abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32438677
goedzo Beeb!!!
pi_32439759
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Fuente het volgende:

Hier gaat het ook even niet zo lekker, Sara is ziekjes. Ze heeft rode wangetjes, kwijlt enorm veel, geen koorts (lijken toch tandjes, ze zit ook telkens met alles in haar mond). Maar daarnaast is ze ook enorm verkouden, helemaal vol .... We hebben neusspray gehaald, helpt wel erg goed! (vindt ze ook niet erg) en we stomen met haar 's avonds in de badkamer (douche aan, met z'n allen in de badkamer in de stoom).Ze is jengelig en heeft waterige oogjes enz enz.
Erg zielig, ze slaapt er ook veel van, maar ze heeft totaal geen verhoging, zit gewoon rond de 36,8.
Iemand nog meer tips?
Hoort dat kwijlen en die handjes niet gewoon bij de leeftijd? Hier hadden we dat namelijk een paar weken geleden ook (en nog steeds af en toe)

Ze was ook een paar weken geleden verkouden, idd otrivin neusspray gehaald en ik had een opgerolde handdoek onder haar matrasje gelegd zodat haar hoofdje iets hoger lag. Ze sliep ook meer dan normaal en heeft maar 1 middagje koorts gehad...
Ik was eventjes met haar naar de dokter geweest om naar haar longetjes te laten luisteren (ze maakte nogal veel herrie met ademen) maar die waren schoon, het slijm zat puur bovenin haar keel. Maar volgens de dokter was er verder niets aan te doen behalve uitzieken....

Beterschap Sara
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_32441005
Chantel gaat al weer wat beter. Ze was vandaag erg alert en lang wakker en ze lacht weer. Haar hoge gilstem werkte nog niet gelukkig Soms zet ze het dus op een gillen en dat gaat echt dwars door je trommelvliezen heen Haar oogje schiet niet echt op helaas. Maar goed het zit goed los bij haar en de slijm komt er ook aardig uit.
  maandag 21 november 2005 @ 09:23:33 #154
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_32445785
Fuente, ik denk, zoals Igraine zegt, dat dat kwijlen enzo gewoon bij de leeftijd hoort hoor. Sara is toch nog erg jong om al tandjes te krijgen. Maar het kan natuurlijk altijd hè.

Hier nog steeds geen verbetering in Aiken zijn ochtenduur. Gisteren was het 6.05 en vandaag zelfs 5.47. Pffft, ik zal 's avonds ook maar wat vroeger m'n bedje induiken zeker.
  maandag 21 november 2005 @ 09:25:11 #155
133767 Libel
pi_32445809
Vergeet ik nog te zeggen:

Wat fijn dat het met Chantel beter gaat Lewis! Het lijkt me helemaal niks om met zo'n ziek kindje te zitten.
  maandag 21 november 2005 @ 09:35:58 #156
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_32445966
HIHAAAAA, hulde aan alle kleine tijgers!!!

Chantel; fijn dat je al een beetje beter bent!

Sara beterschap.

En Libel; ik hoop op een spoedige verbetering van de nachtrust aldaar.

Hier gaat het juist steeds iets beter 's ochtends. Ik had sowieso al niet te klagen, maar Juul zit nu (na die verdomde wintertijd) eindelijk weer netjes op 08.30uur. Althans... vanochtend tenminste. maar de laatste tijd ging het al langzaam van 07.30 naar 08.00uur, dus er zit duidelijk een stijgende lijn in. Ik weet dat ik echt NIETS te zeiken heb op dit gebied, maar die 08.30 uur die het ooit was en nu hopelijk weer is, vind ik toch wel errug relaxed....
daar staat overigens tegenover dat Juul de laatste tijd 's avonds erg veel wakker is, hij gaat vaak echt pas om tien uur slapen ofzo...
  maandag 21 november 2005 @ 11:02:34 #157
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32447573
doorslapen doen we nog niet helemaal hier maarrrrrr om half 6 wakker worden en dan ff lekker flesje wegwerken en gelijk weer verder slapen tot 8 uur ong, is ook niet verkeerd toch?

Aiken does lekker langer slapen jij hier gaan wij tegenwwordig ook al rond half 11 naar bed, 11 uur licht uit en slapen. moet zeggen dat dat al een stuk beter gaat dan een uur of 12 naar bed
  maandag 21 november 2005 @ 11:14:22 #158
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32447834
Brrr, ik heb het zo druk gehad dat ik helemaal niet bijgelezen ben hier. Mijn excuses!
Hier gaat alles goed, behalve die nare luieruitslag die maar niet weg gaat. Vanochtend al een overbezorgde moeder bij de dokter gezeten. Maar Hah, ik ben weer gerustgesteld en ga nu smeren met een ander cremepje... We zullen zien. Als in ieder geval de jeuk maar weggaat want Luuke heeft heel het weekend zitten krabben.
En nu ga ik als de donder 's lezen hoe het met de rest is!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_32447873
Hier al drie nachten goed geslapen Dankzij de tips van Jdee (het boek is nog onderweg ) Eerste nacht van 23.30 tot 7.30, flesje, slapen van 8.30 tot 10.00. Tweede nacht van 21.30 tot 2.00, speentje, weer doorslapen van 2.00 tot 7.45, flesje, slapen van 8.30 tot 10.00. En vannacht geslapen van 23.30 tot 7.45, flesje, doorgeslapen van 8.15 tot 10.00 ! Ik kom helemaal bij, heerlijk. Normaal gesproken kwam ze 4 -5 keer per nacht. Meestal wel op te lossen met het geven van de speen maar soms ook niet en dan namen we d'r maar bij ons in bed, dat was de enige manier om d'r weer in slaap te krijgen. Ik vraag me ook wel af of ze het niet gewoon koud had, nu ik d'r veeeeeel warmer aankleed slaapt ze ook veel beter. Maar dat is gelijkertijd begonnen met de tips van Jdee dus wat de truc nou gedaan heeft weet ik niet. Na het flesje ligt ze meestal wel bij ons in bed voor d'r 2e slaapje, kan mama ook lekker doordoezelen. Maar vanochtend heb ik d'r toch weer terug gelegd in dr eigen bedje en dat ging ook prima

's avonds is ze dus wel heel lang op, normale bedtijd is 9 uur - half 10 voor haar maar deze week al 2x een klaarwakker meisje gehad tot half 12. Dus daar werken we nog aan
pi_32447909
Vervelend Lishe die luieruitslag. Kunnen ze zoveel last van hebben he. Bij Myrthe hielp vorige week uiteindelijk de gewone vaseline nog het beste. De zinkzalf van Zwitsal werd het veel erger van, leek wel of ze d'r allergisch voor was.
  maandag 21 november 2005 @ 13:35:38 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32451264
Sara en Chantel beterschap. Ontzettend zielig zeg!

Arme Luuke met de luieruitslag, hopelijk gaat het snel wat beter.

Hier gaat alles goed. We zijn lekker een (lang) weekendje weg geweest met mijn ouders enzus. heerlijk! En Noah heeft er ook van genoten. Lekker gewandeld door de hoge Veluwe, heerlijk gezwommen (was alweer een tijd geleden en Noah vond het helemaal geweldig!) en natuurlijk lekker veel aandacht en verwend Hij heeft ook 2 keer z'n schoen mogen zetten. Hij snapte er geen fluit van natuurlijk maar was wel blij met zn speelgoed!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_32451559
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Fuente het volgende:
Jelief, uit de kleertjes groeien gaat in het begin heel erg snel Sara woog 4220 gram bij de geboorte, heeft een maandje in 56 gezeten en ineens knalde ze overal uit Heel bizar
hey Emma woog ook 4220 bij geboorte! Ik heb vanmorgen met haar op de weegschaal gestaan- en zonder. Ze weegt ongeveer 5 kilo! Verder gaat het nog steeds goed. Gisteravond heb ik haar om 12 uur wakker gemaakt voor een voeding, daarna kwam ze pas weer om 5 uur en daarna om 8 uur. Vanavond weer op die manier, want het is wel heel lekker als ik er maar een keer op een nacht uit hoef!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_32458470
Amber heeft afgelopen nacht 2x 3 uurtjes geslapen.
Zijn gister wederom bij de dokter geweest omdat ze maar net kan poepen. Die zei dat we het maar met een halve zetpil moesten proberen omdat de parafine de ontlasting zachter maakt...
Vanmorgen had ze een hele luier vol.

Heb de afspraak in het zh. verplaatst naar a.s. woensdag. We zitten er allebei geestelijk, lichamelijk en emotioneel helemaal doorheen. Gelukkig kon me moeder vanmiddag even oppassen waardoor we even 2 uurtjes konden slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 november 2005 @ 22:30:25 #164
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32465356
Och Vicky toch, wat naar dat jullie er zo doorheen zitten. Fijn dat oma er voor jullie is, zodat je af en toe wat bij kan komen. Kop op, na een zware start kun je straks vast heel hard genieten!! En ook nu zullen jullie wel heel veel van Amber genieten maar het zou zo fijn zijn als het echt eens even helemaal goed gaat. Succes hoor!
En Myrthe die iets beter slaapt. Gelukkig, het kan zo slopend zijn!
En Tex, ik word wel jaloers van jullie weekendje weg! Ik zag vanmiddag het filmpje van Robbie, Noah, Williams, wat is het toch een heerlijk ding!!
  maandag 21 november 2005 @ 22:48:24 #165
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32465866
Oh vick wat rot voor jullie zeg............had wel gehoopt dat het nu wel weer wat beter zou gaan met Amber................
pi_32472075
Leah, thnx voor de tip, de dentinox staat klaar hiero

Igraine, ik denk dat dat kwijlen er inderdaad gewoon bijhoort hoor. Maar ze heeft onderin wel een puntje zitten en rechtsboven dikke bobbels, maar ik hoorde laatst ook dat het dan nog heel lang kan duren voor ze doorkomen...

Voor de rest iedereen bedankt voor de beterschapswensen voor Saartje. Het gaat al iets beter inmiddels. Ze zit nog wel erg vol, maar is wel weer vrolijk. Geen verhoging maar nog wel steeds knalrode wangetjes Ze had gisteravond ook ineens een dunne poepbroek terwijl ze normaal gesproken eens per dag 's ochtends poept. Maar ze lijkt er verder weinig last meer van te hebben, mijn knuffelkippie

Lishe, wat vervelend van die luieruitslag, helpt de nieuwe zalf een beetje?

Lewis,fijn dat het weer wat beter gaat met Chantel, hopelijk is ze er snel bovenop!

Ladybos, wat fijn dat Myrthe nu beter gaat slapen joh! Ook fijn voor jou Kunnen jullie ook wat meer slaap pakken.

Tex, klinkt heerlijk! Leuk dat jullie zo'n gaaf weekend gehad hebben .

Jelief, klinkt goed! Ze krijgt dat slapen wel goed onder de knie . Sara sliep heel snel door, in het begin was het rommelen, dat duur de zo'n 3 weken. Ze sliep gewoon niet.We zijj haar toen gaan inbakeren en ineens had ze het door, werd ze maar 1 keer wakker in de nacht. Toen ging ze ineens doorslapen, tot 7 uur, 8 uur, moest ik d'r gewoon wakkermaken . En nu slaapt ze 'al' van 19:30 tot 7 uur (ze dronk de flesd van 23:00 gewoon niet meer). Gaat perfect! Morgen moeten we weer wegen, ben heel benieuwd .

Vicky, wat rot ..... Ik hoop voor je dat dit poepprobleem snel over is..en dat jullie je snel betervoelen...*knuf*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:27:08 #167
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32474218
He getsie Vicky. Ik hoop dat het binnenkort allemaal wat relaxter gaat bij jullie hoor.

Kady heeft in het ziekenhuis enorme moeite met poepen gehad en heeft daarvoor een paar dagen een laxeerdrankje gehad. Dat hielp erg goed. Sinds ze van de prematuren voeding af is gaat het ook allemaal een stuk beter.

Wat we hier al lang wisten: Kady houdt er haar eigen tijdsschema op na. Wat nou om de 3 uur eten? Wat nou elke nacht wel of niet doorslapen. Ik wil het gewoon iedere keer anders...

Alle schema's het huis uitgemikt. Kady bepaalt
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_32478295
Vicky Het valt ook niet echt mee he zo. Dikke

Wat fijn dat het weer wat beter gaat met Sara, Fuente

Chantel is bijna weer de oude. Ze heeft wel wat babyspek verloren Maar heeft gelukkig nog genoeg zitten om lekker in te bijten
pi_32492601
even kort een CB-updateje van Anna: ze weegt nu 9.3 kilo en is 72.5cm lang. verder stal ze de show met 'r staan en zitten en kruipen en goede humeur.

[ Bericht 16% gewijzigd door bixister op 24-11-2005 20:41:37 ]
  woensdag 23 november 2005 @ 07:30:20 #170
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32499434
Vicky en Michel, heel veel sterkte. Het is ook niet makkelijk voor jullie en voor Amber; van het ene probleem naar het andere. Ik hoop dat het snel allemaal wat makkelijker gaat bij jullie.

Jelief, fijn dat alles zo vlotjes verloopt met Emma

Met Robin gaat het goed! We zijn wel even aan het rotzooien met de voeding. Hij zat nog op 7 voedingen per dag en liet regelmatig wat staan, ik wist niet dat het ook wat minder mocht
Nu krijgt hij 130 cc + 10 cc water (heeft al een tijdje keutelprobleempjes) en komt hij om de 4 uur ongeveer. Een echt schema volgen we verder niet. Het ligt er een beetje aan hoe hij het 's nachts doet. Vooralsnog komt hij 's nachts 1x voor zijn voeding. En afgelopen nacht ook 2x voor z'n speen, ik hoop niet dat dat een gewoonte wordt
Met slapen gaat het ook een stuk beter. Hij lag eerst overdag altijd in de box, maar was erg veel wakker en wat huilerig. Nu leg ik 'm zodra hij aan het gapen is gewoon lekker in bed en dat werkt prima! Mede doordat we een knuffeltje over z'n ogen leggen (i.p.v. mijn hand) is hij een stuk rustiger dan
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_32499549
EW, heerlijk dat het zo goed gaat met Kady, en een regelmaat komt er dan vanzelf wel .

Lewis, dat babyspek komt er vast wel weer bij toch Fijn dat ze weer de oude is!

Bix, Anna groeit goed zo te zien

Wennie, Dat knuffeltje over de oogjes hoor je wel vaker, schijnt inderdaad goed te helpen. Fijn dat het zo lekker gaat joh

Sara is helaas ineens weer iets ziekiger, vanmorgen flinke rode wangen echt heel rood ) maar ze heeft absoluut geen verhoging. Wel weer helemaal vol snot en de fles ging dan ook best moeizaam.
Nou moet ik strax naar het CB voor o.a. een prik, is dat nou wel verstandig? Ze heeft iig geen koorts. Ze is ook wel redelijk vrolijk, maar ziet er gewoon zo ziekjes uit ?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 23 november 2005 @ 08:18:13 #172
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32499675
Fuente, wat zielig, een snotverkouden meisje Wat ik heb gelezen (want ja, ervaring heb ik nog niet ) beoordelen ze bij het CB of Sara dan wel of niet de prik mag krijgen.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_32500811
ben even wat vrolijker als eerder deze week. Michel had het maandagavond helemaal gehad en heeft 's avonds de kinderarts gebeld, we mochten gister gelijk langskomen. Maandagnacht was weer een rampennacht met slapen. De kinderarts heeft lactulosesiroop voorgeschreven om Amber te laten poepen en het helpt!!!!

Gistermiddag gelijk een volle luier. Ze heeft gistermddag wel behoorlijk gehuild maar dat ws. toch omdat ze honger had. Gisteravond haar in haar bedje gelegd om 19.50, af en toe een piepje tussendoor maar geen huiltje, om 22.45 wilde ik haar een flesje geven maar mevrouw lag nog helemaal in coma.. om 1.20 !!!! kwam ze pas. Flesje gegeven, ff geknuffeld, ingebakerd en toen weer bedje in. Toen heeft ze geslapen tot ongeveer 5 uur. Wederom flesje, maar toen wilde ze niet meer slapen. Heeft ze bij lekker bij Michel gezeten en daar nog wat liggen tukken. Net weer flesje gegeven, knuffeltje, ingebakerd en mevrouw ligt weer heerlijk te pitten.

Ze krijgt nu 100cc met 2 schepjes Nutriton. MOeten de Nutriton wel gewoon blijven gebruiken anders houdt ze de voeding niet binnen.

Maar ze heeft ondertussen al 2x heel erg veel gepoept dus dat gaat de goede kant op.

Gister wel weer een flinke migraine gehad, allemaal van de spanningen van afgelopen dagen. Gelukkig was ik op tijd met mijn medicijntje innemen dus het valt allemaal wel mee. Heb niet zo'n onwijze koppijn als normaal.

Mijn moeder komt vanmiddag weer oppassen zodat wij ff kunnen slapen en ook even wat in het huishouden enzo kunnen doen want het huis ziet er echt niet uit. Vrijdag komt me schoonmoeder om 8.30 uur en die blijft dan de hele dag. Kunnen we ook weer ff slapen, het huishouden doen, boodschapjes doen en ff samen naar buiten ofzo.. Michel heeft zich ook ziekgemeld deze week, die trok het niet meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 november 2005 @ 09:58:21 #174
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_32500992
Vicky, wat rot dat Amber jullie zo wakker houdt 's nachts. Kai heeft ook zo vreselijk lopen spoken toen hij nog zo klein was, maar dat is gelukkig nu voorbij. Hou vol!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 23 november 2005 @ 10:34:21 #175
133767 Libel
pi_32501788
Fuente, voelen de rode wangetjes van Sara ook ruw aan? Als dat zo is zou het kunnen dat de temperatuur van haar kamertje te laag is. Dat het daar dus te koud is. Ik schrijf dit maar omdat dat bij ons zo was. Aiken had altijd knalrode wangen maar geen verhoging. Ik dacht toen aan tandjes maar volgens de dokter van 'kind en gezin' was dit nog veel te vroeg (ze heeft het wel nagekeken). Toen we bij mijn schoonmoeder op bezoek gingen vertelde zij ons dat ze dacht aan de temperatuur van zijn kamertje en inderdaad, we hebben het gelijk wat warmer gemaakt op zijn kamertje en nu is het veel beter!
Hij heeft toen trouwens wel zijn prik gehad omdat hij dus geen koorts had en geen ziekteverschijnselen had.
pi_32502136
de slaapkamer is niet gauw te koud hoor. het is juist heel slecht om op de slaapkamer de verwarming aan te zetten, is mij altijd verteld. wij zetten zelfs het raam daar altijd een stukje open, zodat ze genoeg frisse lucht heeft.

vicky, fijn dat 't beter gaat, zowel met poepen als met slapen! en ook goed dat je wat hulptroepen hebt ingeschakeld.
  woensdag 23 november 2005 @ 11:03:08 #177
133767 Libel
pi_32502353
Ja, natuurlijk mag het niet te warm zijn op de slaapkamer en de verwarming moet je ook niet altijd op laten staan. Gewoon zorgen dat het rond de 18-20 graden is.
Wij zetten hier ook het raam open voor verluchting hoor!
Maar de kamer was hier rond de 15-16 graden en dat was dus te koud.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:50:27 #178
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32508055
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Vicky het volgende:
De kinderarts heeft lactulosesiroop voorgeschreven om Amber te laten poepen en het helpt!!!!
Goed zo!! Deed voor Kady ook wonderen, al heeft ze somige dagen nog best veel moeite hoor.

Kady wordt ook al een echt vreetzakje, ik ben vannacht maar begonnen met flessen van 100 ml want na een fles van 70 ml lag ze nog steeds te gillen van de honger. Kijken of ze rustiger is bij 6x100 ipv 7x70.

Op aanraden van de artsen nog niet met Kady naar buiten geweest. Maandag moeten we voor het eerst op controle bij de kinderarts. Daar krijgt ze haar 2e prikje dat haar bescherming moet geven tegen het RS virus. Ze krijgt zo'n prikje 1x per maand zo lang er de R in de maand zit. Mijn meisje is al zo vaak geprikt enzo maar ik krijg nu al de zenuwen. Dinsdag krijgt ze ook nog een heel vervelende test bij de oogarts....moet er eerst gedruppeld worden terwijl haar oogjes moeten worden opengehouden
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  woensdag 23 november 2005 @ 15:54:20 #179
105888 renzell
pi_32509887
Stiekemurd; is er morgen niet een klein meisje dat 1 jaar wordt?
pi_32516298
Jupz
Tijdens het eten zei ik al... "vorig jaar zat ik al met mijn tas klaar". Ik heb namelijk een inleiding gehad.
Grappig, dat je echt alles aan het herhalen bent in je hoofd

Voor het kdv staat de doos met tractaties klaar en voor de leidsters een half vlaaitje. Ik ben deze hele week vrij geweest en morgen dus ook. Kan ik lekker rustig terug meimeren naar vorig jaar

M'n kleine meis wordt groo-hoot
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 19:41:07 #181
81992 Githa
pi_32516364
Stiekemurd, het is ook zo vreselijk hard gegaan ....die kleine Benthe al gewoon 1 jaar
pi_32516554
Ja het jaar is verschrikkelijk snel gegaan. Als ik nu al die Kerst reclames zie..... toen zaten we nog met 8 borstvoedingen en te klojo-en met slaapies en ritmes. Voel me nu toch wel echt een doorgewinterde mama

Ach Githa voor Jordy schiet het ook aardig op

Morgen moet ik afscheid nemen van dit topic en gaan we door naar het 4e topic toe (streepjes, zwangerschap en beebies) maar daar kunnen we dan tenminste nog 3 jaar zitten
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 19:56:11 #183
81992 Githa
pi_32516845
Jordy is nog een klein babietje joh sssst!

Morgen al ...jemig ik snap nu pas wat iedereen bedoelde met het minder thuis gaan voelen in het kleine bb'tjes topic. Er zijn alweer zoveel lieve kleine hummeltjes bijgekomen wat ook weer zoveel andere gespreksonderwerpen met zich mee brengt.

Dit babietje loopt rondjes rond de tafel en kan zich prima zelf vermaken en krijgt op zijn tijd een driftbui omdat hij iets niet mag....
Hij zwaait, klapt, en gooit zijn armpjes in de lucht zodra je 'HOERA' roept en is zelf zo creatief om zijn neus tegen de vissenkom te drukken wanneer je daar met je handjes niet aan mag komen
Hij zegt mama, papa en eeeeeeetuh terwijl hij zijn boterhammetje in zijn hand de lucht in steekt ohw ohw..hou maar op....

Voor mij hoeft die 1 zo snel niet te naderen.... want ik kan er niet over op houden als hij rond de 1 is volgen die operaties ...jemig, dat nuchter persoontje dat ik ooit was, ben ik wat Jordy aangaat helemaal kwijt geraakt.

Maar back to basic...zie je er tegen op Stiekemurd ? ..en heb je toch nog iets leuks gepland morgen, omdat jullie het al gevierd hebben.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:43:39 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32518289
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef Githa het volgende:

Morgen al ...jemig ik snap nu pas wat iedereen bedoelde met het minder thuis gaan voelen in het kleine bb'tjes topic. Er zijn alweer zoveel lieve kleine hummeltjes bijgekomen wat ook weer zoveel andere gespreksonderwerpen met zich mee brengt.
Haha, dat heb ik ook idd! Ik weet nog dat sommige moeders van de babyboomkindjes van vorig jaar zomer dat op een gegeven moment hadden en toen vond ik het eigenlijk maar onzin Nu snap ik het helemaal!
Mijn zus noemt Noah ook al weken, zo niet maanden, een dreumes ipv baby, maar ik zit nog in de ontkenningsfase! Noah is een baby! Noah is een baby!

Stiekemurd spannende dagen joh! En wat lekker dat je vrij hebt zeg, kun je er echt helemaal in op gaan
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:49:04 #185
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32518476
Blijft ook een die-hard hoor Tex, Zoë is ook nog steeds mijn baby
pi_32531093
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef Githa het volgende:

Dit babietje loopt rondjes rond de tafel en kan zich prima zelf vermaken en krijgt op zijn tijd een driftbui omdat hij iets niet mag....
Hij zwaait, klapt, en gooit zijn armpjes in de lucht zodra je 'HOERA' roept en is zelf zo creatief om zijn neus tegen de vissenkom te drukken wanneer je daar met je handjes niet aan mag komen
Hij zegt mama, papa en eeeeeeetuh terwijl hij zijn boterhammetje in zijn hand de lucht in steekt ohw ohw..hou maar op....

Voor mij hoeft die 1 zo snel niet te naderen.... want ik kan er niet over op houden als hij rond de 1 is volgen die operaties ...jemig, dat nuchter persoontje dat ik ooit was, ben ik wat Jordy aangaat helemaal kwijt geraakt.

Maar back to basic...zie je er tegen op Stiekemurd ? ..en heb je toch nog iets leuks gepland morgen, omdat jullie het al gevierd hebben.
Vandaag is ze met tractaties naar het kinderdagverblijf met haar vriendjes en vriendinnetjes aan het vieren. En morgen gaan we met zijn 3-en naar Port Zelande. Hebben we een babyfun arrangement erbij geboekt en een lekker luxe huisje met sauna

Ennieweej, het was gezellie hier, alle kleine babietjes tot later!!!
En idd Tex, op een gegeven moment voel je je echt niet meer thuis in dit topic. En nu moeten we alle moed bij elkaar rapen om naar de grote kindjes te gaan

Doei Doei!
pi_32531234
Klinkt goed dat arrangement Stiekemurd! Heel veel plezier alvast En tot over een paar weekjes in het volgende topic
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 10:53:47 #188
81992 Githa
pi_32531286
Benthe en Stiekemurd ... have fun !!!
pi_32531481
goodmorning!!

weer een heerlijke nacht!!! Amber heeft van 20.00 - 1.00 geslapen, van 2.00 - 4.00 en van 5.00 - 9.00!!!

en ZE LACHT!!! Gister hing mijn moeder boven het ledikantje toen Amber wakker aan het worden was en toen lachte ze breeduit!!!

De afgelopen 5 weken waren gewoon klote maar nu wordt het alleen maar beter. Ik gooi de afgelopen 5 weken in een doos en sluit die af en kijk er niet meer naar terug. Ik wil niet in een negatieve spiraal terecht komen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 24 november 2005 @ 11:11:36 #190
133767 Libel
pi_32531688
Daaaaag Benthe en Stiekemurd Veel plezier in het volgende topic!
Vicky, wat heerlijk dat het nu zo goed gaat met Amber! Genieten maar...
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 11:18:36 #191
81992 Githa
pi_32531864
Vicky wat fijn dat het zo goed met haar gaat...en een eerste lachje
nu de missie om het vast te leggen op foto ...succes!
Het genieten is begonnen
  donderdag 24 november 2005 @ 11:21:08 #192
105888 renzell
pi_32531935
Stiekemurd, jaaaaaaaa!!!!! Je meisje is 1!
En nu opzouten jij, kssst, weg uit dit topic!
pi_32531940
Hee, iemand zin in een 'nu nog baby maar bijna dreumes' meet ? Mail me dan ! Lijkt me leuk om jullie ook eens in het echt te zien (en al die grote kleine babies natuurlijk !!)
pi_32531958
Benthe gefeliciteerd !!!!!!!!
  donderdag 24 november 2005 @ 11:23:49 #195
105888 renzell
pi_32532007
En Vicky: goed zo, weg met die 5 weken! Ik vond er eerlijk gezegd ook geen zak aan in het begin. Alleen maar pijn en moe en heftig en tranen en verwarring en twijfels. Maar echt.... alle cliche's zijn waar! het wordt alleen maar leuker en leuker. Ik ben nu op een punt aanbelandt waarop ik denk dat het onmogelijk nog leuker kan worden dan nu, en toch is het steeds weer zo. Niet te bevatten.
Amber lacht: Hoera!
pi_32532014
vicky, fijn!

stiekemerd, gefeliciteerd met je kleine grote meisje!

ladyb, lijkt me wel leuk! maar ligt er wel een beetje aan waar en wanneer natuurlijk.
  donderdag 24 november 2005 @ 11:30:11 #197
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32532189
Leuk Ladybos! En wat Githa zegt, dat heb ik ook wel een beetje. Ze mag van mij nog heerlijk klein blijven, maar het echte baby en babyperkelen is eraf.
Amber lacht; een nieuw tijdperk has arrived! Fijn Vicky!
En Benthe, dag meisje, tot over een paar weken, in het volgende deel!!
pi_32548463
Noah kan los staan!!! Hij durft het alleen niet Hij gaat expres naar voren of achteren leunen zodat ie zn evenwicht dan niet kan bewaren. Maar de momenten dat ie los stond, stond ie wel heel indrukwekkend en trots en heel blij te kijken!! Maar goed, hij was ook erg moe, dus wie weet de komende dagen... Had de laatste al vaker het idee dat ie het best kon, met aankleden enzow laat ik hem soms wel staan om een broek makkelijk aan te trekken en Noah is dan met totaal andere dingen bezig en dan houdt ie zich, en ik hem, ook amper vast
©Dumbo
pi_32549046
goed zo Noah!!!! echt knap zeg! nu nog een beetje moed verzamelen om het vaker te doen.
pi_32550165
Libel, nee haar wangetjes zijn niet ruw. Haar kamertje is wel koud (denk zo'n 15 a 16 graden) maar ze slaapt zelf altijd lekker warm ingepakt (nu nog ingebakerd). Ze heeft uiteindelijk haar prikje wel gehad, ze had schone longetjes en heeft ook geen koorts gehad. Gelukkig heeft ze dit keer weer geen last ervan gehad, haar verkoudheid gaat zelfs de goede kant op .

EW, wat vervelend van die prikjes, hopelijk heeft ze er niet teveel last van! En erna kun je in ieder geval lekker naar buiten met je meiske .

Stiekemurd, gefeliciteerd met Bentes verjaardag!!

Githa, wat gaat dat snel he met zo'n ukje. Ik vind het met Sara al zo vreselijk snel gaan....

Vicky, geweldig dat lachen! En fijn dat het beter gaat .

En Noah kan staan, way to go! Nog even en hij rent de kamer door
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')