Wat vond jij nu van die uitspraak van Lieske? van dat vernaggelde sjekkie en dat ze menno echt niet meer kon verdragen enzo ...en dat achter zijn rug? Schatte jij Lieske ook niet veel hoger in en is jouw verwachtingspatroon van lieske nu ook niet ineengestort na de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in... en de spoeling wordt steeds dunner. Ach ja.. het lijkt mij ook erg moeilijk als je met niemand echt ruzie hebt.
Rob begint steeds meer praatjes te krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef pullup het volgende:
En Rob staat meteen Joost weer te commanderen
Hij mag blijven en begint meteen al weer orders uit te delenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef Gert het volgende:
Joost is aan het afwassen in z'n onderbroek, en moet van Rob een t-shirt aan gaan doen. "Want we zijn hier TV aan het maken."
Just a jokequote:
Dat was inderdaad de boodschap van mijn citaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij mag blijven en begint meteen al weer orders uit te delen
Is ook een groot deel de opluchting. heel menselijk welquote:Op donderdag 10 november 2005 23:28 schreef Lipgloss het volgende:
Slimme Dido slijm slijm zodat Lies haar niet nomineerd de volgende keer...báh
Doen we, spreken we later nog wel verder af.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We kunnen er een Fok-meeting van maken. Eieren en tomaten meenemen.
Nee idd ''ik moet toch iemand nomineren! Dat is het spel hoor ''quote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske zei een tijd terug dat ze dido nooit zou nomineren....hecht niet veel waarde meer aan die uitspraken![]()
dat riep ik hier vorige week al, Menno speelde het spel misschien het meest bewust maar kwaadaardige dingen waar zelfs lieske aan doet kon je hem bijna niet op betrappen ..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
Ingrid: "Als je later terugziet op TV wat je allemaal gezegd hebt, dan schaam je de oren van je kop. Iedereen."
Van Menno hebben ze ander geen kwaadaardige valse kut-opmerkingen kunnen vinden vanavond, Ingrid.
Dan moeten ze dat op zijn minst niet suggereren... De sprong van Roel (van 18 naar 35% ofzo) was voor iedereen die ook maar 1 keer iets gelezen heeft over statistiek volslagen ongeloofwaardig.. en toch werd gesuggereerd dat het de tussenstand van dat moment was...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Je moet die tussenstanden niet zo serieus nemen, dat is alleen maar om mensen meer te laten sms-en en te laten bellen. Ik geloof best wel dat de einduitslag de ware is, maar de tussenstanden is waar ik aan twijfel.
Ja en laten ze hem dan gelijk meenmen...opgeruimd staat netjes...quote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Kunnen de Rob-aanbidders naar een andere topic gaan?
Nee, nog niet. Komt ze alleen achter als Joost, Roel of Dido het zou vertellen. Alhoewel ik niet weetr of Joost het ook gezien heeft, die lag er ongeveer met de rug naartoe.quote:
Daar heb ik al op geantwoord. Ik vond het een vrij logische reactie naar iemand toe de al een paar weken de groep totaal de rug toe heeft gekeerd. Het valt verkeerd bij de Menno fans natuurlijk, maar ik begreep het wel. Hij was ook vrij asociaal de laatste weken en heeft in de internet uitzending zelfs ook gewoon toegegeven dat hij een soort Bart rol is gaan spelen (schijt aan de groep). Behoorlijk walgelik dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat vond jij nu van die uitspraak van Lieske? van dat vernaggelde sjekkie en dat ze menno echt niet meer kon verdragen enzo ...en dat achter zijn rug? Schatte jij Lieske ook niet veel hoger in en is jouw verwachtingspatroon van lieske nu ook niet ineengestort na de afgelopen dagen?
de Amsterdamse mussoliniquote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij mag blijven en begint meteen al weer orders uit te delen
Net MOEST Lieske ook al ophouden met shaggies draaien van hem
Ik heb precies hetzelfde. Ik vond het echt sneu voor Menno afgelopen week (ik was echt geen fan van hem), maar hoe ze met hem omgingen vond ik echt té laag.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ergens ben ik blij dat Menno weg is, hoeft ie niet meer te lijden.
Maar het ergste vind ik dat dat hufterige zooitje nu dus denkt dat hun tactiek werkt en op exact dezelfde manier doorgaat.
Nee oké, daar heb je gelijk in, iedereen kan het zien..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, maar daar hoef je dus echt geen verpleegkundige voor te zijn. Toch bedankt.
Ik blijf wanhopig hopen dat er beelden in het huis komenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:33 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Komt ze alleen achter als Joost, Roel of Dido het zou vertellen. Alhoewel ik niet weetr of Joost het ook gezien heeft, die lag er ongeveer met de rug naartoe.
Maar ik bedoel dat het voor Menno niet tof zal zijn om te weten dat Naat haar gore poten heeft afgeveegd aan zijn cadeautje voor Ingrid.
Dat snapte ik jaquote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de boodschap van mijn citaat.
ik heb ruud ooit voor mn wielen gehad....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En die gestoorde griezel woont nog in Den Haag ook. Ik hoop dat mijn rechtervoet zijn kalmte bewaart als ik haar een keer voor de wielen van mijn auto krijg.
Dat zal ook wel, maar ik vind Dido een té gehaaide damequote:Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef MPJT het volgende:
[..]
Is ook een groot deel de opluchting. heel menselijk wel![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef wawawa het volgende:
[..]
Wie weet kan het Pieter Baan Centrum later nog wat met deze bevindingen..![]()
MIjn idee Day!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Kunnen de Rob-aanbidders naar een andere topic gaan?
Maar het is ook diezelfde groep die heel erg heeft meegeholpen om Menno in die hoek te zetten en belangrijker ook te houden.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik al op geantwoord. Ik vond het een vrij logische reactie naar iemand toe de al een paar weken de groep totaal de rug toe heeft gekeerd. Het valt verkeerd bij de Menno fans natuurlijk, maar ik begreep het wel. Hij was ook vrij asociaal de laatste weken en heeft in de internet uitzending zelfs ook gewoon toegegeven dat hij een soort Bart rol is gaan spelen (schijt aan de groep). Behoorlijk walgelik dus.
Ja wat nou??? Dat is toch ook zo. Als je aan niemand een hekel hebt dan snap ik wel dat het donders moeilijk wordt om iemand te noemen. En als je dan een week lang nauwelijks een band met 1 bepaald persoon hebt gevoeld, dan nomineer je die. Zo maf is dat toch niet. Of was je misschien sowieso al anti Lieske. Zo ja, dan snap ik je reactie weer wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee idd ''ik moet toch iemand nomineren! Dat is het spel hoor ''![]()
Ben ik niet mee eens, Chantal praat over haar gevoelens en hoe ze alles ervaart.Dat heeft volgens mij niets met roddel te makenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef pullup het volgende:
Terwijl Chantal Ingrid weer aan het opstoken is.
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik vond het echt sneu voor Menno afgelopen week (ik was echt geen fan van hem), maar hoe ze met hem omgingen vond ik echt té laag.
Scan, dat is niet helemaal waar. HIj zei dat hij die rol innam, omdat hij toch al in die rol geduwd was door de rest.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik al op geantwoord. Ik vond het een vrij logische reactie naar iemand toe de al een paar weken de groep totaal de rug toe heeft gekeerd. Het valt verkeerd bij de Menno fans natuurlijk, maar ik begreep het wel. Hij was ook vrij asociaal de laatste weken en heeft in de internet uitzending zelfs ook gewoon toegegeven dat hij een soort Bart rol is gaan spelen (schijt aan de groep). Behoorlijk walgelik dus.
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb weer genoeg BB gehad voor vandaagVeel plezier nog allemaal, toedels
Voel me ook zwaar genaaid nu ja. En heb ik er plezier aan beleefd....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat op zijn minst niet suggereren... De sprong van Roel (van 18 naar 35% ofzo) was voor iedereen die ook maar 1 keer iets gelezen heeft over statistiek volslagen ongeloofwaardig.. en toch werd gesuggereerd dat het de tussenstand van dat moment was...
Nee, maar ik geloof je onmiddelijk. Dat is de oude Rob weer.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snapte ik ja... Had je die eis naar Lieske toe ook gehoord?
ik ben niet anti Lieske en dit hebben Ingrid en Chantal ook gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja wat nou??? Dat is toch ook zo. Als je aan niemand een hekel hebt dan snap ik wel dat het donders moeilijk wordt om iemand te noemen. En als je dan een week lang nauwelijks een band met 1 bepaald persoon hebt gevoeld, dan nomineer je die. Zo maf is dat toch niet. Of was je misschien sowieso al anti Lieske. Zo ja, dan snap ik je reactie weer wel.
het natrappen van zojuist van lieske was wel tekenendquote:Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja wat nou??? Dat is toch ook zo. Als je aan niemand een hekel hebt dan snap ik wel dat het donders moeilijk wordt om iemand te noemen. En als je dan een week lang nauwelijks een band met 1 bepaald persoon hebt gevoeld, dan nomineer je die. Zo maf is dat toch niet. Of was je misschien sowieso al anti Lieske. Zo ja, dan snap ik je reactie weer wel.
Hij heeft net zo goed walgelijke dingen over medebewoners gezegd... en dat nooit in hun gezicht herhaald. Maak aub van Menno geen heilige, want dat is hij alles behalve. Hij heeft in mijn ogen een vui8l spel gespeeld door echt helemaal een rol aan te nemen in het huis. Bart WAS het... Menno SPEELDE hetquote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat riep ik hier vorige week al, Menno speelde het spel misschien het meest bewust maar kwaadaardige dingen waar zelfs lieske aan doet kon je hem bijna niet op betrappen ..
Als ik haar in een winkel tegenkom roep ik heel hard: bewaking dat wijf verwisseld de prijsjes!!!quote:
Deel ik ook, over Joost dan, die zit volgende keer zeker op de bank. Roel en Nathalie stemmen zeker op hem, tenzij er nog iets heel schokkends gaat gebeuren deze week. De finale weet ik nu echt niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:36 schreef MamBoo het volgende:
Ik gok most definately op Joost: tenslotte was hij hét verlengstuk van Menno en het is natuurlijk ook een beetje niet-vriendjespolitiek: eerst het niet-vriendje van Rob eruit en dan nu het niet-vriendje van Roel eruit. Tenslotte moet de finale gaan tussen in ieder geval Rob, Roel en Dido (in hun optiek).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |