Zomaar een minieme greep.. Alicia Keys, Beyoncé Knowles, N*E*R*D en James Brown.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Welke concerten ben je dan geweest ?![]()
En ter...quote:
Ah okee, niet echt mijn muziek smaak zie ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zomaar een minieme greep.. Alicia Keys, Beyoncé Knowles, N*E*R*D en James Brown.
Bij James Brown klonk het nog wel okay het geluid, en de sfeer was wel top.
Surrounded bij 50 year olds
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zomaar een minieme greep.. Alicia Keys, Beyoncé Knowles, N*E*R*D en James Brown.
Bij James Brown klonk het nog wel okay het geluid, en de sfeer was wel top.
Surrounded bij 50 year olds
Ongetwijfeld niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah okee, niet echt mijn muziek smaak zie ik![]()
quote:
Naast dit topic zit ik op:quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is stil hier
ik ben pas 2x naar een concert geweestquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rammstein, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Stereophonics, Underworld, Audioslave, Duran Duran, Beck, Chemical Brothers, Green Day, Moody Blues, Maroon5, Dream Theater, White Stripes, Oasis
Hmm ik ben nogal eens in de HMH geweest zie k alweer
Och het is mijn werk hè dingen bezoekenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ben pas 2x naar een concert geweest![]()
en naar lowlands![]()
Oasis!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rammstein, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Stereophonics, Underworld, Audioslave, Duran Duran, Beck, Chemical Brothers, Green Day, Moody Blues, Maroon5, Dream Theater, White Stripes, Oasis
Hmm ik ben nogal eens in de HMH geweest zie k alweer
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och het is mijn werk hè dingen bezoeken
Ga gewoon een keer gezellig mee naar de Ekko in utrecht of Paradiso / melkweg in a'dam
Altijd erg gezellige avondjes!
Kan je een beetje fatsoenlijke cd-recensies schrijven en in de toekomst concert recensies?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:16 schreef Boeman het volgende:
hoi koters
Ik ben te snel in dingen afkraken die ik neit mooi vindquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan je een beetje fatsoenlijke cd-recensies schrijven en in de toekomst concert recensies?
Hmm kan je objectief zijn? Je kan altijd 1 / 2 dingen doorsturen en aan de hand daarvan kan ik wel zien of je in mijn straatje past of nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben te snel in dingen afkraken die ik neit mooi vind![]()
Hoe ben je aan dat geweldige baantje gekomen? Gewoon geluk gehad?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm kan je objectief zijn? Je kan altijd 1 / 2 dingen doorsturen en aan de hand daarvan kan ik wel zien of je in mijn straatje past of niet
ben jij maarten bakker?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm kan je objectief zijn? Je kan altijd 1 / 2 dingen doorsturen en aan de hand daarvan kan ik wel zien of je in mijn straatje past of niet
Maar wat voor iets doe je dan precies ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Allemaal nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
ben jij maarten bakker?
of Hans Vrijmoed
of Daniël Oostdijk
of Sake Schoorl
of Karel van Dam
?![]()
Veel actief zijn op diverse muziek fora, hobby ervan maken om dingen te bezoeken. En tevens een gedeelte studie wat ik erbij heb. Dan wordt je vanzelf 'herkend'quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hoe ben je aan dat geweldige baantje gekomen? Gewoon geluk gehad?
We zijn een nieuwe online muziekagenda begonnen. We zijn druk bezig met ontwikkelen omdat we van niets naar iets moeten gaan. Maar de komende weken / maanden zal je veel van ons gaan horenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar wat voor iets doe je dan precies ?
En betalen ze jouw kaartjes![]()
Je pakt het verkeerd aan, je moet bijvoorbeeld vragen, ben je blond. En als die blond is kan je alle mensen met zwart haar enzo wegdenkenquote:
Damn ook al niet.quote:
ben je blond?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je pakt het verkeerd aan, je moet bijvoorbeeld vragen, ben je blond. En als die blond is kan je alle mensen met zwart haar enzo wegdenken![]()
Link?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We zijn een nieuwe online muziekagenda begonnen. We zijn druk bezig met ontwikkelen omdat we van niets naar iets moeten gaan. Maar de komende weken / maanden zal je veel van ons gaan horen
Mwah donkerblondquote:
MuziekAgenda.nlquote:
quote:
Dat lijkt me duidelijk, hoe vind je de lay-out van de site?quote:
ziet er al erg goed uit nu!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, hoe vind je de lay-out van de site?
ik was eerderquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
ziet er al erg goed uit nu!
alleen dat vreemde kleurtje om die links daar links staat mijns inziens wat vreemd
verder OK
sloapsequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben zo slapen menseneen goede avond verder en slaap lekker
Slaaapsequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben zo slapen menseneen goede avond verder en slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |