Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.quote:
quote:
Leuk, dat contrast.quote:
Met dat lachgas-stemmetje waar je spontaan maagzuur van gaat gorgelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dan nog tegen Dido "nog een kussssje"![]()
Menno over Nathalie's voetveegactie: "Ik wilde haar de volgende keer toch al nomineren (applaus uit de zaal). Slaat volkomen nergens op. Als je je zo wil verlagen, als je je zo naar Nederland wilt presenteren, dan moet je dat vooral doen. Ik ben blij dat ik mezelf iets hoger heb gehouden."quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef Djoj het volgende:
[..]
Wrom, gebeurde er iets in de I-net live uitzending??
Hebben ze dat gorre geintje van Nathalie laten zien aan Menno..if so, hoe reageerde hij??
Dat was mn enige lichtpuntje van deze avondquote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef MPJT het volgende:
Kijk Lieske gaan. Ze was weer geweldig vanavond!![]()
![]()
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Verdorie, er bekruipt me een gevoel dat de leukste mensen zojuist IN de studio zaten.
Maar ze is wel de volgende die gaat vertrekken.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef MPJT het volgende:
Kijk Lieske gaan. Ze was weer geweldig vanavond!![]()
![]()
Vind je het erg als ik het wat minder vind?quote:
Dan had je de rest van de tijd misschien wel feesten gehad maar niet echt iets meer van roddelen en ruzie waar iedereen op hoopt om het maar te volgenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.
Verdorie, er bekruipt me een gevoel dat de leukste mensen zojuist IN de studio zaten.
Je kan ook bellen. Roel ging in een kwartier tijd van 18 procent naar was het geen 35 procent in die tussenstand?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Of er wordt de hele week gewoon heel erg weinig ge-smst. Ik denk dat nederland wel redelijk SMS moe is. En met weinig stemmen is de uitslag makkelijk te beinvloeden.
yeps dat had ik dus ook ...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja he, die reactie op Natalie ook. Dat als zij zich zo wil verlagen voor het Nederlandse volk dat ze dat maar moet doen.
Rob heeft de hele avond een stijve van deze uitslag.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef Djoj het volgende:
Ik kan die zelfvoldane kop van die gozer niet meer aanzien...die met dat gele shirt...![]()
![]()
![]()
Zoooo zeker is hij nu van z'n zaak...![]()
![]()
Nee johquote:Op donderdag 10 november 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar ze is wel de volgende die gaat vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |