Ik denk eerder dat ze ze opgestuwt heeft met kipfilétjes, een push-up BH, en pleepapier, zoals ze altijd doet als ze gaat stappen, vertelde ze laatst......dan lijkt het nog wat.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk 8 kilo extra aan dus dat is voor een deel op de goede plek gaan zitten
Heyquote:Op donderdag 10 november 2005 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen
Het heerlijke avondje is gekomen... de grote exit van ....... Rob of Roel wat mij betreft!
Heb er zin an!
Die borsten zullen deze avond inderdaad wel een upgrade met kipfileetjes hebben gehad.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze ze opgestuwt heeft met kipfilétjes, een push-up BH, en pleepapier, zoals ze altijd doet als ze gaat stappen, vertelde ze laatst......dan lijkt het nog wat.
Ik snap niet wat Ralph in haar zag ......![]()
Hoi hoiquote:Op donderdag 10 november 2005 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen
Het heerlijke avondje is gekomen... de grote exit van ....... Rob of Roel wat mij betreft!
Heb er zin an!
ikke wel, in polonaise achter Rob aan naar buitenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
![]()
Helemaal kaar voor het grote feest? Alles gecheckt? Je bent er echt klaar voor?
![]()
![]()
![]()
Hey Cutiequote:
Meer duwen om zekerte zijn dat hij echt weg isquote:Op donderdag 10 november 2005 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ikke wel, in polonaise achter Rob aan naar buiten![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Ingrid had de rest van het geld in de wasmachine verstopt. BB pikt dat geld ook weer in EN WACHT OP EEN GESCHIKT MOMENT OM HET ROEL TERUG TE GEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roel is zijn geld niet kwijt
![]()
![]()
![]()
Ga er maar vanuit dat dit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dit is wel erg toevallig. Hij vliegt er dus vanavond uit![]()
een beetje? Vreemde definitie van een beetje geld heb jij zeg ruim 22.000 keiharde hollandse guldentjes en dat is een beetjequote:Op donderdag 10 november 2005 19:39 schreef Gigageil het volgende:
Wat is ie zielig die Roel.....een beetje geld weg , en z'n wereld stort in![]()
![]()
Uit ervaring weet ik dat jij erg anti-Roel bent.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dit gaat gebeuren.
UHjm.. niet te eenzijdig worden nu he.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Rob heeft nog een reprimade gekregen van BB, dat ie teveel losliet tegen Roel. Was net te zien in de uitzending.
Weer een puntje voor Rob: anders dan Ingrid en Chankwal gunde hij het geld Roel *wel*.
Vind t ook erg veel geld, maar zou niet zo reageren als Roelquote:Op donderdag 10 november 2005 19:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
een beetje? Vreemde definitie van een beetje geld heb jij zeg ruim 22.000 keiharde hollandse guldentjes en dat is een beetje![]()
Nou geef mij maar een beetje geld dan zou ik zeggen, beetje meer of minder maakt jou schijnbaar niet zoveel uit.
We zullen zien op dit moment ben ik tevreden met roel of rob.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat jij erg anti-Roel bent.
Dus ik hoop dat het je goed gaat tegenvallen straks.![]()
voor de rest vind ik je wel lief hoor![]()
koekje derbij?
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je hebt nog een zwart/wit monitor?
Nah weet 't niet. Zou wel behoorlijk flippen denk ik als m'n 10.000 eur weg zou zijn. ZOu behoorlijk lopen te schelden en te tieren en het enige wat hij extra deed was een klap tegen de muur geven. Nja heb ook wel eens iets een trap of een klap gegeven uit frustratie hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t ook erg veel geld, maar zou niet zo reageren als Roel
Doet het prima hierquote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef frizti het volgende:
Gvd, de talpa tv stream werkt weer eens niet.
Ik ben voor een exit van Rob/Menno. 1 + 1 maakt 2 Dus Rob wegwezen!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen zien op dit moment ben ik tevreden met roel of rob.
Ben benieuwd hoe dido reageert als roel naar huis moet.
Thx beebquote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Snaptnix en Lovebear.... heb weer even op jullie gestemd bij de survival-game... jullie blijven mijn maatjes tot het eind
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef demins het volgende:
Hallo, eindelijk terug!
Somber gesteld na eerste helft reguliere uitzending. Roel er uit???
*Positief blijft denken*
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt liefquote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Snaptnix en Lovebear.... heb weer even op jullie gestemd bij de survival-game... jullie blijven mijn maatjes tot het eind
*meedoetquote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef demins het volgende:
Hallo, eindelijk terug!
*Positief blijft denken*
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heyquote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef demins het volgende:
Hallo, eindelijk terug!
*Positief blijft denken*
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht nu maar met ontkurken tot het echt zo isquote:Op donderdag 10 november 2005 20:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Gezellie meefeesten
Rob weg Rob weg![]()
![]()
![]()
Rob wegquote:Op donderdag 10 november 2005 20:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Gezellie meefeesten
Rob weg Rob weg![]()
![]()
![]()
Das wel kantje boord hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Minimaal 15 van de 40?
Ze hadden er 16
Tot verder ontkurken bedoel je?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Wacht nu maar met ontkurken tot het echt zo is![]()
Dat wordt zaterdag een feestje zonder roelquote:Op donderdag 10 november 2005 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Minimaal 15 van de 40?
Ze hadden er 16
Van mij mag t een hoere-exit worden als Rob maar weg isquote:Op donderdag 10 november 2005 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rob weg![]()
![]()
ik trek ook mijn feestkloffie aan, als het maar geen Hoere-exit wordt
![]()
Laat die champagne maar dicht, voor hetzelfde geld gaat er iemand anders uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef essie05 het volgende:
Goedenavond allen,
kan iemand mij ff advies geven?Moet de champagne een bepaalde tijd voor de ontkurking uit de koelkast of kan ik wachten tot bekend is dat Rob echt mag vertrekken???![]()
![]()
![]()
Dit word de mooiste BB avond tot nu toeRob,het was absoluut geen eer kennis gemaakt te hebben.
En dan de webcam op ons eigen gezicht (kan je dat zo zeggen?) voor wat er dan ook mag gebeuren!!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Zitten we klaar voor dat hoofd van Rob te cappen als ie hoort dat ie exit moet... priceless pic
we moeten de goden niet verzeeken inderdaad, maar zolang Menno maar niet gaat vind ik het niet erg...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Laat die champagne maar dicht, voor hetzelfde geld gaat er iemand anders uit.
Ja maar....stel nou dat hij wel gaat...moet ik de champagne er dan nu al uit halen????quote:Op donderdag 10 november 2005 20:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Laat die champagne maar dicht, voor hetzelfde geld gaat er iemand anders uit.
Niet vergeten Michelle te cappen als ze pappa weer in de armen sluit...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Zitten we klaar voor dat hoofd van Rob te cappen als ie hoort dat ie exit moet... priceless pic
Als Rob eruit gaat maakt het allemaal niet uit!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:11 schreef essie05 het volgende:
Goedenavond allen,
kan iemand mij ff advies geven?Moet de champagne een bepaalde tijd voor de ontkurking uit de koelkast of kan ik wachten tot bekend is dat Rob echt mag vertrekken???![]()
![]()
![]()
Dit word de mooiste BB avond tot nu toeRob,het was absoluut geen eer kennis gemaakt te hebben.
Die Michelle ben ik trouwens zeer van gecharmeerdquote:Op donderdag 10 november 2005 20:16 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Niet vergeten Michelle te cappen als ze pappa weer in de armen sluit...![]()
Dan zal ik de goden inderdaad maar niet verzoeken.Als het niet uitmaakt laat ik de fles nog wel ff in de koelkast..quote:Op donderdag 10 november 2005 20:16 schreef demins het volgende:
[..]
Als Rob eruit gaat maakt het allemaal niet uit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |