Vind t ook erg veel geld, maar zou niet zo reageren als Roelquote:Op donderdag 10 november 2005 19:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
een beetje? Vreemde definitie van een beetje geld heb jij zeg ruim 22.000 keiharde hollandse guldentjes en dat is een beetje![]()
Nou geef mij maar een beetje geld dan zou ik zeggen, beetje meer of minder maakt jou schijnbaar niet zoveel uit.
We zullen zien op dit moment ben ik tevreden met roel of rob.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat jij erg anti-Roel bent.
Dus ik hoop dat het je goed gaat tegenvallen straks.![]()
voor de rest vind ik je wel lief hoor![]()
koekje derbij?
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je hebt nog een zwart/wit monitor?
Nah weet 't niet. Zou wel behoorlijk flippen denk ik als m'n 10.000 eur weg zou zijn. ZOu behoorlijk lopen te schelden en te tieren en het enige wat hij extra deed was een klap tegen de muur geven. Nja heb ook wel eens iets een trap of een klap gegeven uit frustratie hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t ook erg veel geld, maar zou niet zo reageren als Roel
Doet het prima hierquote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef frizti het volgende:
Gvd, de talpa tv stream werkt weer eens niet.
Ik ben voor een exit van Rob/Menno. 1 + 1 maakt 2 Dus Rob wegwezen!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
We zullen zien op dit moment ben ik tevreden met roel of rob.
Ben benieuwd hoe dido reageert als roel naar huis moet.
Thx beebquote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Snaptnix en Lovebear.... heb weer even op jullie gestemd bij de survival-game... jullie blijven mijn maatjes tot het eind
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef demins het volgende:
Hallo, eindelijk terug!
Somber gesteld na eerste helft reguliere uitzending. Roel er uit???
*Positief blijft denken*
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt liefquote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Snaptnix en Lovebear.... heb weer even op jullie gestemd bij de survival-game... jullie blijven mijn maatjes tot het eind
*meedoetquote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef demins het volgende:
Hallo, eindelijk terug!
*Positief blijft denken*
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heyquote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef demins het volgende:
Hallo, eindelijk terug!
*Positief blijft denken*
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
ROB WEG!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()