abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 13:39:14 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32177395
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:36 schreef Prego het volgende:
gisteren hier op het journaal:

een of andere afrikaanse pauper werd geinterviewd omdat hij ondanks de avond klok nog op straat rond hing.
journalist zei dat het volgens de wet verboden is. volgens hem was de wet 'maar' de wet, hij luisterde liever naar zijn moeder want die kon bij hem toch niets inbrengen.
ik vind het best een goed plan om met die ouders te praten ... houd je zoon binnen of je hebt kans dat we hem zijn rotkop in slaan

mooi dat hij de volgende avond binnen zit

gewoon een aantal van de grootste relschoppers identificeren en de volgende ochtend als meneer zijn roes uitslaapt aanbellen voor een kopje thee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:43:25 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32177546
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

het IS uitschot, ik kan geen andere term bedenken voor dergelijke figuren net als bv voor voetbalh00ligans
Of het uitschot is of niet is helemaal niet relevant, het gaat erom dat het geen tactische zet is van Sarkozy, met die uitspraak heeft hij kwaad bloed gezet, dat valt niet te ontkennen.

Hij had het diplomatischer kunnen aanpakken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32177592
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Of het uitschot is of niet is helemaal niet relevant, het gaat erom dat het geen tactische zet is van Sarkozy, met die uitspraak heeft hij kwaad bloed gezet, dat valt niet te ontkennen.

²
Vertel eens, hoe precies zorgt sarkozy zelf voor het vuurtje, en houdt hij het vuurtje aan, en hoe wil hij het vervolgens weer blussen?
geen
pi_32177608
13h28 Un centre social visé par un incendie à Pau

Ze beginen vroeg vandaag
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:46:44 #230
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32177656
quote:
Nou die zien er ook niet echt lekker meer uit, electrocutie in een elektrisiteitshuisje doet niet veel goeds met je uiterlijk.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 13:51:45 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32177814
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
de relschoppers hadden hun punt ook wel wat beter kunnen plaatsen dan 10.000 auto's in de fik te steken en politieagenten te beschieten. ze hadden ook met zijn allen rond de arc de triomphe op straat kunnen gaan zitten dan ligt parijs ook gewoon plat

de tijd van politieke correctheid is voorbij, het wordt nu tijd om te laten zien dat je je land en je 60.000 inwoners niet laat gijzelen door een handvol idioten zonder baan die kennelijk wel geld genoeg geld hebben om iedere dag liters dure benzine in te slaan.

ik mag hopen dat je het ermee eens bent dat de rellen moeten ophouden, hoe zij jij dit voor elkaar komen?
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:56:06 #232
13462 BansheeBoy
pi_32177945
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Vertel eens, hoe precies zorgt sarkozy zelf voor het vuurtje, en houdt hij het vuurtje aan, en hoe wil hij het vervolgens weer blussen?
Vuur : Uitspraak van Sarkozy:"De jongeren zijn uitschot." (of iets van gelijke strekking)
Aanhouden vuurtje : Hij biedt zijn excuses niet aan voor die ondiplomatieke uitspraak
Blussen :Aanbieden excuses en aanpassen fouten in beleid d.m.v. trial and error.

Dit is duidelijk genoeg hoop ik, ik hou van duidelijkheid, dat kan je denk ik wel beamen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:57:36 #233
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32178002
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef sp3c het volgende:

ik mag hopen dat je het ermee eens bent dat de rellen moeten ophouden, hoe zij jij dit voor elkaar komen?
Beginnen met te ontkennen dat die wijken met talloze mensen met problemen bestaan.

En onder ogen zien dat het zo niet langer door kan gaan. Ze hebben met die ghetto's bommen gecreeerd die ooit eens tot ontploffing komen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32178005
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vuur : Uitspraak van Sarkozy:"De jongeren zijn uitschot." (of iets van gelijke strekking)
Aanhouden vuurtje : Hij biedt zijn excuses niet aan voor die ondiplomatieke uitspraak
Blussen :Aanbieden excuses en aanpassen fouten in beleid d.m.v. trial and error.

Dit is duidelijk genoeg hoop ik, ik hou van duidelijkheid, dat kan je denk ik wel beamen.

²
Volgens mij is dit niet het 'vuur' wat die man op nova bedoelde hoor.
geen
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:02:33 #235
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32178159
[offtopic]w'rom heb je eigenlijk xebro in je icon? .[/offtopic]
pi_32178167
gaat jou dat wat aan? blijf gewoon ontopic
geen
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:04:17 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178197
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Beginnen met te ontkennen dat die wijken met talloze mensen met problemen bestaan.

En onder ogen zien dat het zo niet langer door kan gaan. Ze hebben met die ghetto's bommen gecreeerd die ooit eens tot ontploffing komen.
en dan ebben die rellen vanzelf weg?

of toch wat gepast geweld gebruiken om het proces wat te versnellen voordat alle auto's afgebrand en verzekeringsmaatschappijen failliet zijn?
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:05:27 #238
13462 BansheeBoy
pi_32178234
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

de relschoppers hadden hun punt ook wel wat beter kunnen plaatsen dan 10.000 auto's in de fik te steken en politieagenten te beschieten. ze hadden ook met zijn allen rond de arc de triomphe op straat kunnen gaan zitten dan ligt parijs ook gewoon plat
Mee eens. Maar de situatie is anders, de jongeren hebben voor een andere aanpak gekozen, en dan moet een intelligente man van 50+ zijn hersens gebruiken en geen domme vuuraanstekende opmerkingen plaatsen.

²
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:06:31 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178258
trouwens fuck that

zodra je op politieagenten begint te schieten is wmb een grens overschreden waarna praten niet meer het gewenste effect oplevert.
sla dat UITSCHOT terug hun huizen in en pas als ze er niet meer uitkomen om te plunderen kan er weer gesproken worden over een permanente oplossing
pi_32178385
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mee eens. Maar de situatie is anders, de jongeren hebben voor een andere aanpak gekozen, en dan moet een intelligente man van 50+ zijn hersens gebruiken en geen domme vuuraanstekende opmerkingen plaatsen.

²
Het zijn niet de 'vuuraanstekende opmerkingen' die de man op nova bedoelde, maar het beleid van Sarkozy wat hij als pyromaan betitelde. Een klasse beleid waarbij aan de ene kant belastingen op grote vermogens wordt verlaagd en aan de andere kant steeds minder doet voor de werklozen. Dat is wat de man op nova bedoelde, en daarom noemde hij Sarkozy een pyromaan, omdat hij met dat beleid voor zijn eigen branden zorgde.

Jij hoort het de man op nova zeggen, neemt de vergelijking klakkeloos 1 op 1 over, post hem hier en roept dan dat 1 uitspraak van Sarkozy hem een pyromaan maakt. Met andere woorden, je weet niet waar je over praat.
geen
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:10:43 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178388
quote:

[..]

²
hij moet niet bang zijn dingen bij naam te noemen omdat het sommige mensen niet zal bevallen, hij is niet enkel verantwoordelijk voor de relschoppers maar voor alle Fransen en als je een poll gaat houden onder de mensen of ze het wel of niet uitschot vinden zal de uitkomst je waarschijnlijk niet bevallen.

en normaal gesproken ben ik helemaal niet zo'n hardliner, ik ben fan van de carot 'n stick aproach, dus een appel (baan) in de ene hand en een knuppel (traangasgranaat) in de andere en dan mogen de 'slachtoffers' zelf kiezen wat ze willen maar dat schip is wat mij betreft uitgevaren toen die agenten werden beschoten. Nu is het enige wat belangrijk is dat de rellen stoppen en als het leger dat moet doen then so be it
pi_32178477
quote:
[..]

²
Wat een gezeur over die uitspraak van Sarkozy. Zijn uitspraak was niet handig, maar het is gewoon onzin om de rellen hieraan toe te schrijven.
Die rellende pubers en hun ouders (die te weinig ingrijpen) zijn de hoofdschuldigen in dit hele verhaal.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:13:26 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178481
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Het zijn niet de 'vuuraanstekende opmerkingen' die de man op nova bedoelde, maar het beleid van Sarkozy wat hij als pyromaan betitelde. Een klasse beleid waarbij aan de ene kant belastingen op grote vermogens wordt verlaagd en aan de andere kant steeds minder doet voor de werklozen. Dat is wat de man op nova bedoelde, en daarom noemde hij Sarkozy een pyromaan, omdat hij met dat beleid voor zijn eigen branden zorgde.
daar valt zeker wat voor te zeggen en daarvoor zal hij zich moeten verantwoorden maar wel nadat de rellen zijn afgelopen en niet daarvoor
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:14:43 #244
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32178525
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

en dan ebben die rellen vanzelf weg?

of toch wat gepast geweld gebruiken om het proces wat te versnellen voordat alle auto's afgebrand en verzekeringsmaatschappijen failliet zijn?
Tuurlijk moet je die gastjes gewoon aanpakken, nogal logisch lijkt me.

Alleen het is niet bepaald een structurele oplossing.
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:16:15 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178576
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:14 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je die gastjes gewoon aanpakken, nogal logisch lijkt me.

Alleen het is niet bepaald een structurele oplossing.
wat is dan het probleem precies????
pi_32178608
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Wat een gezeur over die uitspraak van Sarkozy. Zijn uitspraak was niet handig, maar het is gewoon onzin om de rellen hieraan toe te schrijven.
Dat klopt. Maar dat komt dan ook omdat bansheeboy gisteren naar nova heeft gekeken, daar een geinterviewde burger heeft horen zeggen dat ie sarkozy een pyromaan vindt, maar bansheeboy niet helemaal precies heeft begrepen waarom die man sarkozy nou precies een pyromaan vindt, en bansheeboy daarom er zelf maar een draai aan geeft door te roepen dat sarkozy een pyromaan van de rellen is door 1 uitspraak die sarkozy maakte. Dit klopt dus feitelijk niet.
geen
pi_32178748
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef progrock het volgende:

Aanpakken die gasten: als ze willen blijven: werken of naar school en de regering moet daarvoor zorgen, ook voor behoorlijke huisvesting.
Ja ok maar het probleem was dus juist dat de regering daar niks aan deed, en daarom gingen ze dus rellen he
  Moderator vrijdag 11 november 2005 @ 14:23:56 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32178820
idd, ze hebben alle recht om te rellen ... laat ze de boel maar lekker kort en klein slaan dan hebben ze ook is wat te doen.

vrijdag 11 november 2005 @ 14:26:30 #249
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32178896
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat is dan het probleem precies????
Dat je hele wijken laat verpauperen en hele bevolkingsgroepen laat verpieteren. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Als mensen niets te verliezen hebben kan er nog heel wat meer gebeuren dan dit soort relletjes (wat door genoeg mensen daar allang voorspeld werd, alleen er wordt nooit naar geluisterd.).'0D

Dat je dat uberhaupt moet vragen.

[ Bericht 7% gewijzigd door kLowJow op 11-11-2005 14:37:49 ]
pi_32178941
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef sp3c het volgende:
idd, ze hebben alle recht om te rellen ... laat ze de boel maar lekker kort en klein slaan dan hebben ze ook is wat te doen.

Het is een schreeuw om aandacht, er moet een goed systeem voor die mensen komen.
Stabiliteit enzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')