Knopper viel idd in dat rotseizoen op met veel doelpunten. Samen met Laudrup het enige lichtpuntje dat jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
duidelijk. mee eens dus. knopper zouden we misschien ook terug moeten halen die was een paar seizoenen geleden ook geweldig
Het gaat niet zozeer om z'n voetbalkwaliteiten, die zijn zoals je zelf zegt niet beter dan Boukhari.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:16 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat heeft Reuser in godsnaam laten zien afgelopen 2 jaar? Dit is totaal Ajax niet waardig, niveautje Boukhari. Meer niet. Behalve die ene kool op de vijverberg, wat een heerlijk niveau was dat![]()
Hear Hear....quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om z'n voetbalkwaliteiten, die zijn zoals je zelf zegt niet beter dan Boukhari.
Maar Reuser kan andere dingen brengen. Brutaliteit, arrogantie, bluf. Dingen waar het veel spelers van het huidige Ajax aan ontbreekt. Alleen Sneijder heeft dat ook een beetje. De anderen zijn allemaal van die lieve jongens. Daar win je de oorlog niet mee.
Luirink op rechtsachter? Man, over een jaar mag Grygera zijn schoenen niet eens poetsen centraal achterin.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:08 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Hear Hear....
Dat is precies wat Reuser brengt en wat ook nodig is.
Sleuren en slepen en ach, hij kan toch wel een beetje ballen hoor....
Een mogelijke opstelling ( voor mij dan) zou zijn....
[afbeelding]
Pff, aub geen luirink en helemaal geen reuser. Ik wil goeie voetballers, en dat ze Amsterdammer zijn is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Luirink op rechtsachter? Man, over een jaar mag Grygera zijn schoenen niet eens poetsen centraal achterin.
Luirink draait nu een leuk seizoen? Hij speelt pas 3 wedstrijden, kwam net terug van een zware blessure. Luirink is mi een van de grootste verdedigende talenten in de HCE, maakte vooral furore in de jeugd van FC Groningen en in de oefenwedstrijden voor het eerste. Dit komt vooral omdat hij veel scoort voor een verdediger. Koppen uit corners, vrije trappen, hij schiet ze er allemaal in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Ron Vlaar overnemen van AZ zou twee vliegen in een klap betekenen, je verzwakt de concurrentie en wordt er zelf (in de toekomst) beter van. Daarbij vind ik Gijs Luirink een beetje overschat, draait nu een leuk seizoen en meteen zou hij in de basis van Ajax kunnen? Een leuke speler voor de breedte, meer niet. Ron Vlaar daarentegen heeft in één seizoen tijd op álle niveaus laten zien een topper (in wording) te zijn.
Ik hoorde em laatst freestylen op Juize FM, dat klonk niet verkeerd hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij had zoiets ook al geprobeerd met Ali B tijdens het WK tot 20. Leek toen niet ergens op. Net zo matig als z'n spel op dit moment.
Hier een linkje van een rappende Ryanquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:53 schreef superdude05 het volgende:
Ryan Babel rapt tegenwoordig ook?Ik hoorde dat ie een duet met Lange Frans heeft opgenomen?
In de jeugd van FC Groningen??? Daar heeft ie nooit gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Luirink draait nu een leuk seizoen? Hij speelt pas 3 wedstrijden, kwam net terug van een zware blessure. Luirink is mi een van de grootste verdedigende talenten in de HCE, maakte vooral furore in de jeugd van FC Groningen en in de oefenwedstrijden voor het eerste. Dit komt vooral omdat hij veel scoort voor een verdediger. Koppen uit corners, vrije trappen, hij schiet ze er allemaal in.
In zijn revalidatieproces heeft hij in de jeugd gespeeld (is een jaar uit de roulatie geweest).quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de jeugd van FC Groningen??? Daar heeft ie nooit gespeeld hoor.
Vertel 't 'm maar, Ronniequote:12/11/2005 - Vlaar sluit gang naar arbitragecommissie niet uit
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
Ron Vlaar is allerminst gelukkig met zijn situatie bij AZ. Bij Oranje staat hij vanavond in de basis, maar bij AZ moet hij het veelal doen met een plaats op de bank. In een interview met De Telegraaf laat hij weten snel aan spelen toe te moeten komen. "Maar ik weet donders goed dat ik meer moet gaan spelen. Het WK komt eraan, dit seizoen is heel belangrijk. Voor mij tellen puur de sportieve mogelijkheden."
Ajax Netwerk
Ajax heeft interesse voor de verdediger. AZ voorzitter Scheringa liet eerder weten dat Vlaar onder geen beding naar Ajax zou mogen, wel aan andere clubs. "Als dat zo is, zou dat heel zielig zijn" aldus Vlaar. Hij sluit een gang naar de arbitragecommissie dan ook niet uit „Als dat de enige oplossing blijkt te zijn, kan er inderdaad een breuk geforceerd worden. Er gaat namelijk een moment komen dat ik knopen moet doorhakken. Hier word ik niet beter van.”
quote:12/11/2005 - Sparta Praag mag als straf geen fans meenemen naar Ajax-Sparta Praag
(Gepost door RvN)
BRON: UEFA
Sparta Praag zal het in het Champions League duel Ajax - Sparta Praag zonder de steun van haar fans moeten doen. De UEFA heeft de club een uitduel zonder eigen fans opgelegd als gevolg van racistische uitlatingen in het duel tegen FC Thun. Na het thuisduel tegen Ajax kreeg de ploeg ook al een straf opgelegd. Het mocht toen voor het eerstvolgende thuisduel geen kaarten verkopen voor enkele fanatieke vakken van de eigen aanhang. Dat werd in beroep vervolgens nog voorkomen.
Ajax Netwerk
Sparta Praag kan overigens nog in beroep gaan tegen deze uitspraak.
Wat wil hij gaan vertellen bij de arbitragecommissie? Positieverbetering? Dacht het niet. Az staat hoger op de ranglijst en bovendien schijnt Dirk ook prima salarissen te betalen dus dat zal ff tegenvallen.quote:
Oh ok dus positieverbetering hangt alleen af van de stand in de eredivisie na 10 wedstrijden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef DIJK het volgende:
[..]
Wat wil hij gaan vertellen bij de arbitragecommissie? Positieverbetering? Dacht het niet. Az staat hoger op de ranglijst en bovendien schijnt Dirk ook prima salarissen te betalen dus dat zal ff tegenvallen.
En hoezo is het "zielig" als je geen zaken wil doen met mensen waar je niet meer door een deur kunt? Dat lijkt me niet meer dan normaal.
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef DIJK het volgende:
[..]
Wat wil hij gaan vertellen bij de arbitragecommissie? Positieverbetering? Dacht het niet. Az staat hoger op de ranglijst en bovendien schijnt Dirk ook prima salarissen te betalen dus dat zal ff tegenvallen.
hahahahahhahahahahquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef DIJK het volgende:
[..]
En hoezo is het "zielig" als je geen zaken wil doen met mensen waar je niet meer door een deur kunt? Dat lijkt me niet meer dan normaal.
Misschien heeft Viggo Waas nog zinquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef twi het volgende:
En al dat geroep om Reuser en Knopper. Laten we kijken of we Splinter, Turpijn, Pique, Hose, Wooter en Bobson ook nog kunnen halen. Willems is helaas al noodgedwongen gestopt met voetballen,anders had die centraal achterin uit de voeten gekund...
Champions League om UEFA cup?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef DIJK het volgende:
[..]
Whehe, ik kreeg 'm nét via MSN! Hij is best geinigquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:51 schreef superdude05 het volgende:
Volgens mij ga ik nu verrot gescholden worden hiero maar hij is gewoon te leuk :
http://www.zoekdezon.com/MEER%20KANS.pps#256,1,MEER KANS?![]()
lachen met jouquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik denk dat voetbalkwaliteit een beter basis is. Je moet je ook niet blindstaren op Nederlanders. Als Ajax nu allemaal Nederlandse spelers haalt en het rendeert niet roept iedereen over een jaar dat Ajax geen buitenlandse toppers meer kan binnenhalen oid.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
een overwegend Nederlands sprekende basis is toch wel een goede basis gebleken.
Hi-la-risch.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:51 schreef superdude05 het volgende:
Volgens mij ga ik nu verrot gescholden worden hiero maar hij is gewoon te leuk :
http://www.zoekdezon.com/MEER%20KANS.pps#256,1,MEER KANS?![]()
Champions Leaguequote:Op zaterdag 12 november 2005 13:47 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. Dan zou Ajax op zijn minst ook met een fiks hoger salaris moeten komen. En aangezien Dirk elk salaris waar Ajax mee komt makkelijk kan matchen heeft dat geen zin. Als Dirk wil kan hij Vlaar met gemak aan zijn contract houden. Dus het koopje van de week zal hij niet worden.quote:
Nee, van het sportieve aspect en het salaris. Het salaris is niet echt aan de orde en het sportieve aspect is op zijn minst discutabel. Kansloze zaak dus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ok dus positieverbetering hangt alleen af van de stand in de eredivisie na 10 wedstrijden?
quote:Rosenberg scoort voor Zweden
Markus Rosenberg zorgde er zaterdag in Azie voor dat Zweden met 2-2 gelijkspeelde tegen Zuid-Korea. Markus Rosenberg begon op de bank, maar moest een minuut voor rust Marcus Allbäck vervangen. In de 57ste minuut zorgde de spits van Ajax voor de 2-2 gelijkmaker in het duel tegen de ploeg van Dick Advocaat. Johan Elmander had eerder voor de 1-1 gelijkmaker gezorgd voor de Zweden.
quote:'Stuart Pearce bekijkt vanavond Galasek'
Stuart Pearce, manager van Manchester City, zal vanavond aanwezig zijn bij het play-off duel tussen Tsjechie en Noorwegen. Dat meldt de Daily Mirror. Manchester City volgt Tomas Galasek al geruime tijd. Manchester City zou de middenvelder in de winterstop danwel in de zomer willen aantrekken.
Spelers die nog een jeugdcontract hebben en weinig verdienen zullen niet voor een vijftigvoud van dat salaris verkocht kunnen worden. Zo werkt dat niet, ondanks een goede nieuwe contractaanbieding, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:51 schreef DIJK het volgende:
Dat is niet genoeg. Dan zou Ajax op zijn minst ook met een fiks hoger salaris moeten komen. En aangezien Dirk elk salaris waar Ajax mee komt makkelijk kan matchen heeft dat geen zin. Als Dirk wil kan hij Vlaar met gemak aan zijn contract houden. Dus het koopje van de week zal hij niet worden.
Het sportieve aspect is een momentopname. Ajax is een stap omhoog, Feyenoord is een stap omhoog en PSV is ook een stap omhoog. Die clubs (ja, zelfs Feyenoord) hebben de afgelopen twintig jaar constanter gepresteert aan de bovenkant van de competitie. Hell, zelfs Heerenveen is in principe een stap omhoog van AZ, gezien AZ pas twee seizoenen om de hoek komt kijken en Heerenveen toch regelmatig top 6 heeft gestaan op de eindklassering.quote:Nee, van het sportieve aspect en het salaris. Het salaris is niet echt aan de orde en het sportieve aspect is op zijn minst discutabel. Kansloze zaak dus.
het gaat er qua salaris om wat hij NU verdient. Niet wat hij eventueel in de toekomst bij AZ kan verdienen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:51 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. Dan zou Ajax op zijn minst ook met een fiks hoger salaris moeten komen. En aangezien Dirk elk salaris waar Ajax mee komt makkelijk kan matchen heeft dat geen zin. Als Dirk wil kan hij Vlaar met gemak aan zijn contract houden. Dus het koopje van de week zal hij niet worden.
[..]
Nee, van het sportieve aspect en het salaris. Het salaris is niet echt aan de orde en het sportieve aspect is op zijn minst discutabel. Kansloze zaak dus.
Als je zo gaat redeneren kun je RKC, Vitesse, Heerenveen en eventueel zelfs NEC, ADO en Heracles (we hebben er immers niet van gewonnen) ook aangeven als clubs die sportief minstens gelijk zijn aan Ajax. Dat is dus pure onzin, je hoort naar de status van een club te kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:30 schreef xFriendx het volgende:
Maar het gaat toch om het hier en nu?? Op dit moment zie ik qua sportief aspect AZ zeker niet onderdoen voor Ajax.
Behaalde resultaten over een langere periode zijn bepalend voor het classificeren van "een stap omhoog". Wanneer AZ nu nog een jaar of vijf zo aan kan blijven klampen is het een ander verhaal, maar voorlopig stellen die twee seizoenen derde en vijfde (geloof ik) worden geen fuck voor. Roda en Heerenveen hebben betere periodes gekend.quote:Behaalde resultaten in het verleden bieden immers geen garantie voor de toekomst.
Heeft er weinig mee te maken, of hij het nu naar z'n zin heeft of niet.quote:Kromkamp zeurt nu ook al dat hij het niet naar zijn zijn heeft bij Villareal, terwijl de meesten hier denk ik zo'n ploeg gemiddeld hoger aanschrijven dan een AZ.
En een grotere aanhang, groter stadion, grotere omzet, waarschijnlijk toch een hoger salaris, al vijftig jaar op een hoger podium acteert en bovendien stabiel bij de top van Nederland zit met eventuele uitschieters in Europa. AZ komt geloof ik vijf jaar geleden uit de eerste divisie.quote:Voor het salaris hoeft Vlaar het niet te doen denk ik, als zijn jeugdcontract vervangen zou worden zou het salaris wel gelijk liggen met het salaris dat Ajax wil betalen. Daarnaast qua niveau zitten beide ploegen ook gelijk, of wellicht AZ hoger. Enige pluspunt dat Ajax heeft is dat het een bekende naam heeft, en CL speelt.
Arno Splinter verdient goed bij Bennekom, die komt echt niet meer terug.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef twi het volgende:
En al dat geroep om Reuser en Knopper. Laten we kijken of we Splinter, Turpijn, Pique, Hose, Wooter en Bobson ook nog kunnen halen. Willems is helaas al noodgedwongen gestopt met voetballen,anders had die centraal achterin uit de voeten gekund...
Turpijn zal ook wel een mooie vergoeding krijgen bij AFC, dus die is ook lastig los te wekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arno Splinter verdient goed bij Bennekom, die komt echt niet meer terug.
Damn...Nee echt niet....quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:31 schreef twi het volgende:
Geef mij maar Vlaar hoor, nog steeds jaIedereen speelt wel eens een kutwedstrijd. Zelfs Reuser. Die speelt al een half jaar kut
En Hoolie, ik wil het je al tijden eggen maar dat subtiele icoon is denk ik iets te subtiel, echt elke keer denk ik weer dat een F'noorder hier reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |