Klinkt aardig, wat mocht die kosten?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
OMGeen vriend van me heeft een ipod 60gb Foto gekocht
Wtf moetje met zoveel plaats gek, das me hendig veel ruimte !
Ja je kunt er geen fotos mee maken maar je kunt er wel videos en fotos enzo op kijkenwhehe
trein -> PSPquote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
nog een uurtje werken en dan word ik opgehaald
alleen savonds in de trein zitten is namelijk stom
en samen in de auto is gezellig
Scheelt ook weer geldquote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
nog een uurtje werken en dan word ik opgehaald
alleen savonds in de trein zitten is namelijk stom
en samen in de auto is gezellig
256MBquote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef saaw het volgende:
iPods zijn WAYYYY overrated
ik heb een prima mp3speler van 256 KB
Er moeten nieuwe banners gemaatk worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom geen OP?
de ipod nano is coolquote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef saaw het volgende:
iPods zijn WAYYYY overrated
ik heb een prima mp3speler van 256 MB
Zeg maar: niets.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:33 schreef saaw het volgende:
[..]
al veranderd
256 kb is wel verdomd weinig
Ik een Atari 1040STf, wel 1mb.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef brainster het volgende:
[..]
de ipod nano is cool
Ik heb ook 256 MB
Hmmm... een snowboard of een ipod... dan is de keuze snel gemaaktquote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef saaw het volgende:
ik wil opzich wel een ipod of ipod mini of whatever maar vond de afgelopen paar maanden mn snowboard upgraden toch ff wat belangrijker, misschien deze maand
Duw je lul in zijn anusjequote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Gadveredamme, die hamster van mij liet zojuist een scheet
Knip hem door middenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Gadveredamme, die hamster van mij liet zojuist een scheet
nja dan kan je toch 256 kleine notepad-bestandjes erop zettenquote:
Ontledenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef saaw het volgende:
[..]
nja dan kan je toch 256 kleine notepad-bestandjes erop zetten
niet een heel snowboard hoor, mocht ik willenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:36 schreef brainster het volgende:
[..]
Hmmm... een snowboard of een ipod... dan is de keuze snel gemaakt
Toemaarquote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef saaw het volgende:
[..]
niet een heel snowboard hoor, mocht ik willenmaar wel nieuwe bindingen en graphics en een broek [en jas komt dit weekend, hele mooie blauw geruite dickies jas gezien bij de independent outlet vanmiddag
]
Z'n LuLquote:
nee klopt maar mn ouder heeft plotseling besloten dat ze me nog wel een klein beetje aardig vindtquote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Toemaar
Maar... jij had toch geen geld meer?
Toch nog iemand die van je houdtquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef saaw het volgende:
[..]
nee klopt maar mn ouder heeft plotseling besloten dat ze me nog wel een klein beetje aardig vindt
quote:
quote:
quote:
Eindelijk zien ze me staanquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa dacht castreren hem gelijk!! maar gewoon heel ze koppie eraf
Was heel moeilijk voorbereiden hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eindelijk zien ze me staan![]()
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Opeens toch welquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef saaw het volgende:
[..]
nee klopt maar mn ouder heeft plotseling besloten dat ze me nog wel een klein beetje aardig vindt
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Opeens toch wel
Wij hier houden allemaal van je hoor!
nja... ik dan
En toen?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Maarrrrrrrrr
Goedenavond moddereterquote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond ma_jojo
Jij gaat slapenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Maarrrrrrrrr
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik morgen maar weer komen?
AU!quote:
ma_jojoquote:
Nahaaaj tis nog vroegquote:
Gelieve je tong te wassen na het likken.quote:
en slijmklieren van nieuw vocht te voorzienquote:Op donderdag 10 november 2005 23:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Gelieve je tong te wassen na het likken.
1 mrt 2006 Kaiser Chiefsquote:Op donderdag 10 november 2005 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wanneer is dat concert van de kaiserchiefs dan, en waar
Ik weet 't, ik weet 'tquote:
Ben je iets van plan?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en slijmklieren van nieuw vocht te voorzien![]()
HMH heeft beste geluid, al merk ik daar altijd weinig van als ik er ben.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1 mrt 2006 Kaiser Chiefs
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
Helaas in de HMH
Ik zou nu kunnen zeggen dat je kapsones hebtquote:
Da was gemeen van mezelfquote:
FF ook al in HMHquote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1 mrt 2006 Kaiser Chiefs
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
Helaas in de HMH
Geluid is meestal goed te pruimen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
HMH heeft beste geluid, al merk ik daar altijd weinig van als ik er ben.
En een klotesfeer daar.
Wel foto's hé?!quote:
I know, maar Franz begon dat jaar ook met een paradiso / ekko optreden. Einde van dat jaar in de HMH! Gebeurd nu precies hetzelfde met Kaiser Chiefs tot mijn spijt..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
FF ook al in HMH
Was daar toen ook naar Rammstein geweestwas ook heel tof
![]()
Als je zou zeggen dat ik kapsones heb, dan zou je als antwoord het simpele "En terecht" krijgen!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou nu kunnen zeggen dat je kapsones hebt![]()
maar dat doe ik niet
![]()
Je bent gewoon lief
![]()
Ach ja,quote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
I know, maar Franz begon dat jaar ook met een paradiso / ekko optreden. Einde van dat jaar in de HMH! Gebeurd nu precies hetzelfde met Kaiser Chiefs tot mijn spijt..
Naja we moeten maar weer heen
Gróóóóóóók!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Da was gemeen van mezelf
* brainster geeft ma_jojo warm water met citroensap en veel suiker
ik ga daar naar james bluntquote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En een klotesfeer daar.
Welke concerten ben je dan geweest ?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En een klotesfeer daar.
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat ik kapsones heb, dan zou je als antwoord het simpele "En terecht" krijgen!
Omg zal die kerel begin januari nog wel leven vraag ik me af met zulke gehypte actsquote:
Zomaar een minieme greep.. Alicia Keys, Beyoncé Knowles, N*E*R*D en James Brown.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Welke concerten ben je dan geweest ?![]()
En ter...quote:
Ah okee, niet echt mijn muziek smaak zie ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zomaar een minieme greep.. Alicia Keys, Beyoncé Knowles, N*E*R*D en James Brown.
Bij James Brown klonk het nog wel okay het geluid, en de sfeer was wel top.
Surrounded bij 50 year olds
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zomaar een minieme greep.. Alicia Keys, Beyoncé Knowles, N*E*R*D en James Brown.
Bij James Brown klonk het nog wel okay het geluid, en de sfeer was wel top.
Surrounded bij 50 year olds
Ongetwijfeld niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah okee, niet echt mijn muziek smaak zie ik![]()
quote:
Naast dit topic zit ik op:quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is stil hier
ik ben pas 2x naar een concert geweestquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rammstein, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Stereophonics, Underworld, Audioslave, Duran Duran, Beck, Chemical Brothers, Green Day, Moody Blues, Maroon5, Dream Theater, White Stripes, Oasis
Hmm ik ben nogal eens in de HMH geweest zie k alweer
Och het is mijn werk hè dingen bezoekenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ben pas 2x naar een concert geweest![]()
en naar lowlands![]()
Oasis!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rammstein, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Stereophonics, Underworld, Audioslave, Duran Duran, Beck, Chemical Brothers, Green Day, Moody Blues, Maroon5, Dream Theater, White Stripes, Oasis
Hmm ik ben nogal eens in de HMH geweest zie k alweer
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och het is mijn werk hè dingen bezoeken
Ga gewoon een keer gezellig mee naar de Ekko in utrecht of Paradiso / melkweg in a'dam
Altijd erg gezellige avondjes!
Kan je een beetje fatsoenlijke cd-recensies schrijven en in de toekomst concert recensies?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:16 schreef Boeman het volgende:
hoi koters
Ik ben te snel in dingen afkraken die ik neit mooi vindquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan je een beetje fatsoenlijke cd-recensies schrijven en in de toekomst concert recensies?
Hmm kan je objectief zijn? Je kan altijd 1 / 2 dingen doorsturen en aan de hand daarvan kan ik wel zien of je in mijn straatje past of nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben te snel in dingen afkraken die ik neit mooi vind![]()
Hoe ben je aan dat geweldige baantje gekomen? Gewoon geluk gehad?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm kan je objectief zijn? Je kan altijd 1 / 2 dingen doorsturen en aan de hand daarvan kan ik wel zien of je in mijn straatje past of niet
ben jij maarten bakker?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm kan je objectief zijn? Je kan altijd 1 / 2 dingen doorsturen en aan de hand daarvan kan ik wel zien of je in mijn straatje past of niet
Maar wat voor iets doe je dan precies ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Allemaal nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
ben jij maarten bakker?
of Hans Vrijmoed
of Daniël Oostdijk
of Sake Schoorl
of Karel van Dam
?![]()
Veel actief zijn op diverse muziek fora, hobby ervan maken om dingen te bezoeken. En tevens een gedeelte studie wat ik erbij heb. Dan wordt je vanzelf 'herkend'quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hoe ben je aan dat geweldige baantje gekomen? Gewoon geluk gehad?
We zijn een nieuwe online muziekagenda begonnen. We zijn druk bezig met ontwikkelen omdat we van niets naar iets moeten gaan. Maar de komende weken / maanden zal je veel van ons gaan horenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar wat voor iets doe je dan precies ?
En betalen ze jouw kaartjes![]()
Je pakt het verkeerd aan, je moet bijvoorbeeld vragen, ben je blond. En als die blond is kan je alle mensen met zwart haar enzo wegdenkenquote:
Damn ook al niet.quote:
ben je blond?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je pakt het verkeerd aan, je moet bijvoorbeeld vragen, ben je blond. En als die blond is kan je alle mensen met zwart haar enzo wegdenken![]()
Link?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We zijn een nieuwe online muziekagenda begonnen. We zijn druk bezig met ontwikkelen omdat we van niets naar iets moeten gaan. Maar de komende weken / maanden zal je veel van ons gaan horen
Mwah donkerblondquote:
MuziekAgenda.nlquote:
quote:
Dat lijkt me duidelijk, hoe vind je de lay-out van de site?quote:
ziet er al erg goed uit nu!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, hoe vind je de lay-out van de site?
ik was eerderquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
ziet er al erg goed uit nu!
alleen dat vreemde kleurtje om die links daar links staat mijns inziens wat vreemd
verder OK
sloapsequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben zo slapen menseneen goede avond verder en slaap lekker
Slaaapsequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben zo slapen menseneen goede avond verder en slaap lekker
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo voor mij ook inmiddels tijd voor bed![]()
trsute menschen!!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:21 schreef DaMook het volgende:
Dood
Dan ga ik het licht in dit topic maar eens uitdoen ivm stroomverbruik enzo
Dalijkquote:
quote:
Trustequote:
Ga jij ook alquote:
Neen, just got here.quote:
Kom naar Bef in ONZ danquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef Maikuuul het volgende:
440 ballen koste dat ding
quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:51 schreef saaw het volgende:
lowlands de powlands is ontvoerd![]()
[afbeelding]
ja gaat best aardigquote:
gaat het lukken natuurkunde?quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ja gaat best aardig
straks natuurkunde examen en dan ist weekend
goedemorgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Saaw!!!!![]()
goedemorgen
Prinsen!!!![]()
Goedemorgen
Oke danquote:Op vrijdag 11 november 2005 07:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ja gaat best aardig
straks natuurkunde examen en dan ist weekend
Alles goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gaat het lukken natuurkunde?
[..]
goedemorgen
Aha oke danquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah hoor, kort dagje stage maar
en tis 11de van de 11de
quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:08 schreef saaw het volgende:
die pinpas dingen zijn zooo tof! ik ga ook een ontwerpje maken
maa rnu eerst ff douchen en een 10 halen voor natuurkunde![]()
ps
mijn favo broek zit ook in de was
egt kut :/ vooral als je je had voorgenomen die aan te doen >_<quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:08 schreef saaw het volgende:
die pinpas dingen zijn zooo tof! ik ga ook een ontwerpje maken
maa rnu eerst ff douchen en een 10 halen voor natuurkunde![]()
ps
mijn favo broek zit ook in de was
tot 12:30 en om 11:00 15min naar buitenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke danen hoe kort is kort?
11-11-1111![]()
SintmaartenSnoep
sorry geen geld voor
bel eraf haalt
Aha okequote:Op vrijdag 11 november 2005 08:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
egt kut :/ vooral als je je had voorgenomen die aan te doen >_<
succed![]()
[..]
tot 12:30 en om 11:00 15min naar buiten
11de van de 11de is carnavalseizoen opening..wij vieren geen st.maarten
heb nooit gedaan..zal hier wel niet gevierd wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha okeik doe ook niet aan st.maarten
ben ik al veel te oud voor
Kom je hier vandaag heen, kun je zien wat het isquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb nooit gedaan..zal hier wel niet gevierd worden
quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
11-11-1111![]()
SintmaartenSnoep
sorry geen geld voor
bel eraf haalt
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:31 schreef Talena het volgende:
Arghf. ik heb me de 1e 2 uur expres verslapen
Ik heb zoooooo geen zin in school
hup je tas pakken en naar schoolquote:
vertelquote:
tis wat je leuk vindquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:56 schreef snopprinses het volgende:
over een uur begint de opening van carnavalseizoen
en ze zijn nu dus al keihard muziek aant draaien
modjequote:
Doe ik. Maar het zal wel morgen wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:10 schreef WEST het volgende:
[..]
modjelaat ff weten als je de CD ontvangen heb.
pepernoten zijn ook niet te vreten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:08 schreef spenky het volgende:
Ik ga eventjes douchen en de honduilaten en dan naar de appie heijn.. de pepernoten terug bregenzijn niet te vreten
en daarna naar schooool
![]()
ik heb het gister voor 19:00 op de bus gedaan en hij wordt om 19:00 bezorgd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe ik. Maar het zal wel morgen worden
Bij mij worden de brievenbussen altijd op 5 uur 's middags geleegd. Daarna gaat het gewoon wachten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb het gister voor 19:00 op de bus gedaan en hij wordt om 19:00 bezorgd.
we gaan geen carnaval vieren >_<quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zit dan nog liever op stage dan dat ik 'carnaval' moet vieren
Oeh ik moet vandaag bij je gewoon missen mooniequote:
Jaaahaa want dan kom k ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we gaan geen carnaval vieren >_<
we gaan de opening vieren..was het maar als carnaval zeg
Opening van wat? een feestjaar?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we gaan geen carnaval vieren >_<
we gaan de opening vieren..was het maar als carnaval zeg
de 29ste zien we elkaar zowiezo!quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh ik moet vandaag bij je gewoon missen moonie
Maar dat gaan we wel een keer goed maken
Op Xbox en Ps2..quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Eh mensen. Wie speelt hier ook Need For Speed?
Jaahaaquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de 29ste zien we elkaar zowiezo!
Uiteraard, maar daar heb ik geen moeite mee hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah
moet je je wel verkleden!
De demo van Most Wanted is vandaag verschenenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Op Xbox en Ps2..
Soms als ik heel veel zin heb even op de pc, maar gebeurd meer sporadisch.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zit dan nog liever op stage dan dat ik 'carnaval' moet vieren
meet zeker?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de 29ste zien we elkaar zowiezo!
Jups, maar mooon heeft zoveel tijd dat ze eigenlijk nooit kanquote:
bij ons om 19:00 alles wat er voor die tijd ingemikt wordt, wordt de volgende dag nog bezorgdquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij mij worden de brievenbussen altijd op 5 uur 's middags geleegd. Daarna gaat het gewoon wachten.
Ik zag het, zometeen andere comp maar is aanslingeren en een poging wagen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De demo van Most Wanted is vandaag verschenen. (PC)
Het is voor haar dan ook een pokke eind weg heur!quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, maar mooon heeft zoveel tijd dat ze eigenlijk nooit kan
wat vond ze ervan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jaahaa
Ik had het gister alvast maar even tegen Sarina gezegd
Ow. dan ben ik best benieuwdquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:18 schreef WEST het volgende:
[..]
bij ons om 19:00 alles wat er voor die tijd ingemikt wordt, wordt de volgende dag nog bezorgd![]()
Voor mij niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is voor haar dan ook een pokke eind weg heur!
Ik download nu met 600kb/secquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zag het, zometeen andere comp maar is aanslingeren en een poging wagen.
Hehe ze vroeg zich af waarom we de 29e niet samen konden zijn..quote:
Is acceptabel gezien het feit dat de demo nieuw is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik download nu met 600kb/sec
Een demo van 550MB en nu in 10 zit ik op 50%
Hehe, is goed. We hebben ook nu een eigen NFS topicquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Is acceptabel gezien het feit dat de demo nieuw is.
Nou ik zal hem vanmiddag ook wel ff binnen scheuren
Och Moonie en ik wonen een aantal uurtje bij elkaar vandaan, maar dat is helemaal niet erg! We zoeken gewoon een middenwegquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet ik veel uit welk gat JIJ komt
Link?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe, is goed. We hebben ook nu een eigen NFS topic
nja jullie kunnen toch nog veel samen zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe ze vroeg zich af waarom we de 29e niet samen konden zijn..
Tsja sorry andere verplichtingen
Was opzich geen probleem, maar dat had ik ook niet verwacht
Ik woon maar 1 uurtje van Moonie vandaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och Moonie en ik wonen een aantal uurtje bij elkaar vandaan, maar dat is helemaal niet erg! We zoeken gewoon een middenweg
Maar ik ben er toch al!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja jullie kunnen toch nog veel samen zijn
ik ga mn vriendje ook niet meenemen
Van mijn site of van FOK?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Link?
* Dark_Angelus is too lazy om uit dit topic te klikken
Ik maar 5 ofzo, toch wel een voordeel als je je bedrijf gevestigd heb 2 uurtjes van moonie..quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik woon maar 1 uurtje van Moonie vandaan
Och, doe wat leuks.quote:
wtf. Waar kom jij dan vandaan? Nederland is niet 5 uur om van noor-zuid tegaan en helemaal niet van oost-west.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik maar 5 ofzo, toch wel een voordeel als je je bedrijf gevestigd heb 2 uurtjes van moonie..
Dan kan je af en toe is zwaaien
Ohnee het is 4 uur en 20 minuten..quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
wtf. Waar kom jij dan vandaan? Nederland is niet 5 uur om van noor-zuid tegaan en helemaal niet van oost-west.
Flikker ImageShack er is uit..quote:
Voor screens kan je nu hier terechtquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Flikker ImageShack er is uit..
Daar is Fok! gebanned dus gooi je screens ff ergens anders op..
Idee?
Whehehe.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohnee het is 4 uur en 20 minuten..
Miss Creativequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:33 schreef snopprinses het volgende:
jej, ik mag binnekort mee naar een presentatie van het bedrijf
om op te zetten, omdat ik zo creatief ben
Johquote:
hoeft nietquote:
Ik heb ook wel lekker muziekquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix)
Zo'n lekker nummer om wakker op te worden
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef WEST het volgende:
ik heb ook wel lekkere muziek, alleen die staat op mijn hardeschijf thuis![]()
En bij mij (volgens WEST) een spelquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als het goed is komen er zo een aantal nieuwe filmpjes door de brievenbus vallen
Oeh wellleeek?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En bij mij (volgens WEST) een spel
*doet dekentje brengen*quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:49 schreef snopprinses het volgende:
mên tis koud :/
Hier ook. Dat komt omdat mijn ramen wagenwijd openstaan, en ik zit in een t-shirtquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:49 schreef snopprinses het volgende:
mên tis koud :/
GP4 is een race gamequote:
Ik weet wel wat GP4 isquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:50 schreef WEST het volgende:
[..]
GP4 is een race game
Modje is namelijk rijder bij Qantas Vodafone Racing voor de www.gp-proleague.nl![]()
* _moder8or_ knuffelt D_Aquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik weet wel wat GP4 is
Damn zo'n N00b ben k nou ook weer niet![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik weet wel wat GP4 is
Damn zo'n N00b ben k nou ook weer niet![]()
aaah op die fiets.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:52 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
maar hij mag in mijn team rijden.., en dat mogen er niet zoveel![]()
Ik moet me nog wel bewijzen natuurlijk. Damn, dat wordt weer erg veel wennenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:52 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
maar hij mag in mijn team rijden.., en dat mogen er niet zoveel![]()
quote:
quote:
die neus gaat weg.., hij komt op de mclaren shape van dit jaar met die vinnen bij de rollbarquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe zie hij er nu eigenlijk uit?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:00 schreef Meki het volgende:
hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |