Er zit natuurlijk 8 kilo extra aan dus dat is voor een deel op de goede plek gaan zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:10 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalies tieten zijn behoorlijk gegroeid.
Maar het kan er ook aan liggen, dat ze zaterdag ongesteld moet worden
In het geval BB zich inderdaad aan de bel/sms-regels houdt heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:07 schreef Ferdii het volgende:
de laatste nominatie rondes wares ook bekend bij de BB regie.
de stemmen denk ik niet op een paar dagen van tevoren...
Dank je wel voor de derde cap van Chantal in 1 pagina, maak je me dag echt goed meequote:Op donderdag 10 november 2005 19:09 schreef newcleus het volgende:
Arliator, dat is hier niet zo goed te zien:
[afbeelding]
Geen dank.![]()
Ik dacht altijd dat Dido veel knapper was,quote:Op donderdag 10 november 2005 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Dido doet wat onspanningsoefeningen
[afbeelding]
verkeerde foto, moment![]()
Ik wilde al zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Dido doet wat onspanningsoefeningen
[afbeelding]
verkeerde foto, moment![]()
van mijn plaatje ook niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
@Peter6000: Als het goed is heb je nu geen last meer van mn plaatje (en dus de privacy melding)
Ik denk eerder dat ze ze opgestuwt heeft met kipfilétjes, een push-up BH, en pleepapier, zoals ze altijd doet als ze gaat stappen, vertelde ze laatst......dan lijkt het nog wat.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk 8 kilo extra aan dus dat is voor een deel op de goede plek gaan zitten
Heyquote:Op donderdag 10 november 2005 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen
Het heerlijke avondje is gekomen... de grote exit van ....... Rob of Roel wat mij betreft!
Heb er zin an!
Die borsten zullen deze avond inderdaad wel een upgrade met kipfileetjes hebben gehad.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze ze opgestuwt heeft met kipfilétjes, een push-up BH, en pleepapier, zoals ze altijd doet als ze gaat stappen, vertelde ze laatst......dan lijkt het nog wat.
Ik snap niet wat Ralph in haar zag ......![]()
Hoi hoiquote:Op donderdag 10 november 2005 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen
Het heerlijke avondje is gekomen... de grote exit van ....... Rob of Roel wat mij betreft!
Heb er zin an!
ikke wel, in polonaise achter Rob aan naar buitenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
![]()
Helemaal kaar voor het grote feest? Alles gecheckt? Je bent er echt klaar voor?
![]()
![]()
![]()
Hey Cutiequote:
Meer duwen om zekerte zijn dat hij echt weg isquote:Op donderdag 10 november 2005 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ikke wel, in polonaise achter Rob aan naar buiten![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Ingrid had de rest van het geld in de wasmachine verstopt. BB pikt dat geld ook weer in EN WACHT OP EEN GESCHIKT MOMENT OM HET ROEL TERUG TE GEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roel is zijn geld niet kwijt
![]()
![]()
![]()
Ga er maar vanuit dat dit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dit is wel erg toevallig. Hij vliegt er dus vanavond uit![]()
een beetje? Vreemde definitie van een beetje geld heb jij zeg ruim 22.000 keiharde hollandse guldentjes en dat is een beetjequote:Op donderdag 10 november 2005 19:39 schreef Gigageil het volgende:
Wat is ie zielig die Roel.....een beetje geld weg , en z'n wereld stort in![]()
![]()
Uit ervaring weet ik dat jij erg anti-Roel bent.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dit gaat gebeuren.
UHjm.. niet te eenzijdig worden nu he.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Rob heeft nog een reprimade gekregen van BB, dat ie teveel losliet tegen Roel. Was net te zien in de uitzending.
Weer een puntje voor Rob: anders dan Ingrid en Chankwal gunde hij het geld Roel *wel*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |