abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32502136
de slaapkamer is niet gauw te koud hoor. het is juist heel slecht om op de slaapkamer de verwarming aan te zetten, is mij altijd verteld. wij zetten zelfs het raam daar altijd een stukje open, zodat ze genoeg frisse lucht heeft.

vicky, fijn dat 't beter gaat, zowel met poepen als met slapen! en ook goed dat je wat hulptroepen hebt ingeschakeld.
  woensdag 23 november 2005 @ 11:03:08 #177
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_32502353
Ja, natuurlijk mag het niet te warm zijn op de slaapkamer en de verwarming moet je ook niet altijd op laten staan. Gewoon zorgen dat het rond de 18-20 graden is.
Wij zetten hier ook het raam open voor verluchting hoor!
Maar de kamer was hier rond de 15-16 graden en dat was dus te koud.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:50:27 #178
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32508055
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef Vicky het volgende:
De kinderarts heeft lactulosesiroop voorgeschreven om Amber te laten poepen en het helpt!!!!
Goed zo!! Deed voor Kady ook wonderen, al heeft ze somige dagen nog best veel moeite hoor.

Kady wordt ook al een echt vreetzakje, ik ben vannacht maar begonnen met flessen van 100 ml want na een fles van 70 ml lag ze nog steeds te gillen van de honger. Kijken of ze rustiger is bij 6x100 ipv 7x70.

Op aanraden van de artsen nog niet met Kady naar buiten geweest. Maandag moeten we voor het eerst op controle bij de kinderarts. Daar krijgt ze haar 2e prikje dat haar bescherming moet geven tegen het RS virus. Ze krijgt zo'n prikje 1x per maand zo lang er de R in de maand zit. Mijn meisje is al zo vaak geprikt enzo maar ik krijg nu al de zenuwen. Dinsdag krijgt ze ook nog een heel vervelende test bij de oogarts....moet er eerst gedruppeld worden terwijl haar oogjes moeten worden opengehouden
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  woensdag 23 november 2005 @ 15:54:20 #179
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_32509887
Stiekemurd; is er morgen niet een klein meisje dat 1 jaar wordt?
pi_32516298
Jupz
Tijdens het eten zei ik al... "vorig jaar zat ik al met mijn tas klaar". Ik heb namelijk een inleiding gehad.
Grappig, dat je echt alles aan het herhalen bent in je hoofd

Voor het kdv staat de doos met tractaties klaar en voor de leidsters een half vlaaitje. Ik ben deze hele week vrij geweest en morgen dus ook. Kan ik lekker rustig terug meimeren naar vorig jaar

M'n kleine meis wordt groo-hoot
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 19:41:07 #181
81992 Githa
pi_32516364
Stiekemurd, het is ook zo vreselijk hard gegaan ....die kleine Benthe al gewoon 1 jaar
pi_32516554
Ja het jaar is verschrikkelijk snel gegaan. Als ik nu al die Kerst reclames zie..... toen zaten we nog met 8 borstvoedingen en te klojo-en met slaapies en ritmes. Voel me nu toch wel echt een doorgewinterde mama

Ach Githa voor Jordy schiet het ook aardig op

Morgen moet ik afscheid nemen van dit topic en gaan we door naar het 4e topic toe (streepjes, zwangerschap en beebies) maar daar kunnen we dan tenminste nog 3 jaar zitten
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 19:56:11 #183
81992 Githa
pi_32516845
Jordy is nog een klein babietje joh sssst!

Morgen al ...jemig ik snap nu pas wat iedereen bedoelde met het minder thuis gaan voelen in het kleine bb'tjes topic. Er zijn alweer zoveel lieve kleine hummeltjes bijgekomen wat ook weer zoveel andere gespreksonderwerpen met zich mee brengt.

Dit babietje loopt rondjes rond de tafel en kan zich prima zelf vermaken en krijgt op zijn tijd een driftbui omdat hij iets niet mag....
Hij zwaait, klapt, en gooit zijn armpjes in de lucht zodra je 'HOERA' roept en is zelf zo creatief om zijn neus tegen de vissenkom te drukken wanneer je daar met je handjes niet aan mag komen
Hij zegt mama, papa en eeeeeeetuh terwijl hij zijn boterhammetje in zijn hand de lucht in steekt ohw ohw..hou maar op....

Voor mij hoeft die 1 zo snel niet te naderen.... want ik kan er niet over op houden als hij rond de 1 is volgen die operaties ...jemig, dat nuchter persoontje dat ik ooit was, ben ik wat Jordy aangaat helemaal kwijt geraakt.

Maar back to basic...zie je er tegen op Stiekemurd ? ..en heb je toch nog iets leuks gepland morgen, omdat jullie het al gevierd hebben.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:43:39 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_32518289
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef Githa het volgende:

Morgen al ...jemig ik snap nu pas wat iedereen bedoelde met het minder thuis gaan voelen in het kleine bb'tjes topic. Er zijn alweer zoveel lieve kleine hummeltjes bijgekomen wat ook weer zoveel andere gespreksonderwerpen met zich mee brengt.
Haha, dat heb ik ook idd! Ik weet nog dat sommige moeders van de babyboomkindjes van vorig jaar zomer dat op een gegeven moment hadden en toen vond ik het eigenlijk maar onzin Nu snap ik het helemaal!
Mijn zus noemt Noah ook al weken, zo niet maanden, een dreumes ipv baby, maar ik zit nog in de ontkenningsfase! Noah is een baby! Noah is een baby!

Stiekemurd spannende dagen joh! En wat lekker dat je vrij hebt zeg, kun je er echt helemaal in op gaan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:49:04 #185
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32518476
Blijft ook een die-hard hoor Tex, Zoë is ook nog steeds mijn baby
pi_32531093
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef Githa het volgende:

Dit babietje loopt rondjes rond de tafel en kan zich prima zelf vermaken en krijgt op zijn tijd een driftbui omdat hij iets niet mag....
Hij zwaait, klapt, en gooit zijn armpjes in de lucht zodra je 'HOERA' roept en is zelf zo creatief om zijn neus tegen de vissenkom te drukken wanneer je daar met je handjes niet aan mag komen
Hij zegt mama, papa en eeeeeeetuh terwijl hij zijn boterhammetje in zijn hand de lucht in steekt ohw ohw..hou maar op....

Voor mij hoeft die 1 zo snel niet te naderen.... want ik kan er niet over op houden als hij rond de 1 is volgen die operaties ...jemig, dat nuchter persoontje dat ik ooit was, ben ik wat Jordy aangaat helemaal kwijt geraakt.

Maar back to basic...zie je er tegen op Stiekemurd ? ..en heb je toch nog iets leuks gepland morgen, omdat jullie het al gevierd hebben.
Vandaag is ze met tractaties naar het kinderdagverblijf met haar vriendjes en vriendinnetjes aan het vieren. En morgen gaan we met zijn 3-en naar Port Zelande. Hebben we een babyfun arrangement erbij geboekt en een lekker luxe huisje met sauna

Ennieweej, het was gezellie hier, alle kleine babietjes tot later!!!
En idd Tex, op een gegeven moment voel je je echt niet meer thuis in dit topic. En nu moeten we alle moed bij elkaar rapen om naar de grote kindjes te gaan

Doei Doei!
pi_32531234
Klinkt goed dat arrangement Stiekemurd! Heel veel plezier alvast En tot over een paar weekjes in het volgende topic
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 10:53:47 #188
81992 Githa
pi_32531286
Benthe en Stiekemurd ... have fun !!!
pi_32531481
goodmorning!!

weer een heerlijke nacht!!! Amber heeft van 20.00 - 1.00 geslapen, van 2.00 - 4.00 en van 5.00 - 9.00!!!

en ZE LACHT!!! Gister hing mijn moeder boven het ledikantje toen Amber wakker aan het worden was en toen lachte ze breeduit!!!

De afgelopen 5 weken waren gewoon klote maar nu wordt het alleen maar beter. Ik gooi de afgelopen 5 weken in een doos en sluit die af en kijk er niet meer naar terug. Ik wil niet in een negatieve spiraal terecht komen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 24 november 2005 @ 11:11:36 #190
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_32531688
Daaaaag Benthe en Stiekemurd Veel plezier in het volgende topic!
Vicky, wat heerlijk dat het nu zo goed gaat met Amber! Genieten maar...
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 11:18:36 #191
81992 Githa
pi_32531864
Vicky wat fijn dat het zo goed met haar gaat...en een eerste lachje
nu de missie om het vast te leggen op foto ...succes!
Het genieten is begonnen
  donderdag 24 november 2005 @ 11:21:08 #192
105888 renzell
pi_32531935
Stiekemurd, jaaaaaaaa!!!!! Je meisje is 1!
En nu opzouten jij, kssst, weg uit dit topic!
pi_32531940
Hee, iemand zin in een 'nu nog baby maar bijna dreumes' meet ? Mail me dan ! Lijkt me leuk om jullie ook eens in het echt te zien (en al die grote kleine babies natuurlijk !!)
pi_32531958
Benthe gefeliciteerd !!!!!!!!
  donderdag 24 november 2005 @ 11:23:49 #195
105888 renzell
pi_32532007
En Vicky: goed zo, weg met die 5 weken! Ik vond er eerlijk gezegd ook geen zak aan in het begin. Alleen maar pijn en moe en heftig en tranen en verwarring en twijfels. Maar echt.... alle cliche's zijn waar! het wordt alleen maar leuker en leuker. Ik ben nu op een punt aanbelandt waarop ik denk dat het onmogelijk nog leuker kan worden dan nu, en toch is het steeds weer zo. Niet te bevatten.
Amber lacht: Hoera!
pi_32532014
vicky, fijn!

stiekemerd, gefeliciteerd met je kleine grote meisje!

ladyb, lijkt me wel leuk! maar ligt er wel een beetje aan waar en wanneer natuurlijk.
  donderdag 24 november 2005 @ 11:30:11 #197
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_32532189
Leuk Ladybos! En wat Githa zegt, dat heb ik ook wel een beetje. Ze mag van mij nog heerlijk klein blijven, maar het echte baby en babyperkelen is eraf.
Amber lacht; een nieuw tijdperk has arrived! Fijn Vicky!
En Benthe, dag meisje, tot over een paar weken, in het volgende deel!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_32548463
Noah kan los staan!!! Hij durft het alleen niet Hij gaat expres naar voren of achteren leunen zodat ie zn evenwicht dan niet kan bewaren. Maar de momenten dat ie los stond, stond ie wel heel indrukwekkend en trots en heel blij te kijken!! Maar goed, hij was ook erg moe, dus wie weet de komende dagen... Had de laatste al vaker het idee dat ie het best kon, met aankleden enzow laat ik hem soms wel staan om een broek makkelijk aan te trekken en Noah is dan met totaal andere dingen bezig en dan houdt ie zich, en ik hem, ook amper vast
©Dumbo
pi_32549046
goed zo Noah!!!! echt knap zeg! nu nog een beetje moed verzamelen om het vaker te doen.
pi_32550165
Libel, nee haar wangetjes zijn niet ruw. Haar kamertje is wel koud (denk zo'n 15 a 16 graden) maar ze slaapt zelf altijd lekker warm ingepakt (nu nog ingebakerd). Ze heeft uiteindelijk haar prikje wel gehad, ze had schone longetjes en heeft ook geen koorts gehad. Gelukkig heeft ze dit keer weer geen last ervan gehad, haar verkoudheid gaat zelfs de goede kant op .

EW, wat vervelend van die prikjes, hopelijk heeft ze er niet teveel last van! En erna kun je in ieder geval lekker naar buiten met je meiske .

Stiekemurd, gefeliciteerd met Bentes verjaardag!!

Githa, wat gaat dat snel he met zo'n ukje. Ik vind het met Sara al zo vreselijk snel gaan....

Vicky, geweldig dat lachen! En fijn dat het beter gaat .

En Noah kan staan, way to go! Nog even en hij rent de kamer door
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')