Ik zit dus alleen op kantoor met een headset op mijn hoofd, maar ik heb wel een extra monitor gekregen van een vriendelijke meneer van automatisering op voorwaarde dat ik niet naar muziek en gesprekken zou gaan zitten luisteren.quote:
Dat heb je mazzel! Alleen Internet zonder geluid is ook best leuk! Tijdens mijn nachtdiensten had ik ook altijd internet zo heb ik BB1 en 2 gevolgd.quote:Op donderdag 10 november 2005 04:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ten eerste leidt dat nogal af en ten tweede zouden andere afdelingen het kunnen horen met als gevolg dat iedereen hetzelfde zou willen en dat kan nu eenmaal niet.
Net antwoord gegeven, kijk je even?quote:Op donderdag 10 november 2005 04:44 schreef BBscanner het volgende:
Nog iemand een idee wie dit zijn BB Trivia
Hij was goedquote:Op donderdag 10 november 2005 05:00 schreef Day het volgende:
[..]
Net antwoord gegeven, kijk je even?
ECH NIE !!! Nooit genoeg Lieske , ( bij gebrek aan Lindaquote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef MissX het volgende:
okay hebben we nog niet genoeg foto's?? ga die ff in het liekse topic plaatsen ofzo
quote:Op donderdag 10 november 2005 07:42 schreef milagro het volgende:
Zo effe bijgelezen en Chantal was weer haar gewoonlijke teringzelf
Man, wat zou ik graag even helemaal verbaal los gaan op dat mens
Ongelofelijk blijft het, dat echt niemand dat doet.
Ze gaat maar door en door "je bent jezelf niet, waar is de echte jij, ik heb die wel gezien, en die jij was een toffe gozer, echt, maar ik zie hem nu niet meer, waarom?"
Mijn God!
Moge zij haar hart tot in lengte der dagen en jaren in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten en nog veel erger!!!!!!!!!!
Naam weet ik alquote:Op donderdag 10 november 2005 07:59 schreef luciano het volgende:
Moggüh allen tesamen .
Gaan jullie alvast vechten over denken aan de nieuwe topic naam ? Ga ik weer ff werken , zucht .
Je hebt werkpaarden en sierpaarden . Ik lees voor de live uitzending wel weer bij .
Ciaoooooooooooo
Moge god zo vriendelijk zijn dat er geen vent voor chantal te vinden isquote:Op donderdag 10 november 2005 08:05 schreef milagro het volgende:
Moge Chantal met haar tong afbijtend zeven maal, zeventig maal door een brandend braambos moeten kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |