ohhh, da's zondequote:Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Odie het volgende:
Snik er lagen vrijdagavond wat tv-zenders uit (door de sneeuwval waarschijnlijk), waaronder ook Net5. Hele familie gemobiliseerd om het op te nemen, uiteindelijk heb ik hier 15 minuten op video staan, grom. Het wordt niet herhaald toch? Weet iemand een manier om 'm toch te kunnen zien? Probeer 'm via Imesh te krijgen maar daar staat 'ie in de queue. Boehoeee ik wil 'm echt graag zien!
neen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef Nuna het volgende:
Zijn jullie al bij Seizoen 2?
Van mij mag het. Het is beter als je links post naar de foto's, voor de paranoia's.quote:Ik kan wel wat screencaps maken(Geen spoilerende uiteraard)
Je kunt ook 'Lost' naar 4949 (toch?) sms'en om een dvdbox te winnenquote:Op zondag 27 november 2005 16:48 schreef SlimShady het volgende:
ohhh, da's zonde![]()
de DVD van seizoen 1 komt op 1 december officieel uit in de winkels.
Ik spoiler toch niks? Danielle wist van The Others af, de overlevenden niet. 1+1=2 dat The Others er eerder waren.quote:Op zondag 27 november 2005 13:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nee, idd.
[..]
we gaan niet spoileren![]()
Heb trouwens ook wel van Seizoen 1 ergens. Welke aflevering komt volgende week vrijdag?quote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
neen.
[..]
Van mij mag het. Het is beter als je links post naar de foto's, voor de paranoia's.
de laatste afleveringquote:Op zondag 27 november 2005 19:02 schreef Nuna het volgende:
[..]
Heb trouwens ook wel van Seizoen 1 ergens. Welke aflevering komt volgende week vrijdag?
Volgens de gids knipt net5 de 2 uur durende finale in 2 stukken, wat betekent dat er nu nog 2 afleveringen komen.quote:
Klopt, die duurt ook langer dan een gewone aflevering.quote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens de gids knipt net5 de 2 uur durende finale in 2 stukken, wat betekent dat er nu nog 2 afleveringen komen.
Oh sorry wist niet dat ik dat niet kon posten. Had getypt dat ik had gevonden waar je de afleveringen kon downloaden. Kan ik wel de url geven van de Nederlandse fansites waar de url's opstonden?quote:Op zondag 27 november 2005 18:26 schreef Odie het volgende:
Geen links naar warez aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door SaintOfKillers op 27-11-2005 21:42:43 (Spoilertags toegevoegd) ]Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
Een link naar een topic op een ander forum dat vol met warez staat of met een uitleg over hoe je die moet downloaden wordt hier ook niet gewaardeerd.quote:Op zondag 27 november 2005 20:17 schreef Odie het volgende:
[..]
Oh sorry wist niet dat ik dat niet kon posten. Had getypt dat ik had gevonden waar je de afleveringen kon downloaden. Kan ik wel de url geven van de Nederlandse fansites waar de url's opstonden?
Precies, haal ze weg!!quote:Op zondag 27 november 2005 21:07 schreef Symer het volgende:
Proper_fucked: Die aflevering moet nog komen en ik kan me voorstellen dat sommige mensen niet blij zijn met die spoiler.
Ondertitels zijn geen warez, zijn custom subtitles gemaakt door vrijwilligers. Maar goed.quote:Op zondag 27 november 2005 20:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een link naar een topic op een ander forum dat vol met warez staat of met een uitleg over hoe je die moet downloaden wordt hier ook niet gewaardeerd.
Mensen die willen downloaden, zullen heus zelf wel vinden hoe en waar ze dat moeten doen. Hier gaan we iig. geen hulp bieden.
Lijkt me in tweeën, want die aflevering duurt 2x zo lang als normaal. Ik heb ook maar screenshots geplaatst van de eerste helft.quote:Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
Zendt SLET5 de 2 uur durende seizoens finale in één keer uit? Of hakken dat stel amateurs het weer eens in 2en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |