Hoort dat kwijlen en die handjes niet gewoon bij de leeftijd? Hier hadden we dat namelijk een paar weken geleden ook (en nog steeds af en toe)quote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Fuente het volgende:
Hier gaat het ook even niet zo lekker, Sara is ziekjes. Ze heeft rode wangetjes, kwijlt enorm veel, geen koorts (lijken toch tandjes, ze zit ook telkens met alles in haar mond). Maar daarnaast is ze ook enorm verkouden, helemaal vol.... We hebben neusspray gehaald, helpt wel erg goed! (vindt ze ook niet erg) en we stomen met haar 's avonds in de badkamer (douche aan, met z'n allen in de badkamer in de stoom).Ze is jengelig en heeft waterige oogjes enz enz.
Erg zielig, ze slaapt er ook veel van, maar ze heeft totaal geen verhoging, zit gewoon rond de 36,8.
Iemand nog meer tips?
hey Emma woog ook 4220 bij geboorte! Ik heb vanmorgen met haar op de weegschaal gestaan- en zonder. Ze weegt ongeveer 5 kilo! Verder gaat het nog steeds goed. Gisteravond heb ik haar om 12 uur wakker gemaakt voor een voeding, daarna kwam ze pas weer om 5 uur en daarna om 8 uur. Vanavond weer op die manier, want het is wel heel lekker als ik er maar een keer op een nacht uit hoef!quote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Fuente het volgende:
Jelief, uit de kleertjes groeien gaat in het begin heel erg snelSara woog 4220 gram bij de geboorte, heeft een maandje in 56 gezeten en ineens knalde ze overal uit
Heel bizar
Goed zo!! Deed voor Kady ook wonderen, al heeft ze somige dagen nog best veel moeite hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Vicky het volgende:
De kinderarts heeft lactulosesiroop voorgeschreven om Amber te laten poepen en het helpt!!!!
Haha, dat heb ik ook idd!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef Githa het volgende:
Jordy is nog een klein babietje johsssst!
Morgen al ...jemig ik snap nu pas wat iedereen bedoelde met het minder thuis gaan voelen in het kleine bb'tjes topic. Er zijn alweer zoveel lieve kleine hummeltjes bijgekomen wat ook weer zoveel andere gespreksonderwerpen met zich mee brengt.
Vandaag is ze met tractaties naar het kinderdagverblijf met haar vriendjes en vriendinnetjes aan het vieren. En morgen gaan we met zijn 3-en naar Port Zelande. Hebben we een babyfun arrangement erbij geboekt en een lekker luxe huisje met saunaquote:Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef Githa het volgende:
Jordy is nog een klein babietje johsssst!
Morgen al ...jemig ik snap nu pas wat iedereen bedoelde met het minder thuis gaan voelen in het kleine bb'tjes topic. Er zijn alweer zoveel lieve kleine hummeltjes bijgekomen wat ook weer zoveel andere gespreksonderwerpen met zich mee brengt.
Dit babietje loopt rondjes rond de tafel en kan zich prima zelf vermaken en krijgt op zijn tijd een driftbui omdat hij iets niet mag....
Hij zwaait, klapt, en gooit zijn armpjes in de lucht zodra je 'HOERA' roept en is zelf zo creatief om zijn neus tegen de vissenkom te drukken wanneer je daar met je handjes niet aan mag komen
Hij zegt mama, papa en eeeeeeetuh terwijl hij zijn boterhammetje in zijn hand de lucht in steektohw ohw..hou maar op....
Voor mij hoeft die 1 zo snel niet te naderen.... want ik kan er niet over op houden als hij rond de 1 is volgen die operaties ...jemig, dat nuchter persoontje dat ik ooit was, ben ik wat Jordy aangaat helemaal kwijt geraakt.
Maar back to basic...zie je er tegen op Stiekemurd ? ..en heb je toch nog iets leuks gepland morgen, omdat jullie het al gevierd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |