Nee jij kwam toch langs dit weekendquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, je hebt ontmaagdingsplannen? Je cactus heeft eindelijk ingestemd?
Ik weet niet wat voor tieten jij al hebt gezien in je leven, maar die van mij lopen niet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Viper_74 het volgende:
Nouja zojuist ontmaagd dus, me eerst topic
en het loopt als een tiet ...
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor tieten jij al hebt gezien in je leven, maar die van mij lopen niet hoor.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef GF het volgende:
Neuk elkaar gewoon en klaar.
Jij weet niet veel van vrouwen of welquote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef GF het volgende:
Niet overtuigen, neuken.
quote:
Jawel. Maar ik ben chagrijnig.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jij weet niet veel van vrouwen of wel
Net wel, nu (nog) niet. Die echtgenoten ook van tegenwoordig,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef _Arual_ het volgende:
Is Pheno hier ook niet?
Dus verpest je me enige kans op sex met twist maar weerquote:
Of ze zusje luisterde gewoon naar uhmquote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien was GF's vriendin wat makkelijker.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Net wel, nu (nog) niet. Die echtgenoten ook van tegenwoordig,.
Jij weet wijsheid te herkennen.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef GF het volgende:
Recht door zee noem ik dat. Wijven draaien om dingen heen. Nee = ja, ja = nee, misschien = nee maar soms nee = misschien, ja = ja, nee = nee. Helemaal gek word je van dat tuig.
Je hebt hem vlug nodig?quote:
Is dat zo? geloof ik niets van... of wel?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef GF het volgende:
Recht door zee noem ik dat. Wijven draaien om dingen heen. Nee = ja, ja = nee, misschien = nee maar soms nee = misschien, ja = ja, nee = nee. Helemaal gek word je van dat tuig.
Je antwoord is in elk geval niet recht door zee,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is dat zo? geloof ik niets van... of wel?![]()
haha leuk he?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Frezer het volgende:
Je antwoord is in elk geval niet recht door zee,. Is het nu juist of niet?
Ik wilde hem nog even welterusten zeggen, maar ben te laat online gegaan.quote:
Dat was een verstandskies, ik ben nu dus een kwart dommer geworden.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha leuk he?![]()
Wat was er met je kies? ik heb te vlug gelezen vrees ik..
Gelukkig weet ik je telefoonnr uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben morgen in Nieuwegein dus als Twist even belt
Ocherm... je hebt toch geen pijn meer nu?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Frezer het volgende:
Trusten Arual!
[..]
Dat was een verstandskies, ik ben nu dus een kwart dommer geworden.![]()
Vrouwen != logischquote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jesus ik heb in mijn programma code nog niet eens zoveel vergelijkingen
Ej, ga je nu Brabants praten?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ocherm... je hebt toch geen pijn meer nu?
En ik twijfel er niet aan dat je nog méér dan genoeg verstand over hebt...![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders ga je je vriendin even neuken als je zo chagerijnig bent
Dan bel je 'm effetjes . . .quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ik wilde hem nog even welterusten zeggen, maar ben te laat online gegaan.
Nou ja. Dan wens ik jullie maar welterusten!
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 05:12 schreef sterre1981 het volgende:
tjonges
zijn er nog meer mensen wakker op dit tijdstip?
Oh, daar merkte ik anders niets van.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik geef m'n nr niet aan rare mannen op een forum
Zon en licht is buiten op dit moment in de aanbieding,quote:Op donderdag 10 november 2005 08:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
* Cara heeft het vreselijk koud.. brrrr. Ze wil zon ..en licht en kuddelige warmte...
Heeft er iemand een hete kop koffie over? ik wil me niet verroeren..ik zal eeuwig dankbaar blijven...
![]()
Nu welquote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef _Arual_ het volgende:
Is Pheno hier ook niet?
Nu is de ochtend compleet.quote:
Blijft leuk dat echtgenotequote:Op donderdag 10 november 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu is de ochtend compleet.![]()
, en wens je echtgenote voortaan netjes weltrusten!
jup!quote:
Dan moet ze eens aanwezig zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu is de ochtend compleet.![]()
, en wens je echtgenote voortaan netjes weltrusten!
Gaat lekker met dat huwlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ze eens aanwezig zijn
Ik heb haar gisteren niet eens gesproken
Sorry, we zijn geen siamese tweelingquote:
Zou ook niet zo leuk voor dr zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, we zijn geen siamese tweeling
Nee, kan ze niet meer zonder handen plassenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou ook niet zo leuk voor dr zijn
Je hebt je telefoonnummer anders wel aan mij gegeven.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik geef m'n nr niet aan rare mannen op een forum
En jij bent wel extreem raarquote:Op donderdag 10 november 2005 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt je telefoonnummer anders wel aan mij gegeven.![]()
Ja, de eerste scheurtjes lijken zichtbaar te worden.quote:
Dat bedoel ik en dat toont aan dat Twist aan het liegen was.quote:
Heb jij de scheur van mijn vrouw gezien? Voyeur!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, de eerste scheurtjes lijken zichtbaar te worden.![]()
Ik zei scheurtjes.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij de scheur van mijn vrouw gezien? Voyeur!
Ze mag Viper gewoon niet, windt er geen doekjes omquote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en dat toont aan dat Twist aan het liegen was.![]()
Minor detailquote:
Subtiel.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb jij de scheur van mijn vrouw gezien? Voyeur!
Jij weet vast beter dan ik of we van scheur of scheurtje moeten spreken.quote:
En dat soort dingen laat ik dus ook bij wetenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij weet vast beter dan ik of we van scheur of scheurtje moeten spreken.![]()
Maar ik ga nog niet slapenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
hoi pheen, ik wilde je nog welterusten wensen
Je begon er zelf over.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat soort dingen laat ik dus ook bij weten
Ik vind dat je echtgenoot met je mee moet gaan om je moreel te ondersteunen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef _Arual_ het volgende:
Hè gadver.
ik moet om 15.10 naar de dokter.
Ik haar dokters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |