Nee jij kwam toch langs dit weekendquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, je hebt ontmaagdingsplannen? Je cactus heeft eindelijk ingestemd?
Ik weet niet wat voor tieten jij al hebt gezien in je leven, maar die van mij lopen niet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Viper_74 het volgende:
Nouja zojuist ontmaagd dus, me eerst topic
en het loopt als een tiet ...
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor tieten jij al hebt gezien in je leven, maar die van mij lopen niet hoor.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef GF het volgende:
Neuk elkaar gewoon en klaar.
Jij weet niet veel van vrouwen of welquote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef GF het volgende:
Niet overtuigen, neuken.
quote:
Jawel. Maar ik ben chagrijnig.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jij weet niet veel van vrouwen of wel
Net wel, nu (nog) niet. Die echtgenoten ook van tegenwoordig,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef _Arual_ het volgende:
Is Pheno hier ook niet?
Dus verpest je me enige kans op sex met twist maar weerquote:
Of ze zusje luisterde gewoon naar uhmquote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien was GF's vriendin wat makkelijker.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Net wel, nu (nog) niet. Die echtgenoten ook van tegenwoordig,.
Jij weet wijsheid te herkennen.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef GF het volgende:
Recht door zee noem ik dat. Wijven draaien om dingen heen. Nee = ja, ja = nee, misschien = nee maar soms nee = misschien, ja = ja, nee = nee. Helemaal gek word je van dat tuig.
Je hebt hem vlug nodig?quote:
Is dat zo? geloof ik niets van... of wel?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef GF het volgende:
Recht door zee noem ik dat. Wijven draaien om dingen heen. Nee = ja, ja = nee, misschien = nee maar soms nee = misschien, ja = ja, nee = nee. Helemaal gek word je van dat tuig.
Je antwoord is in elk geval niet recht door zee,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is dat zo? geloof ik niets van... of wel?![]()
haha leuk he?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Frezer het volgende:
Je antwoord is in elk geval niet recht door zee,. Is het nu juist of niet?
Ik wilde hem nog even welterusten zeggen, maar ben te laat online gegaan.quote:
Dat was een verstandskies, ik ben nu dus een kwart dommer geworden.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha leuk he?![]()
Wat was er met je kies? ik heb te vlug gelezen vrees ik..
Gelukkig weet ik je telefoonnr uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben morgen in Nieuwegein dus als Twist even belt
Ocherm... je hebt toch geen pijn meer nu?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Frezer het volgende:
Trusten Arual!
[..]
Dat was een verstandskies, ik ben nu dus een kwart dommer geworden.![]()
Vrouwen != logischquote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jesus ik heb in mijn programma code nog niet eens zoveel vergelijkingen
Ej, ga je nu Brabants praten?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ocherm... je hebt toch geen pijn meer nu?
En ik twijfel er niet aan dat je nog méér dan genoeg verstand over hebt...![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders ga je je vriendin even neuken als je zo chagerijnig bent
Dan bel je 'm effetjes . . .quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ik wilde hem nog even welterusten zeggen, maar ben te laat online gegaan.
Nou ja. Dan wens ik jullie maar welterusten!
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 05:12 schreef sterre1981 het volgende:
tjonges
zijn er nog meer mensen wakker op dit tijdstip?
Oh, daar merkte ik anders niets van.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik geef m'n nr niet aan rare mannen op een forum
Zon en licht is buiten op dit moment in de aanbieding,quote:Op donderdag 10 november 2005 08:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
* Cara heeft het vreselijk koud.. brrrr. Ze wil zon ..en licht en kuddelige warmte...
Heeft er iemand een hete kop koffie over? ik wil me niet verroeren..ik zal eeuwig dankbaar blijven...
![]()
Nu welquote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef _Arual_ het volgende:
Is Pheno hier ook niet?
Nu is de ochtend compleet.quote:
Blijft leuk dat echtgenotequote:Op donderdag 10 november 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu is de ochtend compleet.![]()
, en wens je echtgenote voortaan netjes weltrusten!
jup!quote:
Dan moet ze eens aanwezig zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu is de ochtend compleet.![]()
, en wens je echtgenote voortaan netjes weltrusten!
Gaat lekker met dat huwlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ze eens aanwezig zijn
Ik heb haar gisteren niet eens gesproken
Sorry, we zijn geen siamese tweelingquote:
Zou ook niet zo leuk voor dr zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, we zijn geen siamese tweeling
Nee, kan ze niet meer zonder handen plassenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou ook niet zo leuk voor dr zijn
Je hebt je telefoonnummer anders wel aan mij gegeven.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik geef m'n nr niet aan rare mannen op een forum
En jij bent wel extreem raarquote:Op donderdag 10 november 2005 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt je telefoonnummer anders wel aan mij gegeven.![]()
Ja, de eerste scheurtjes lijken zichtbaar te worden.quote:
Dat bedoel ik en dat toont aan dat Twist aan het liegen was.quote:
Heb jij de scheur van mijn vrouw gezien? Voyeur!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, de eerste scheurtjes lijken zichtbaar te worden.![]()
Ik zei scheurtjes.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij de scheur van mijn vrouw gezien? Voyeur!
Ze mag Viper gewoon niet, windt er geen doekjes omquote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en dat toont aan dat Twist aan het liegen was.![]()
Minor detailquote:
Subtiel.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij de scheur van mijn vrouw gezien? Voyeur!
Jij weet vast beter dan ik of we van scheur of scheurtje moeten spreken.quote:
En dat soort dingen laat ik dus ook bij wetenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij weet vast beter dan ik of we van scheur of scheurtje moeten spreken.![]()
Maar ik ga nog niet slapenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
hoi pheen, ik wilde je nog welterusten wensen
Je begon er zelf over.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat soort dingen laat ik dus ook bij weten
Ik vind dat je echtgenoot met je mee moet gaan om je moreel te ondersteunen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef _Arual_ het volgende:
Hè gadver.
ik moet om 15.10 naar de dokter.
Ik haar dokters
Jullie zijn getrouwd?quote:Op donderdag 10 november 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, we zijn geen siamese tweeling
Een Haar dokter? Die ken ik nietquote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef _Arual_ het volgende:
Hè gadver.
ik moet om 15.10 naar de dokter.
Ik haar dokters
Ik volg t dan ook nietquote:
Geldquote:Op donderdag 10 november 2005 11:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik volg t dan ook nietMaar ok getrouwd, wonen niet samen en proberen elkaar te bereiken via FOK!... Joey ziet de meerwaarde van t trouwen niet in deze situatie...
Is t financieel aantrekkelijk?
Wat zorgt er dan voor dat t financieel aantrekkelijk is?quote:
Geloof hetquote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat zorgt er dan voor dat t financieel aantrekkelijk is?
Belastingtechnisch?
Heeft iets met hun nieuwe huis te maken.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat zorgt er dan voor dat t financieel aantrekkelijk is?
Belastingtechnisch?
ik ook nietquote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een Haar dokter? Die ken ik niet![]()
Snell naar de dokter danquote:Op donderdag 10 november 2005 11:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik ook niet
typte ik dat?
![]()
Dan gaat t niet goed
Ok... Romantischquote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft iets met hun nieuwe huis te maken.
ja klopt.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft iets met hun nieuwe huis te maken.
Maar is de kans niet groter dat Pheno onder een auto loopt?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ja klopt.
Want stel dat ik nu onder een auto loop (het kan) en niet getrouwd was, dan zou mijn familie de helft van het huis erven. Of zoiets.
En da´s niet zo leuk voor Pheno
Andersom geldt het ook zo.
En je kon de boel ook vast laten leggen in een samenlevingscontract, maar dat was echt belachelijk. Dan moest je zo ongeveer vastleggen wie het aardappelmesje betaalt, wie de aardappels, en wie vervolgens de aardappelsmag schillen.
Plus dat we, nu we net met dat huis zitten, een goed excuus hadden om geen enorm feest te houden.
Nee hoor, Pheno heeft altijd die leasebak onder z´n kontquote:Op donderdag 10 november 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar is de kans niet groter dat Pheno onder een auto loopt?
Ja, het is echt een huwelijk uit liefde, pragmatische redenen hebben gelukkig geen rol gespeeld.quote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, het is echt een huwelijk uit liefde, pragmatische redenen hebben gelukkig geen rol gespeeld.![]()
Huwelijk uit liefde is zoooo Middeleeuwsquote:Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, het is echt een huwelijk uit liefde, pragmatische redenen hebben gelukkig geen rol gespeeld.![]()
Lopen naar het werk doe ik niet aanquote:Op donderdag 10 november 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar is de kans niet groter dat Pheno onder een auto loopt?
<quote:Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lopen naar het werk doe ik niet aan
Waar doe je wel aan?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lopen naar het werk doe ik niet aan
Nieuwe spelling is zoooo commercieelquote:Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef _Arual_ het volgende:
OH ja, middeleeuws moet in de nieuwe spelling weer met kleine letter. Dat jullie het even weten.
veel, maar dat dus nietquote:
Nee, dat is gewoonweg te verquote:
Wow echt omgekeerde van het romantische idee dus...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ja klopt.
Want stel dat ik nu onder een auto loop (het kan) en niet getrouwd was, dan zou mijn familie de helft van het huis erven. Of zoiets.
En da´s niet zo leuk voor Pheno
Andersom geldt het ook zo.
En je kon de boel ook vast laten leggen in een samenlevingscontract, maar dat was echt belachelijk. Dan moest je zo ongeveer vastleggen wie het aardappelmesje betaalt, wie de aardappels, en wie vervolgens de aardappelsmag schillen.
Plus dat we, nu we net met dat huis zitten, een goed excuus hadden om geen enorm feest te houden.
Ik vind het feit dat we samen gaan wonen veel meer zeggen dan zo´n achterhaald instituut als het huwelijk hoor. Toen we dat huis kochten, had ik echt het idee een grote stap te zetten. Met trouwen had ik dat stukken minder.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow echt omgekeerde van het romantische idee dus...
Zelfs een excuus zoeken om maar geen groot feest te hoeven geven![]()
Huwelijksreis naar de lokale Aldi?
Misschien dat ik een beetje ouderwets ben hierin...
Als je van romatiek houdt zou ik dat uit andere dingen proberen te halen als uit die ene dag. Het lijkt me een beetje sneu als het voor en na die dag allemaal "minder" is.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef JoeyT het volgende:
Misschien dat ik een beetje ouderwets ben hierin...
Desalniettemin zou ik een huwelijk toch iets feestelijker en met meer decorum willen sluiten dan Pheno en Pheninnetje gedaan hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je van romatiek houdt zou ik dat uit andere dingen proberen te halen als uit die ene dag. Het lijkt me een beetje sneu als het voor en na die dag allemaal "minder" is.
Oh, maar we hebben er wel iets leuks van gemaakt hoor. Maar meer voor onszelf, niet voor 200 anderen. (En dan zeker in de stress zitten of je feest wel op rolletjes loopt, nou sorry, maar mij persoonlijk lijkt dat dus eerder op een nachtmerrie dan op een trouwdag.)quote:Op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Desalniettemin zou ik een huwelijk toch iets feestelijker en met meer decorum willen sluiten dan Pheno en Pheninnetje gedaan hebben.
Das ieder z'n persoonlijke smaak hequote:Op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Desalniettemin zou ik een huwelijk toch iets feestelijker en met meer decorum willen sluiten dan Pheno en Pheninnetje gedaan hebben.
Een feest voor 200 man is ook overdreven, maar in spijkerbroek trouwen op een maandagochtend met enkel een paar familieleden in de trouwzaal is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh, maar we hebben er wel iets leuks van gemaakt hoor. Maar meer voor onszelf, niet voor 200 anderen. (En dan zeker in de stress zitten of je feest wel op rolletjes loopt, nou sorry, maar mij persoonlijk lijkt dat dus eerder op een nachtmerrie dan op een trouwdag.)
Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:40 schreef Frezer het volgende:
Das ieder z'n persoonlijke smaak he.
Tuurlijk haal je dat niet uit die ene dag. Maar voor mij zou het huwelijk toch echt een bezegeling zijn van de liefde die je voor mekaar hebt. Als ik denk aan mn eigen trouwerij dan zie ik haar in een mooie witte jurk op een mooie lente dag of midden in de winter tussen de sneeuw. Op een romantische locatie, met al mn vrienden en familie... Waarna we een geweldige huwelijksreis gaan hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je van romatiek houdt zou ik dat uit andere dingen proberen te halen als uit die ene dag. Het lijkt me een beetje sneu als het voor en na die dag allemaal "minder" is.
Tsja als je er heel rationeel naar kijkt dan voegt het misschien weinig toe...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das ieder z'n persoonlijke smaak he.
Ik snap echter niet dat mensen het vaak zien als de mooiste dag van hun leven. Ik geloof niet dat het voor mij persoonlijk veel zou toevoegen aan een relatie.
Tsja, en ik vond die beslissing om samen te gaan wonen een mooie stap naar een nieuwe fase. Ik heb gewoon niet zo heel veel met het huwelijk, de symbolische waarde die iedereen daaraan hecht zegt mij vrij weinig.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je er heel rationeel naar kijkt dan voegt het misschien weinig toe...
Gelukkig ben ik een emotioneel mens![]()
Vind het een mooie stap naar een nieuwe fase in je leven...
Overigens moet iedereen t voor zichzelf weten hoor, dus niet als afzeiken van pheno bedoeld...
Gelukkig is iedereen andersquote:Op donderdag 10 november 2005 11:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Tsja, en ik vond die beslissing om samen te gaan wonen een mooie stap naar een nieuwe fase. Ik heb gewoon niet zo heel veel met het huwelijk, de symbolische waarde die iedereen daaraan hecht zegt mij vrij weinig.
Kinderenquote:
Daarom, een relatie "bezegeld" met een huwelijk zou voor mij geen meerwaarde hebben. Het lijkt me vreemd als een soort contract iets toevoegd aan een band tussen 2 mensen. Als ik naar mijn ouders kijk krijg ik niet het idee dat het veel toevoegd aan hun relatie, ze weten niet eens hoe lang dat ze getrouwd zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je er heel rationeel naar kijkt dan voegt het misschien weinig toe...
Gelukkig ben ik een emotioneel mens![]()
Ik denk niet dat ik ooit zal trouwen, maar dat is niet omdat ik tegen het huwelijk gekant ben.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:06 schreef Frezer het volgende:
Ook als je een emotioneel mens bent kun je een huwelijk niet zo belangrijk vinden,. Overigens zeg ik niet dat ik nooit zal trouwen, dat zie ik wel tegen de tijd dat het van belang is.
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit zal trouwen, maar dat is niet omdat ik tegen het huwelijk gekant ben.![]()
Homo huwlijk mag ook tegenwoordigquote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef Frezer het volgende:
[..], dat bedoel ik. Een vrouw-beest aan de haak slaan is toch een eerste vereiste om er überhaupt aan te denken.
een vrouw-beest?!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef Frezer het volgende:
[..], dat bedoel ik. Een vrouw-beest aan de haak slaan is toch een eerste vereiste om er überhaupt aan te denken.
txs for the coffee..quote:Op donderdag 10 november 2005 09:25 schreef Frezer het volgende:
Zon en licht is buiten op dit moment in de aanbieding,. kuddelige warmte??
* Frezer] schuift een kop koffie door.[/me]
![]()
Een vrouw-beest... foei...Frezer..quote:
Hoe zou jij dat begrip dan willen definiëren?quote:
En het oh-zo romantische oversluiten van je hypotheek om dat te betalenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
Huwlijk met alles er op en aan
Ook de 300 gasten![]()
Een man-beest dan.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Homo huwlijk mag ook tegenwoordig
Nu kan ik er idd beter mee omgaan..quote:Op donderdag 10 november 2005 12:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een man-beest dan.
Zo, nu heb ik het ook verneukt bij de andere 50% van de bevolking,.
Puur persoonlijk natuurlijk, maar ik vind de term "vriending" veel tenenkrommender dan vrouw-beest. Dit wordt uiteraard slechts getopt door het modewoord "dinnetje" *ril*.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Trouwen
Kinderen
[sub]Zou ik daarom nog steeds geen vriending hebben o_O[sub]
Dat zou geen reden mogen zijn.. dunkt me...Er zijn er zat die ook zo denken..[sub]je moet ze alleen weten te vindenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Trouwen
Kinderen
Zou ik daarom nog steeds geen vriending hebben o_O[sub]
Ah, oke, maar nu maak ik zeker geen kans meer om dicht tegen je aan te gaan zitten?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
txs for the coffee..![]()
* Cara's defenitie van "kuddelige warmte" is de warmte die je krijgt als je dicht tegen elkaar aanzit.. zo ongeveer dan... ..![]()
Ben ik toch waarachtig in een diepe slaap gevallen.. nu weer wakker worden moet zo gaan werken, ik kan echt niet thuisblijven...
Oh ik wil best ook een vriendinnetje hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Puur persoonlijk natuurlijk, maar ik vind de term "vriending" veel tenenkrommender dan vrouw-beest. Dit wordt uiteraard slechts getopt door het modewoord "dinnetje" *ril*.
Hier op Fok! kwam iemand met de term minnaar(es), dat vind ik dan weer wel sympathiek klinken voor een vrind(in)/partner,quote:Op donderdag 10 november 2005 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Puur persoonlijk natuurlijk, maar ik vind de term "vriending" veel tenenkrommender dan vrouw-beest. Dit wordt uiteraard slechts getopt door het modewoord "dinnetje" *ril*.
maybe... maybe not....quote:Op donderdag 10 november 2005 12:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah, oke, maar nu maak ik zeker geen kans meer om dicht tegen je aan te gaan zitten?![]()
Thee met honing is beter dan als koffie,. Beterschap!
Good luck!!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga maar eens eten, en dan straks naar tentamen
Dit is jouw methode om dan/als nooit helemaal fout te doen?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:25 schreef Frezer het volgende:
Thee met honing is beter dan als koffie,. Beterschap!
Succes, nog een paar uurtjes pennen en dan ben je er tenminste weer vanaf.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga maar eens eten, en dan straks naar tentamen
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maybe... maybe not....Wij vrouwen weten toch nooit wat we willen...
![]()
En idd is thee met honing beter.. ik drink vandaag ook alleen nog maar thee..
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is jouw methode om dan/als nooit helemaal fout te doen?.
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is jouw methode om dan/als nooit helemaal fout te doen?.
Hypotheekquote:Op donderdag 10 november 2005 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
En het oh-zo romantische oversluiten van je hypotheek om dat te betalen.
Idd... Die arme sloebers van tegenwoordig...quote:Op donderdag 10 november 2005 12:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hypotheek![]()
Gewoon cash aftikken![]()
Belastingtechnisch gezien is dat niet heel erg slim.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hypotheek![]()
Gewoon cash aftikken![]()
Daar maken rijke stinkerds zich niet druk omquote:Op donderdag 10 november 2005 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Belastingtechnisch gezien is dat niet heel erg slim.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef JoeyT het volgende:
JoeyT wacht op zn stufi
Ja, waarom Joey wel wen wij niet.quote:
Die heb ik gelukkig nog wel,quote:
quote:
Paupers??quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hou dat alsjeblieft je hele leven vol
neem NOOIT een auto
Inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
neem NOOIT een auto
ik klaag niet over de brandstofprijzenquote:
Aha, je ruikt het grote geldquote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef GF het volgende:
Ik speel al de halve dag een stom poker spel ipv te leren
Weer fileleed minderquote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik neem ook *NOOIT* een auto, dat meen ik
Mooi!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik neem ook *NOOIT* een auto, dat meen ik
Beter dan stufiquote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Aha, je ruikt het grote geld
En ik weer nietquote:
Serieus, het is echt onbetaalbaar!! Een auto...quote:
Omdat ik in god geloofquote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, waarom Joey wel wen wij niet.![]()
Heb je daarom ook een vriendin en ik nietquote:
welk spel... Joey heeft ook geen zin om te lerenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef GF het volgende:
Ik speel al de halve dag een stom poker spel ipv te leren
www.pokerinfo.nl => Everest Pokerquote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
welk spel... Joey heeft ook geen zin om te leren![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Alleem optiefen van mn weg![]()
Lijkt mij wel... Goede mensen krijgen goede dingen...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Heb je daarom ook een vriendin en ik niet
zuig jij amerikanenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
Lekker Hold'em spelen en die Amerikanen leegzuigen
Dan doen jullie maar lekker duur met jullie autootjequote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt mij wel... Goede mensen krijgen goede dingen...
gaat maar weer eens voor anale sex bidden
kost me zo goed als nietsquote:Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan doen jullie maar lekker duur met jullie autootje![]()
Ik hoop dat ik daar flink op kan besparen
Ik zal wel moeten
Ja serieusquote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Serieus, het is echt onbetaalbaar!! Een auto...
Ik ga echt serieus proberen te fietsen naar mijn werk later... als dat dus niet TE ver is, helaas kan dat niet gegarandeerd worden, maar tot 20 km ben ik nog wel bereid een en ander ervoor over te hebben![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Serieus, het is echt onbetaalbaar!! Een auto...
Ik ga echt serieus proberen te fietsen naar mijn werk later... als dat dus niet TE ver is, helaas kan dat niet gegarandeerd worden, maar tot 20 km ben ik nog wel bereid een en ander ervoor over te hebben![]()
Heb nog nooit poker gespeeld trws... Heb je bij poker iets aan wiskundig inzicht?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
www.pokerinfo.nl => Everest Poker
Riiighhttquote:
Rijden is juist het goedkoopstquote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, een auto is best betaalbaar. Er in rijden is het grote probleem,
.
Serieusquote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja serieus
Ik hou je aan je woord
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb nog nooit poker gespeeld trws... Heb je bij poker iets aan wiskundig inzicht?
Op inet?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]ok psychologie is belangrijk (serieus)
leasebak van zaak met onbeperkt aantal privekm'squote:
leasequote:
Klopt!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Serieus
Wil je nooit in een auto zien
ook al verdien je een miljoen per jaar
Edit je post isquote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
leasebak van zaak met onbeperkt aantal privekm's
Je deed iets in de ICT? Het is nog mogelijk om het te krijgen hoor
* Verslikt zich in zijn bak koffie *PROEST**quote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
leasebak van zaak met onbeperkt aantal privekm's
Je deed iets in de ICT? Het is nog mogelijk om het te krijgen hoor
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 10 november 2005 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Edit je post is![]()
Je brengt hem op ideeen![]()
Welllllll..quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
neem NOOIT een auto
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
* Verslikt zich in zijn bak koffie *PROEST**
Ik doe Informatica ja. Dan zijn je kansen op de markt echt verkeken. Het WAS altijd goed, totdat de Internetbubbel barstte
. En nu wordt straks al het werk naar de lage lonen landen verplaatst.
Nee, ik mag mezelf gelukkig prijzen als ik later zo'n 1000 netto per maand ga verdienen
Een leasebak is wel vet, maar het kost je nog steeds klauwen met geld, want je levert een groot deel van je salaris in helaasEn je bent nog steeds een boel kwijt aan brandstof en onderhoud natuurlijk
. Maar maak je geen illusies, in de ICT kun je echt geen leasebak meer krijgen...
Dat klopt. Het kost je echter nogal watquote:Op donderdag 10 november 2005 13:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Welllllll....Een auto is ..vrijheid.!!..gaan en staan waar je wil..en wanneer je wil...
![]()
tja vind ik dan..
verdorie Cara niet F5'en maar werken..!![]()
De plaatselijk Dixons zal idd niets gevenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
* Verslikt zich in zijn bak koffie *PROEST**
Ik doe Informatica ja. Dan zijn je kansen op de markt echt verkeken. Het WAS altijd goed, totdat de Internetbubbel barstte
. En nu wordt straks al het werk naar de lage lonen landen verplaatst.
Nee, ik mag mezelf gelukkig prijzen als ik later zo'n 1000 netto per maand ga verdienen
Een leasebak is wel vet, maar het kost je nog steeds klauwen met geld, want je levert een groot deel van je salaris in helaasEn je bent nog steeds een boel kwijt aan brandstof en onderhoud natuurlijk
. Maar maak je geen illusies, in de ICT kun je echt geen leasebak meer krijgen...
Doe je ook ICT Godtquote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Knul neem een ander vak
Je hebt kennelijk al niet door hoe de markt werkt.
Krijg bij elk bedrijf waar ik teken een lease bak![]()
En ook wel stukje meer dan 1000 euro![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Misschien maak ik nog een kans als ik een MCSA/MCSE diploma haal, dat zijn pas gasten die van wanten weten (geen gein). Ik ken dus iemand die echt 10dubbel gecertificeerd is, die kerel moet volgens mij echt veel verdienen.
Zelfs als student verdien ik meer dan 1000 eu met de lulligste baantjesquote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Doe je ook ICT Godt
Ja, meer dan 1000 euro verdien je wel, als je al 5 jaar werkt ofzo
Student technische Informatica aan de universiteitquote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Vertel
Wat doe je precies in de ict?![]()
Helpdesk?
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zelfs als student verdien ik meer dan 1000 eu met de lulligste baantjes
Ik denk dat je bij de verkeerde vacatures kijkt. Meer dan 1000 netto is ook als startsalaris zat te regelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ja, meer dan 1000 euro verdien je wel, als je al 5 jaar werkt ofzo
Het kost je : 22% cataloguswaarde per jaar aan de belasting. Met de hypotheek die ik heb wordt dat zelfs rechtgetrokken, ik betaal dus 0.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat klopt. Het kost je echter nogal wat
Dan doe je toch geen ict?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Student technische Informatica aan de universiteit
Ik HTS Hoger (=technisch) Informatica, dus ....quote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Student technische Informatica aan de universiteit
Ehm, wat is informatica dan?quote:
20 uur pwquote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..], dan doe je wel een studie waar je weinig tijd voor nodig hebt. Man daarvoor moet ik 40 uur per week werken (naast mijn studie!) die tijd heb ik echt niet...
Gegeven dat je pessimistischer bent dan iedereen hier die werkelijk het salaris van 1000+ en de leasebak haalt, lijkt me dat onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga richting mijn tentamen, ik lees straks wel hoe jullie erover denken. Waarschijnlijk ben ik met bovenstaande inschattingen nog redelijk optimistisch
22% per jaar aan belasting is nogal veel. Stel je rijdt een leasebak van 10.000, dan ben je dus 2.200 per jaar kwijt (!) aan belasting.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kost je : 22% cataloguswaarde per jaar aan de belasting. Met de hypotheek die ik heb wordt dat zelfs rechtgetrokken, ik betaal dus 0.
Dat ben ik kwijt, meer niet. Mijn branstof wordt betaald, mijn onderhoud wordt betaald, als ik netjes zou rijden en geen bekeuringen zou hebben kost dat ding me verder niets.
En ook de nieuwe collegas (starters ook) krijgen zo'n leasebakkie....Dus ik verbeeld me niets
Zo te horen ga je er ook niet al te veel in verdienen en zeker niet bereikenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ehm, wat is informatica dan?
Ik werk NOG niet in de ICT
*proest.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga richting mijn tentamen, ik lees straks wel hoe jullie erover denken. Waarschijnlijk ben ik met bovenstaande inschattingen nog redelijk optimistisch
Bij je salarisonderhandelingen kan je ervoor zorgen dat ook dat rechtgetrokken wordt...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
22% per jaar aan belasting is nogal veel. Stel je rijdt een leasebak van 10.000, dan ben je dus 2.200 per jaar kwijt (!) aan belasting.
En met die hypotheek en gelijktrekken daar snap ik niets van
Dat komt boven op je salarisquote:Op donderdag 10 november 2005 13:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
22% per jaar aan belasting is nogal veel. Stel je rijdt een leasebak van 10.000, dan ben je dus 2.200 per jaar kwijt (!) aan belasting.
HBO'ertje toch?quote:
Wie?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
HBO'ertje toch?
Zoals PL wijs zou zeggen
2200 euro veel? Ik rijd makkelijk 1 tank van 50 liter weg in de weeg. Diesel is 1 euro voor het gemak. 50 euro per week = 200 euro de maand = 2400 euro alleen al aan brandstofkosten minimaal(!!!).quote:Op donderdag 10 november 2005 13:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wrom? Iedereen doet zijn ervaringen mettertijd op hoor..en van alles leer je..quote:Op donderdag 10 november 2005 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo te horen ga je er ook niet al te veel in verdienen en zeker niet bereiken
Waarom?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wrom? Iedereen doet zijn ervaringen mettertijd op hoor..en van alles leer je..![]()
Niet jij rustig maar... HBO'ers zijn de nederlandse taal meestal wel machtigquote:
Ik zou hem al niet aan nemen met zo een instellingquote:Op donderdag 10 november 2005 13:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wrom? Iedereen doet zijn ervaringen mettertijd op hoor..en van alles leer je..![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou hem al niet aan nemen met zo een instelling![]()
Dat offshoring? Prachtige bubbel die ook weer zal spatten. De theroie is aardig van dat idee, de uitwerking wat minder. Ik hoor zat bedrijven die het gedaan hebben omgoedkoper te zijn, maar echt wild enthouiast worden ze na een tijdje niet meer. Het programmeren gebeurt slordig en halen de requirements bij lange na niet. Die Indiers zeggen altijd ja, maar ook als ze het dus niet snappen wat er moet gebeuren.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Sorry hoor, op zich vind ik het een leuke opleiding, maar de meeste mensen die ik tot nu toe gesproken heb zeggen allemaal dat het waardeloos is in de IT. Daar komt nog bij dat laatst in de Computable stond dat er HEEL veel banen naar het buitenland gaan. Er zijn laatst weer 5.000 ontslagen gevallen (geloof ik) bij de ING bank ofzoiets
En er is genoeg te bereiken in de IT wereld. Niet dat ik dat wil. Geef mij maar gewoon een 9 tot 5 baantje met niet te extreme stress en een leuk salarisje (ik weet dat ik dat niet kan eisen), dan ben ik wel tevreden genoeg
Ik ook niet. En in het wereldje waar ik zit wordt er goed verdiend, ok, de kleine softwarehuizen zal het niet zo super mee gaan, maar een IBM, Oracle, Getroncis, Microsoft LogicaCMG etc etc is genoeg te 'scoren'.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het spijt meIk heb het negatieve beeld van de IT niet gecreëerd
Nee hoor, dat moet afhankelijk van capaciteiten best een haalbaar doel zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 16:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het lijkt mij bijvoorbeeld best gaaf om tussen het management aan de ene kant te staan en de technische programmeurs aan de andere kant te staan en specificaties/requirements te maken en dan SAMEN een oplossing aan te dragen. Zo hoog gegrepen is dat toch niet? Het is gewoon mijn visie op een baan later. Sindsdien ben ik maar zo bescheiden mogelijk gaan denken...
Ja ik werk al een 'tijdje' in de IT. Ik geef dan les aan bedrijfspersoneel, na een aardig tijdje te hebben geprogged etc. En stress hoeft het niet meteen te zijn. Daar ben ik een levend stressvrij bewijs vanquote:Op donderdag 10 november 2005 16:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Lijkt mij ook. Het was dan ook een eikel eerste klasquote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moet afhankelijk van capaciteiten best een haalbaar doel zijn. Je huisgenoot zeikt, kort samengevat
.
Ik zou mijn menig niet te veel baseren op de woorden van één persoon,quote:Op donderdag 10 november 2005 16:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Het was dan ook een eikel eerste klas. Gelukkig is ie tegenwoordig een stuk relaxter... Neemt niet weg dat ik door hem nog wel een negatief beeld van heb gekregen van de IT
![]()
Ging aardig, kon wel beter, maar goedquote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zou mijn menig niet te veel baseren op de woorden van één persoon,.
Tentamen goed gegaan?
Laten we het hopen, het is een beetje een naar kwartiel geweestquote:
quote:
ja, mn phone deed het niet. ofzoquote:Op donderdag 10 november 2005 18:41 schreef Viper_74 het volgende:
ICT roelt
Hey Twistje
vreemd, seem to have mist your phonecall today
Neequote:Op donderdag 10 november 2005 17:50 schreef Frezer het volgende:
En, nog voor het donker thuis gekomen?
Weet je het zekerquote:Op donderdag 10 november 2005 18:32 schreef dawg het volgende:
Ik ben blij als ik weg kan uit de ICT. Nog een jaartje of 5 hoop ik, en dan ben ik zover klaar met mijn studie dat ik kan switchen. ICT sucks (het was dan ook niet echt een vrijwillige keus toendertijd).
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:06 schreef Viper_74 het volgende:
welke droplul denkt hier dat je met 22% bijtelling over de catalogusprijs van de auto er al bent.
Daar moet je dan wel de belasting van nemen hè (je schaaltarief)
kom zeg ga de fiscus niet sponsoren zeg
Jij hoeft dat toch niet ook zo te ondervinden, misschien bevalt het jou wél voor 100% . Dat merk je aldoende...misschien zit je er wel helemaal op je plek..quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Weet je het zekerDit geeft me niet bepaald een positief beeld
![]()
Ja ging wel aardigquote:Op donderdag 10 november 2005 19:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jij hoeft dat toch niet ook zo te ondervinden, misschien bevalt het jou wél voor 100% . Dat merk je aldoende...misschien zit je er wel helemaal op je plek..
Je tentamen viel wel mee las ik?
Ja, dit weet ik zeker. Maar maak je geen zorgen. ICT is niks voor mij. But you ain't me.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Weet je het zekerDit geeft me niet bepaald een positief beeld
![]()
Dat bedoel ikquote:
En jij kan nog wel zo goed overweg met ICT'ersquote:Op donderdag 10 november 2005 18:32 schreef dawg het volgende:
Ik ben blij als ik weg kan uit de ICT. Nog een jaartje of 5 hoop ik, en dan ben ik zover klaar met mijn studie dat ik kan switchen. ICT sucks (het was dan ook niet echt een vrijwillige keus toendertijd).
Jah, laten we hopen dat het goed uitpaktquote:Op donderdag 10 november 2005 20:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Je moet alles zelf aan den lijve ondervinden, om te zeggen of het bevalt of niet... (vind ik)
Positief blijven denken...komt echt wel goed...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jah, laten we hopen dat het goed uitpakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |