abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:19:34 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32175254
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:40 schreef Snatched het volgende:

[..]

Maar maffe betogen houden op Fok heb je wel tijd voor? Knappe jongen ...
Ik denk dat hier sprake van een vergissing is, ik houd nl. nooit betogen. Maar wat dat betreft heeft Natte_Flamoes (Herman) wel gelijk, niet alle banen zijn aangemeld bij het CWI.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32175321
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat hier sprake van een vergissing is, ik houd nl. nooit betogen. Maar wat dat betreft heeft Natte_Flamoes (Herman) wel gelijk, niet alle banen zijn aangemeld bij het CWI.

²
Herman? Wie is Herman?

Overigens vind ik weer dat snatched een punt heeft. Waarom vraag je hoe je vacatures kunt vinden. En wanneer daar vervolgens reactie op wordt gegeven, waarom zeg je dan dat jij dat niet kunt omdat je werkt?
geen
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:24:26 #203
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32175386
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:48 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1129784521610.html
Ook een goede omkering sinds gemeenten zelf voor de budgetten opdraaien.
Goede zaak inderdaad. Eigenlijk ben ik er voor dat werklozen, maar ook WAO-ers, uberhaupt een verplichte dagbesteding krijgen. Dan zijn ze ook te moe om te rellen 's avonds en het houdt ze in een ritme, wat de kans op werk zal vergroten. Nu hoeft dat geen 36 uur te zijn, maar je mag best wat terugdoen voor je uitkering, ook je WAO uitkering.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:29:08 #204
13462 BansheeBoy
pi_32175497
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:21 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Herman? Wie is Herman?
Dat ben jij toch?
quote:
Overigens vind ik weer dat snatched een punt heeft. Waarom vraag je hoe je vacatures kunt vinden. En wanneer daar vervolgens reactie op wordt gegeven, waarom zeg je dan dat jij dat niet kunt omdat je werkt?
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om overdag dat soort sites te checken, het lijkt me ook niet relevant omdat ik al een baan heb, maar ongetwijfeld ga je daarin mee, dus dat zit wel goed.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_32175582
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat ben jij toch?
Nee, niet, hoe kom je daarbij?
quote:
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om overdag dat soort sites te checken, het lijkt me ook niet relevant omdat ik al een baan heb, maar ongetwijfeld ga je daarin mee, dus dat zit wel goed.

²
Wat was dan de reden waarom je vroeg:
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Klopt, maar hoe stel je zoiets vast?

²
op mijn opmerking: Er zijn meer banen te vinden dan bij het cwi ingeschreven staan.
geen
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 12:55:43 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32176175
om maar weer terug ontopic te geraken
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Sarkozy is gewoon een soort van pyromaan, hij zorgt zelf voor de brandjes met zijn beledigende uitingen om vervolgens zelf weer voor edele brandweerman te spelen en zijn mannelijkheid te tonen met keiharde acties en zo het Franse volk te laten zien dat hij "goed" bezig is, misschien koestert hij de hoop met dit gedrag in een nog grotere villa te wonen en een nieuwe Nokia 6630 met navigatie kan bemachtigen.

²
dit is onzin, er worden iedere nacht auto's in de fik gestoken, wat moet je anders dan kei en keihard hier tegen optreden, probleem is dat hij dat niet doet dan was het nu afgelopen.

je zag het ook in New Orleans, vette rellen, plunderingen, schietpartijen omdat die figuren zich in een uitzichtloze situatie bovenden en men hun hun gangetje lieten gaan ... vanaf het moment dat het leger daar met doorgeladen vuurwapens en een license to kill over straat liep was het snel afgelopen.

De Fransen hebben in Ivoorkust dit jaar nog met hetzelfde bijltje gehakt, en ja daar zijn burgerdoden bij gevallen, dan vind ik het stuitend dat ze de eigen burgers te goed vinden voor een dergelijke behandeling ... dit soort gedrag mag niet en kan niet getolereerd worden want je zet een heel gevaarlijk standaard.

Wat als de truckers hun jaarlijkse stakingen afkondigen en alle auto's die ze tegenhouden afbranden omdat dat bij de huidige rellen ook getolereerd werd?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 12:56:04 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32176186
vuur moet je met vuur bestrijden
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:58:13 #208
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32176234
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:56 schreef sp3c het volgende:
vuur moet je met vuur bestrijden
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 13:04:04 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32176376
niet dan?

reken maar dat die gasten naar huis gaan als deze heren de straat in komen rijden

dan hoeven ze nog geen schot gelost te hebben
pi_32176395
in Griekenland konden ze het ook niet laten, maar wel hebben ze andere agenda's dan die in Frankrijk, en het zijn ook meer gewelddadige beroepsanarchisten:
quote:
French cultural building attacked in Athens in support of rioters in France

ATHENS, Greece Dozens of young people have attacked the French Institute building in Athens, Greece, in a show of support for rioters in France.
No one was hurt in today's Greek ruckus. No arrests are reported. And damage is described as minor.

Police say about 70 young people carrying clubs and wearing crash helmets smashed windows and hurled red and black paint at the building.

There was a similar attack yesterday against the French Institute in another Greek city.

An anti-globalization group is planning another protest outside the French Embassy in Athens, demanding the resignation of France's Interior Minister.

Copyright 2005 Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed.
http://www.wavy.com/Global/story.asp?S=4104882&nav=23ii
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:14:32 #211
13462 BansheeBoy
pi_32176686
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef natte-flamoes het volgende:

Wat was dan de reden waarom je vroeg:
[..]
Dat heb ik ter kennisgeving aangenomen, ervanuit gaande dat het verder niet relevant was voor de situatie in Frankrijk.

²
pi_32176749
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:34 schreef highway101 het volgende:

[..]

bijvoorbeel Miribel ten oosten van Lyon. Dat stadje/dorp telt maar 8.000 inwoners... toch enkele auto's en een school in vlammen opgegaan..
Miribel staat bekend om de recreatieplas. 's avonds is dat een hangplek voor jongeren uit de omgeving, voornamelijk lyon dus op zich vind ik het niet verwonderlijk
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:17:29 #213
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32176753
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef sp3c het volgende:
niet dan?

reken maar dat die gasten naar huis gaan als deze heren de straat in komen rijden
[afbeelding]

Ja, daar zijn alle problemen mooi mee opgelost.
pi_32176845
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef zakjapannertje het volgende:
in Griekenland konden ze het ook niet laten, maar wel hebben ze andere agenda's dan die in Frankrijk, en het zijn ook meer gewelddadige beroepsanarchisten:
Die beroepsanarchisten moeten ze direct hun uitkering oppakken. Zonder een kapitalistische westerse wereld zou dit soort tuig ook gewoon aan het werk moeten. Nu krijgen ze een uitkering en reizen ze op kosten van de maatschappij voor hun internationale rellen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 13:22:38 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32176888
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:17 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, daar zijn alle problemen mooi mee opgelost.
dat lijkt me nogal een naieve gedachte

daarmee zijn de rellen opgelost
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:23:38 #216
13462 BansheeBoy
pi_32176924
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef sp3c het volgende:
[afbeelding]

Op die manier stop je alleen de reacties op de actie (het slechte beleid), maar voor een structurele oplossing moet je toch bij het beleid zijn waarvoor pyromaan Sarkozy onder andere verantwoordelijk voor is.

²
pi_32177024
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Die beroepsanarchisten moeten ze direct hun uitkering oppakken. Zonder een kapitalistische westerse wereld zou dit soort tuig ook gewoon aan het werk moeten. Nu krijgen ze een uitkering en reizen ze op kosten van de maatschappij voor hun internationale rellen.
ach, misschien zijn zij vooral studenten dat de schade op hen verhaald moet kunnen worden, al is het maar symbolisch moet wel kunnen vind ik
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 13:28:55 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32177064
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Op die manier stop je alleen de reacties op de actie (het slechte beleid), maar voor een structurele oplossing moet je toch bij het beleid zijn waarvoor pyromaan Sarkozy onder andere verantwoordelijk voor is.

²
goede zaak lijkt me

die reacties zijn disproportioneel, illegaal, levensgevaarlijk en doen nix anders dan de kloof tussen de bevolkingsgroepen verbreden.
denk je dat werknemers staan te springen iemand aan te nemen die na het uitklokken de bedrijfsauto's in de fik steekt?

het punt is (ALLANG!) gemaakt de rellen moeten stoppen en ik zie maar 1 manier om dit te doen en dergelijke herhalingen te voorkomen en dat is hakken met de botte bijl
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:31:40 #219
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32177144
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

denk je dat werknemers staan te springen iemand aan te nemen die na het uitklokken de bedrijfsauto's in de fik steekt?
Een van de redenen die al zo'n honderd keer zijn aangehaald voor de rellen is nu net dat die bedrijven daarvóór ook al niemand uit die buurten wilden aannemen (hoewel ze er wel gevestigd zijn en vette subsidie opstrijken van de overheid).
---verdwijnt---
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:34:08 #220
13462 BansheeBoy
pi_32177216
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:55 schreef sp3c het volgende:
om maar weer terug ontopic te geraken
[..]

dit is onzin, er worden iedere nacht auto's in de fik gestoken, wat moet je anders dan kei en keihard hier tegen optreden, probleem is dat hij dat niet doet dan was het nu afgelopen.
Sarkozy is een wederzijdse pyromaan omdat hij het fikje dat er al was had aangestoken met de opmerking dat de jongeren in kwestie "uitschot" waren. Politici moeten gewoon letten op hun retoriek.

²
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 13:34:14 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32177220
en dat gaan ze wel doen nu er tienduizend+ auto's in vlammen zijn opgegaan natuurlijk

de rellen moeten stoppen daarna kun je praten, je gaat relschoppers niet belonen met een baan want dan staan ze voer 2 weken weer op straat met brandbommen omdat ze meer vakantiedagen willen hebben
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 13:35:16 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32177261
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sarkozy is een wederzijdse pyromaan omdat hij het fikje dat er al was had aangestoken met de opmerking dat de jongeren in kwestie "uitschot" waren. Politici moeten gewoon letten op hun retoriek.

²
het IS uitschot, ik kan geen andere term bedenken voor dergelijke figuren net als bv voor voetbalh00ligans
pi_32177273
Sp3c!
pi_32177293
gisteren hier op het journaal:

een of andere afrikaanse pauper werd geinterviewd omdat hij ondanks de avond klok nog op straat rond hing.
journalist zei dat het volgens de wet verboden is. volgens hem was de wet 'maar' de wet, hij luisterde liever naar zijn moeder want die kon bij hem toch niets inbrengen.
pi_32177320
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Man, dat hele pyromaan geouwehoer heb je van horen zeggen. Niks daarvan komt van jou zelf uit. Je lult gewoon iemand na.
geen
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 13:39:14 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32177395
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:36 schreef Prego het volgende:
gisteren hier op het journaal:

een of andere afrikaanse pauper werd geinterviewd omdat hij ondanks de avond klok nog op straat rond hing.
journalist zei dat het volgens de wet verboden is. volgens hem was de wet 'maar' de wet, hij luisterde liever naar zijn moeder want die kon bij hem toch niets inbrengen.
ik vind het best een goed plan om met die ouders te praten ... houd je zoon binnen of je hebt kans dat we hem zijn rotkop in slaan

mooi dat hij de volgende avond binnen zit

gewoon een aantal van de grootste relschoppers identificeren en de volgende ochtend als meneer zijn roes uitslaapt aanbellen voor een kopje thee
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:43:25 #227
13462 BansheeBoy
pi_32177546
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

het IS uitschot, ik kan geen andere term bedenken voor dergelijke figuren net als bv voor voetbalh00ligans
Of het uitschot is of niet is helemaal niet relevant, het gaat erom dat het geen tactische zet is van Sarkozy, met die uitspraak heeft hij kwaad bloed gezet, dat valt niet te ontkennen.

Hij had het diplomatischer kunnen aanpakken.

²
pi_32177592
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Of het uitschot is of niet is helemaal niet relevant, het gaat erom dat het geen tactische zet is van Sarkozy, met die uitspraak heeft hij kwaad bloed gezet, dat valt niet te ontkennen.

²
Vertel eens, hoe precies zorgt sarkozy zelf voor het vuurtje, en houdt hij het vuurtje aan, en hoe wil hij het vervolgens weer blussen?
geen
pi_32177608
13h28 Un centre social visé par un incendie à Pau

Ze beginen vroeg vandaag
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:46:44 #230
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32177656
quote:
Nou die zien er ook niet echt lekker meer uit, electrocutie in een elektrisiteitshuisje doet niet veel goeds met je uiterlijk.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 13:51:45 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32177814
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
de relschoppers hadden hun punt ook wel wat beter kunnen plaatsen dan 10.000 auto's in de fik te steken en politieagenten te beschieten. ze hadden ook met zijn allen rond de arc de triomphe op straat kunnen gaan zitten dan ligt parijs ook gewoon plat

de tijd van politieke correctheid is voorbij, het wordt nu tijd om te laten zien dat je je land en je 60.000 inwoners niet laat gijzelen door een handvol idioten zonder baan die kennelijk wel geld genoeg geld hebben om iedere dag liters dure benzine in te slaan.

ik mag hopen dat je het ermee eens bent dat de rellen moeten ophouden, hoe zij jij dit voor elkaar komen?
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:56:06 #232
13462 BansheeBoy
pi_32177945
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Vertel eens, hoe precies zorgt sarkozy zelf voor het vuurtje, en houdt hij het vuurtje aan, en hoe wil hij het vervolgens weer blussen?
Vuur : Uitspraak van Sarkozy:"De jongeren zijn uitschot." (of iets van gelijke strekking)
Aanhouden vuurtje : Hij biedt zijn excuses niet aan voor die ondiplomatieke uitspraak
Blussen :Aanbieden excuses en aanpassen fouten in beleid d.m.v. trial and error.

Dit is duidelijk genoeg hoop ik, ik hou van duidelijkheid, dat kan je denk ik wel beamen.

²
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:57:36 #233
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32178002
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef sp3c het volgende:

ik mag hopen dat je het ermee eens bent dat de rellen moeten ophouden, hoe zij jij dit voor elkaar komen?
Beginnen met te ontkennen dat die wijken met talloze mensen met problemen bestaan.

En onder ogen zien dat het zo niet langer door kan gaan. Ze hebben met die ghetto's bommen gecreeerd die ooit eens tot ontploffing komen.
pi_32178005
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vuur : Uitspraak van Sarkozy:"De jongeren zijn uitschot." (of iets van gelijke strekking)
Aanhouden vuurtje : Hij biedt zijn excuses niet aan voor die ondiplomatieke uitspraak
Blussen :Aanbieden excuses en aanpassen fouten in beleid d.m.v. trial and error.

Dit is duidelijk genoeg hoop ik, ik hou van duidelijkheid, dat kan je denk ik wel beamen.

²
Volgens mij is dit niet het 'vuur' wat die man op nova bedoelde hoor.
geen
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:02:33 #235
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32178159
[offtopic]w'rom heb je eigenlijk xebro in je icon? .[/offtopic]
pi_32178167
gaat jou dat wat aan? blijf gewoon ontopic
geen
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:04:17 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178197
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Beginnen met te ontkennen dat die wijken met talloze mensen met problemen bestaan.

En onder ogen zien dat het zo niet langer door kan gaan. Ze hebben met die ghetto's bommen gecreeerd die ooit eens tot ontploffing komen.
en dan ebben die rellen vanzelf weg?

of toch wat gepast geweld gebruiken om het proces wat te versnellen voordat alle auto's afgebrand en verzekeringsmaatschappijen failliet zijn?
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:05:27 #238
13462 BansheeBoy
pi_32178234
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

de relschoppers hadden hun punt ook wel wat beter kunnen plaatsen dan 10.000 auto's in de fik te steken en politieagenten te beschieten. ze hadden ook met zijn allen rond de arc de triomphe op straat kunnen gaan zitten dan ligt parijs ook gewoon plat
Mee eens. Maar de situatie is anders, de jongeren hebben voor een andere aanpak gekozen, en dan moet een intelligente man van 50+ zijn hersens gebruiken en geen domme vuuraanstekende opmerkingen plaatsen.

²
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:06:31 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178258
trouwens fuck that

zodra je op politieagenten begint te schieten is wmb een grens overschreden waarna praten niet meer het gewenste effect oplevert.
sla dat UITSCHOT terug hun huizen in en pas als ze er niet meer uitkomen om te plunderen kan er weer gesproken worden over een permanente oplossing
pi_32178385
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mee eens. Maar de situatie is anders, de jongeren hebben voor een andere aanpak gekozen, en dan moet een intelligente man van 50+ zijn hersens gebruiken en geen domme vuuraanstekende opmerkingen plaatsen.

²
Het zijn niet de 'vuuraanstekende opmerkingen' die de man op nova bedoelde, maar het beleid van Sarkozy wat hij als pyromaan betitelde. Een klasse beleid waarbij aan de ene kant belastingen op grote vermogens wordt verlaagd en aan de andere kant steeds minder doet voor de werklozen. Dat is wat de man op nova bedoelde, en daarom noemde hij Sarkozy een pyromaan, omdat hij met dat beleid voor zijn eigen branden zorgde.

Jij hoort het de man op nova zeggen, neemt de vergelijking klakkeloos 1 op 1 over, post hem hier en roept dan dat 1 uitspraak van Sarkozy hem een pyromaan maakt. Met andere woorden, je weet niet waar je over praat.
geen
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:10:43 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178388
quote:

[..]

²
hij moet niet bang zijn dingen bij naam te noemen omdat het sommige mensen niet zal bevallen, hij is niet enkel verantwoordelijk voor de relschoppers maar voor alle Fransen en als je een poll gaat houden onder de mensen of ze het wel of niet uitschot vinden zal de uitkomst je waarschijnlijk niet bevallen.

en normaal gesproken ben ik helemaal niet zo'n hardliner, ik ben fan van de carot 'n stick aproach, dus een appel (baan) in de ene hand en een knuppel (traangasgranaat) in de andere en dan mogen de 'slachtoffers' zelf kiezen wat ze willen maar dat schip is wat mij betreft uitgevaren toen die agenten werden beschoten. Nu is het enige wat belangrijk is dat de rellen stoppen en als het leger dat moet doen then so be it
pi_32178477
quote:
[..]

²
Wat een gezeur over die uitspraak van Sarkozy. Zijn uitspraak was niet handig, maar het is gewoon onzin om de rellen hieraan toe te schrijven.
Die rellende pubers en hun ouders (die te weinig ingrijpen) zijn de hoofdschuldigen in dit hele verhaal.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:13:26 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178481
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Het zijn niet de 'vuuraanstekende opmerkingen' die de man op nova bedoelde, maar het beleid van Sarkozy wat hij als pyromaan betitelde. Een klasse beleid waarbij aan de ene kant belastingen op grote vermogens wordt verlaagd en aan de andere kant steeds minder doet voor de werklozen. Dat is wat de man op nova bedoelde, en daarom noemde hij Sarkozy een pyromaan, omdat hij met dat beleid voor zijn eigen branden zorgde.
daar valt zeker wat voor te zeggen en daarvoor zal hij zich moeten verantwoorden maar wel nadat de rellen zijn afgelopen en niet daarvoor
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:14:43 #244
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32178525
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

en dan ebben die rellen vanzelf weg?

of toch wat gepast geweld gebruiken om het proces wat te versnellen voordat alle auto's afgebrand en verzekeringsmaatschappijen failliet zijn?
Tuurlijk moet je die gastjes gewoon aanpakken, nogal logisch lijkt me.

Alleen het is niet bepaald een structurele oplossing.
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:16:15 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178576
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:14 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je die gastjes gewoon aanpakken, nogal logisch lijkt me.

Alleen het is niet bepaald een structurele oplossing.
wat is dan het probleem precies????
pi_32178608
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Wat een gezeur over die uitspraak van Sarkozy. Zijn uitspraak was niet handig, maar het is gewoon onzin om de rellen hieraan toe te schrijven.
Dat klopt. Maar dat komt dan ook omdat bansheeboy gisteren naar nova heeft gekeken, daar een geinterviewde burger heeft horen zeggen dat ie sarkozy een pyromaan vindt, maar bansheeboy niet helemaal precies heeft begrepen waarom die man sarkozy nou precies een pyromaan vindt, en bansheeboy daarom er zelf maar een draai aan geeft door te roepen dat sarkozy een pyromaan van de rellen is door 1 uitspraak die sarkozy maakte. Dit klopt dus feitelijk niet.
geen
pi_32178748
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef progrock het volgende:

Aanpakken die gasten: als ze willen blijven: werken of naar school en de regering moet daarvoor zorgen, ook voor behoorlijke huisvesting.
Ja ok maar het probleem was dus juist dat de regering daar niks aan deed, en daarom gingen ze dus rellen he
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:23:56 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178820
idd, ze hebben alle recht om te rellen ... laat ze de boel maar lekker kort en klein slaan dan hebben ze ook is wat te doen.

vrijdag 11 november 2005 @ 14:26:30 #249
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32178896
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat is dan het probleem precies????
Dat je hele wijken laat verpauperen en hele bevolkingsgroepen laat verpieteren. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Als mensen niets te verliezen hebben kan er nog heel wat meer gebeuren dan dit soort relletjes (wat door genoeg mensen daar allang voorspeld werd, alleen er wordt nooit naar geluisterd.).'0D

Dat je dat uberhaupt moet vragen.

[ Bericht 7% gewijzigd door kLowJow op 11-11-2005 14:37:49 ]
pi_32178941
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef sp3c het volgende:
idd, ze hebben alle recht om te rellen ... laat ze de boel maar lekker kort en klein slaan dan hebben ze ook is wat te doen.

Het is een schreeuw om aandacht, er moet een goed systeem voor die mensen komen.
Stabiliteit enzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')