Ik weet het niet, gelukkig heb ik het niet gezien dan in ieder geval!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:40 schreef Lethe het volgende:
ja, maar, lag het nou aan mij, of gaf net 5 in een voorstukje, net voordat het begon, echt een onwijze spoiler over iets dat denk ik dan volgende week gebeurt?
Hehe, ja dat was grappig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:23 schreef Xurk het volgende:
En Charlie tegen Locke: "Anything you want to say to your family? Hi Mom, I'm doing okay here and the black smoke people are coming. Love, Locke" ofzo![]()
Het Sawyer en Jack moment was zeker wel top! En Jin en Sun die het weer goed maken, argh.. echt zielig gewoon.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:23 schreef Xurk het volgende:
Sawyer heeft trouwens eindelijk iets goeds gedaan, door Jack van zijn ontmoeting met zijn vader te vertellen, dat was echt een mooi stukje!
En Charlie tegen Locke: "Anything you want to say to your family? Hi Mom, I'm doing okay here and the black smoke people are coming. Love, Locke" ofzo![]()
Ik denk dat het niet S2 is. Volgens mij kopen ze zo'n serie in als ie compleet is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:02 schreef Frutsel het volgende:
volgende week zou deel 2 van exodus zijn, waarmee ook seizoen 1 tot einde komt...
maar in de tv-programmering van de gids op internet staat op 9 december ook "LOST 21.30"...
dus..of dan komt er een seizoensterugblik of deel 2 komt hier echt ook...
echt waar? dat heb ik gemist dan.quote:Jin en Sun die het weer goed maken, argh.. echt zielig gewoon.
Volgens mijn tvgids (troskompas) is volgende week deel 2 aan de beurt en de week daarop deel 3.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:02 schreef Frutsel het volgende:
volgende week zou deel 2 van exodus zijn, waarmee ook seizoen 1 tot einde komt...
maar in de tv-programmering van de gids op internet staat op 9 december ook "LOST 21.30"...
dus..of dan komt er een seizoensterugblik of deel 2 komt hier echt ook...
Dat zou heel mooi zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mijn tvgids (troskompas) is volgende week deel 2 aan de beurt en de week daarop deel 3.
In de week die daarna komt wordt meteen begonnen met seizoen 2!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mijn tvgids (troskompas) is volgende week deel 2 aan de beurt en de week daarop deel 3.
In de week die daarna komt wordt meteen begonnen met seizoen 2!
De oorspronkelijke bewoners van het eiland (The Beach-flashback).quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef CarOnline het volgende:
Ben ontzettend benieuwd wie 'the others' zijn!
Euhm.. nee....quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef SlimShady het volgende:
Kreeg een flashback van The Beach. Die film heb je toch wel gezien?
[afbeelding]
Eigenlijk is dit een klassiek verhaal. Robinson Crusoë had dit ook en de Spanjaarden die Amerika hadden ontdekt ook.
Nee hoor. Titanic heb ik ook niet gezien tijdens de hype.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhm.. nee....
Moet ik me nu schamen?
Het verhaal achter Lost is zo goed bedacht. Ik heb er alle vertrouwen in dat het nog spannender wordt.quote:Nou ja, misschien komen ze nog met iets héél aparts op de proppen...
Titanic heb ik ook pas op TV gezien en de enige film met DiCaprio die ik 12x heb gezien is 'What's eating Gilbert Grape?' maar daar is ie niet ècht op z'n flatteustquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef SlimShady het volgende:
Nee hoor. Titanic heb ik ook niet gezien tijdens de hype.
Jaren later pas.
Vrouwen en DiCaprio zijn onafscheidelijk. Vandaar dat ik dat dacht.
Dat zeker! Alleen al de vraag of ze gered worden!quote:Het verhaal achter Lost is zo goed bedacht. Ik heb er alle vertrouwen in dat het nog spannender wordt.
Nee, ze zijn pas bij aflevering 8. Volgende week wordt nog 1 aflevering uitgezonden, en daarna komt een winterstop van 6 weken. Kunnen jullie ons mooi gaan inhalen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef CarOnline het volgende:
Ohh dat zal toch niet? Zou wel super zijn als ze meteen doorgingen met seizoen twee.
Is dat al helemaal opgenomen eigenlijk?
Dat weet je helemaal niet. Ze waren er eerder dan de castaways, maar of ze er oorspronkelijk ook woonden?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bewoners van het eiland (The Beach-flashback).
Ik had voorspeld dat ze tegenover elkaar komen staan.
nee, idd.quote:
we gaan niet spoilerenquote:Ze waren er eerder dan de castaways, maar of ze er oorspronkelijk ook woonden?
Check internet idd, kun je de komende 10 afleveringen downen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Odie het volgende:
Snik er lagen vrijdagavond wat tv-zenders uit (door de sneeuwval waarschijnlijk), waaronder ook Net5. Hele familie gemobiliseerd om het op te nemen, uiteindelijk heb ik hier 15 minuten op video staan, grom. Het wordt niet herhaald toch? Weet iemand een manier om 'm toch te kunnen zien? Probeer 'm via Imesh te krijgen maar daar staat 'ie in de queue. Boehoeee ik wil 'm echt graag zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |