abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 23:30:26 #201
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32164617
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar zit ook wat in... en de spoeling wordt steeds dunner. Ach ja.. het lijkt mij ook erg moeilijk als je met niemand echt ruzie hebt.
Wat vond jij nu van die uitspraak van Lieske? van dat vernaggelde sjekkie en dat ze menno echt niet meer kon verdragen enzo ...en dat achter zijn rug? Schatte jij Lieske ook niet veel hoger in en is jouw verwachtingspatroon van lieske nu ook niet ineengestort na de afgelopen dagen?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32164622
Als Joost op de bank komt, hoop ik wel dat "Nederland" op hem blijft stemmen, ook als hij in het begin bovenaan staat... dat er niet weer ongelukken gebeuren.

Weg met Nathalie! Al ben ik idd bang dat ze 'vergeten' wordt. Net als Ingrid overigens, maar met haar heb ik minder moeite.
pi_32164642
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef pullup het volgende:
En Rob staat meteen Joost weer te commanderen
Rob begint steeds meer praatjes te krijgen.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:31:09 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32164644
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef Gert het volgende:
Joost is aan het afwassen in z'n onderbroek, en moet van Rob een t-shirt aan gaan doen. "Want we zijn hier TV aan het maken."
Hij mag blijven en begint meteen al weer orders uit te delen
Net MOEST Lieske ook al ophouden met shaggies draaien van hem
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 10 november 2005 @ 23:31:10 #205
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32164646
Ingrid: "Als je later terugziet op TV wat je allemaal gezegd hebt, dan schaam je de oren van je kop. Iedereen."

Van Menno hebben ze ander geen kwaadaardige valse kut-opmerkingen kunnen vinden vanavond, Ingrid.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 10 november 2005 @ 23:31:17 #206
58921 Day
You can fly!
pi_32164652
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

waarom dat nou weer ?
Just a joke (vergat de smiley)

Ik ga gewoon nu keihard duimen dat Ingrid en Chantal hem nomineren.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator donderdag 10 november 2005 @ 23:31:37 #207
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32164663
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat was inderdaad de boodschap van mijn citaat.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_32164664
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:28 schreef Lipgloss het volgende:
Slimme Dido slijm slijm zodat Lies haar niet nomineerd de volgende keer...báh
Is ook een groot deel de opluchting. heel menselijk wel
pi_32164680
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

We kunnen er een Fok-meeting van maken. Eieren en tomaten meenemen.
Doen we, spreken we later nog wel verder af.
altijd gezellig.
pi_32164692
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

Lieske zei een tijd terug dat ze dido nooit zou nomineren....hecht niet veel waarde meer aan die uitspraken
Nee idd ''ik moet toch iemand nomineren! Dat is het spel hoor ''
Inspiratieloos!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:32:30 #211
65846 Bocaj
47th President.
pi_32164693
Ik denk dat Ing & Chan toch Dido blijven nomineren....
  donderdag 10 november 2005 @ 23:32:34 #212
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32164695
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
Ingrid: "Als je later terugziet op TV wat je allemaal gezegd hebt, dan schaam je de oren van je kop. Iedereen."

Van Menno hebben ze ander geen kwaadaardige valse kut-opmerkingen kunnen vinden vanavond, Ingrid.
dat riep ik hier vorige week al, Menno speelde het spel misschien het meest bewust maar kwaadaardige dingen waar zelfs lieske aan doet kon je hem bijna niet op betrappen ..
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:32:50 #213
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32164705
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Je moet die tussenstanden niet zo serieus nemen, dat is alleen maar om mensen meer te laten sms-en en te laten bellen. Ik geloof best wel dat de einduitslag de ware is, maar de tussenstanden is waar ik aan twijfel.
Dan moeten ze dat op zijn minst niet suggereren... De sprong van Roel (van 18 naar 35% ofzo) was voor iedereen die ook maar 1 keer iets gelezen heeft over statistiek volslagen ongeloofwaardig.. en toch werd gesuggereerd dat het de tussenstand van dat moment was...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_32164707
lieske scoort goed bij dido roel en rob
pi_32164724
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Kunnen de Rob-aanbidders naar een andere topic gaan?
Ja en laten ze hem dan gelijk meenmen...opgeruimd staat netjes...
pi_32164740
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

HOezo weet Ingrid dat ook?
Nee, nog niet. Komt ze alleen achter als Joost, Roel of Dido het zou vertellen. Alhoewel ik niet weetr of Joost het ook gezien heeft, die lag er ongeveer met de rug naartoe.

Maar ik bedoel dat het voor Menno niet tof zal zijn om te weten dat Naat haar gore poten heeft afgeveegd aan zijn cadeautje voor Ingrid.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:34:06 #217
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32164750
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wat vond jij nu van die uitspraak van Lieske? van dat vernaggelde sjekkie en dat ze menno echt niet meer kon verdragen enzo ...en dat achter zijn rug? Schatte jij Lieske ook niet veel hoger in en is jouw verwachtingspatroon van lieske nu ook niet ineengestort na de afgelopen dagen?
Daar heb ik al op geantwoord. Ik vond het een vrij logische reactie naar iemand toe de al een paar weken de groep totaal de rug toe heeft gekeerd. Het valt verkeerd bij de Menno fans natuurlijk, maar ik begreep het wel. Hij was ook vrij asociaal de laatste weken en heeft in de internet uitzending zelfs ook gewoon toegegeven dat hij een soort Bart rol is gaan spelen (schijt aan de groep). Behoorlijk walgelik dus.
pi_32164755
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Net MOEST Lieske ook al ophouden met shaggies draaien van hem
de Amsterdamse mussolini
  donderdag 10 november 2005 @ 23:34:16 #219
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32164756
Nee maar: Chantal ontboezemt net dat ze niet van iedereen hier houdt!
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
pi_32164757
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ergens ben ik blij dat Menno weg is, hoeft ie niet meer te lijden.
Maar het ergste vind ik dat dat hufterige zooitje nu dus denkt dat hun tactiek werkt en op exact dezelfde manier doorgaat.
Ik heb precies hetzelfde. Ik vond het echt sneu voor Menno afgelopen week (ik was echt geen fan van hem), maar hoe ze met hem omgingen vond ik echt té laag.
De groep is de grote overwinnaar ik ben echt bang dat ze nu een nieuwe pispaal gaan kiezen en die krijgt een zelfde behandeling.

Lieske en Joost zullen de volgende slachtoffers zijn
pi_32164773
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Ja sorry, maar daar hoef je dus echt geen verpleegkundige voor te zijn. Toch bedankt.
Nee oké, daar heb je gelijk in, iedereen kan het zien..
Maar er werd net gevraagd om een doktersassistente en haar diagnose, dus dacht ik.. Vooruit met de geit, laat ik ze bij deze officieel benoemen.. Wie weet kan het Pieter Baan Centrum later nog wat met deze bevindingen..
zorgen moet je doen, niet maken!
pi_32164778
Gaat als volgt:
echte strijd gaat tussen Roel en Joost. en voor allebij is Dido de spil.
Om dido aan zijn zijde te houden moet hij dido de ruimte geven om vriendschappelijk met joost om te gaan. roel is vreselijk jaloers (en wie niet met Dido aan je zijde!!) moet dus voorkomen dat hij al te veel gaat Joost-bashen.
Joost zijn missie is duidelijk: hij MOET goeie maatjes met roel worden en BLIJVEN
met dido..
De rest is bijzaak en wordt een voor een weggestemd.
Komt dit uit dan finale Dido/Joost/Roel. Winnaar is HIJ die dit spelletje het beste speelt.
when i was a child, i caught a fleeting glimpse, out of the corner of my eye.
i turned to look, but it was gone. i cannot put my finger on it now.
the child is gone, the dream is gone. i have become comfortably numb.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:35:07 #223
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32164786
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:33 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Komt ze alleen achter als Joost, Roel of Dido het zou vertellen. Alhoewel ik niet weetr of Joost het ook gezien heeft, die lag er ongeveer met de rug naartoe.

Maar ik bedoel dat het voor Menno niet tof zal zijn om te weten dat Naat haar gore poten heeft afgeveegd aan zijn cadeautje voor Ingrid.
Ik blijf wanhopig hopen dat er beelden in het huis komen

Psycho-ingrid schopt die naat helemaal lens!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:35:10 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32164789
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat was inderdaad de boodschap van mijn citaat.
Dat snapte ik ja ... Had je die eis naar Lieske toe ook gehoord?
pi_32164792
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Gert het volgende:

[..]

En die gestoorde griezel woont nog in Den Haag ook. Ik hoop dat mijn rechtervoet zijn kalmte bewaart als ik haar een keer voor de wielen van mijn auto krijg.
ik heb ruud ooit voor mn wielen gehad....
ik schrok zo dat ik toch remde
found my roll in life.........
pi_32164806
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef MPJT het volgende:

[..]

Is ook een groot deel de opluchting. heel menselijk wel
Dat zal ook wel, maar ik vind Dido een té gehaaide dame
pi_32164813
rob begint weer te zeiken over menno.
Of je zelf zo goed bent lullo
  donderdag 10 november 2005 @ 23:36:05 #228
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_32164829
Ik gok most definately op Joost: tenslotte was hij hét verlengstuk van Menno en het is natuurlijk ook een beetje niet-vriendjespolitiek: eerst het niet-vriendje van Rob eruit en dan nu het niet-vriendje van Roel eruit. Tenslotte moet de finale gaan tussen in ieder geval Rob, Roel en Dido (in hun optiek).
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  donderdag 10 november 2005 @ 23:36:42 #229
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32164852
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef wawawa het volgende:

[..]

Wie weet kan het Pieter Baan Centrum later nog wat met deze bevindingen..

Op deze manier komen er idd één of meerdere bewoners daar wel terecht
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32164853
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Kunnen de Rob-aanbidders naar een andere topic gaan?
MIjn idee Day!!!
---- gaat winnen
  donderdag 10 november 2005 @ 23:37:10 #231
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_32164866
Ik heb weer genoeg BB gehad voor vandaag Veel plezier nog allemaal, toedels
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_32164873
Ik ben wel benieuwd.

Zou de boel nu gaan hergroeperen?
Ik bedoel, door een gemene factor weg te halen, moet de ergernis weer ergens anders vandaan komen.
En wat gaan de nieuwe groepjes worden?
pi_32164874
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar heb ik al op geantwoord. Ik vond het een vrij logische reactie naar iemand toe de al een paar weken de groep totaal de rug toe heeft gekeerd. Het valt verkeerd bij de Menno fans natuurlijk, maar ik begreep het wel. Hij was ook vrij asociaal de laatste weken en heeft in de internet uitzending zelfs ook gewoon toegegeven dat hij een soort Bart rol is gaan spelen (schijt aan de groep). Behoorlijk walgelik dus.
Maar het is ook diezelfde groep die heel erg heeft meegeholpen om Menno in die hoek te zetten en belangrijker ook te houden.
Inspiratieloos!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:37:21 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32164875
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Nee idd ''ik moet toch iemand nomineren! Dat is het spel hoor ''
Ja wat nou??? Dat is toch ook zo. Als je aan niemand een hekel hebt dan snap ik wel dat het donders moeilijk wordt om iemand te noemen. En als je dan een week lang nauwelijks een band met 1 bepaald persoon hebt gevoeld, dan nomineer je die. Zo maf is dat toch niet. Of was je misschien sowieso al anti Lieske. Zo ja, dan snap ik je reactie weer wel.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:37:21 #235
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_32164877
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef pullup het volgende:
Terwijl Chantal Ingrid weer aan het opstoken is.
Ben ik niet mee eens, Chantal praat over haar gevoelens en hoe ze alles ervaart.Dat heeft volgens mij niets met roddel te maken
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  Moderator donderdag 10 november 2005 @ 23:37:25 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32164879
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Ik vond het echt sneu voor Menno afgelopen week (ik was echt geen fan van hem), maar hoe ze met hem omgingen vond ik echt té laag.
pi_32164883
Rob, je plaat blijft hangen, als je 26 bent en je weet nog niet je bent hou toch op!!
Roel, je empatisch vermogen
Jeetje, wat zijn ze het weer vreselijk eens met elkaar als ze bijelkaar staan, en als het over Menno gaat
  donderdag 10 november 2005 @ 23:37:51 #238
58921 Day
You can fly!
pi_32164893
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Scan, dat is niet helemaal waar. HIj zei dat hij die rol innam, omdat hij toch al in die rol geduwd was door de rest.
En ik snap echt niet dat je dit van Lieske goedpraat, sorry. Menno heeft Lieske de laatste weken helemaal niet rot behandeld, integendeel zelfs! Gisteren d'r schijnheilige speech en dan nu dit zeggen? Ik begin behoorlijk op Lieske af te knappen zoals ze de laatste dagen achter de reten van Chantal en Dido aanloopt. Begin te vermoeden dat ze kijkt welk groep het populairst is,zich daarbij aansluit en lekker mee gaat lullen. Ze kan nu dan wel zelfverzekerd zijn, maar reken maar dat ze bij de komende ronde ook een aantal stemmen aan d'r reet heeft hangen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32164899
Gvd Kwal in dat gele shirt...hoe durf jij van iemand van 26 jaar te zeggen dat hij nog niet weet wie hij is...

Je bent meer dan welkom om jezelf eens goed te ontdekken als je dat huis uit bent..ik zal wat links in je gastenboek plaatsen..44 jarige engerd...
  donderdag 10 november 2005 @ 23:38:15 #240
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32164907
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb weer genoeg BB gehad voor vandaag Veel plezier nog allemaal, toedels
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_32164912
Vond het zelf ook wel een beetje sneu voor Menno, maaaaaaaaaaaar dat had hij alleen maar te danken aan z'n grote vriend JOOST. hij heeft ervoor gezorgd dat Menno een slechte naam heeft gekregen bij de groep, door te liegen over het feit dat hij WIST dat Menno weer de bonenkamer in zou gaan (ze hadden het er over gehad) Joost heeft vervolgens Menno zwart gemaakt bij de rest van de groep door dit keihard te ontkennen. Dit is ook nooit meer gecorigeerd.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_32164921
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dan moeten ze dat op zijn minst niet suggereren... De sprong van Roel (van 18 naar 35% ofzo) was voor iedereen die ook maar 1 keer iets gelezen heeft over statistiek volslagen ongeloofwaardig.. en toch werd gesuggereerd dat het de tussenstand van dat moment was...
Voel me ook zwaar genaaid nu ja. En heb ik er plezier aan beleefd....

Vond de tussenstanden erg vaag en geloof er nog steeds geen hol van.
Maar ja, zoals al eerder aangehaald als ze werkelijk de boel zouden oplichten zouden ze het toch zeker wel op een wat geloofwaardiger manier doen?
En heb ik er plezier aan beleefd....

* Snaptnix gaat nog maar eens een nieuwe fles port opentrekken
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  Moderator donderdag 10 november 2005 @ 23:38:32 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32164922
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat snapte ik ja ... Had je die eis naar Lieske toe ook gehoord?
Nee, maar ik geloof je onmiddelijk. Dat is de oude Rob weer.
Die plasser van 'm begint nu pijn te doen want daar zit al een liter bloed in sinds ie hoorde dat hij wel mag blijven en Menno niet.
pi_32164939
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja wat nou??? Dat is toch ook zo. Als je aan niemand een hekel hebt dan snap ik wel dat het donders moeilijk wordt om iemand te noemen. En als je dan een week lang nauwelijks een band met 1 bepaald persoon hebt gevoeld, dan nomineer je die. Zo maf is dat toch niet. Of was je misschien sowieso al anti Lieske. Zo ja, dan snap ik je reactie weer wel.
ik ben niet anti Lieske en dit hebben Ingrid en Chantal ook gezegd.
Inspiratieloos!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:39:08 #245
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32164945
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

het natrappen van zojuist van lieske was wel tekenend

Roel krijgt nu een keiharde waarschwuing van Hummie!

KILL HUMMIE!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:39:26 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32164958
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:

[..]

dat riep ik hier vorige week al, Menno speelde het spel misschien het meest bewust maar kwaadaardige dingen waar zelfs lieske aan doet kon je hem bijna niet op betrappen ..
Hij heeft net zo goed walgelijke dingen over medebewoners gezegd... en dat nooit in hun gezicht herhaald. Maak aub van Menno geen heilige, want dat is hij alles behalve. Hij heeft in mijn ogen een vui8l spel gespeeld door echt helemaal een rol aan te nemen in het huis. Bart WAS het... Menno SPEELDE het
pi_32164961
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Als ik haar in een winkel tegenkom roep ik heel hard: bewaking dat wijf verwisseld de prijsjes!!!
pi_32164963
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:36 schreef MamBoo het volgende:
Ik gok most definately op Joost: tenslotte was hij hét verlengstuk van Menno en het is natuurlijk ook een beetje niet-vriendjespolitiek: eerst het niet-vriendje van Rob eruit en dan nu het niet-vriendje van Roel eruit. Tenslotte moet de finale gaan tussen in ieder geval Rob, Roel en Dido (in hun optiek).
Deel ik ook, over Joost dan, die zit volgende keer zeker op de bank. Roel en Nathalie stemmen zeker op hem, tenzij er nog iets heel schokkends gaat gebeuren deze week. De finale weet ik nu echt niet meer
pi_32164987
Hahahahaa FOK DE ROELLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSS
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_32164988
Hummie boos?
dit is een waarschuwing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')