Maar toch leuk om het zo nu en dan eensch te zijn, niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook weer eensch (wordt eentonig). Er zijn mensen met alleen lagere school die veel en veel slimmer zijn dan de gemiddelde 'intellectueel'. En persoonlijkheid is ook weer belangrijker dan IQ en dat schort er nogal aan in deze BB.
Yep idd. Het is voor BB wss ook een tegenvaller dat ze niet meer laten zien.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, zo nauw bedoelde ik het niet. Er zijn zeer intelligente mensen die slechts een MBO-studie afgerond hebben, en oerdomme academici. Ik doelde op intelligente mensen die in ieder geval kunnen analyseren, zelfverzekerd genoeg zijn om voor een standpunt te staan en voldoende bestand zijn tegen dit soort goedkope groepsdynamiek en BB-trucjes.
ONEENSquote:Ook weer eensch (wordt eentonig). Er zijn mensen met alleen lagere school die veel en veel slimmer zijn dan de gemiddelde 'intellectueel'. En persoonlijkheid is ook weer belangrijker dan IQ en dat schort er nogal aan in deze BB.
And again and again and again and again and again and again and....quote:
Leveren we toch puik werk, zou best kunnen dat ze ook daadwerkelijk een aantal van de foto's die erinstaan ook hebben gebruikt van FOK!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat mee te kijken in het fotoboek van Dido, maar er zaten toch een aantal zeer bekende screenshots in.
is dat R#$quote:Op woensdag 9 november 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Sharon Stone droeg geen slip in Basic Instinct.. maar goed..
[afbeelding]
Weet ik niet. Ik heb in ieder geval ook nooit zo'n naamtaart gehadquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Dido heeft nog nooit van dr leven een taart gehad met haar naam er op. Ligt het nou aan mij, of is dat raar?
Jammer dat er geen naaktshot van Dido in dat boek staatquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leveren we toch puik werk, zou best kunnen dat ze ook daadwerkelijk een aantal van de foto's die erinstaan ook hebben gebruikt van FOK!
Ja het 'snelkookpan'-principe, ik denk idd dat we dat onderschatten. Maar je bent er altijd nog zelf bij en je hoeft je niet overal aan te conformeren (andere bewoners, Hummie en de redactie). Ik zou juist bewondering hebben voor iemand die z'n kont tegen de krib gooit, in dit geval mensen die niet slap met de rest meelullen. Al heb ik bedenkingen bij zowel Lieske als Menno, ik heb ze LANG niet zoveel als de anderen achter mensen hun rug om horen praten en daarom zijn ze voor mij het meest sympathiek op dit moment.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het toch niet helemaal eens met dit alles. Volgens mij wordt het verblijf in het bb huis en wat dat met je kan doen, heel erg onderschat. Het is ook meer dan eens voorgekomen dat iemand helemaal werd uitgekotst die in het huis zat.... en als die persoon dan exit moest en in de studio zat, kende je hem/haar helemaal niet meer terug. Diane in BB3 was daar een goed voorbeeld van.
In het huis hebben ze alleen nog maar elkaar en ik denk dat dat heel veel met je doet.
Die zit in de babykamer en wilde er weer niet bij zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef newsman het volgende:
Waarom zegt Tanja eigenlijk de hele dag al niks ?
Nja, daar spreek je jezelf tegen. Iemands leervermogen en cognitieve vaardigheden zijn niet gelieerd aan een behaald diploma, dus ook niet aan dat van de lagere school.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ONEENS
dat ligt er geheel aan hoe je intelligent/dom definieert. voor mij blijft intelligentie puur gelieerd aan iemand's leervermogen en intelligentie. iemand die alleen lagere schol heeft kan best vaardigheden en talenten hebben, maar in de pure definitie van intelligentie blijft die persoon vaak dom.
Hangt ervanaf of jij wél gedoopt bentquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Dido heeft nog nooit van dr leven een taart gehad met haar naam er op. Ligt het nou aan mij, of is dat raar?
Ze hebben een raar uitgangspunt genomen dan, als er iets is wat geen goede tv oplevert, zijn het wel een aantal redelijk normale en relatief intelligente mensen bij elkaar zetten. Die zijn meteen in staat een mini-samenleving met elkaar te creeeren, met etiquettes, de hele mikmak.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Yep idd. Het is voor BB wss ook een tegenvaller dat ze niet meer laten zien.
Ze heeft geen zin in dat groepsgedoe de hele tijd!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef newsman het volgende:
Waarom zegt Tanja eigenlijk de hele dag al niks ?
Dat betekend gewoon dat we hier top zijn, als ze onze fotos gebruikenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leveren we toch puik werk, zou best kunnen dat ze ook daadwerkelijk een aantal van de foto's die erinstaan ook hebben gebruikt van FOK!
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef jessie het volgende:
Ik vind Rob van die echte apen oogies hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |