Misschien moeten ze Leroy in zijn reet duwen!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef regenworm het volgende:
roel zender checken misschien moeten ze een batterij in zijn reet duwen.
Dan gaat hij vanzelf wat harder praten
Het is een beetje dubbel bij Roel. Aan de ene kant vindt ik het zielig voor 'm. Maar de andere is hij wel de gene die elke roept "het is een spelletje." Had daarom meer incasseringsvermogen bij hem verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Djoj het volgende:
[..]
Komt goed denk ik...het is alleen niet gegaan zoals BB had verwacht.
Maar het is leuk om te zien wat het met Roel doet, ja ja, ik vind het leuk, als ik mezelf in zijn situatie zou verplaatsen dan denk ik ook zeker dat ik gigantisch zou balen, maar tevens zou ik denken dat het bij het spel hoort, it's all in the game zeg ik dan...zeker weten doe ik het niet, ben nooit in zo'n situatie geweest...beterzzzz...![]()
Dat vind ik erg knap van ze.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef FuTilE het volgende:
Bonding, om de boel te repareren. Ze hebben als groep een vreemd soort, synthetisch zelfherstellend vermogen. Eng om te zien, alsof ze geen enkele rimpeling aan de oppervlakte (!) dulden.
Ze had de hele tijd zo'n hoofd van: Die uitspraak is van mij, ook van mij, ja ook van mij... Maar ze laten geen beelden zien, dus hier kom ik goed mee weg. Gna etc.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Sonique het volgende:
CHANTAL, HOU JE KUTTEKOP EENS DICHT!!!!
Kan ze nu niet voor één keer gewoon eens der klep houden, jesus zeg.
Echt over het kleinste dingetje moet die heks haar menig geven, en het liefst zo lang mogelijk...
Chantal, de amateur psycholoog.....
Ik heb begrepen dat dat Ruud de Wild in een intervieuw heeft gezegd dat bij deze BB er gekeken is naar het IQ van de bewoners. En sommige hebben best wel opleiding gehad. Tenminste in de zin dat je mag verwachten dat er iets zinnigs uit komt. En dit is geen inkoppertje dat IQ niet alles met intelligentie te maken heeft. Wat ik uit het intervieuw begreep is dat zelfs bij BB het niveau tegenvalt.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Toch wordt alles gekneed naar wat Talpa denkt dat de wensen van de TV-kijker zijn, ipv dat ze het concept wat gedurfder benaderen (zonder daarbij ethische grenzen te overschrijden).... Big Brother 2006 zou voor de verandering eens met intelligente mensen uitgevoerd moeten worden. Maar die zullen zich daar, om begrijpelijke redenen, niet voor lenen.
Wat er nu van overblijft is een confectieproduct, het kan niemand voor het hoofd stoten, noch aanspreken. Feitelijk is het niets, gewoon kijkvoer...
Sharpeiquote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
Naat lijkt als ze fronst op zo'n chineze hond met die rimpelhuid...kweet ff niet meer hoe die heet
quote:
zelfde als dat rob en ingrid bijvoorbeeld steeds praten over de geintjes die menno geflikt heeft ...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef Jane het volgende:
Wel fijn, dat ze allemaal zo ontzééééétend veel geleerd hebben in dat huis.
Ik vraag me af wát in godsnaam.
de uitspraken van de bewoners was het hoogtepunt van deze avondquote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef Bocaj het volgende:
Dooft de avond nu uit...... ??
yeps, had 'm al gepost maar hier nog een keer naad in vol ornaad:quote:
My thoughts..kan het niet beter verwoorden..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef Day het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel bij Roel. Aan de ene kant vindt ik het zielig voor 'm. Maar de andere is hij wel de gene die elke roept "het is een spelletje." Had daarom meer incasseringsvermogen bij hem verwacht.
En het feit dat hij Rob en Chantal als z'n matties beschouwd, Menno en Joost belachelijk maakt, als een hondje achter Dido aanloopt + zijn aggressieve gedrag en bekrompen manier van denken (iedereen die anders denkt dan hij, spoort niet) heeft veel van mijn sympathie voor hem stukgemaakt. Hij werd me net iets te zelfverzekerd, dus vind dit wel een goeie les voor hem.
Zou het? Waarschijnlijk heeft geen zin vanvond, hij kan alleen aan z'n centjes denken.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij wordt voor roel en dido vanavond een neukavond.
Lieve Trevanian, en ook Scan en Foreverblue en iedereen die caps maakt. We wéten hoe Chantal eruit ziet. Daar hoeven we niet aan te worden herinnerd. Wijquote:
Ik sluit me hier volledig bij aan!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieve Trevanian, en ook Scan en Foreverblue en iedereen die caps maakt. We wéten hoe Chantal eruit ziet. Daar hoeven we niet aan te worden herinnerd. Wijhier collectief op haar. We hopen haar nooit meer zien zodra ze BB verlaat.
Doe maar, morgen weer werken dus moet eigenlijk al op bed liggen..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef Bocaj het volgende:
Dooft de avond nu uit...... ??
ik ga ook!! tot morgen!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik geef het op, grote anti-climax.... morgen exit-dag, heb er zin an...
Welterusten
Welterusten.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Welterusten
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Welterusten
Sorry, ik loop de hele avond al achter de feiten aan te hollenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, had 'm al gepost maar hier nog een keer naad in vol ornaad:
[afbeelding]
Ik ga mee...weltrusten all..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Welterusten
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Welterusten
heb ik weer gemistquote:Op woensdag 9 november 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
Vond het hoogtepunt van vanavond de speech van lieske.
Welterusten danquote:Op woensdag 9 november 2005 23:46 schreef Djoj het volgende:
[..]
Doe maar, morgen weer werken dus moet eigenlijk al op bed liggen..
Vind je? Ik denk dat dit niets met Big Brother te maken heeft. Dit is m.i. geen aangeleerde eigenschap, geen camerabewustheid, dit is een vluchtroute. Een die ze waarschijnlijk ook in het echte leven zullen gebruiken, en dat vind ik eigenlijk verre van knap. In wezen vind ik het angstaanjagend....quote:Op woensdag 9 november 2005 23:42 schreef svann het volgende:
[..]
Dat vind ik erg knap van ze.
Zal wel komen omdat ze zich in deze zoveelste BB erg bewust zijn van allerlei taktieken.
Gelukkig voor ons blijven het mensen.
Trustenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Welterusten
Dat gedoe is toch al eens besproken in een ruzie vorm tussen Lieske en Joost! Ook toen hadden ze er geen boodschap aan. Het past gewoon niet in hun straatje!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef Sonique het volgende:
Weet je, als BB bijvoorbeeld de beelden laat zien van Menno en Joost met het bonentel gedoe, dat de bewoners het toch negeren...
Zo van "Ow.... nou ja, okay..."
Whehehe..!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieve Trevanian, en ook Scan en Foreverblue en iedereen die caps maakt. We wéten hoe Chantal eruit ziet. Daar hoeven we niet aan te worden herinnerd. Wijhier collectief op haar. We hopen haar nooit meer zien zodra ze BB verlaat.
Het idee alleen alquote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef newsman het volgende:
Ga nu daten met Chantal in het BB huis en word misselijk voor de rest van je leven![]()
![]()
![]()
snif en mij noem je nietquote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat dit niets met Big Brother te maken heeft. Dit is m.i. geen aangeleerde eigenschap, geen camerabewustheid, dit is een vluchtroute. Een die ze waarschijnlijk ook in het echte leven zullen gebruiken, en dat vind ik eigenlijk verre van knap. In wezen vind ik het angstaanjagend....
Het is op de een of andere manier diezelfde trek die de basis was van het gesprek van Dido en Nathalie met Joost. 'Je bent opeens anders naar ons toe, "voor ons gevoel". Je gaat wat veel met Menno om'....
Ok ik kom eranquote:Op woensdag 9 november 2005 23:50 schreef snakelady het volgende:
Wie verstand van pc's heeft, Help me please !!!!!!
Jank hier dat je streams het niet doen.
jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:46 schreef Loesje29 het volgende:
Is het heel erg schokkend nieuws als ik liever heb dat Roel of Didoer ook gaat morgen, dan dat Rob er uit gaat?
Nee, zo nauw bedoelde ik het niet. Er zijn zeer intelligente mensen die slechts een MBO-studie afgerond hebben, en oerdomme academici. Ik doelde op intelligente mensen die in ieder geval kunnen analyseren, zelfverzekerd genoeg zijn om voor een standpunt te staan en voldoende bestand zijn tegen dit soort goedkope groepsdynamiek en BB-trucjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat Ruud de Wild in een intervieuw heeft gezegd dat bij deze BB er gekeken is naar het IQ van de bewoners. En sommige hebben best wel opleiding gehad. Tenminste in de zin dat je mag verwachten dat er iets zinnigs uit komt. En dit is geen inkoppertje dat IQ niet alles met intelligentie te maken heeft. Wat ik uit het intervieuw begreep is dat zelfs bij BB het niveau tegenvalt.
Ja, best wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Nathalie soms wel grappig
Erg he?![]()
Niet erg hoor, hebben meer mensen last van.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Nathalie soms wel grappig
Erg he?![]()
Dat spijt me danquote:
tja..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Dat spijt me dan
(En toch is het zo)
Ook weer eensch (wordt eentonig). Er zijn mensen met alleen lagere school die veel en veel slimmer zijn dan de gemiddelde 'intellectueel'. En persoonlijkheid is ook weer belangrijker dan IQ en dat schort er nogal aan in deze BB.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, zo nauw bedoelde ik het niet. Er zijn zeer intelligente mensen die slechts een MBO-studie afgerond hebben, en oerdomme academici. Ik doelde op intelligente mensen die in ieder geval kunnen analyseren, zelfverzekerd genoeg zijn om voor een standpunt te staan en voldoende bestand zijn tegen dit soort goedkope groepsdynamiek en BB-trucjes.
Dat vond ik ook alquote:
Kort en bondigquote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
Nath smoel dicht bek houden
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:59 schreef Shirley het volgende:
Nathalie wordt is best hoerig als ze gezopen heeft.
Ik ben het toch niet helemaal eens met dit alles. Volgens mij wordt het verblijf in het bb huis en wat dat met je kan doen, heel erg onderschat. Het is ook meer dan eens voorgekomen dat iemand helemaal werd uitgekotst die in het huis zat.... en als die persoon dan exit moest en in de studio zat, kende je hem/haar helemaal niet meer terug. Diane in BB3 was daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook weer eensch (wordt eentonig). Er zijn mensen met alleen lagere school die veel en veel slimmer zijn dan de gemiddelde 'intellectueel'. En persoonlijkheid is ook weer belangrijker dan IQ en dat schort er nogal aan in deze BB.
Waarom nietquote:
Dido geilt op zichzelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |