Ik was al bezig maar had 3 kwartier rust door het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:10 schreef dutchie het volgende:
[afbeelding]
Wie wil 'm wat duidelijker maken?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef misterDre het volgende:
[..]
66 frames....sorry, dat is me te gortig![]()
Ja, die tweede is al beter. Maar wil je met die gegooglede nog even wat proberen? Dat is volgens mij de enige manier om 'm helemaal goed te krijgen. Wel met die mijter er ajb achter, vond ik zo leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik was al bezig maar had 3 kwartier rust door het Nederlands elftal.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Ik had die originele versie al gevonden, en die verkleind.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja, die tweede is al beter. Maar wil je met die gegooglede nog even wat proberen? Dat is volgens mij de enige manier om 'm helemaal goed te krijgen. Wel met die mijter er ajb achter, vond ik zo leuk.![]()
Mjah...eens houdt het opquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
Zo misschien dan?
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Meer kan ik er echt niet van maken....
En wat mag dat iets zijn dan????quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:58 schreef djenneke het volgende:
Valt er van de mijne misschien nog iets te maken? Iemand die zo lief wil zijn?
Een icon met sinterklaas-thema, maar nog wel herkenbaar als de mijne?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:01 schreef misterDre het volgende:
[..]
En wat mag dat iets zijn dan????![]()
Godverdomme, mod. Kappen nou, je kunt toch lezen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog een keer. Wilt iemand aub voor mij een vuurpijl neerdonderen in mijn avatar?
Bedankt!
Zag je reactie over het hoofd. Excuses. Of maak een simpele aubquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godverdomme, mod. Kappen nou, je kunt toch lezen.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een icon met sinterklaas-thema, maar nog wel herkenbaar als de mijne?![]()
Hij is wel leuk, maar ook weer net moeilijk herkenbaar als mijter... kun je m misschien nog een klein beetje aanpassen? Omdat ik het zo lief vraag?quote:
Thxquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je was met je vorige posts wat onduidelijk![]()
[afbeelding]
![]()
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar ook weer net moeilijk herkenbaar als mijter... kun je m misschien nog een klein beetje aanpassen? Omdat ik het zo lief vraag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |