Zeg dat wel. Als je over jezelf in de derde persoon enkelvoud praat, ben je echt niet lekker.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef FuTilE het volgende:
"'n typisch Dido-moment"![]()
Haar zelfverheerlijking kent echt geen grenzen....
Chineze naakthond?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
Naat lijkt als ze fronst op zo'n chineze hond met die rimpelhuid...kweet ff niet meer hoe die heet
er wordt best veel naar de streams gekekenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, voor het TV-publiek is dit kennelijk genoeg (de 218 mensen die kijken). Jammer dat het om de kijkcijfers gaat en niet om de streamcijfers. In het laatste geval zou het er een stuk harder aan toe gaan... ;]
Kep hier nog sneldrogende beton over...waar en wanneer moet ik er zijn ?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef Djoj het volgende:
[..]
Lees je wel eens mee hier?? if so, dan zou je weten dat er zelfs pogingen ondernomen worden om haar bek dicht te metselen..zo erg is het al...![]()
Chihuahua of pekinaat??quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
Naat lijkt als ze fronst op zo'n chineze hond met die rimpelhuid...kweet ff niet meer hoe die heet
En dan vindt ze het gek dat ze zoveel is aangekomen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Day het volgende:
Oh god, ja hoor. Naat heeft weer een aantal glazen op en gaat nog irritanter prater. Straks komt de Calimero-stem.
Ik denk het tweede.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Als je over jezelf in de derde persoon enkelvoud praat, ben je echt niet lekker.
Of extreem narcistisch
Bonding, om de boel te repareren. Ze hebben als groep een vreemd soort, synthetisch zelfherstellend vermogen. Eng om te zien, alsof ze geen enkele rimpeling aan de oppervlakte (!) dulden.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Falco het volgende:
Het zegt wel wat dat die bewoners nu suffe foto's NOG EENS gaan bekijken!
Daar is scanman het helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Als je over jezelf in de derde persoon enkelvoud praat, ben je echt niet lekker.
Of extreem narcistisch
Wel vals dat BB anderen getipt heeft. Vind ik niet terecht. En anderen hadden natuurlijk helemaal neit moeten zoeken, want dan naai je een ander. Menno heeft die conclusie ook al eens gehad.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Maareh... wanneer komt de uitslag van die weekopdracht nou eens? En hoe gaat het verder met het geld van Roel?
Hij zei het net zelf: de helft van vanavond gaat volledig langs hem heen. Die scheldwoorden interesseren hem geen reet. 'Waar is mijn geld?' dat spookt al twee dagen door zijn kop.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Echt een relaxte gozer. Kan veel hebben.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is scanman het helemaal mee eens
Ja. En ze heeft nul komma nul belangstelling voor iemand anders. Als haar boekje genoeg bewonderd is, pakt Rob het zijne en neemt zij gauw de benen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Loesje29 het volgende:
Rob heeft zijn fotoboekje bekeken.
Nu wil Dido aandacht, terwijl Joost nog met Rob aan het praten is.
Zwaait met haar fotoboek. `Kijk hierrrrrrr is Diiiiiiiidoooooooo!´.
Mannen reageren niet.
Nogmaals: ´gekke Diiiiiiiiiido´.
Hoezo aandachtsgeil
Ze vindt haar eigen foto´s ook werkelijk prachtig![]()
Ik weet t nietquote:Op woensdag 9 november 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Maareh... wanneer komt de uitslag van die weekopdracht nou eens? En hoe gaat het verder met het geld van Roel?
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of extreem narcistisch
Jazekerquote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef Djoj het volgende:
[..]
Lees je wel eens mee hier?? if so, dan zou je weten dat er zelfs pogingen ondernomen worden om haar bek dicht te metselen..zo erg is het al...![]()
Een sharpei (niet zeker over de spelling)quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
Anytime, maar please niet te lang wachten, Aalsmeer...*O*quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep hier nog sneldrogende beton over...waar en wanneer moet ik er zijn ?
Zeer mooi gezegd, echt prachtig, klopt precies imhoquote:Op woensdag 9 november 2005 23:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bonding, om de boel te repareren. Ze hebben als groep een vreemd soort, synthetisch zelfherstellend vermogen. Eng om te zien, alsof ze geen enkele rimpeling aan de oppervlakte (!) dulden.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
Ik heb het...als Naad gaat fronzen dan ziet haar voorhoofd er iig uit als die van een shar pei hond:
[afbeelding]
Ja, dat bedoelde ik ook. Toch wordt alles gekneed naar wat Talpa denkt dat de wensen van de TV-kijker zijn, ipv dat ze het concept wat gedurfder benaderen (zonder daarbij ethische grenzen te overschrijden).... Big Brother 2006 zou voor de verandering eens met intelligente mensen uitgevoerd moeten worden. Maar die zullen zich daar, om begrijpelijke redenen, niet voor lenen.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
er wordt best veel naar de streams gekeken
Dat is een heel humane oplossing!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef Djoj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:36 schreef Day het volgende:
Naat is zichzelf geworden nadat Ralph eruit is gegaan.
* Ziet Naat weer met d'r vieze poten op Menno's bed springen.
And what a nice girl she turned out to be.
Komt goed denk ik...het is alleen niet gegaan zoals BB had verwacht.quote:
zijn ook prachtigquote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Loesje29 het volgende:
Rob heeft zijn fotoboekje bekeken.
Nu wil Dido aandacht, terwijl Joost nog met Rob aan het praten is.
Zwaait met haar fotoboek. `Kijk hierrrrrrr is Diiiiiiiidoooooooo!´.
Mannen reageren niet.
Nogmaals: ´gekke Diiiiiiiiiido´.
Hoezo aandachtsgeil
Ze vindt haar eigen foto´s ook werkelijk prachtig![]()
Volgens mij heeft ze het IQ van een straattegel.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
de champagne begint weer te werken bij nath ze lult nu nog slapper dan anders
Nee ze deed net haar pbna stapjequote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef ruby het volgende:
Is Chantal LOI-psychologe?
Dat is een belediging voor straattegels!!quote:Op woensdag 9 november 2005 23:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het IQ van een straattegel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |