quote:
quote:
quote:
Eindelijk zien ze me staanquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa dacht castreren hem gelijk!! maar gewoon heel ze koppie eraf
Was heel moeilijk voorbereiden hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eindelijk zien ze me staan![]()
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Opeens toch welquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef saaw het volgende:
[..]
nee klopt maar mn ouder heeft plotseling besloten dat ze me nog wel een klein beetje aardig vindt
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Opeens toch wel
Wij hier houden allemaal van je hoor!
nja... ik dan
En toen?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Maarrrrrrrrr
Goedenavond moddereterquote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond ma_jojo
Jij gaat slapenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Maarrrrrrrrr
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik morgen maar weer komen?
AU!quote:
ma_jojoquote:
Nahaaaj tis nog vroegquote:
Gelieve je tong te wassen na het likken.quote:
en slijmklieren van nieuw vocht te voorzienquote:Op donderdag 10 november 2005 23:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Gelieve je tong te wassen na het likken.
1 mrt 2006 Kaiser Chiefsquote:Op donderdag 10 november 2005 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wanneer is dat concert van de kaiserchiefs dan, en waar
Ik weet 't, ik weet 'tquote:
Ben je iets van plan?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en slijmklieren van nieuw vocht te voorzien![]()
HMH heeft beste geluid, al merk ik daar altijd weinig van als ik er ben.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1 mrt 2006 Kaiser Chiefs
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
Helaas in de HMH
Ik zou nu kunnen zeggen dat je kapsones hebtquote:
Da was gemeen van mezelfquote:
FF ook al in HMHquote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1 mrt 2006 Kaiser Chiefs
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
Helaas in de HMH
Geluid is meestal goed te pruimen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
HMH heeft beste geluid, al merk ik daar altijd weinig van als ik er ben.
En een klotesfeer daar.
Wel foto's hé?!quote:
I know, maar Franz begon dat jaar ook met een paradiso / ekko optreden. Einde van dat jaar in de HMH! Gebeurd nu precies hetzelfde met Kaiser Chiefs tot mijn spijt..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
FF ook al in HMH
Was daar toen ook naar Rammstein geweestwas ook heel tof
![]()
Als je zou zeggen dat ik kapsones heb, dan zou je als antwoord het simpele "En terecht" krijgen!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou nu kunnen zeggen dat je kapsones hebt![]()
maar dat doe ik niet
![]()
Je bent gewoon lief
![]()
Ach ja,quote:Op donderdag 10 november 2005 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
I know, maar Franz begon dat jaar ook met een paradiso / ekko optreden. Einde van dat jaar in de HMH! Gebeurd nu precies hetzelfde met Kaiser Chiefs tot mijn spijt..
Naja we moeten maar weer heen
Gróóóóóóók!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Da was gemeen van mezelf
* brainster geeft ma_jojo warm water met citroensap en veel suiker
ik ga daar naar james bluntquote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En een klotesfeer daar.
Welke concerten ben je dan geweest ?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En een klotesfeer daar.
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat ik kapsones heb, dan zou je als antwoord het simpele "En terecht" krijgen!
Omg zal die kerel begin januari nog wel leven vraag ik me af met zulke gehypte actsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |