abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 18:09:34 #151
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32650588
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ondertitels zijn geen warez, zijn custom subtitles gemaakt door vrijwilligers. Maar goed.
Als men ze hier niet wil, dan wil men ze hier niet. Staat al sinds jaar en dag in de FAQ.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 28 november 2005 @ 18:33:18 #152
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32651143
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Als men ze hier niet wil, dan wil men ze hier niet. Staat al sinds jaar en dag in de FAQ.
Sja, "zaken met copyrights", daar vallen custom subtitles niet onder. Maar goed .
2000 light years from home
  Moderator maandag 28 november 2005 @ 18:38:08 #153
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_32651252
quote:
Op maandag 28 november 2005 18:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sja, "zaken met copyrights", daar vallen custom subtitles niet onder. Maar goed .
Jawel, die vallen er ook onder. Vertalingen zit net zo goed copyrights op. Dat zou anders betekenen dat een vertaling van een Engels boek altijd rechtenvrij was.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_32651323
Iedereen doet het, maar er mag gewoon niet over gepraat worden. Simpel. Klaar. Punt.
  maandag 28 november 2005 @ 19:38:28 #155
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_32652596
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef Cure het volgende:
een halfjaar wachten op het nieuwe seizoen wordt echt te moeilijk, ik denk dat meerdere na a.s. vrijdag dat gaan vinden
Ik vind het altijd een beetje vreemd als mensen ineens de uitzendingen van de VS gaan kijken als ze niet meer kunnen wachten op nieuwe afleveringen in Nederland [ik kan ook haast niet wachten, maar doe het toch altijd maar, dat maakt je 'zin' alleen maar groter!]... vroeg of laat loop je namelijk tegen hetzelfde probleem aan: in de VS komen er ook breaks; net zoals iemand eerder aangaf, er komt binnenkort een break van 6 weken.
Dus als je de uitzendingen gaat kijken die op dit moment in de VS worden uitgezonden, kun je er wel mooi een stuk of negen achter elkaar kijken, maar dan zit je met hetzelfde als wat je in NL hebt, namelijk: na iedere uitzending weer een week [of langer] wachten
Anders vind ik het als een serie allang klaar is, dat NL bijvoorbeeld twee jaar achterloopt en het in de VS net klaar is. Dan kun je lekker doorkijken tot het einde

Maar goed: ik heb zin in vrijdag!!
Afgelopen vrijdag was toch "Exodus (1)"? Dus dan zou aanstaande vrijdag de tweede heflt zijn? Of duurt die tweede helft juist twee uur, dat die weer in twee stukken wordt gehakt?
  maandag 28 november 2005 @ 20:15:07 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32653540
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:38 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een beetje vreemd als mensen ineens de uitzendingen van de VS gaan kijken als ze niet meer kunnen wachten op nieuwe afleveringen in Nederland [ik kan ook haast niet wachten, maar doe het toch altijd maar, dat maakt je 'zin' alleen maar groter!]... vroeg of laat loop je namelijk tegen hetzelfde probleem aan: in de VS komen er ook breaks; net zoals iemand eerder aangaf, er komt binnenkort een break van 6 weken.
Dus als je de uitzendingen gaat kijken die op dit moment in de VS worden uitgezonden, kun je er wel mooi een stuk of negen achter elkaar kijken, maar dan zit je met hetzelfde als wat je in NL hebt, namelijk: na iedere uitzending weer een week [of langer] wachten
Anders vind ik het als een serie allang klaar is, dat NL bijvoorbeeld twee jaar achterloopt en het in de VS net klaar is. Dan kun je lekker doorkijken tot het einde

Maar goed: ik heb zin in vrijdag!!
Afgelopen vrijdag was toch "Exodus (1)"? Dus dan zou aanstaande vrijdag de tweede heflt zijn? Of duurt die tweede helft juist twee uur, dat die weer in twee stukken wordt gehakt?
Exodus (de season finale) bestaat uit drie afleveringen. Dus er komt nog een Exodus (2) en Exodus (3).
pi_32653966
pi_32654312
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Exodus (de season finale) bestaat uit drie afleveringen. Dus er komt nog een Exodus (2) en Exodus (3).
Exodus bestaat uit 2 afleveringen, zie:

http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/121.html
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
  maandag 28 november 2005 @ 21:00:08 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32654831
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef Cure het volgende:

[..]

Exodus bestaat uit 2 afleveringen, zie:

http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/121.html
De laatste is een dubbelaflevering. Dus sja.
pi_32676892
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:29 schreef SlimShady het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar hier errug op Liv Tyler lijken.
pi_32683645
Enorm spannend einde van seizoen 1.
Er worden vragen beantwoord en niet beantwoord.
En nieuwe vragen komen erbij.
Het is duidelijk dat ze genoeg te lullen hebben in het volgende seizoen.
pi_32683815
hmm, vind t niet zo fijn dat ze die laatste aflevering in 2en knippen, want dan kan ik net het allerlaatste deel niet zien... ben er de 9e savonds niet.
People live to learn things, and I learn to live...
pi_32683978
Je kan het toch wel opnemen?
  woensdag 30 november 2005 @ 15:18:05 #164
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_32697645
Ben wel benieuwd naar Michelle Rodriguez die je in de flashback van jack zag. Zij zat ook in het vliegtuig (achterin).
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_32704874
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:18 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben wel benieuwd naar Michelle Rodriguez die je in de flashback van jack zag. Zij zat ook in het vliegtuig (achterin).
WAARSCHUWING : NIET LEZEN..VETTE SPOILER !!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32712432
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:19 schreef Smittend het volgende:

[..]

WAARSCHUWING : NIET LEZEN..VETTE SPOILER !!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_32751095
Vanavond weer

Maar ik heb weer gelezen in mijn TV-gids Tros Kompas dat we toch na 9 december noodgedwongen moeten gaan afkicken. Ze zenden seizoen 2 nu weer niet uit..
pi_32751382
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:55 schreef Laniboekje het volgende:

Maar ik heb weer gelezen in mijn TV-gids Tros Kompas dat we toch na 9 december noodgedwongen moeten gaan afkicken. Ze zenden seizoen 2 nu weer niet uit..
Hadden jullie anders verwacht dan?
pi_32751483
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:05 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Hadden jullie anders verwacht dan?
Nee, maar wel gehoopt.
pi_32751964
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:10 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Nee, maar wel gehoopt.
Idem, wel gehoopt ja.
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:03:13 #171
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_32763428
ik volg het nu ook via internetstreams, maar wanneer enzo is op tv?
pi_32765669
*het begint zo*
pi_32765873
knap hoor , serie is ruim voor de Tsunami opgenomen en die dikke zegt het zal door de Tsunami gekomen zijn dat dat schip midden op het eiland ligt, Nostratsunami
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:37:47 #174
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32766028
Dude..............
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:56:10 #175
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32766486
Die Franse heks wil is er met die kleine vandoor!

[ Bericht 6% gewijzigd door Kadesh op 02-12-2005 22:04:12 ]
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_32766923
Dude (nadat Arntz is opgeblazen)

Trouwens ik ben niet zo heel erg blij met de spoilers hier, als ik de rest wil zien en niet kan wachten download ik het zelf wel. Zo jammer dat mensen hinten gaan geven en foto's gaan plaatsen of ligt dit aan mij??
(en nee, ik lees de spoilers express niet maar snap niet dat er mensen zijn die dit hier gaan plaatsen?)

nu weer verder!
pi_32767032
Zou die francaise Claire's kind gestolen hebben omdat ze zelf haar kind is verloren 16 jaar geleden?? Of zal ze het offeren??

Oh nee, het vliegtuig met de heroine!! En Charlie!

(trouwens, jullie kennen vast wel allemaal Star Trek elke keer als er een "vreemde" mee ging op avontuur stierf hij, dit had ik dus nu precies met Arntz, ken hem niet, nooit gezien, dus die gaat dood, en voila!)
pi_32767268
Nou ik vond haar in ieder geval nogal eng doen! En ze moet natuurlijk ook Ethan wel kennen dan.

Trouwens: in de reclame ervoor zeiden ze dat degenen op het vlot met 'The others' te maken zouden krijgen deze aflevering, daar heb ik niets van gezien.

Enne Laniboekje ik was net zo verbouwereerd van de wordt vervolgd-melding dat ik snel in de gids keek van volgende week, maar bij mij staat Lost er voor 9 december gewoon in gelukkig.
pi_32767563
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:31 schreef p-etr-a het volgende:
Nou ik vond haar in ieder geval nogal eng doen! En ze moet natuurlijk ook Ethan wel kennen dan.

Trouwens: in de reclame ervoor zeiden ze dat degenen op het vlot met 'The others' te maken zouden krijgen deze aflevering, daar heb ik niets van gezien.

Enne Laniboekje ik was net zo verbouwereerd van de wordt vervolgd-melding dat ik snel in de gids keek van volgende week, maar bij mij staat Lost er voor 9 december gewoon in gelukkig.
Tuurlijk deze aflevering van vanavond heeft Net 5 in tweeen geknipt.
pi_32767663
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:42 schreef Nuna het volgende:

[..]

Tuurlijk deze aflevering van vanavond heeft Net 5 in tweeen geknipt.
Oké maar dan moeten ze net zeggen 'zometeen krijgen degenen op het vlot te maken met the others'.
pi_32767859
Ik hoop toch echt niet dat Charlie weer in de verleiding gaat komen om de drugs te gebruiken.. Ik had al eerder gezegd dat dat een beetje saai zou zijn, dat verslaafde gedoe van hem kennen we al. Ik ben benieuwd naar volgende week!
pi_32768064
Ik zou echt kwaad op hem worden als hij die heroïne op gaat halen. Maar met die flashback naar die hotelkamer erbij verwacht ik het eigenlijk wel.
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:58:59 #183
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_32768092
fuck! als iemand had iets eerder had gezegt wanneer het was kon ik ook nog kijken
pi_32768137
Het is toch altijd op vrijdag om half 10.
pi_32768252
Of die charlie (raar ventje) weer aan de dope gaat, ik weet het niet deze "rollen" zijn te onvoorspelbaar in tegenstelling tot die "explosieven" (bij)rol.
Ik kon gewoon voorspellen dat die stresskip die slechts in 2 tot 3 afleveringen even voorbij komt naar de vaantjes zou gaan.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_32768276
Ik heb het niet gezien vanavond, maar waar eindigde de aflevering mee?
pi_32768344
Hij eindigde met "wordt vervolgd"

Dit betekend toch niet de laatste uitzending van seizoen 2 ?
pi_32768433
Ik bedoelde waar precies Net5 de schaar erin heeft gezet.
En de laatste aflevering van seizoen 2 moet nog gemaakt worden.
pi_32768554
Bij waar Locke, Jack, Kate en Hurley op zo'n pad lopen in het bos van een helling af en Hurley zegt dat hij begrijpt waarom dat het donkere gebied genoemd wordt.
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:15:39 #190
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_32768565
de schaar zat er al in voordat net5 ermee aan de haal ging hoor. alleen waren in de VS de laatste 2 afleveringen van het eerste seizoen(dus deze en die van volgende week) op dezelfde avond uitgezonden, als ik het me goed herinner.
pi_32768807
Als je de afgelopen aflevering ziet, kan ik me voorstellen dat Charlie weer naar de dope grijpt (zo leek dat wel) maar ja hij beloofd Claire ook dat hij haar zoon (eindelijk een naam: Aaron) gaat redden!
pi_32768897
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef SuperMOM het volgende:
Als je de afgelopen aflevering ziet, kan ik me voorstellen dat Charlie weer naar de dope grijpt (zo leek dat wel) maar ja hij beloofd Claire ook dat hij haar zoon (eindelijk een naam: Aaron) gaat redden!
Wellicht heeft Charlie de heroïne wel nodig om op de been te blijven en om Aaron te redden. Ik bedoel, hij was al afgepeigerd toen ze bij het vliegtuig aankwamen. Met heroïne zal hij toch een energy-boost krijgen en wellicht zal hem dit 'helpen' om sneller bij Danielle te komen. Maar ik zou het wel ontzettend dom vinden..
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:32:15 #193
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32769070
Wat gebeurde er precies deze aflevering? Want volgens mij heeft Net 5 seizoen 1 nog niet helemaal uitgezonden als ik het zo lees.

[edit]Oh, er komt volgende week nog een ep. Dan is 't goed .[/edit]

[ Bericht 38% gewijzigd door Merkie op 02-12-2005 23:38:33 ]
pi_32769160
Hmmmm Laniboekje, daar zeg je wat Hij was erg afgepeigerd, zelfs Sayid zei het. Ik vraag me nog wel af waarom Danielle (die franse) nou die baby heeft meegenomen? Omdat zij onder dezelfde omstandigheden haar zoon heeft gebaard maar helaas verloren heeft?? Of wil ze Aaron offeren aan the others bij die zwarte rook???
pi_32769747
Arzt stierf echt onverwacht. Omdat mijn speakers nogal hard stonden, schrok ik me de tering.
En het moment dat Hurley heel droog zei 'You've got some Arzt on you'...
Dat was echt semi-pijnlijk, semi-grappig.
Ik vond het wel cool dat ze in de laatste paar afleveringen van iedereen flashbacks lieten zien.
En ik heb zin in Rodriguez volgend seizoen
En nee dat is geen spoiler. ZIj was vorige week te zien.
pi_32769844
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Hmmmm Laniboekje, daar zeg je wat Hij was erg afgepeigerd, zelfs Sayid zei het. Ik vraag me nog wel af waarom Danielle (die franse) nou die baby heeft meegenomen? Omdat zij onder dezelfde omstandigheden haar zoon heeft gebaard maar helaas verloren heeft?? Of wil ze Aaron offeren aan the others bij die zwarte rook???
Wat dacht je van die krassen op d'r arm en die dromen van dat moedertje.
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef SlimShady het volgende:
Arzt stierf echt onverwacht. Omdat mijn speakers nogal hard stonden, schrok ik me de tering.
En het moment dat Hurley heel droog zei 'You've got some Arzt on you'...
Dat was echt semi-pijnlijk, semi-grappig.
Ik vond het wel cool dat ze in de laatste paar afleveringen van iedereen flashbacks lieten zien.
En ik heb zin in Rodriguez volgend seizoen
En nee dat is geen spoiler. ZIj was vorige week te zien.
[[url=http://xs57.xs.to/pics/05485/snapshot20051202235034.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Echt niet ? Mmmhm met al dat nitroglycerine en dat gebazel, zou me verbazen dat er dan niet 1-tje zou klappen. En ja hoor. Hilarisch.

* Sportguy is helemaal Lost aan Lost.
pi_32770342
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Wat dacht je van die krassen op d'r arm en die dromen van dat moedertje.
[..]

Echt niet ? Mmmhm met al dat nitroglycerine en dat gebazel, zou me verbazen dat er dan niet 1-tje zou klappen. En ja hoor. Hilarisch.

Maar gewoon tijdens het praten. Oh, dat was erg.
Al dat vlees dat rondvloog
pi_32770608
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Huhuh Like StarTrek, de onbekende in het verhaal die meegaat op avontuur dies Kom op, dit zag ik aankomen, wil niet zeggen dat ik me de t*phus schrok en alles in de rondte vloog, Dude you've got some Arntz on you
pi_32770644
pi_32775874
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Volgens mij had Danielle een dochter gekregen zo'n 16 jaar geleden. Omdat ze op een gegeven moment paar aflevering terug zei: They took HER from me.
Maar zij wil waarschijnlijk Aaron offeren om haar dochter terug te krijgen, wie weet leeft die dochter nog wel en gaat ze dus ruilen, zoals Sayid al zei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')