van Seizoen 1 ergens. Welke aflevering komt volgende week vrijdag?quote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
neen.
[..]
Van mij mag het. Het is beter als je links post naar de foto's, voor de paranoia's.
de laatste afleveringquote:Op zondag 27 november 2005 19:02 schreef Nuna het volgende:
[..]
Heb trouwens ook wel van Seizoen 1 ergens. Welke aflevering komt volgende week vrijdag?
Volgens de gids knipt net5 de 2 uur durende finale in 2 stukken, wat betekent dat er nu nog 2 afleveringen komen.quote:
Klopt, die duurt ook langer dan een gewone aflevering.quote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens de gids knipt net5 de 2 uur durende finale in 2 stukken, wat betekent dat er nu nog 2 afleveringen komen.
Oh sorry wist niet dat ik dat niet kon posten. Had getypt dat ik had gevonden waar je de afleveringen kon downloaden. Kan ik wel de url geven van de Nederlandse fansites waar de url's opstonden?quote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Odie het volgende:
Geen links naar warez aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door SaintOfKillers op 27-11-2005 21:42:43 (Spoilertags toegevoegd) ]Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
Een link naar een topic op een ander forum dat vol met warez staat of met een uitleg over hoe je die moet downloaden wordt hier ook niet gewaardeerd.quote:Op zondag 27 november 2005 20:17 schreef Odie het volgende:
[..]
Oh sorry wist niet dat ik dat niet kon posten. Had getypt dat ik had gevonden waar je de afleveringen kon downloaden. Kan ik wel de url geven van de Nederlandse fansites waar de url's opstonden?
Precies, haal ze weg!!quote:Op zondag 27 november 2005 21:07 schreef Symer het volgende:
Proper_fucked: Die aflevering moet nog komen en ik kan me voorstellen dat sommige mensen niet blij zijn met die spoiler.
Ondertitels zijn geen warez, zijn custom subtitles gemaakt door vrijwilligers. Maar goed.quote:Op zondag 27 november 2005 20:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een link naar een topic op een ander forum dat vol met warez staat of met een uitleg over hoe je die moet downloaden wordt hier ook niet gewaardeerd.
Mensen die willen downloaden, zullen heus zelf wel vinden hoe en waar ze dat moeten doen. Hier gaan we iig. geen hulp bieden.
Lijkt me in tweeën, want die aflevering duurt 2x zo lang als normaal. Ik heb ook maar screenshots geplaatst van de eerste helft.quote:Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
Zendt SLET5 de 2 uur durende seizoens finale in één keer uit? Of hakken dat stel amateurs het weer eens in 2en?
Als men ze hier niet wil, dan wil men ze hier niet. Staat al sinds jaar en dag in de FAQ.quote:Op maandag 28 november 2005 14:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ondertitels zijn geen warez, zijn custom subtitles gemaakt door vrijwilligers. Maar goed.![]()
Sja, "zaken met copyrights", daar vallen custom subtitles niet onder. Maar goedquote:Op maandag 28 november 2005 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als men ze hier niet wil, dan wil men ze hier niet. Staat al sinds jaar en dag in de FAQ.
Jawel, die vallen er ook onder. Vertalingen zit net zo goed copyrights op. Dat zou anders betekenen dat een vertaling van een Engels boek altijd rechtenvrij was.quote:Op maandag 28 november 2005 18:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, "zaken met copyrights", daar vallen custom subtitles niet onder. Maar goed.
Ik vind het altijd een beetje vreemd als mensen ineens de uitzendingen van de VS gaan kijken als ze niet meer kunnen wachten op nieuwe afleveringen in Nederland [ik kan ook haast niet wachten, maar doe het toch altijd maar, dat maakt je 'zin' alleen maar groter!]... vroeg of laat loop je namelijk tegen hetzelfde probleem aan: in de VS komen er ook breaks; net zoals iemand eerder aangaf, er komt binnenkort een break van 6 weken.quote:Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef Cure het volgende:
een halfjaar wachten op het nieuwe seizoen wordt echt te moeilijk, ik denk dat meerdere na a.s. vrijdag dat gaan vinden![]()
Exodus (de season finale) bestaat uit drie afleveringen. Dus er komt nog een Exodus (2) en Exodus (3).quote:Op maandag 28 november 2005 19:38 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje vreemd als mensen ineens de uitzendingen van de VS gaan kijken als ze niet meer kunnen wachten op nieuwe afleveringen in Nederland [ik kan ook haast niet wachten, maar doe het toch altijd maar, dat maakt je 'zin' alleen maar groter!]... vroeg of laat loop je namelijk tegen hetzelfde probleem aan: in de VS komen er ook breaks; net zoals iemand eerder aangaf, er komt binnenkort een break van 6 weken.
Dus als je de uitzendingen gaat kijken die op dit moment in de VS worden uitgezonden, kun je er wel mooi een stuk of negen achter elkaar kijken, maar dan zit je met hetzelfde als wat je in NL hebt, namelijk: na iedere uitzending weer een week [of langer] wachten
Anders vind ik het als een serie allang klaar is, dat NL bijvoorbeeld twee jaar achterloopt en het in de VS net klaar is. Dan kun je lekker doorkijken tot het einde
Maar goed: ik heb zin in vrijdag!!
Afgelopen vrijdag was toch "Exodus (1)"? Dus dan zou aanstaande vrijdag de tweede heflt zijn? Of duurt die tweede helft juist twee uur, dat die weer in twee stukken wordt gehakt?
Exodus bestaat uit 2 afleveringen, zie:quote:Op maandag 28 november 2005 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Exodus (de season finale) bestaat uit drie afleveringen. Dus er komt nog een Exodus (2) en Exodus (3).
De laatste is een dubbelaflevering. Dus sja.quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef Cure het volgende:
[..]
Exodus bestaat uit 2 afleveringen, zie:
http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/121.html
WAARSCHUWING : NIET LEZEN..VETTE SPOILER !!!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:18 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben wel benieuwd naar Michelle Rodriguez die je in de flashback van jack zag. Zij zat ook in het vliegtuig (achterin).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:19 schreef Smittend het volgende:
[..]
WAARSCHUWING : NIET LEZEN..VETTE SPOILER !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
Hadden jullie anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
Maar ik heb weer gelezen in mijn TV-gids Tros Kompas dat we toch na 9 december noodgedwongen moeten gaan afkicken. Ze zenden seizoen 2 nu weer niet uit..
Nee, maar wel gehoopt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hadden jullie anders verwacht dan?
Tuurlijk deze aflevering van vanavond heeft Net 5 in tweeen geknipt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:31 schreef p-etr-a het volgende:
Nou ik vond haar in ieder geval nogal eng doen! En ze moet natuurlijk ook Ethan wel kennen dan.
Trouwens: in de reclame ervoor zeiden ze dat degenen op het vlot met 'The others' te maken zouden krijgen deze aflevering, daar heb ik niets van gezien.
Enne Laniboekje ik was net zo verbouwereerd van de wordt vervolgd-melding dat ik snel in de gids keek van volgende week, maar bij mij staat Lost er voor 9 december gewoon in gelukkig.
Oké maar dan moeten ze net zeggen 'zometeen krijgen degenen op het vlot te maken met the others'.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tuurlijk deze aflevering van vanavond heeft Net 5 in tweeen geknipt.
Wellicht heeft Charlie de heroïne wel nodig om op de been te blijven en om Aaron te redden. Ik bedoel, hij was al afgepeigerd toen ze bij het vliegtuig aankwamen. Met heroïne zal hij toch een energy-boost krijgen en wellicht zal hem dit 'helpen' om sneller bij Danielle te komen. Maar ik zou het wel ontzettend dom vinden..quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef SuperMOM het volgende:
Als je de afgelopen aflevering ziet, kan ik me voorstellen dat Charlie weer naar de dope grijpt (zo leek dat wel) maar ja hij beloofd Claire ook dat hij haar zoon (eindelijk een naam: Aaron) gaat redden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |