quote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef Sadar het volgende:
[afbeelding]
Thijs heeft zijn roeping in de muziek gevonden. Hij speeld in een band met allemaal andere 'minder' slimme mensen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb trouwens gehoord dat hij lid is op Fok!
Onder welke naam?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:Thijs Bosma
Ziejewel, is niets goeds van gekomenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:Thijs Bosma
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:56 schreef Noir666 het volgende:
http://rapidshare.de/files/7523019/ijsthijs.rar.html
ijsthijs.rar![]()
professor in de negerwetenschappenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
Of hij staat voor de klas
[afbeelding]
Hij kwam/komt uit Lutjebroek toch? De telefoongids (www.detelefoongids.nl) geeft maar 1 vermelding van een Bosma in Lutjebroek.quote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef MouseOver het volgende:
Maartoch. Eens in de zoveel tijd duikt een dergelijk topic op, maar niemand die nu een echt antwoord heeft. Die jongen moet toch ergens gebleven zijn? Waarschijnlijk heeft hij er destijds behoorljk over lopen opscheppen tegen z'n matties voor de publicatie, tenminste en de tentakels van fok zijn toch ook redelijk lang.
Is hij wel nederlands? Mischien hebben ze een willekeurige amerikaanse foto gevonden en daar een verhaal omheen geplakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |