Maar toch leuk om het zo nu en dan eensch te zijn, niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook weer eensch (wordt eentonig). Er zijn mensen met alleen lagere school die veel en veel slimmer zijn dan de gemiddelde 'intellectueel'. En persoonlijkheid is ook weer belangrijker dan IQ en dat schort er nogal aan in deze BB.
Yep idd. Het is voor BB wss ook een tegenvaller dat ze niet meer laten zien.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, zo nauw bedoelde ik het niet. Er zijn zeer intelligente mensen die slechts een MBO-studie afgerond hebben, en oerdomme academici. Ik doelde op intelligente mensen die in ieder geval kunnen analyseren, zelfverzekerd genoeg zijn om voor een standpunt te staan en voldoende bestand zijn tegen dit soort goedkope groepsdynamiek en BB-trucjes.
ONEENSquote:Ook weer eensch (wordt eentonig). Er zijn mensen met alleen lagere school die veel en veel slimmer zijn dan de gemiddelde 'intellectueel'. En persoonlijkheid is ook weer belangrijker dan IQ en dat schort er nogal aan in deze BB.
And again and again and again and again and again and again and....quote:
Leveren we toch puik werk, zou best kunnen dat ze ook daadwerkelijk een aantal van de foto's die erinstaan ook hebben gebruikt van FOK!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat mee te kijken in het fotoboek van Dido, maar er zaten toch een aantal zeer bekende screenshots in.
is dat R#$quote:Op woensdag 9 november 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Sharon Stone droeg geen slip in Basic Instinct.. maar goed..
[afbeelding]
Weet ik niet. Ik heb in ieder geval ook nooit zo'n naamtaart gehadquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Dido heeft nog nooit van dr leven een taart gehad met haar naam er op. Ligt het nou aan mij, of is dat raar?
Jammer dat er geen naaktshot van Dido in dat boek staatquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leveren we toch puik werk, zou best kunnen dat ze ook daadwerkelijk een aantal van de foto's die erinstaan ook hebben gebruikt van FOK!
Ja het 'snelkookpan'-principe, ik denk idd dat we dat onderschatten. Maar je bent er altijd nog zelf bij en je hoeft je niet overal aan te conformeren (andere bewoners, Hummie en de redactie). Ik zou juist bewondering hebben voor iemand die z'n kont tegen de krib gooit, in dit geval mensen die niet slap met de rest meelullen. Al heb ik bedenkingen bij zowel Lieske als Menno, ik heb ze LANG niet zoveel als de anderen achter mensen hun rug om horen praten en daarom zijn ze voor mij het meest sympathiek op dit moment.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het toch niet helemaal eens met dit alles. Volgens mij wordt het verblijf in het bb huis en wat dat met je kan doen, heel erg onderschat. Het is ook meer dan eens voorgekomen dat iemand helemaal werd uitgekotst die in het huis zat.... en als die persoon dan exit moest en in de studio zat, kende je hem/haar helemaal niet meer terug. Diane in BB3 was daar een goed voorbeeld van.
In het huis hebben ze alleen nog maar elkaar en ik denk dat dat heel veel met je doet.
Die zit in de babykamer en wilde er weer niet bij zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef newsman het volgende:
Waarom zegt Tanja eigenlijk de hele dag al niks ?
Nja, daar spreek je jezelf tegen. Iemands leervermogen en cognitieve vaardigheden zijn niet gelieerd aan een behaald diploma, dus ook niet aan dat van de lagere school.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ONEENS
dat ligt er geheel aan hoe je intelligent/dom definieert. voor mij blijft intelligentie puur gelieerd aan iemand's leervermogen en intelligentie. iemand die alleen lagere schol heeft kan best vaardigheden en talenten hebben, maar in de pure definitie van intelligentie blijft die persoon vaak dom.
Hangt ervanaf of jij wél gedoopt bentquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Dido heeft nog nooit van dr leven een taart gehad met haar naam er op. Ligt het nou aan mij, of is dat raar?
Ze hebben een raar uitgangspunt genomen dan, als er iets is wat geen goede tv oplevert, zijn het wel een aantal redelijk normale en relatief intelligente mensen bij elkaar zetten. Die zijn meteen in staat een mini-samenleving met elkaar te creeeren, met etiquettes, de hele mikmak.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Yep idd. Het is voor BB wss ook een tegenvaller dat ze niet meer laten zien.
Ze heeft geen zin in dat groepsgedoe de hele tijd!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef newsman het volgende:
Dat betekend gewoon dat we hier top zijn, als ze onze fotos gebruikenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leveren we toch puik werk, zou best kunnen dat ze ook daadwerkelijk een aantal van de foto's die erinstaan ook hebben gebruikt van FOK!
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef jessie het volgende:
Ik vind Rob van die echte apen oogies hebben
Tuurlijk doet het verblijf daar veel met je. Maar het is ook hoe je hier op reageert! Dido: wil in het huis ook veel aandacht. Meer als thuis wss omdat ze hier maar van een beperkte groep aandacht kan krijgen. IRL ga je dagelijks met meer mensen om. Daarom valt haar gedrag zo op.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het toch niet helemaal eens met dit alles. Volgens mij wordt het verblijf in het bb huis en wat dat met je kan doen, heel erg onderschat. Het is ook meer dan eens voorgekomen dat iemand helemaal werd uitgekotst die in het huis zat.... en als die persoon dan exit moest en in de studio zat, kende je hem/haar helemaal niet meer terug. Diane in BB3 was daar een goed voorbeeld van.
In het huis hebben ze alleen nog maar elkaar en ik denk dat dat heel veel met je doet.
Ik vind het typerend dat er lacherig over wordt gedaan. Blij zijn dat er geen harde bewijzen zijn. En dan weer afleiding zoeken in andere dingen, zodat je het er niet meer over hoeft te hebben. En dan morgen weer net zo hard over een ander lullen. Pispaaltjes zoeken.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Maar toch leuk om het zo nu en dan eensch te zijn, niet?![]()
Wat vindt jij van de reacties op die quotes op dat plasmascherm? Ik kan er eigenlijk níets authentiek menselijks in ontdekken, het is alsof ze allemaal op de vlucht zijn voor zichzelf. Ik had graag willen zien wat de reacties waren bij de echte fragmenten, volgens mij waren ze dan aansluitend ook gaan tricktraccen en foto's kijken![]()
Ik zie het meer als een realistisch besef dat ze het voorlopig met elkaar zullen moeten doen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:48 schreef FuTilE het volgende:
Vind je? Ik denk dat dit niets met Big Brother te maken heeft. Dit is m.i. geen aangeleerde eigenschap, geen camerabewustheid, dit is een vluchtroute. Een die ze waarschijnlijk ook in het echte leven zullen gebruiken, en dat vind ik eigenlijk verre van knap. In wezen vind ik het angstaanjagend....
Dat soort groepsprocessen vind ik ook om te kotsen, evenals dat kwaadaardige geroddel.quote:Het is op de een of andere manier diezelfde trek die de basis was van het gesprek van Dido en Nathalie met Joost. 'Je bent opeens anders naar ons toe, "voor ons gevoel". Je gaat wat veel met Menno om'....
Ze is Jocs aan het voeden!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:09 schreef newsman het volgende:
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat mee te kijken in het fotoboek van Dido, maar er zaten toch een aantal zeer bekende screenshots in.
Ik heb geen idee waar het aan ligt. Wat ik wel weet is dat het leven in het huis echt ENORM beperkt is en dat je met een stel onbekende mensen moet zien te 'overleven'. Ik denk dat je dan automatisch vaak op 'veilig' gaat spelen. Na een tijdje vallen een aantal mensen dan ook meestal wel uit hun rol, ook dat kan niet anders. Maar daarna komt toch meteen de overleefdrift weer boven. Je kunt namelijk niemand ontvluchten en dat lijkt me een behoorlijk beroerd gevoel.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het is toch raar dat iemand dan als een blad aan de boom omslaat? Je bent toch niet wezenlijk anders?
Ik ook niet hoor... en ik heb er nog steeds een trauma vanquote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Doe komt in het boek van Nathalie.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen naaktshot van Dido in dat boek staat
Dat denk ik eigenlijk helemaal niet. Ze is in het studenten wereldje zeer aanwezig volgens mij en komt weinig aandacht tekort daar. Ik denk eerder dat het voor haar heel vreemd was om nu niet automatisch goed in een groep te liggen en dat ze er voor moest vechten.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef it_was_me het volgende:
Lieske: Is wss gewend om altijd aandacht te moeten vragen.
Ja, typerend is het inderdaad. Maar voor welk type?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het typerend dat er lacherig over wordt gedaan. Blij zijn dat er geen harde bewijzen zijn. En dan weer afleiding zoeken in andere dingen, zodat je het er niet meer over hoeft te hebben. En dan morgen weer net zo hard over een ander lullen. Pispaaltjes zoeken.
Ik zou het in ieder geval heel leuk vindenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat we hier top zijn, als ze onze fotos gebruiken![]()
Struisvogels doen dat ookquote:Op donderdag 10 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het typerend dat er lacherig over wordt gedaan. Blij zijn dat er geen harde bewijzen zijn. En dan weer afleiding zoeken in andere dingen, zodat je het er niet meer over hoeft te hebben. En dan morgen weer net zo hard over een ander lullen. Pispaaltjes zoeken.
In haar droompjes ziet Dido neonverlichting met Dido.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... en ik heb er nog steeds een trauma van![]()
En volgens mij zo tussendoor ook aan elkaarquote:Op donderdag 10 november 2005 00:17 schreef tanna het volgende:
Ingrid en Menno zitten nog steeds naast elkaar![]()
Ja nouquote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat wij eigenlijk nauwelijks kunnen oordelen over vreemd gedrag in het huis, gewoon omdat we geen enkel idee hebben. Maar het oordelen is wel leuk natuurlijk
Volgende week kijken of ingrid het nog leuk vin als Menno haar nomineertquote:Op donderdag 10 november 2005 00:19 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En volgens mij zo tussendoor ook aan elkaar![]()
Ja ik heb daar dus een totaal andere kijk op. Maar ik ga haar eens bekijken met jouw visie.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk helemaal niet. Ze is in het studenten wereldje zeer aanwezig volgens mij en komt weinig aandacht tekort daar. Ik denk eerder dat het voor haar heel vreemd was om nu niet automatisch goed in een groep te liggen en dat ze er voor moest vechten.
Type 'laffe hond'? Type 'hoe laveer ik me hierdoorheen zodat ik met aan de winst aan de haal ga'? Type bloedhond? Heb je een uurtje?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, typerend is het inderdaad. Maar voor welk type?
Friemelen ze?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:19 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En volgens mij zo tussendoor ook aan elkaar![]()
Jessie, je beledigt de apen nuquote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef jessie het volgende:
Ik vind Rob van die echte apen oogies hebben
Ik kan me niet herinneren waar je bent afgehaakt, Coos. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
In haar droompjes ziet Dido neonverlichting met Dido.![]()
verder niets gemist??![]()
Dat zei ik van de week ook en Milagro b.v. was het daar roerend mee oneens!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja nou![]()
BB5 is trouwens wel extreem hoor. Nooit eerder zo'n BB gezien waarbij er uitsluitend over elkaar werd gepraat.
Dat vind ik net het eigenaardige. Er is helemaal niets van dat alles geoorloofd, maar in de groep menen ze zich alles te kunnen veroorloven. Volgens mij hebben ze allemaal geen echte hekel aan Menno (kan me sowieso niet indenken waarom), maar voelen ze wel aan dat hij de zwakkere is die de focus tijdelijk van hen kan afleiden. Als persoon wordt hij als niet meer dan een afleidingsmanoeuvre gezien, zonder aanziens des persoons. Eigenlijk is het de ultieme vorm gebrek aan zelfvertrouwen bij de vrouwen zelf, lafhartigheid. Uitgaande van de tactieken die ze nu gebruiken, wordt het allemaal nog veel vinniger en doortrapter als Menno uiteindelijk het huis verlaten heeft. Op dat moment moeten ze de pijlen wel op elkaar richten, en vermoedelijk zal het helaas Chantal zijn die op dat moment het spel het beste kan spelen. Hopelijk is ze er tegen die tijd al uitgezet.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef svann het volgende:
Dat soort groepsprocessen vind ik ook om te kotsen, evenals dat kwaadaardige geroddel.
Als je iemand niet zo mag is blijkbaar veel geoorloofd.
Toch geloof ik dat de staak-het-vurens op dit soort momenten wel gemeend zijn, al is het morgen weer over.
Hoe is het met haar buikpijn dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:17 schreef tanna het volgende:
Ingrid en Menno zitten nog steeds naast elkaar![]()
Ach, als ik die uurtjes niet had, zou ik niet, alle irritatie ten spijt, de streams volgenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Type 'laffe hond'? Type 'hoe laveer ik me hierdoorheen zodat ik met aan de winst aan de haal ga'? Type bloedhond? Heb je een uurtje?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren waar je bent afgehaakt, Coos. Wat wil je weten?
Btw ben je echt 67?
Hear,hear!quote:
Dat dacht ik alquote:
plus een legging anders klopt het nietquote:Op donderdag 10 november 2005 00:26 schreef kissa het volgende:
[..]
De volgende keer een hair-extension voor Ingrid?![]()
Betàhquote:Op donderdag 10 november 2005 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik neem het hier sowieso met een korreltje zout, ben ik bang.
Ik vind het niet menselijk, ik vind het verwerpelijk. Ik zou er niet aan meedoen.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:27 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hear,hear!![]()
Je eigen zwakheid verhullen door te wijzen op de zwakheid van een ander. Menselijker kan het niet!
Dacht jij dat het er irl er anders aan toe gaat?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het niet menselijk, ik vind het verwerpelijk. Ik zou er niet aan meedoen.
Gewoon met vuile voeten komen aanlopen, die afvegen aan snelst bereikbare kledingstuk dat ze op dat moment draagt en dan roepen "Oh, sorry Calimero, Nemo had er ook geen bezwaar tegen"quote:Op donderdag 10 november 2005 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
plus een legging anders klopt het niet![]()
beseffen jullie wel dat straks als BB afgelopen is dat ik zomaar Ingrid, als zij de prijskaartjes weer eens verhangt in het winkelcentrum, zommar op straat tegen kan komen!!! Ik kan dan echt mijn mond niet houden!!!! En Naat, die komt ook al hier uit de buurt!!![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dacht jij dat het er irl er anders aan toe gaat?
De chef??quote:Op donderdag 10 november 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik wérk met zulke mensen, schat. Maar ik doe er niet aan mee. Eén keer raden wie er aan het langste eind trekt![]()
Jijquote:Op donderdag 10 november 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik wérk met zulke mensen, schat. Maar ik doe er niet aan mee. Eén keer raden wie er aan het langste eind trekt![]()
In welke hoedanigheid? Die van mens of een nóg meer inzicht verschaffende?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Yep it's me. Maar ook dat is natuurlijk deels strategiequote:
Beide?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In welke hoedanigheid? Die van mens of een nóg meer inzicht verschaffende?
Geeft niks meid, gooi het er uit. We zijn nu toch "onder elkaar".quote:Op donderdag 10 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik word hier veel te filosofisch en openhartig op dit late uur.
En bovendien zeer ongeloofwaardigquote:Op donderdag 10 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Yep it's me. Maar ook dat is natuurlijk deels strategie![]()
Ik word hier veel te filosofisch en openhartig op dit late uur.
die ontgaat mij evenquote:Op donderdag 10 november 2005 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En bovendien zeer ongeloofwaardig![]()
Ik kom wsl die gladjanus Joost tegen hier in Nijmegen.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
plus een legging anders klopt het niet![]()
beseffen jullie wel dat straks als BB afgelopen is dat ik zomaar Ingrid, als zij de prijskaartjes weer eens verhangt in het winkelcentrum, zommar op straat tegen kan komen!!! Ik kan dan echt mijn mond niet houden!!!! En Naat, die komt ook al hier uit de buurt!!![]()
Mij ook. Ben ik eerlijk en word ik voor leugenaar uitgemaakt. Whatever.quote:
Ik zit een beetje half te slapen, en mee te lezen, dus ik kan er naast zitten.quote:
Jaaaa, laten we maar helemaal niks zegge, de gebeten hond spelen, en rustig afwachten dat de mensen thuis "Aaaaah, arme Menno, wat lief" gaan denken, SMS'jes voor hem opofferen, en door helemaal NIKS, NADA, NIENTE van zichzelf te laten zien de finale inzeilen.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jijwant zo zijn mensen. Daarom denk ik ook dat Menno heel ver gaat komen in het spel. finale avond ofzo
quote:Op donderdag 10 november 2005 00:42 schreef newsman het volgende:
Please Hummie mag chantal weggggggggggggggggggggggggggggggggg
Heb ik niet gezegd/geschreven. Is ook niet zo.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit een beetje half te slapen, en mee te lezen, dus ik kan er naast zitten.
Maar ik maakte uit de posts op dat wickedangel beweerde nooit kwaad over iemand te spreken.
Kijk... dat is het dus exact. Zo gedraagt een groot deel zich ook in het huis. En misschien niet eens zozeer omdat ze dan meer voor je doen, maar ook omdat je niemand kunt ontvluchten en het leven een heel stuk makkelijker is in het huis als je ruzies weet te voorkomen.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Goed, mijn strategie is als volgt. Ik ben tegen iedereen vriendelijk op mijn werk. Kost ook minder energie dan haatdragend ofzo te zijn. Praktijk wijst uit dat als mensen je aardig vinden, ze meer voor je doen. Pluk ik dus dagelijks de vruchten van. Maar dat betekent niet dat ik het fake, want als ik op je kots, kan ik dat niet verhullen.
Hij heeft zich al 2 maand lopen inhouden. Hij is totaal zichzelf niet en daarom snap ik ook niet dat hij zo populair blijkt te zijn hier op fok enzo. Dat is mij een volkomen raadsel.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:44 schreef Lamon het volgende:
Kan iemand me dit nou voor eens en altijd uitleggen?
Menno geeft nu zelf ook al toe dat ie rare dingen gedaan heeft. Het is nu blijkbaar common knowledge geworden voor iedereen.
Maar wat heeft die gast nou eigenlijk gedaan?
Menno ontwijkt vanaf dag 1 alle "extremere" dingen, geeft nooit een ongezouten mening over iets, totaal kleurloos.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:44 schreef Lamon het volgende:
Kan iemand me dit nou voor eens en altijd uitleggen?
Menno geeft nu zelf ook al toe dat ie rare dingen gedaan heeft. Het is nu blijkbaar common knowledge geworden voor iedereen.
Maar wat heeft die gast nou eigenlijk gedaan?
Op 2 uurtjes bonenrapen en een homo immiteren na, heb ik echt niets, maar dan ook niets aparts gezien. Hij is een beetje saai, maar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |