Ok ik kom eranquote:Op woensdag 9 november 2005 23:50 schreef snakelady het volgende:
Wie verstand van pc's heeft, Help me please !!!!!!
Jank hier dat je streams het niet doen.
jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:46 schreef Loesje29 het volgende:
Is het heel erg schokkend nieuws als ik liever heb dat Roel of Didoer ook gaat morgen, dan dat Rob er uit gaat?
Nee, zo nauw bedoelde ik het niet. Er zijn zeer intelligente mensen die slechts een MBO-studie afgerond hebben, en oerdomme academici. Ik doelde op intelligente mensen die in ieder geval kunnen analyseren, zelfverzekerd genoeg zijn om voor een standpunt te staan en voldoende bestand zijn tegen dit soort goedkope groepsdynamiek en BB-trucjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat Ruud de Wild in een intervieuw heeft gezegd dat bij deze BB er gekeken is naar het IQ van de bewoners. En sommige hebben best wel opleiding gehad. Tenminste in de zin dat je mag verwachten dat er iets zinnigs uit komt. En dit is geen inkoppertje dat IQ niet alles met intelligentie te maken heeft. Wat ik uit het intervieuw begreep is dat zelfs bij BB het niveau tegenvalt.
Ja, best wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Nathalie soms wel grappig
Erg he?![]()
Niet erg hoor, hebben meer mensen last van.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Nathalie soms wel grappig
Erg he?![]()
Dat spijt me danquote:
tja..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:54 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Dat spijt me dan
(En toch is het zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |