Mjah...eens houdt het opquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
Zo misschien dan?
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Meer kan ik er echt niet van maken....
En wat mag dat iets zijn dan????quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
Valt er van de mijne misschien nog iets te maken? Iemand die zo lief wil zijn?
Een icon met sinterklaas-thema, maar nog wel herkenbaar als de mijne?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:01 schreef misterDre het volgende:
[..]
En wat mag dat iets zijn dan????![]()
Godverdomme, mod. Kappen nou, je kunt toch lezen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog een keer. Wilt iemand aub voor mij een vuurpijl neerdonderen in mijn avatar?
Bedankt!
Zag je reactie over het hoofd. Excuses. Of maak een simpele aubquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godverdomme, mod. Kappen nou, je kunt toch lezen.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een icon met sinterklaas-thema, maar nog wel herkenbaar als de mijne?![]()
Hij is wel leuk, maar ook weer net moeilijk herkenbaar als mijter... kun je m misschien nog een klein beetje aanpassen? Omdat ik het zo lief vraag?quote:
Thxquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je was met je vorige posts wat onduidelijk![]()
[afbeelding]
![]()
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar ook weer net moeilijk herkenbaar als mijter... kun je m misschien nog een klein beetje aanpassen? Omdat ik het zo lief vraag?![]()
Balen dat ik al aan dit pokkewerk was begonnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog een keer. Wilt iemand aub voor mij een vuurpijl neerdonderen in mijn avatar?
Bedankt!
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Balen dat ik al aan dit pokkewerk was begonnen.
[afbeelding] en [afbeelding] is een beetje minder kb's (105 om 41).
Op Nina moet gewoon een sjieke mijterquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:10 schreef Sanne het volgende:
Lieve Dré,
Jumparound heeft zich al even uitgeleefd op een Sintikoontje, maar ik ben heel benieuwd wat jij er van zou maken.
Eventueel is een kersticoontje ook zeeeer welkom.
Hier is het origineel:
[afbeelding]
Heldquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Balen dat ik al aan dit pokkewerk was begonnen.
[afbeelding] en [afbeelding] is een beetje minder kb's (105 om 41).
Oe wat is ie mooi!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Op Nina moet gewoon een sjieke mijter![]()
[afbeelding]
De kerstuitvoering maak ik morgen voor je...m'n batterij is leeg.
![]()
Volgens mij hebben we alle achterstand weggewerktquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, te laat zie ik... toch maar:
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Wat zijn wij goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:37 schreef misterDre het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we alle achterstand weggewerkt![]()
Oe! Ook mooi! Dankjewel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, te laat zie ik... toch maar:
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Is idd een mooi voorbeeld. Ik zal eens checken onder welke compressie mijn jpg weggezet wordt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat zijn wij goed.
Wat me wel opvalt trouwens is het volgende:
Jouw versie [afbeelding] tegenover [afbeelding] mijn versie.
Hoe kan dat kwaliteitsverschil zo groot zijn.
Men! Bedankt!quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:03 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik voel de warmte al![]()
Dank je dank je!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:37 schreef misterDre het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we alle achterstand weggewerkt![]()
Helemaal cool!quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:32 schreef woutabest het volgende:
Kan iemand een mijter op mijn W zetten? Als het nodig is mag mijn W wel even wat verkleind worden.
Hmmmm doe maar Kerst... verzin maar wat leuks.quote:Op zondag 13 november 2005 13:22 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dat mag wel....maar dan moet je we ff zeggen wat??? Sint of Kerst???![]()
Je bent een engel!quote:Op zondag 13 november 2005 14:04 schreef misterDre het volgende:
En een kerstuitvoering voor Sanne![]()
[afbeelding]
Helemaal geweldig! Thanx!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:21 schreef misterDre het volgende:
[..]
Alsje
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk dat werktquote:Op zondag 13 november 2005 14:06 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Hmmmm doe maar Kerst... verzin maar wat leuks.![]()
Gelukkig ben ik niet vaag of zo![]()
Nee gewoon iets met een leuke muts of sneeuw ben ik al blij mee!![]()
Ff opnieuw opslaan ik heb hem aangepastquote:Op zondag 13 november 2005 14:19 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Helemaal geweldig! Thanx!![]()
hij roept Je bestand is 10670 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes. als ik whiskerst wil uploaden...
quote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef _evenstar_ het volgende:
pssstkan iemand deze:
[afbeelding] van het juiste formaat voorzien?
Ik heb alleen dezequote:Op zondag 13 november 2005 14:39 schreef papernote het volgende:
Ik ben, voor mijn usericon, op zoek naar een plaatje van een échte pepernoot. Dus geen kruidnoten, zoals ik nu heb, maar echte pepernoten.
Met Google kon ik geen goede afbeelding vinden. Misschien dat iemand hier een goed plaatje heeft van een echte pepernoot.
Bedankt, maar ik had er al eentje gevonden.quote:Op zondag 13 november 2005 14:53 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze [afbeelding] voor je
ik ben te laatquote:Op zondag 13 november 2005 14:53 schreef papernote het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alstjeblieft. Wel even zelf opslaan graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |