yep, zijn meteen lekbakjesquote:Op maandag 14 november 2005 20:44 schreef Suzanna het volgende:
Thnx E.T! Volgens mij heb ik borstschelpen liggen... die kunnen ook wat vocht opvangen toch?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:48 schreef Jelief het volgende:
owja, Fuente, misschien heb je het al gelezen, hoe het met mij gaat staat in hoe gaat het met de moeders? Emma doet het nog steeds goed, ze wordt steeds allerter en geniet duidelijk van aandacht.![]()
Wat goed van die artsquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:12 schreef Vicky het volgende:
Anitra, heb direct een medische verklaring gevraagd bij de arts en dezelfde dag nog ingeleverd bij de verzekering. Heb op de site gekeken en als de indicatie 'ernstige voedselallergie' is dan wordt het vergoed. En de arts heeft dus als medische verklaring 'ernstige voedselallergie' opgegeven.
Heb nu al een pak in huis, kost 30 euro!!. Bonnetje netjes bewaard en die ga ik nu declareren bij de verzekering.
dat was ik ja, ik kan t gewoon niet over mijn hart verkrijgen om mijn mannetje geen fles te geven snachts als hij wakker wordquote:Op woensdag 16 november 2005 15:37 schreef bixister het volgende:
wie was er ook alweer aan 't proberen om de late voeding af te bouwen, was jij dat martineke? lukt dat al een beetje? wij geven dus nog altijd 'gewoon' toe, en ik hoop dat het vanzelf een keer ophoudt.
Hoezo had hij eerst andere plannenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:04 schreef renzell het volgende:
Julius wordt echt een jongetje!
Wat een beer van een meid heb ik dan!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:59 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn gister bij het CB geweest. Amber lag op de weegschaal en dacht.. goh, laat ik eens lekekr gaan plassen. Gevolg.. ze was helemaal zeiknat...
Ze weegt bij het CB nu 3600 gram, is 52 cm en haar hoofdomtrek 37,5.
Hoort dat kwijlen en die handjes niet gewoon bij de leeftijd? Hier hadden we dat namelijk een paar weken geleden ook (en nog steeds af en toe)quote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Fuente het volgende:
Hier gaat het ook even niet zo lekker, Sara is ziekjes. Ze heeft rode wangetjes, kwijlt enorm veel, geen koorts (lijken toch tandjes, ze zit ook telkens met alles in haar mond). Maar daarnaast is ze ook enorm verkouden, helemaal vol.... We hebben neusspray gehaald, helpt wel erg goed! (vindt ze ook niet erg) en we stomen met haar 's avonds in de badkamer (douche aan, met z'n allen in de badkamer in de stoom).Ze is jengelig en heeft waterige oogjes enz enz.
Erg zielig, ze slaapt er ook veel van, maar ze heeft totaal geen verhoging, zit gewoon rond de 36,8.
Iemand nog meer tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |