Omdat het kanker kachel leuk is, en vooral omdat jij het niet leuk vind denk ikquote:Op donderdag 10 november 2005 23:41 schreef BrauN het volgende:
Waarom wordt godverdomme tegenwoordig élk topic omgevormd tot een 'kanker kachel'-topic?
De eerste paar uur was ie wel leuk ja maar inmiddels begint ie echt m'n strot uit te komenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef marlieske het volgende:
[..]
Omdat het kanker kachel leuk is, en vooral omdat jij het niet leuk vind denk ik![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef Rainboww het volgende:
Thijs richt zijn eigen 'Hood' op met mede ghetto-paupers DJ Frikandel & MC Kleine Rat:
[afbeelding]
Thijs richt zijn eigen 'Hood' op met mede ghetto-paupers DJ Frikandel & MC Kleine Rat:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Of hij staat voor de klas
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef Sadar het volgende:
[afbeelding]
Thijs heeft zijn roeping in de muziek gevonden. Hij speeld in een band met allemaal andere 'minder' slimme mensen
quote:
Whehehe... Hij's fijnquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef Sadar het volgende:
[afbeelding]
Thijs heeft zijn roeping in de muziek gevonden. Hij speeld in een band met allemaal andere 'minder' slimme mensen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb trouwens gehoord dat hij lid is op Fok!
Onder welke naam?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:Thijs Bosma
Ziejewel, is niets goeds van gekomenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:Thijs Bosma
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:56 schreef Noir666 het volgende:
http://rapidshare.de/files/7523019/ijsthijs.rar.html
ijsthijs.rar![]()
professor in de negerwetenschappenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Of hij staat voor de klas
[afbeelding]
Hij kwam/komt uit Lutjebroek toch? De telefoongids (www.detelefoongids.nl) geeft maar 1 vermelding van een Bosma in Lutjebroek.quote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef MouseOver het volgende:
Maartoch. Eens in de zoveel tijd duikt een dergelijk topic op, maar niemand die nu een echt antwoord heeft. Die jongen moet toch ergens gebleven zijn? Waarschijnlijk heeft hij er destijds behoorljk over lopen opscheppen tegen z'n matties voor de publicatie, tenminste en de tentakels van fok zijn toch ook redelijk lang.
Is hij wel nederlands? Mischien hebben ze een willekeurige amerikaanse foto gevonden en daar een verhaal omheen geplakt.
bel op dan, en vraag naar thijsquote:Op zondag 13 november 2005 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij kwam/komt uit Lutjebroek toch? De telefoongids (www.detelefoongids.nl) geeft maar 1 vermelding van een Bosma in Lutjebroek.
Komt hij daar echt vandaan? Da's bij enkhuizen nietwaar? In zo'n klein gat moet wel iemand hem kennen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij kwam/komt uit Lutjebroek toch? De telefoongids (www.detelefoongids.nl) geeft maar 1 vermelding van een Bosma in Lutjebroek.
Ik woon wel in die omgeving maar ik ken helaas geen mensen uit Lutjebroek.quote:Op zondag 13 november 2005 13:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Komt hij daar echt vandaan? Da's bij enkhuizen nietwaar? In zo'n klein gat moet wel iemand hem kennen.
Ok. Welke fokkert woont in lutjebroek?
Ik moedig je aan!quote:Op zondag 13 november 2005 18:52 schreef MouseOver het volgende:
Ik neig er toch een beetje naar om die mensen in lutjebroek te bellen
Ik doe het denk ik ook, maar ik ben even een goed verhaal aan het bedenken. Kan een paar daagjes duren tot ik *de* inval heb. Iets met journalist en verhaal enzo.quote:
vragen of ie zwarte piet wil spelenquote:Op zondag 13 november 2005 18:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik doe het denk ik ook, maar ik ben even een goed verhaal aan het bedenken. Kan een paar daagjes duren tot ik *de* inval heb. Iets met journalist en verhaal enzo.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef Rainboww het volgende:
Thijs zocht rust na alle commotie om zijn uitspraken in de krant, en vluchtte richting het oosten.
Daar leerde hij in japan de weg van de Sake, Karate, en Bukkake.
Zijn leernichtmeester Miyagi had veel verstand van boenwas Karakte, en nam onze knul onder zijn roede hoede.
Aangezien thijs al een zwarte band om zijn hoofd had, was hij al vlug een Samurai Pizza Kid 2005.
Er gaan geruchten over een nieuw deel van de bekende filmserie, waarbij hij gevechten aangaat met o.a. de Neon Ninja's, Yamaha Yildiz, dWc_BosNeger en Karel's Karate Kachel.
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 21:51 schreef marleenhoofd- het volgende:
~PRIMEUR~
ik heb gehoord dat dit hem is: http://members.msn.com/de(...)Y5baZ06m6UTYlvbkOv4Z
zijn achternaam in de nieuwe revu zou verkeerd geweest zijn.. postma dus.. hij lijkt er iig wel verdacht veel op![]()
Je weet wat je te doen staat voor meer infoquote:Huwelijkse staat:Alleenstaand en op zoek
nee eigenlijk niet, ik dacht ik stuur hem een berichtje om t na te vragen maar dat kan niet geloof ikquote:Op maandag 14 november 2005 22:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
[..]
Je weet wat je te doen staat voor meer info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |